کیفری

نحوه اثبات بی گناهی در آدم ربایی ✔️【دفاع از اتهام آدم ربایی 🥇 قانون جدید | وکیل】

نحوه دفاع از اتهام آدم ربایی | اثبات بی گناهی در آدم ربایی | مجازات تهمت ادم ربایی | نمونه رای آدم ربایی | لیست وکیل آدم ربایی و ...

اثبات بی گناهی در آدم ربایی و دفاع از اتهام آدم ربایی

جرم آدم ربایی از جمله جرائم تعزیری است که ارتکاب به آن مجازاتی به دنبال دارد. شخصی که متهم به جرم آدم ربایی شده است، در صورتی که بتواند از بی گناهی خود دفاع کند، تبرئه می‌شود و در غیر این صورت، بسته به شرایط آدم ربایی به چند ماه تا چند سال حبس محکوم می‌شود. برای اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) بهترین کار این است که با یک وکیل آدم ربایی با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت شود تا روند پرونده به درستی و در زمان کوتاه‌تری پیش برود.

اگر می‌خواهید بدانید آدم ربایی چند سال زندانی دارد؟ نحوه اثبات بی گناهی آدم ربایی چگونه است؟ دفاع در مقابل اتهام آدم ربایی چگرونه است؟ رضایت شاکی در پرونده آدم ربایی چه تاثیری دارد؟ و دیگر مواردی از قبیل مشورت با وکیل آدم ربایی، مجازات مشارکت یا معاونت در آدم ربایی و … را بدانید این مقاله را بخوانید.

برای مشاهده لیست وکیل آدم ربایی به انتهای مقاله مراجعه کنید.

مجازات آدم ربایی چیست؟ آدم ربایی چند سال زندانی دارد؟

هر گونه دزدیدن، جابه جایی یا انتقال فرد به مکانی دیگر، بدون رضایت او آدم ربایی محسوب می‌شود. مجازات آدم ربایی در قانون مجازات، حبس تعزیری است و با توجه به شرایط، فرد مجرم چند ماه تا چند سال محکوم به حبس می‌شود:

طبق ماده ۶۲۱ قانون مجازات، اگر آدم ربا به عنف (با خشونت و تهدید)، اجبار و حیله، شخصی را برباید، مجازات او حبس تعزیری درجه چهار (۵ تا ۱۵ سال حبس) بوده و اگر عمل آدم ربایی با اجبار و عنف نباشد، به حبس تعزیری درجه پنج (۲ تا ۵ سال حبس) محکوم می‌شود.

طبق ماده ۶۳۱ قانون مجازات، اگر شخصی کودک تازه متولد شده را بدزدد یا او را مخفی کند و یا به جای کودک دیگری قلمداد کند، محکوم به ۶ ماه تا ۳ سال حبس است.

اگر شخص بتواند در اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) موفق عمل کند، منع تعقیب می‌شود. برای اثبات بی گناهی در این جرم که از جرائم غیرقابل گذشت به شمار می‌رود بهتر است با یک وکیل آدم ربایی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی دارد مشورت کنید.

در شرایط زیر، مجرم آدم ربایی می‌تواند به اشد مجازات محکوم شود:

  • سن شخصی که دزدیده شده است کمتر از ۱۵ سال باشد.
  • آدم ربایی با وسیله نقلیه صورت بگیرد.
  • به شخص ربوده شده، آسیب حیثیتی و جسمی وارد شود.

مشارکت در آدم ربایی

مشارکت در آدم ربایی در قانون هیچ تفاوتی با آدم ربایی ندارد. یعنی، همان مجازاتی که برای آدم ربا در نظر گرفته شده است، برای شرکت جرم نیز صادر می‌شود. مشارکت در جرم آدم ربایی به هرگونه کمک و همکاری برای انجام آدم ربایی است.

حتی اگر کسی، تنها یک اسلحه یا چاقو برای آدم ربا تهیه کند، شریک جرم محسوب می‌شود.

مجازات مشارکت در آدم ربایی چیست؟

مشارکت در جرم آدم ربایی، حبس درجه چهار یا پنج دارد. مجازات معاونت در جرم آدم ربایی (تحریک، ترغیب، تهدید و تطمیع آدم ربا)، حبس درجه ۲ یا ۳ است.

 مشارکت در آدم ربایی

نمونه رای مشارکت در ادم ربایی

در نمونه رای مشارکت در ادم ربایی، تماما حکم صادر شده برای آدم ربا، برای شریک در آدم ربایی نیز صادر می‌شود. به عنوان مثال، اگر فرد مجرم به 5 سال حبس محکوم شود، شریک جرم او نیز به 5 سال حبس محکوم می‌شود.

دفاع از جرم ادم ربایی

دفاع از جرم ادم ربایی، کمی سخت است و شرایط پیچیده‌ای دارد. معمولا کمتر کسی شامل دفاع مشروع و اثبات بی گناهی در آدم ربایی می‌شود. اگر متهم شرایط زیر را در هنگام وقوع جرم داشته باشد، می‌تواند دفاع مشروع از خودش انجام دهد.

  • به دلیل محدودیت زمانی، امکان درخواست کمک از نیروهای امنیتی وجود نداشته و فرد خودش وارد عمل شده است.
  • در صورتی که رفتار متهم برای دفع خطر و محافظت از خودش بوده باشد.
  • در صورتی که رفتار فرد مقابل برای دفاع از خود در برابر متهم نبوده باشد.

مجازات شروع به آدم ربایی

اگر شخص شروع به آدم ربایی کند اما این اقدام معلق بماند و جرم اتفاق نیفتد، در صورتی که با اجبار و به عنف باشد محکوم به مجازات درجه ۵ و در غیر این صورت، محکوم به حبس، شلاق یا جزای نقدی درجه ۶ می‌شود. در صورتی که این شخص بتواند با کمک یک وکیل خبره و شناخت ارکان جرم، در اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) به درستی عمل کند می تواند از این مجازات ساقط شود.

مجازات آدم ربایی مسلحانه

حمل سلاح سرد و گرم، خود نیز یک جرم مجزا محسوب می‌شوند. به همین دلیل، مجازات آدم ربایی مسلحانه، نه تنها بین 5 تا 10 سال حبس دارد، بلکه یک مجازات دیگر مربوط به حمل سلاح گرم نیز به آن اضافه می‌شود.

مجازات آدم ربایی با وسیله نقلیه

آدم ربایی با وسیله نقلیه یکی از روش‌های آدم ربایی است که مجازاتی معادل با حد 5 حبس را دارد. مجازات آدم ربایی با وسیله نقلیه بین 5 تا 10 سال حبس است. البته، برخی از افراد به دلیل شغلی که دارد، گاها به آدم ربایی متهم می‌شوند که آنها تهمت است. در این صورت، باید اثبات بی گناهی در آدم ربایی انجام دهند.

مجازات تکرار جرم آدم ربایی

اگر شخصی که یک بار مرتکب جرم آدم ربایی شده و محکومیت خود را گذرانده باشد و دوباره مرتکب آدم ربایی شود، تکرار این جرم می‌تواند موجب ۱۵ تا ۲۲ سال و ۶ ماه حبس شود.

نمونه رای شروع به آدم ربایی

شروع به جرم آدم ربایی مربوط به فردی می‌شود که تاکنون مرتکب جرم آدم ربایی نشده باشد و همچنین، نتواند به هر دلیلی، جرم خود را به اتمام برساند. یعنی جرم را شروع می‌کند ولی به هر دلیلی نتوانسته باشد که به هدف خود برسد. در نمونه رای شروع به آدم ربایی، فرد معمولا به 2 تا 5 سال حبس محکوم می‌شود. به هدف نرسیدن مجرم در آدم ربایی، دلیلی بر اثبات بی گناهی در آدم ربایی نیست.

تجاوز به عنف پس از آدم ربایی چه حکمی دارد؟

اگر تجاوز به عنف در حین آدم ربایی، اثبات شود، حکم آن اعدام است.

آیا می دانید؟

نحوه اثبات بی گناهی در آدم ربایی چیست؟

در بسیاری از پرونده‌های آدم ربایی، اثبات بی گناهی متهم به این صورت انجام میشود که متهم مدعی می‌شود با شخص ربوده شده ارتباط دوستی داشته و قصد مجرمانه نداشته است. از دیگر روش هایی که متهمین آدم ربایی برای اثبات بی گناهی استفاده میکنند که بسیار هم متداول است این است که بیان میکنند آدم ربایی با رضایت خود شخص صورت گرفته و به دلایلی به او تهمت آدم ربایی زده‌اند (شکایت ساختگی). یا اینکه متهم آدم ربایی را شروع کرده اما جرم صورت نگرفته و یا توسط فرد دیگری تطمیع یا تهدید شده و یا به دلایل دیگری متهم به آدم ربایی شده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که با توجه به مجازات های سنگینی که برای پرونده های آدم ربایی در نظر گرفته می شود کوچکترین اشتباه میتواند بی گناهی متهم را زیر سوال ببرد.

بنابراین بهره بردن از وکیل متخصص و دفاعیات او می‌تواند در روند اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) بسیار سرنوشت ساز باشد و مراجعه به یک وکیل آدم ربایی که در این زمینه تجربه و تخصص لازم دارد از اهمیت فراوانی برخوردار است.

لزوم حضور وکیل در دفاع از اتهام آدم ربایی

اگر به دنبال اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) هستید و می‌خواهید از این اتهام تبرئه شوید باید بتوانید به خوبی از حقوق قانونی و شرعی خود دفاع کرده و اعتراض خود را علیه اتهام وارده از سوی شاکی با دلیل و مدرک بیان کنید. توجه کنید که مشورت با یک وکیل آدم ربایی خبره که با ارکان قانونی، معنوی و مادی این جرم آگاه است، می‌تواند در اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) به شما کمک کند. وکیل متخصص در این زمینه روند رسیدگی به پرونده و موفقیت در آن را کوتاه‌تر می‌کند.

رضایت شاکی در جرم آدم ربایی

جرم آدم ربایی از آن دست جرائم است که دو جنبه عمومی و خصوصی دارد؛ یعنی علاوه بر اینکه شخص بزه دیده را مورد آزار قرار می‌دهد، پیامد‌های اجتماعی هم دارد و افکار عمومی را می‌آزارد. بنابراین در صورت رضایت شاکی، تنها بخشی از مجازات بخشیده می‌شود که به جنبه خصوصی جرم مربوط است.

به بیانی دیگر در صورت رضایت شاکی در آدم ربایی باز هم مجازات جنبه عمومی جرم آدم ربایی، به همان قوت باقی می‌ماند، چرا که آدم ربایی در عمل، نه تنها تعرض به حقوق شهروند محسوب می‌شود، بلکه نوعی دخالت و تعرض به قوانین کشور بوده و حد و مرز‌های حقوق قانونی را می‌شکند.

جرم آدم ربایی در صورت رضایت شاکی

جرم آدم ربایی در صورت رضایت شاکی، با کاهش میزان و کیفیت مجازات رو به رو است. البته که مجازات متهم به طور کامل بخشیده نمی‌شود. چرا که آدم ربایی یک جنبه عمومی هم دارد که متهم باید مجازات مربوط به آن را بگذراند. پس نمی‌توان رضایت شاکی را یک مورد برای اثبات بی گناهی در آدم ربایی در نظر گرفت.

رضایت شاکی در آدم ربایی تجدید نظر

رضایت شاکی تنها در پرونده‌هایی که جنبه عمومی ندارند، تاثیرگذار است و مجازات متهم را از بین می‌برد. رضایت شاکی در آدم ربایی تجدید نظر، تنها شامل تخفیف‌هایی می‌شود. چرا که آدم ربایی، جنبه عمومی هم دارد و متهم باید مجازات جنبه عمومی جرم خودش را بگذراند. رضایت شاکی دلیلی برای اثبات بی گناهی در آدم ربایی نیست.

مجازات آدم ربایی در صورت رضایت شاکی

آدم ربایی از جمله جرائم غیر قابل گذشت است. یعنی حتی در صورتی که شاکی رضایتش را اعلام کند، باز هم مجرم باید مجازات جنبه عمومی جرم خودش را بگذراند. مجازات آدم ربایی در صورت رضایت شاکی، فقط کمی کمتر شده و تخفیف‌هایی به متهم تعلق می‌گیرد.

تخفیف مجازات آدم ربایی

پیش از اینکه شخص آدم ربا در دادگاه بخواهد به اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) بپردازد یا نتواند بی گناهی خود را اثبات کند، می تواند در شرایط زیر، از سوی مرجع قضایی تخفیف در مجازات آدم ربایی بگیرد:

  • اگر آدم ربا قبل از اینکه دستگیر بشود، شخص ربوده شده را به مقامات قضایی تحویل بدهد در حکم او تخفیف تا دو درجه قائل می‌شود.
  • اگر فرد آدم ربا، قبل از اینکه حکم قطعی صادر شود، شخص ربوده شده را تحویل بدهد یا در این زمان شاکی رضایت بدهد، مجازات فرد تا یک درجه شامل تخفیف می‌شود.
  • در صورتی که مجرم توبه کند، توبه او با توجه به صلاحدید قاضی پرونده، می‌تواند موجب تخفیف در مجازات او شود.

رفع اتهام ادم ربایی

برای رفع اتهام ادم ربایی، فرد متهم ابتدا باید یک لایحه دفاعیه با دادگاه بدهد. در صورت کامل بودن لایحه دفاعیه، یک جلسه دفاع برای متهم برگزار می‌شود. در طی این جلسه، فرد متهم باید اثبات بی گناهی در آدم ربایی خودش را انجام دهد.

نحوه اثبات جرم آدم ربایی

نحوه اثبات جرم آدم ربایی نیز مانند دیگر جرائم است و از طریق شهادت شهود، سوگند و قسم و اقرار متهم ثابت می‌شود. اگر متهم تنها یک‌بار نسبت به جرم آدم ربایی‌اش اقرار کند، جرم ثابت می‌شود. همچنین، برای اثبات آدم ربایی، به شهادت دو مرد عاقل و بالغ نیاز است. شهادت بانوان در اثبات جرم، به تنهایی مورد قبول دادگاه نیست. البته، نظر و علم قاضی با توجه به مدارک موجود، در اثبات جرم و اثبات بی گناهی در آدم ربایی نیز تاثیرگذار است.

نمونه شکایت آدم ربایی

در یکی از نمونه شکایت آدم ریایی، داستان یک راننده تاکسی را داشتیم که به جرم آدم ربایی متهم شد. این راننده تاکسی توسط یکی از مسافران خود، به آدم ربایی متهم شد. در صورتی که این تنها یک تهمت بود و مسافر می‌خواست که راننده را به دام بیاندازد. ولی در لایحه دفاعیه، فرد متهم توانست اثبات بی گناهی در آدم ربایی خودش را ثابت کند.

نمونه پرونده آدم ربایی

نمونه پرونده آدم ربایی زیادی روزانه به دادگاه فرستاده می‌شود. آدم ربایی به دلایل و شیوه‌های متفاوتی انجام می‌شود که پس از مطالعه این نمونه پرونده‌ها، با آنها آشنا می‌شوید.

آدم ربایی با تاکسی، آدم ربایی مسلحانه و آدم ربایی به دلیل انتقام از نمونه‌های آدم ربایی هستند.

برای اثبات بی گناهی در آدم ربایی نیز روش‌های متفاوتی وجود دارد.

حکم آدم ربایی دختر

دختر یا پسر بودن فرد ربوده شده، هیچ فرقی در حکم و میزان مجازات صادر شده ندارد. تنها مواردی که باعث افزایش مجازات متهم می‌شود، سن فرد ربوده شده و ایجاد آسیب جسمی یا حیثیتی در فرد ربوده شده است. پس، حکم آدم ربایی دختر، اگر کمتر از 15 سال داشته باشد یا در طول وقوع جرم، دچار آسیب جسمی یا حیثیتی شده باشد، بین 5 تا 10 سال حبس است.

مجازات تهمت آدم ربایی

تهمت یا افترا در قانون یکی از جرائم بسیار مهم محسوب می‌شود و کسانی که این جرم را مرتکب می‌شوند، مجرم هستند. تهمت آدم ربایی نیز مانند دیگر تهمت‌ها، مجازاتی معادل با 1 ماه تا 3 سال حبس یا تا 74 ضربه شلاق دارد. البته، مجازات تهمت آدم ربایی می‌تواند به پرداخت جریمه نقدی نیز خلاصه شود. در هر صورت، نوع مجازات بستگی به شرایط پرونده دارد.

مدارک لازم برای اثبات آدم ربایی

مدارک لازم برای اثبات آدم ربایی به نحوه اثبات این جرم بازمی‌گردد. اگر شاهدی در لحظه وقوع جرم دارید، می‌توانید آنها را به دادگاه بیاورید تا شهادت دهند. همچنین، اگر آسیب جسمی در طول وقوع جرم به شما وارد شده، می‌توانید به پزشکی قانونی مراجعه کنید. پس از تایید پزشکی قانونی، می‌توانید این مدرک را به دادگاه ارائه دهید.

رسیدگی به جرم آدم ربایی در صلاحیت کدام دادگاه است؟

دادگاه صالح برای بررسی و رسیدگی به پرونده آدم ربایی نزدیک ترین دادگاه به محل وقوع جرم است.

رسیدگی به جرم آدم ربایی در صورتی که کامل انجام شده باشد در صلاحیت دادگاه کیفری ۱ و رسیدگی به پرونده جرم شروع به آدم ربایی نیز در صلاحیت دادگاه کیفری ۲ است.

ارکان آدم ربایی کدام اند؟

جرم آدم ربایی دارای سه رکن قانونی، مادی و معنوی است که با شناخت این ارکان بهتر می توانید روند اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) را پیش ببرید. در ادامه این ارکان را بررسی می‌کنیم:

رکن مادی

ربودن شخص یا منتقل کردن او از مکانی به مکان دیگر بدون رضایت فرد که به عنف، اجبار، حیله و یا به هر شکل دیگر صورت بگیرد، عنصر مادی جرم آدم ربایی تلقی می‌شود. علاوه بر آن، ربودن طفل و مخفی کردن او یا تعویض طفلی با طفل دیگر نیز رکن مادی این جرم محسوب می‌شود. (طبق ماده ۶۳۱)

رکن معنوی

جنبه معنوی آدم ربایی، مربوط به زمانی است که شخص آدم ربا، با یک قصد و غرض قبلی مرتکب چنین جرمی شده باشد. یعنی مجرم نیت و قصد مجرمانه داشته باشد.

رکن قانونی

ماده ۷۲۱ و ماده ۶۳۱ قانون مجازات اسلامی، رکن قانونی آدم ربایی را مورد بررسی قرار داده است. طبق این دو ماده، شخصی که با گرفتن پول و به نیت انتقام یا هر قصد دیگری، با استفاده از تهدید و حیله، شخص دیگری را برباید و یا او را مخفی کند، عمل او جرم آدم ربایی است و مجرم به شمار می‌رود. این شخص طبق قانون محکوم به حبس می‌شود.

یک وکیل خبره تمام ارکان جرم را می‌شناسد و با توجه به شناخت و تجربه خود در این زمینه می‌تواند به اجرای درست عدالت کمک کند.

شماره وکیل برای اثبات بی گناهی در آدم ربایی

لایحه دفاعیه آدم ربایی

در لایحه دفاعیه آدم ربایی، فرد متهم باید تمام مواردی که می‌تواند در اثبات بی گناهی در آدم ربایی او تاثیرگذار باشد را بنویسد. هر جمله یا مدرک ارائه شده در لایحه دفاعیه می‌تواند در نظر نهایی دادگاه تاثیر بگذارد.

نمونه لایحه فرجام خواهی کیفری آدم ربایی

در واقع، فرجام خواهی، درخواست رسیدگی دوباره به پرونده در دادگاه فرجام است. در نمونه لایحه فرجام خواهی کیفری آدم ربایی، شما باید تمام مدارک و ادله موجود برای اثبات جرم را ارائه دهید. تنها در این صورت دادگاه فرجام می‌تواند وقوع آدم ربایی را تایید کرده و حکم مجازات متهم را صادر کند.

ادم ربایی بدون مدرک ثابت می شود؟

در واقع هیچ جرمی را نمی‌توان بدون مدرک یا شاهد ثابت کرد. پس پاسخ به پرسش ادم ربایی بدون مدرک ثابت می شود؟ خیر است. برای اثبات جرم آدم ربایی باید مدارک لازم یا شهادت شهود خود را داشته باشید. در غیر این صورت، اثبات بی گناهی در آدم ربایی انجام می‌شود.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

مدارک برای اثبات آدم ربایی

یکی از مدارک مهم در اثبات بی گناهی در آدم ربایی یا گناهکار بودن، تایید پزشکی قانونی است. اگر که در طول وقوع جرم، آسیب جسمی یا حیثیتی به شما وارد شده است؛ می‌توانید به پزشکی قانونی مراجعه کنید. در آنجا شما معاینه می‌شوید و اگر پزشک معتمد، آسیب جسمی در صورت آدم ربایی را تایید کند، می‌توانید این موضوع را به عنوان مدارک برای اثبات آدم ربایی به دادگاه ارائه دهید.

دلایل اثبات ادم ربایی

اگر به دلیل آدم ربایی اتفاق افتاده، آسیبی به شما یا خانواده شما وارد شود، باید نسبت به اثبات آن اقدام کنید. بسیاری از افراد، به دلیل درخواست پول‌های کلان، آدم ربایی انجام می‌دهند که این موضوع یک آسیب مالی به حساب می‌آید. دلایل اثبات ادم ربایی، همین آسیب‌های اجتماعی و شخصی وارد شده به فرد ربوده شده، است. البته، اثبات بی گناهی در آدم ربایی نیز برای فرد بی‌گناه، حرکت مهمی است.

ادله اثبات جرم آدم ربایی

ادله اثبات جرم آدم ربایی، همان شهادت شهود، سوگند و اقرار متهم است. حتی اگر که متهم یک بار به جرم‌اش اقرار و اعتراف کند، اثبات جرم اتفاق می‌افتد. البته، در برخی شرایط قاضی با علم خودش، پس از مطالعه پرونده و بررسی مدارک، می‌تواند اثبات جرم یا اثبات بی گناهی در آدم ربایی را انجام دهد.

شاهد برای ادم ربایی

یکی از روش‌های اثبات آدم ربایی در دادگاه، شهادت شهود است. شاهد برای ادم ربایی باید دو مرد عاقل و بالغ باشند که بتوانند نسبت به جرم اتفاق افتاده، شهادت دهند. برای شهادت این شهود، آنها باید در صحنه جرم حضور داشته و لحظه آدم ربایی را دیده باشند. در غیر این صورت نمی‌توانند شهادت دقیقی و قابل قبولی را به دادگاه ارائه دهند.

چرا از وکیل آدم ربایی دیوان سالار برای اثبات بی گناهی در آدم ربایی کمک بگیریم؟

همانطور که گفتیم، مجازات جرم آدم ربایی سنگین است و برای اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) بهتر است حتماً به یک وکیل با سابقه و خبره مراجعه شود تا شخص متهم به آدم ربایی بتواند به درستی و با حال روحی بهتر از حقوق قانونی خود دفاع کند. گروه وکلای دیوان سالار، با ارائه مشاوره حقوقی در همه زمینه‌های حقوقی از جمله اتهام آدم ربایی، می‌توانند با تبحر و تجربه خود روند دادرسی در پرونده قضایی را سرعت ببخشند و با استفاده از راهکار‌های قانونی و ارائه آن‌ها در جلسات دادگاه، به تحقق عدالت کمک کنند.

وکیل آدم ربایی گروه وکلای دیوان سالار، می‌تواند با استفاده از تجربه و تخصص خود در این زمینه و آشنایی کامل با روند چنین پرونده‌هایی در اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) متبحرانه عمل کنند.

در آخر…

آدم ربایی از جرائم غیر قابل گذشت است که ارتکاب به آن مجازات سختی به دنبال دارد. در مورد شرایط میزان مجازات مجرم آدم ربا و تخفیف مجازات آن به اندازه کافی توضیح دادیم. در صورتی که شخص متهم به آدم ربایی، ارتکاب به این جرم را انکار می‌کند، با مراجعه و مشورت با یک وکیل خبره آدم ربایی می تواند روند اثبات بی گناهی در آدم ربایی (دفاع از اتهام آدم ربایی) را به درستی و با سرعت بیشتر پیش ببرد. در صورتی که می‌خواهید با یک وکیل با تجربه در این زمینه، مشورت کنید، می‌توانید با وکیل متخصص آدم ربایی گروه وکلای دیوان سالار تماس بگیرید.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده با اتهام آدم ربایی و تهدید و اثبات بی گناهی در آدم ربایی متهم در دماوند

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده آدم ربایی یکی از طلافروشان مطرح کشور

⭐️ و بیش از ۳۰ پرونده آدم ربایی دیگر

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل متخصص اثبات بی گناهی در آدم ربایی با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

لیست وکیل اثبات بی گناهی در آدم ربایی

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

وکالت تخصصی

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل برای اثبات بی گناهی در آدم ربایی متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی در خصوص اثبات بی گناهی در آدم ربایی و دفاع در مقابل اتهام آدم ربایی دارید در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 4.65 ( 3 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل