ارز دیجیتال

لیست وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال 🥇【قانون جدید + مجازات✔️】

شکایت از کلاهبرداری ارز دیجیتال | شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال | کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال | کلاهبرداری از طریق رمز ارز

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

لیست وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

نمونه پرونده های شاخص ارز دیجیتال دیوان سالار

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از ۱۵ پرونده ارز دیجیتال دیگر

وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال

حذف واسطه‌ها در معاملات ارز‌های دیجیتالی، بستری را فراهم کرده است که افراد بتوانند در یک بستر دیجیتالی به خرید و فروش رمز ارز‌ها بپردازند. فراهم آمدن چنین بستری، زمینه ساز دعاوی ارزی متعددی بوده و امروزه افراد زیادی را متوجه آن ساخته است.

افراد بدون اطلاعات کافی و یا با غلبه هیجان، احساسات و حرص و طمع دست به انجام معاملاتی می‌زنند که یک سر آن‌ها افراد سودجویی قرار گرفته تا سرمایه افراد را به دست بیاورد. گسترش شکایت از کلاهبرداری ارز دیجیتال نیاز جامعه حقوقی به کسب تخصص و تجربه لازم در این زمینه را روز به روز افزایش می‌دهد. به طوری که امروزه وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال که تخصص لازم در این حوزه پیچیده را کسب کرده است، در دعاوی ارزی می‌تواند کمک بسیار زیادی به افراد مال باخته بکند.

وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال
وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل ارز دیجیتال متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم گروه وکلای دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری/۳۰۰ خانواده/۲۵۰ ملکی، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

ما در این مقاله بررسی می‌کنیم که کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال و کلاهبرداری از طریق رمز ارز ‌ها چگونه صورت می‌گیرد و شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال باید به چه نحوی باشد. همچنین لزوم برخورداری از مشاوره حقوقی ارز دیجیتال و وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال را مطرح می‌کنیم.وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال بهترین مشاور و راهنما در این حوزه ی نوظهور است.

همانطور که گفته شد حضور یک وکیل ارز دیجیتال متخصص به افراد مال باخته کمک می‌کند بتوانند سرمایه از دست رفته خود را بازگردانند. برای اطلاع از چگونگی احقاق تحقق خود و بهره‌مندی از یک وکیل خبره و متخصص ارز دیجیتال ادامه مطالب را مطالعه نمایید.

کلاهبرداری از طریق رمز ارز

این روز‌ها اصطلاحاتی مانند رمز ارز، بیت کوین، توکن، کلاهبرداری پانزی و … در بین مردم و شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود. این اصطلاحات مربوط به داد و ستد‌های مالی در زمینه رمز ارز‌ها و ارز دیجیتال بوده و بیانگر بازار داغ معاملات ارزی است. در نتیجه زمینه تخلفات حقوقی و جرائم مالی و معاملاتی نیز فراهم می‌شود.

رمز ارز‌ها یا ارز‌های مجازی که تحت عنوان کریپتوکارنسی شناخته می‌شوند بسیار گسترده هستند و پیچیدگی‌های خاص خود را دارند. در نتیجه افراد باید با اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه فعالیت و معامله کنند.

پیش از قدم گذاشتن در دنیای رمز ارز‌ها می‌توانید با مشاوران حقوقی صحبت کنید. یک مشاور حقوقی رمز ارز، یک وکیل متخصص در این زمینه است که اطلاعات کامل، جامع و مفیدی در مورد رمز ارز‌ها و ارز‌های دیجیتال در اختیار دارد. بنابراین یکی از بهترین اقدامات در هنگام مواجه شدن با دعوی ارزی کمک گرفتن از یک وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال است.

کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال چگونه صورت می‌گیرد؟

ارز‌های دیجیتال گوناگونی وجود دارند که ممکن است نام بعضی از آن‌ها را شنیده باشید و بعضی از آن‌ها برایتان ناشناخته باشد. معروف‌ترین ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin) است. تعدادی دیگر از محبوب‌ترین و متدوال‌ترین رمز ارز‌ها عبارت هستند از: اتریوم، مونرو، ریپل، لایت کوین، تتر، استلار، دوج کوین و…

هنگامی که افراد اطلاعات درست و کافی در مورد دنیای ارز دیجیتال ندارند ممکن است دچار اشتباه شوند و توسط کلاهبرداران بازار رمز ارز‌ها مورد سوء استفاده قرار بگیرند. کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال از راه‌های مختلفی صورت می‌گیرد؛ فروش توکن‌های فاقد اعتبار، شرکت‌های پانزی، صرافی‌های تلگرامی، تشویق مردم به خرید و فروش رمز ارز بدون اطلاعات کافی، سرقت ارز دیجیتال و… از جمله تخلفات صورت گرفته در این زمینه هستند که باید مورد پیگیری قرار بگیرند.

حتی تریدر‌ها و معامله گران با تجربه هم ممکن است در اعتماد کردن اشتباه کنند و متحمل ضرر و زیان شوند. در هر صورت افرادی که در این راه خسارت مالی دیده‌اند پیش از هرکاری بهتر است با یک وکیل با تجربه و متخصص ارز دیجیتال صحبت کنند.

چرا که مسئله رمز ارز‌ها مسئله‌ای پیچیده است و باید آن را از روش‌های اصولی و تخصصی پیگیری کرد. یک وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال راه‌های قانونی و اصولی آن را می‌داند و در پرونده شکایت ارز دیجیتال می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.استفاده از وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال، مسیر و روند پرونده های ارز دیجیتال کلاهبرداری را تسهیل می کند.

شکایت از کلاهبرداری ارز دیجیتال

همانطور که گفتیم ویژگی‌ها و گستردگی‌های بازار ارز دیجیتال در دنیای امروز، زمینه کلاهبرداری‌ها و سرقت‌های ارزی را فراهم کرده است. به طوری که افرادی سود جو از روش‌های مختلف دست به کلاهبرداری از طریق رمز ارز و ارز دیجیتال می‌زنند. این افراد از احساسات، عدم اطلاعات کافی و اعتماد مردم سوء استفاده می‌کنند و دارایی مردم را به دست می‌آورند.

هنگامی که مال باختگان متوجه می‌شوند از آن‌ها سوء استفاده شده و به نحوی دچار ضرر شده‌اند بهتر است تا دیر نشده با یک وکیل ارز دیجیتال که در این زمینه متخصص و خبره است مشورت کنند.

وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال گروه وکلای دیوان سالار بسیار باتجربه و زبده بوده و پرونده های بسیاری در مورد ارز دیجیتال کلاهبرداری داشته است لذا برای تنظیم شکواییه خود می توانید با وکیل متخصص این حوزه وقت مشاوره بگیرید. جهت رزرو وقت خود با ما تماس بگیرید.

 

کلاهبرداری ارز دیجیتال
کلاهبرداری ارز دیجیتال

وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال در تهران

وکیل شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال، وکیل متخصص دعاوی ارزی است که تجربه و تخصص لازم در این زمینه را دارد. به طوری که مراحل قانونی رسیدگی به دعاوی ارز دیجیتال و شکایت از کلاهبرداری از طریق رمز ارز در تهران و سایر شهرها را می‌داند. شیوه‌های مختلف کلاهبرداری و سرقت ارز دیجیتال و راه‌های اثبات آن را می‌شناسد.

چگونگی تنظیم شکواییه، بررسی مدارک، نحوه دفاع از حقوق موکل در ارتباط با دعاوی ارز‌های دیجیتال در حوزه تخصصی این وکلا است. بنابراین پیگیری پرونده شکایت خود را به وکیل دعاوی ارزی بسپارید تا به نتایج بهتر و سریع‌تری دست پیدا کنید.

یک وکیل رمز ارز در موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند:

  • تنظیم دادخواست و شکوائیه علیه مجرمان رمز ارز‌ها، صرافی‌های متقلب و بدون مجوز
  • پیگیری مسیر اثبات کلاهبرداری و دیگر جرایم مرتبط با ارز دیجیتال در مراجع قضایی
  • دفاع از حق و حقوق موکل و پیگیری پرونده با انجام تمام مراحل تا زمانی که نتیجه‌ای مطلوب به دست بیاید.

وکیل شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال در تهران، به شما کمک می‌کند بتوانید شکایت خود را درست‌تر و اصولی‌تر مطرح کنید

شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال در تهران

دعاوی مرتبط با ارز دیجیتال نیازمند پیگیری سریع و مداوم هستند. در صورتی که ساکن تهران هستید، کمک گرفتن از یک وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال در تهران به پرونده شما سرعت می‌بخشد. افراد مال باخته که ممکن است تحت شرایط روحی مناسبی نباشند هر چه دسترسی راحت‌تری به وکیل خود داشته باشند با آرامش خاطر بیشتری مراحل شکایت خود را طی می‌کنند.

از طرفی مراجع قضایی مربوط به کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال در تهران، همواره آماده دریافت و پیگیری شکایت و دادخواست‌ها علیه مجرمان بازار‌های معاملاتی رمز ارز‌ها هستند.

وکلایی که در تهران فعالیت می‌کنند پرونده‌های گوناگون مرتبط به شکایت از کلاهبرداری ارز دیجیتال در تهران را مورد پیگیری قرار می‌دهند. در نتیجه تجربه و مهارت کافی در این زمینه را دارا هستند و می‌توانند در طرح شکایت، اثبات تخلف و دفاع از حقوق موکل کمک زیادی به او بکنند.

گروه وکلای دیوان سالار که پرونده‌های مختلف مربوط به ارز دیجیتال را مورد پیگیری و بررسی قرار داده‌اند، می‌توانند به شما کمک کنند در پرونده خود عملکرد بهتری داشته باشید و بتوانید به خوبی از حق و حقوق خود دفاع کنید.

نمونه شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال

از آنجایی که فعالیت بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال در داخل ایران به صورت قانونی نیست، افرادی معتقدند که نمی‌توان کلاهبرداری ارز دیجیتال این صرافی‌ها را پیگیری کرد. این یک باور غلط است، چرا که شما با شکایت و پیگیری کلاهبرداری، می‌توانید احتمال بازگشت پول و دارایی خود را افزایش دهید. پس از وقوع کلاهبرداری، تنها کافی است که با توجه به نمونه شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال زیر، یک شکایت آماده کنید. آن را به مراجع قضایی ارسال کنید تا با پیگیری پلیس فتا دارایی شما بازگردد.

با سلام، اینجانب آقا / خانم ………… به استحضار می‌رساند: با خرید مقداری ارز دیجیتال از طریق صرافی ………… به مبلغ ………… ریال طی فیش مربوطه، به سایت واریز نمودم. پس از دریافت کدهای ارز دیجیتال، متوجه نامعتبر بودن صرافی شده‌ام. لذا تقاضای پیگیری تعقیب کیفری نسبت به این صرافی ارز دیجیتال را دارم.

کلاهبرداری صرافی ارز دیجیتال ایرانی

با افزایش خریداران و معامله‌گران ارز دیجیتال در ایران، تعداد صرافی‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. با افزایش تعداد صرافی‌ها، بسیاری از افراد سودجو به ساخت صرافی‌هایی بدون مجوز و با درگاه پرداخت جعلی به کلاهبرداری ارز دیجیتال مشغول می‌شوند.

تعداد زیادی از این صرافی‌های جعلی و کلاهبردار، توسط پلیس فتا پیگیری و بسته شده‌اند. ولی وظیفه شما نیز به عنوان معامله‌گر ارز دیجیتال، اعلام کلاهبرداری صرافی ارز دیجیتال ایرانی به پلیس فتا و مراجع قضایی است تا با پیگیری‌های انجام شده، تعداد این صرافی‌ها کاهش پیدا کند.

چرا از گروه وکلای دیوان سالار برای وکیل شکایت از کلاهبرداری ارز دیجیتال کمک بگیریم؟

گروه وکلای دیوان سالار دارای چندین وکیل پایه یک دادگستری ماهر، باتجربه و متخصص در زمینه کریپتو کارنسی است تا در مواردی همچون سرقت ارز دیجیتال، کلاهبرداری صرافی‌های ارز دیجیتال و دیگر تخلفات مربوط به رمز ارز‌ها به شما متقاضیان عزیز خدمات ارائه دهد. وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال با ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی تخصصی به افراد مال باخته کمک می‌کند تا سرمایه از دست رفته آن‌ها بازگردد.

وکیل ارز دیجیتال گروه دیوان سالار، با برخورداری از تخصص لازم در بازار ارزی و همچنین تجربه حاصل از پرونده‌های متعدد کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال، مسیر احقاق حقوق شما را هموار‌تر می‌کند.

برای دریافت مشاوره و خدمات وکالت از سوی وکیل پایه یک دادگستری متخصص ارز دیجیتال، تماس حاصل نمایید.

کلاهبرداری بیتکوین

آیا وکیل شکایت از کلاهبرداری ارز دیجیتال الزامی است؟

از آنجایی که امروزه بازار ارز‌های دیجیتال داغ است و این پدیده، تبدیل به منبع درآمد بسیاری از مردم در سراسر جهان شده است، مشکلات متعددی در رابطه با مسائل حقوقی در معاملات ارزی در این بازار‌ها وجود دارد. گسترش این مشکلات و پیچیدگی آن‌ها نیازمند مشاوره حقوقی ارزی است.

 این مشاوره باید توسط یک وکیل ارز دیجیتال که در این زمینه متخصص است صورت بگیرد. حضور وکیل در پرونده برای رسیدگی به دعاوی ارز دیجیتال خصوصا پرونده های کلاهبرداری ارز دیجیتال، به شما این امکان را می‌دهد از کمک و تجربه وکیل مورد نظر بهره‌مند شوید. از طرفی با آرامش خاطر بیشتری به پرونده شکایت کلاهبرداری ارز دیجیتال را پیگیری کنید.

بنابراین از طریق مشورت با وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال، می‌توانید پرسش‌ها و ابهامات خود در این زمینه را مطرح کنید و پاسخ‌ها و راهکار‌های مناسبی دریافت کنید. در صورت نیاز به شکایت و پیگیری شکایت می‌توانید از خدمات وکالت ارز دیجیتال بهره‌مند شوید تا بتوانید از حقوق خود بهتر دفاع کنید.

همچنین، پیشنهاد میکنیم با توجه به تخصصی بودن موضوع، تنظیم شکواییه در این زمینه و دادخواست به مراجع قضایی را نیز به وکیل خود بسپارید.

در آخر

دعاوی ارزی شامل جرائم و تخلفات متعدد در زمینه رمز‌ها و ارز دیجیتال می‌شود که باید مورد رسیدگی قضایی قرار بگیرد. رسیدگی به پرونده‌های ارزی دشوار و پیچیده بوده و نیازمند اطلاعات و تجربه کافی است. یک اشتباه یا بی‌تجربگی در طرح شکایت و پیگیری آن می‌تواند کل سرمایه افراد را به باد بدهد.

بنابراین یکی از بهترین راه حل‌ها برای برطرف ساختن دعاوی کلاهبرداری از طریق رمز ارزها و ارز دیجیتال، کمک گرفتن از وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال است. در صورتی که متوجه کلاهبرداری در این زمینه شدید و سرمایه‌تان به خطر افتاد، پیش از هرکاری با یک وکیل حوزه ارز دیجیتال مشورت نمایید.

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.99

در صورتی که هنوز سوالی از وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 4.19 ( 7 رای)

8 دیدگاه

  1. سلام یه سئوال درباره کلاهبردار ارزهای دیجیتالی داشتم
    ازطریق اینستاگرام شخصی بنام خارجی به پیوی من پیام گذاشت که در یک شرکت ماینر خارجی که ظاهراً در انگلیس هست سرمایه گذاری کن وبا50دلار شروع کن بعداز 24ساعت 3دلار به من سود میدهد تا4مرتبه من هم 50دلار ارزدیجیتال به حساب آن شرکت واریز کردم و3بار هربار 3دلار اضافه شد به حسابم ولی بار 4که خواستم پولم رابردارم میگوید شما به پنل 2ارتقا یافتید وباید 500دلار حداقل واریز کنید خلاصه بعد از چند روز 450دلار دیگر واریز کردم و حالا که میخواهم آن را برداشت کنم باز هم نمیتوانم و تقاضای واریز 1000دلار دارد آیا امکان شکایت ورسیدگی هست
    ضمنا آن سایت هم جعلی هست که بعداً فهمیدم ضمنا مشابه این شخص و شرکت های مشابه 4یا5نفر دیگر هم به پیوی من دراینستاگرام پیام داده‌اند

    1. سلام وقت بخیر. ابتدا باید مدارکتون بررسی بشه. اما به طور کلی در چنین پرونده هایی امکان پیگیری و شکایت وجود دارد. در حال حاضر هم چندین پرونده مشابه در حال پیگیری هست. برای هماهنگی برای رزرو جلسه با دفتر تماس بگیرید.

  2. در مورد کلاهبرداری شرکت نیو سنتری میتوانید کمکی کنید ؟ با توجه به اینکه فعالیت این شرکت فقط در سایت بود

  3. سلام= همچنان که مستحضر هستید صرافی نوبیتکس ضمن لیست نمودن ارز دیجیتال گالا؛ بنده اقدام به خرید بیش از 230 میلیون تومان از این توکن در ساعت 1440 مورخ 14 آبان 1401 کردم و در ساعت 1800 روز 15 آبان در نوار معاملات همان ارز درج کرده که معاملات این توکن در ساعت 10 روز 16 آبان بسته می شود و اسم توکن را به «پی گالا » تغییر داده اد و ارز دیگری به نام «گالا » در لیست اظافه نموده اند حال مدعی هستند که چون از گالای خریداری شده توسط من کلاهبرداری شده اسم آن تغییر کرده و اطلاع رسانی در تاریخ 13 آبان در کانال تلگرامی صورت گرفته در حالی که به دلایل امنیتی عملا تلگرام در قلمرو کشور غیر فعال می باشد و نوار معاملات ارز گالا را مسدود و پاسخگوی ضرر من نیستند لطفا امر فرمایید در چه قالبی و کجا طرح دعوی کنم. سپاسگذارم

  4. سلام صرافی خارجی که نزدیک 90میلیون پول سرمایه گذاری کردم بدون بازگشت هیچ سودی از من درخواست واریز پول بیشتر کردن که در پاسخ به اینکه کارشون کلاهبرداری است سریع به گفتن کمیسیون که در ارز دیجیتالی هیچ کمیسیونی نمیتونن از من بگیرن . آیا راهی است که بتوانم پولم را از چنین سایت کلاهبردار خارجی پس بگیرم یا نه تمام واریزیها من همراه با تاریخ وساعت وادرس کیف پولشون هست

    1. سلام. نیاز به توضیحات و بررسی بیشتر هست. لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل