خانواده

وکیل اجرای مهریه در تهران |【وکالت تخصصی✔️】

لیست وکیل برای اجرای مهریه | هزینه وکیل برای اجرای مهریه | مراحل اجرای مهریه

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل اجرای مهریه متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

وصول مهریه توسط وکیل اجرای مهریه

مهریه از جمله حق و حقوق مالی است که در اسلام برای زن در نظر گرفته شده است و زن می‌تواند هر زمان که بخواهد جهت اجرای مهریه خود اقدام کند. اما اجرای مهریه معمولا کاری پیچیده، زمان بر و وقت گیر است و از طرف دیگر، انتخاب راه و روش اجرای مهریه و تشخیص اینکه کدام روش مناسب تر و سریع تر است معمولا باعث سردر گمی افراد می‌شود. به همین علت اکثر افراد ترجیح می‌دهند برای اجرای مهریه از یک وکیل مهریه متخصص کمک بگیرند. قطعا یک وکیل اجرای مهریه باتجربه نقش بسیار مهمی در اجرای حکم مهریه خواهد داشت.

برای مشاهده لیست وکیل برای اجرای مهریه، اطلاع از میزان هزینه وکیل برای اجرای مهریه، اطلاع از مراحل و نحوه اجرای مهریه و دیگر موارد مهم در این زمینه، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لیست وکیل طلاق یک طرفه

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده اجرای مهریه به میزان ۱۱۰۰ سکه

⭐️ پرونده اجرای مهریه به ارزش مجموعا ۸۰ میلیارد تومان

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ و …

در خانواده زن حقوق مختلفی دارد و مرد در برابر وی موظف خواهد بود که به ادای حق بپردازد. در صورتی که زن برای احقاق حق خود نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشد، وکیل اجرای مهریه دیوان سالار در اسرع وقت در اختیار او قرار خواهد گرفت.

متاسفانه در حاضر مهریه به ابزار برای گروکشی و پیچیده تر کردن مشکلات زناشویی تبدیل شده است و در صورتی که زنی قصد مطالبه مهریه خود را داشته باشد بهای آن فروپاشی زندگی مشترک است، و نیاز دارد که به وکیل اجرای مهریه مراجعه کند.

تصویری از طلاق در دادگاه با اخذ مهریه

درحالی‌که در اسلام بنای مهریه برای بیشتر شدن محبت بین زن و مرد شکل گرفته، و از وظایف مرد است که در همان ابتدای ازدواج مهریه زن را بپردازد. و اگر زنی به دنبال وصول مهریه خود باشد، مرد با کمال میل بپذیرد. اما روی دیگری سکه آن است که زن و مرد در هنگام عقد توانایی مالی مرد را در نظر بگیرند و بر اساس واقعیت ها برای تعیین مهریه اقدام کنند.

مشاوره حقوقی وکیل اجرای مهریه

قانونگذار مهریه را حق زن دانسته و به محض جاری شدن عقد نکاح زن مالک مهریه خواهد بود و می تواند هر نوع تصرفی در آن داشته باشد. اما همانطور که گفته شد دریافت مهریه با فراز و نشیب های زیادی همراه است، و نیازمند کمک گرفتن از وکیل اجرای مهریه می باشد.

در ابتدا شاید ساده به نظر آید که با افراد بتوانند با ارائه دادخواست مهریه خود را دریافت کنند، اما با شروع دادرسی و اقدامات قانونی افراد مشاهده خواهند کرد که حضور وکیل برای اجرای مهریه امری مهم و غیر قابل اجتناب است.

توصیه حقوقی آن است، زمانی که افراد تصمیم به وصول مهریه خود گرفتند، قبل از آنکه با همسر خود و حتی نزدیکترین اعضا خانواده گفتگو کنند، از وکیل اجرای مهریه مشاوره حقوقی دریافت نمایند. وکیل خانواده به طور دقیق و اصولی مشکلات شخص را ارزیابی خواهد کرد، و با توجه به شرایط گفته شده راهنمایی های لازم را جهت وصول مهریه ارائه می دهد، به کمک وکیل اجرای مهریه می توان در مدت زمان کوتاهی به خواسته خود رسید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل متخصص اجرای مهریه با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که وکلای دیوان سالار دیوان سالار در بیش از ۲۰۰ پرونده خانواده، بیش از ۹۶ درصد موفقیت داشته است.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل مهریه می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل مهریه گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای مهریه گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های مهریه عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل مهریه و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مهریه

نحوه وصول مهریه

برای وصول مهریه و دریافت حق و حقوق مالی زن می تواند از دو روش اقدام کند، اولین روش مراجعه به اداره ثبت، و روش دوم مراجعه به دادگاه است. اگر زوجه از وکیل اجرای مهریه مشاوره حقوقی دریافت کند می تواند اصولی ترین راه را انتخاب نماید، زیرا هر کدام از پرونده ها روش مخصوص به خود را می طلبد، و این دو روش مزایا و معایب مربوط به خود را خواهد داشت که وکیل اجرای مهریه آن را تشخیص می دهد.

برای اطلاعات بیشتر راجع به وصول مهریه، این مقاله را بخوانید: دریافت مهریه

اقدام به وصول مهریه از طریق اداره ثبت

در حال حاضر با توجه به بند ب ماده 113 قانون پنجم توسعه اولین قدم برای وصول مهریه صدور اجرایی از اداره ثبت اسناد است. بنابراین زن اگر قصد مطالبه مهریه را داشته باشد باید ابتدا به دفتری که در آن عقد نکاح انجام شده مراجعه نماید و مدارک هویتی و عقدنامه خود را ارائه دهد و صدور اجرایی را از دفتر مذکور درخواست نماید.

پس از صدور اجرایی دادخواست مربوطه به اداره ثبت اسناد ارسال خواهد شد. معمولا افراد در این هنگام به وکیل اجرای مهریه مراجعه می کنند، درحالی‌که توصیه حقوقی آن است که از ابتدا با راهنمایی وکیل وارد عمل شوند.

زمانی که دادخواست وصول مهریه در اداره ثبت دریافت می شود، زوج ممنوع الخروج خواهد شد و اموال وی توقیف می شود. برای توقیف اموال از مراجع قانونی استعلام گرفته می شود، در صورتی که زوج مالی برای فروش داشته باشد، به مزایده گذاشته می شود، و از محل فروش آن مهریه زن پرداخت خواهد شد.

درخصوص رفع توقیف مهریه، این مقاله را بخوانید: رفع توقیف اموال مهریه

باید توجه داشت که اموال به دست آمده باید مالی غیر از مستثنیات دین باشد وگرنه زوج می تواند نسبت به صدور اجرائیه اعتراض کرده و مانع فروش اموال شود.

روش اقدام از طریق اداره ثبت زمانی کارآمد خواهد بود که زن از میزان اموال شوهر خود مطمئن باشد، و یا به کمک استعلام گیری آگاهی لازم را به دست آورده که زوج مالی غیر از مستثنیات دین دارد، در غیر این صورت اقدام از این طریق موجب اتلاف وقت خواهد شد و در انتها با اعتراض مرد به فروش اموال دادخواست متوقف می شود. چنانچه افراد قبل از اقدام برای وصول مهریه به وکیل اجرای مهریه مراجعه کنند می توانند بدون دغدغه و با این اطمینان که وکیل مهریه بر مسیر دریافت حق و حقوق زوجه اشراف کامل دارد، پرونده خود را به ایشان بسپارند.

اقدام به وصول مهریه از طریق دادگاه

همانطور که گفته شد در صورتی که زوج دارای اموالی است که بتوان مهریه را از آن وصول کرد اقدام از طریق اداره ثبت میتواند راهکار درستی باشد زیرا اقدامات حقوقی مانند ممنوع الخروج کردن افراد از طریق اداره ثبت سریع تر انجام می گیرد.

اما در صورتی که زوج مالی بیشتر از مستثنیات دین نداشته باشد، وکیل اجرای مهریه توصیه می کند که افراد از طریق دادگاه وارد عمل شوند.

دادخواست مطالبه مهریه باید به دادگاه ارائه شود، و هزینه دادرسی که ⅗ درصد خواسته می باشد پرداخت گردد. با توجه به اینکه میزان مهریه معمولا زیاد است، این هزینه دادرسی می تواند مقدار قابل توجهی باشد، و شاید بزرگترین عیب در دادرسی قضایی همین مورد عنوان شود. اما زمانی که مرد مالی برای پرداخت مهریه ندارد، بهترین راه همین روش است و زن ناگزیر بوده که این مسیر را طی کند. برخی از شعبات دادگاه دادخواست اعسار زن را در پرداخت هزینه دادرسی را می پذیرند، اما در بیشتر مواقع چنین دادخواستی رد می شود.

نکته مهم در ارائه دادخواست وصول مهریه آن است که قبل از ارسال دادخواست یا همزمان با آن قرار تامین خواسته به دادگاه ارائه شود. وکیل اجرای مهریه برای اینکه موکل بهتر بتواند به حق و حق خود برسد این اقدام حقوقی را انجام می‌دهد، تا از انتقال مال توسط زوجه قبل از صدور اجرائیه جلوگیری کند.

با صدور قرار تامین خواسته قبل از اینکه زوج از اجرا گذاشتن مهریه آگاه شود و به انتقال اموال خود بپردازد، اموال وی توقیف خواهد شد.

با مقایسه کردن دو روش اقدام از طریق ثبت و اقدام از طریق دادگاه مشخص می شود که در صورتی که زوجه این نگرانی را دارد که زوج از کشور فرار کند، اگر از طریق ثبت اقدام کند در کوتاه ترین زمان مرد ممنوع الخروج می شود.

شماره وکیل اجرای مهریه در تهران

و در صورتی که از این بابت دغدغه دارد که مرد برای فرار از پرداخت دین اموال خود را بنام دیگری منتقل کند دادگاه سریع تر از اداره ثبت اموال او را توقیف خواهد کرد. وکیل اجرای مهریه تشخیص می دهد که با توجه به شرایط پرونده کدام روش مناسب تر می باشد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل خانواده می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل خانواده گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای خانواده گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل خانواده و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل خانواده

مستثنیات دین شامل چه مواردی است؟ 

همانطور که گفته شد در صورتی که چه در دادگاه و چه در اداره ثبت اموالی که از زوج توقیف شده جزو مستثنیات دین باشد، وی می تواند به اجرای حکم اعتراض کند. در ماده 24 قانون محکومیت های مالی آمده است که:

مستثنیات دین صرفاً شامل موارد زیر است:

  • الف – منزل مسکونی که عرفاً در شان محکوم‌علیه در حالت اعسار او باشد
  • ب – اثاثیه مورد نیاز زندگی که برای رفع حوائج ضروری محکوم‌علیه و افراد تحت تکفل وی لازم است.
  • ج – آذوقه موجود به قدر احتیاج محکوم‌ٌعلیه و افراد تحت تکفل وی برای مدتی که عرفاً آذوقه ذخیره می‌شود.
  • د – کتب و ابزار علمی و تحقیقاتی برای اهل علم و تحقیق متناسب با شان آنها.
  • هـ – وسایل و ابزار کار کسبه، پیشه‌وران، کشاورزان و سایر اشخاص که برای امرار معاش ضروری آنها و افراد تحت تکفل شان لازم است.
  • و – تلفن مورد نیاز مدیون.
  • ز – مبلغی که در ضمن عقد اجاره به موجر پرداخت می‌شود، مشروط بر اینکه پرداخت اجاره‌بها بدون آن موجب عسر و حرج گردد و عین مستاجره مورد نیاز مدیون بوده و بالاتر از شان او نباشد.

وکیل اجرای مهریه در اقدام برای وصول مهریه این موارد را در نظر خواهد گرفت که پرونده هر چه زودتر به نتیجه برسد.

مصوبه مربوط به 110 سکه به چه موضوعی اشاره دارد؟ 

 اجمالا باید گفت با توجه به این قانون مرد تنها تا میزان 110 جلب می شود، به این معنی که اگر مقدار مهریه بیش از 110 سکه باشد، اما مرد تا 110 را پرداخته باشد و یا با ارائه حکم اعسار تا این میزان را تقسیط کرده باشد برای وصول مابقی مهریه امکان جلب و زندانی شدن وی وجود ندارد.

اما در شرایط کنونی با توجه به نرخ بالای سکه و ناتوانی افراد در پرداخت مهریه، تصویب چنین قانونی کمک شایانی نکرده، و تنها پذیرفتن دادخواست اعسار از مرد است که می تواند از بار زندانیان مهریه بکاهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره حکم اعسار، این مقاله را بخوانید: اعسار مهریه

آیا در عقد موقت میتوان مطالبه مهریه کرد؟ 

بله در شرع آمده است که مهریه در عقد موقت باید در ابتدا پرداخت شود تا عقد وجاهت شرعی خود را داشته باشد. اما در صورتی که زن در حین عقد، یا پس از تمام شدن مدت چه اینکه نزدیکی انجام گرفته یا خیر، قصد مطالبه مهریه خود را داشته باشد، باید به دادگاه مراجعه کند، زیرا سند عقد نکاح حتی اگر عقد در محضر جاری شده باشد عادی خواهد بود و برای آنکه به سند رسمی تبدیل شود باید به ثبت رسمی برسد. وکیل اجرای مهریه افراد را راهنمایی می کند که فقط در صورت داشتن سند رسمی می توان از طریق اداره ثبت به وصول مهریه پرداخت وگرنه برای طرح دعوی باید به دادگاه مراجعه کرد.

هزینه وکیل برای اجرای مهریه چقدر است؟

با توجه به اینکه وصول مهریه امر تخصصی است و نیازمند اطلاعات وسیع حقوقی و تعامل با مراجع مختلف می باشد بنابراین حضور وکیل اجرای مهریه ضروری خواهد بود و افراد با پرداخت هزینه ای متعادل و منصفانه می توانند از تجربه و تخصص وکیل مهریه کمک بگیرند.

در گروه وکلای دیوان سالار، هزینه وکیل برای اجرای مهریه باتوجه به حق الوکاله مصوب و بر اساس توافقی بین وکیل و موکل تعیین می‌شود که همین امر باعث میشود با بهترین قیمت، وکیل اجرای مهریه را اخذ نمایید

باتوجه به اینکه حق الوکاله وکیل برای اجرای مهریه در پرونده های مختلف می‌تواند باتوجه به نوع پرونده متفاوت باشد، جهت اطلاع از میزان دقیق حق الوکاله اجرای مهریه تماس بگیرید.

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.93

اگر هنوز سوالی از وکیل اجرای مهریه در تهران دارید، در کامنت ها سوالتان را مطرح کنید. متخصصین در کمترین زمان به سوال شما پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 4.45 ( 1 رای)

16 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر شوهر من دارایی زیاد داره میخواستم از طریق اجرای ثبت، مهریه ام را بگیرم
    شماره ام ثبت شده در کامنت میشه با من تماس بگیرید
    همچنین نیم عشر دولتی از همسرم کم می شود؟ 0912***3250

    1. سلام تا ساعتی دیگر با شما تماس خواهیم گرفت
      بعد از اجرای ثبت همسر شما باید پرداخت کند

  2. با سلام. همسر بنده تقاضای تامین خواسته داده جهت مطالبه مهریه و قبلا یک ملک سنددار بنده رو از طریق اداره ثبت توقیف کرد چون ملک در دست مستاجر میباشد و حال از طریق دادگاه تامین خواسته زده جهت ملک قولنامه ای که خودمان در آن ساکن هستیم، با این تفاسیر اگر بنده مبایعه نامه رو نزد فروشنده ببرم و در مبایعه نامه ذکر کنیم که معامله فسخ شده است و یک اجاره نامه تهيه کنم و خودم را مستاجر فروشنده ذکر کنیم آیا مشگلی ایجاد نمیشه در زمینه معامله صوری یا فرار از دین، آیا این روش میشه ثابت کنم که من معامله را فسخ کرده ام و الان مستاجرم نزد دادگاه

  3. سلام جناب من خانمم مهریشو از طریق اداره ثبت گذاشته اجرا … خونه ایی هم که زندگی میکردیم هم ۳ دونگ ۳ دونگه. و جز مستثنیات دین خونه آزاد شده.. متاسفانه ی انبار هم داشتم که کارشناس آوردن برا مزایده… الان من میتونم این ۳ دونگ خونمو صلح عمری با حق فسخ کنم بنام پسر دو ساله ام ؟؟ و امکانش هست بعد صلح برم دوباره ی خونه دیگه بخرم و سندشو بزنم بنامم(آیا بعد اینکار این خونه که سند بخوره بنامم جز مستثنیات دین میشه؟!) ممنون میشم ی توضیح بفرمایین🙏

    1. با سلام و وقت بخیر. امکان پذیر هست اما مصداق فرار از دین هست و در صورت اثبات مجازات دارد.

  4. ببخشین یکی از اشناهای مامیگفت موقع طلاق بچه با نصف مهریشو گرفته بود ازهمسرش خاستم ببینم همچین چیزی میشه؟

  5. آیا میتوانم قسمتی از خونه رو به عنوان مهریه به اسم همسرم بزنم چون هیچ مال و سرمایه دیگری ندارم

    1. با سلام و وقت بخیر. بله امکان پذیر هست و تنها از طریق دفاتر اسناد رسمی و به روش ثبت محضری امکان پذیر است.

  6. آقا من شوهرم تو مجازی خیانت میکرد آخرشم زنه مخشو زد منو زندگی رو ول کرد رفت الان ۳ ساله رفته شکایت هم کردم بابت مهریه و نفقه ولی اصلا برام احضاریه نیومد مختومه اعلام شد

  7. سلام خسته نباشید من میخام مهریمو بگیرم از شوهرم باید چکار کنم میشه راهنمایی کنید ؟در حال حاضر باهاش زندگی میکنم .

    1. با سلام به اداره ثبت مراجعه کنید و دادخواست مطالبه مهریه مطرح بفرمایید.

  8. ببخشید من خیلی جاها شنیدم که اگه شوهر فوت کنه پدرشوهر باید مهر عروسو بده درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل