کیفری

اثبات بی گناهی در ضرب و جرح 🥇【قانون جدید ✔️ وکیل】

مجازات ضرب و جرح | نحوه اثبات بی گناهی در ضرب و جرح عمدی | فعالیت پزشک قانونی در زمینه ضرب و جرح و ...

باتوجه به مجازات های تعیین شده برای اتهام ضرب و جرح، نقش یک وکیل متخصص در اثبات بی گناهی در ضرب و جرح بسیار حیاتی خواهد بود. همچنین در ادامه این مقاله راهکارهایی را در خصوص نحوه اثبات بی گناهی در ضرب و جرح بیان خواهیم کرد.

برای مشاهده لیست وکیل ضرب و جرح، به انتهای همین مطلب مراجعه کنید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل ضرب و جرح متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

قدم دوم ما پیشنهاد برای اخذ وکیلی متخصص در این زمینه است، زیرا اگر در این زمینه می خواهید با شانس بیشتری برای اثبات بی گناهی در ضرب و جرح داشته باشید بهتر است از وکیلی کمک بگیرید که تجربه بیشتری در این زمینه داشته باشد.
در این محتوا برای اثبات بی گناهی، ابتدا چگونگی و مجازات ضرب و جرح برای آشنایی گفته می شود و سپس در آخر نحوه اثبات بی گناهی در ضرب و جرح گفته می شود تا بتوانید با کمک آن در این موضوع ورود کنید.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر در پرونده ضرب و جرح توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده نزاع دسته جمعی و ضرب و جرح اراذل در شمال کشور

⭐️ پرونده نزاع دسته جمعی و قتل در شهریار

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده نزاع دسته جمعی در شمال تهران با ۱۷ متهم

مشاهده سایر پرونده

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده پزشک معروف که به اتهام تجاوز به اقامت اجباری محکوم شده بود.

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنا با زن شوهردار در سعادت آباد تهران با که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

و بیش از ۴۰۰ پرونده کیفری دیگر

ضرب و جرح چیست؟

ضرب و جرح به آسیب جسمی زدن به فرد که احتمال خونریزی و کبودی و حتی قطع عضو در بدن فرد را دارد می گویند که هر کدام در قانون معنای متفاوتی دارد.
ضرب به معنای آسیبی است که باعث صدمه دیدن بافت های بدن شود و در بعضی مواقع کبودی نمایان شود.
جرح به معنای خراش، بریدگی، زخم و یا قطع شدن قسمتی از بدن است که در این شرایط آسیب‌دیدگی فرد بیشتر بوده، در نتیجه مجازات ضارب سنگین تر می شود.

مجازات ضرب و جرح به عواملی مانند عضو آسیب‌دیدگی، نوع آسیب‌دیدگی و میزان آسیب‌دیدگی وابسته است که این مجازات شامل دیه، تعزیر، ارش و در شرایطی شامل قصاص می شود که قصاص دارای شروطی است که در ادامه شرح داده می شود.

ضرب و جرح عمدی

اگر ضارب با قصد و غرض به شخص آسیب جسمانی وارد کند، مضروب می تواند از فرد شکایت کند و نسبت به میزان آسیب‌دیدگی دیه دریافت کرده و یا در صورت قطع عضو و آسیب‌دیدگی وخیم قصاص اجرا شود که در قسمت مجازات به‌صورت کامل به این موضوع می پردازیم.

ضرب و جرح غیرعمدی

در شرایطی ضارب به صورت کاملاً اتفاقی و غیرعمد به منظور دفاع از خود به فردی آسیب جسمانی می‌رساند، اگر غیرعمد بودن اثبات شود مجازاتی برای فرد تعیین نمی شود و در نتیجه دفاع مشروط محسوب می شود که این نوع دفاع مشروط نیز خود شروطی دارد.

اگر فرد غیرعمدی بودن حادثه را ثابت کند، مجازات او با اثبات بی گناهی در ضرب و جرح سبک تر می شود.

مجازات و اثبات بی گناهی در ضرب و جرح عمدی

مجازات ضرب و جرح عمدی از دیه تا قصاص و حبس متغیر است. اگر مجرم باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شود حداقل، مجازات مجرم بین دو تا پنج سال حبس می شود.
اگر جراحت سطحی باشد مجازات در حد پرداخت دیه می باشد اما اگر جراحت در حد آسیب به سر یا دیگر اعضا، نقص در حواس و یا نقص در عقل و هوش فرد باشد مجازات فرد به پرداخت دیه و حبس آن به مدت دو تا پنج سال می شود.

در صورتی که قطع عضو عمدی باشد، متناسب با جزئیات و نظر دادگاه مجازات در حد قصاص، دیه و تعزیر می باشد که احتمال مجازات قصاص در صورت درخواست فرد آسیب دیده یا ولی او افزایش می یابد.

ضرب و جرح عمدی در خیابان

مجازات و اثبات بی گناهی در ضرب و جرح غیرعمدی

برای اثبات بی گناهی در ضرب و جرح غیرعمدی، متهم می تواند با استفاده از عوامل مؤثری مانند اقرار متهم قبل از تعقیب، وجود انگیزه ای قابل‌قبول، تحریک شدن از سمت فرد و… در دادگاه استفاده کرده و مجازات را کمتر کند و در حکم تأثیر بگذارد.
در این نوع مجازات که برای ضرب و جرح غیرعمد است بر اساس قانون دادگاه توانایی تغییر یا تخفیف در حکم صادره را دارد یعنی در شرایطی توانایی تبدیل جرم به پرداخت دیه را دارد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

اثبات بی گناهی در ضرب و جرح با دفاع مشروط

در ضرب و جرح اگر ضارب از نظر قانون با دلیل قانع کننده ای از جان، مال یا ناموس خود، مقابله با تجاوز یا خطر احتمالی دفاع کرده باشد، این ارتکاب جرم در قانون دفاع مشروع نامیده.

اگر دفاع از خود، بیش از حد لازم باشد و یا امکان کمک گرفتن از مأمور قانون را داشته باشد و با این شروط باز هم فرد مرتکب جرم شده باشد این دفاع مشروع خوانده نمی شود و در محکمه به عنوان ضرب و جرح عمدی مجازات می شود.

اثبات بی گناهی در ضرب و جرح همسر

اگر ضرب و جرح بین زوجین صورت گیرد، زن می تواند با تنظیم شکایت و سپس مراجعه به پزشک قانونی نسبت به درخواست طلاق و اخذ دیه اقدام کند.
در این نوع ضرب و جرح در صورت صدمه دیدن زوجه از همسر خود، دادگاه مجازات دیه، قصاص و حبس برای زوج در نظر می-گیرد و در طرف دیگر برای اثبات بی گناهی در ضرب و جرح همسر توسط زوج، می بایست به وکیلی برای اثبات آن مراجعه شود.

صورت گرفتن ضرب و جرح با همسر

ضرب و جرح فرزند

در صورت عمدی بودن آسیب به فرزند توسط والدین، دادگاه بر اساس قانون توانایی قصاص کردن پدر را ندارد. قصاص در صورت بالغ بودن فرد آسیب دیده و نبود پدر به عنوان ضارب صورت می گیرد.
مجازات پدر در زمینه ضرب و جرح با استناد به این که قصاص صورت نمی گیرد، پرداخت دیه و یا تعزیر (مجازاتی که توسط حاکم شرع تعیین می شود) خواهد بود.

مجازات نزاع دسته جمعی

در صورتی که در گروهی موقع نزاع، ضرب و جرح اتفاق بیفتد، مجازات هر نفر در نزاع سه ماه تا یک سال حبس و برای قطع عضو، شش ماه تا سه سال حبس می باشد.
مجازات یک تا سه سال حبس برای زمانی است که در نزاع دسته جمعی قتل اتفاق بیفتد و شاید فکر کنید که در نزاع دسته جمعی قصاص و دیه در مجازات نمی باشند، در صورتی که مجازات دیه و قصاص به دستور قاضی و شرایط نزاع بستگی دارد.

در صفحه دیگری مجازات نزاع دسته جمعی را به طور کامل توضیح داده ایم. برای مطالعه کلیک کنید:

مجازات نزاع دسته جمعی

پزشک قانونی در ضرب و جرح

در صورت وقوع ضرب و جرح، فرد می تواند با دریافت معرفی نامه از مرجع قضایی به پزشک قانونی مراجعه کند. سپس با معاینه پزشک مربوطه، نظر کارشناسانه پزشک مکتوب شده و به پرونده اضافه می شود و در ادامه پزشک با بررسی میزان آسیب‌دیدگی فرد آسیب دیده را به مراکز درمانی ارجاع می‌دهد.

اگر در صورتی جراحت و یا آسیبی که به فرد رسیده شدید باشد، الزامی برای مراجعه به پزشک قانونی نیست. فرد می تواند ابتدا برای درمان خود به درمانگاه مراجعه کرده و سپس برای پزشک قانونی برای ثبت میزان آسیب‌دیدگی مراجعه کند، که در این صورت اطلاعات از میزان آسیب‌دیدگی فرد از همان درمانگاه به پزشک قانونی ارسال می شود.

قصاص و شروط قصاص

این را می دانیم که قصاص برای قتل نفس قاتل یا قطع عضو محکوم علیه صورت می گیرد. در این بخش به قصاص درباره قطع عضو پرداخته می شود و درباره چگونگی و شروط اجرای آن اطلاعات ارائه می شود.
اولین شرط قصاص عضو، نبود پدر یا اجداد پدری به عنوان ضارب است.

اگر پدر یا فردی از اجداد پدری باعث قطع عضو شود قصاص شامل او نمی شود.

اگر فرد آسیب دیده مسلمان بوده و ضارب مسلمان نباشد، قصاص برای فرد که مسلمان نیست اجرا خواهد شد و مسلمان نبودن فرد مانعی برای اجرای قصاص نمی شود.

دیگر شروط اجرای قصاص شامل این موارد می باشد:

  • عضوی که قصاص می شود باید در برابر عضوی باشد که سالم بوده باشد نه عضوی که ناقص و ناسالم بوده
  • عضوی قصاص شود که به همان میزان اهمیت داشته باشد. یعنی عضو اصلی در برابر عضو فرعی قصاص نشود
  • این شرط شامل این است که قصاص عضو کامل در مقابل عضو ناقص نباشد
  • قسمتی از بدن قصاص شود که با مورد جنایت یکسان باشد
  • اجرای قصاص باعث به مشکل خوردن عضو دیگر نشود

گفتن این شروط برای رسیدن به موضوع اصلی یعنی اثبات بی گناهی در ضرب و جرح، لازم بوده و در این قسمت هم به چگونگی اثبات بی گناهی در ضرب و جرح پرداخته می شود.

اثبات بی گناهی متهم

در بعضی مواقع فردی به منظور شکایت و گرفتار کردن فرد دیگر یا به هر دلیلی، آسیبی به خود وارد می کند.
در این مواقع نیز اثبات این که این جراحت ها و آسیب‌دیدگی‌ها توسط خود فرد صورت گرفته بسیار سخت می شود. زیرا اثبات بی گناهی در ضرب و جرح توسط پزشک قانونی انجام می شود و در این مواقع، آشکار شدن ضارب که خود فرد است، می تواند بسیار سخت باشد.

همچنین یک لایحه خوب، قوی و هوشمندانه میتواند سرنوشت پرونده را به بهترین شکل به نفع شما تغییر دهد.

در صورت نیاز به تنظیم لایحه ضرب و جرح و مشاهده نمونه لایحه کلیک کنید:

تنظیم لایحه ضرب و جرح

درست‌ترین کار در این شرایط کمک گرفتن از یک وکیل متخصص و با تجربه است. اما بعضی از مواری که می تواند در اثبات بی گناهی در ضرب و جرح مؤثر باشد نیز گفته می شود.

صورت گرفتن نزاع بین دو نفر

وجود شاهد در آن زمان و مکان مورد نظر که ضرب و جرح صورت گرفته می تواند مؤثر باشد. اما این شرط باید در نظر گرفته شود که در بسیاری از موارد، قاضی برای اثبات بی گناهی در ضرب و جرح، شاهدی را قابل قبول می داند که بی طرف بوده و ارتباط خویشاوندی با فرد نداشته باشد.
در اکثر جرم‌ها متهم برای اثبات بی گناهی به دو شاهد نیاز دارد اما اگر موضوع پرداخت دیه باشد، نیاز به یک مرد یا دو زن به عنوان شاهد است.

سوگند خوردن نیز راهی دیگر برای اثبات بی گناهی در ضرب و جرح می باشد که این سوگند خوردن نیز شرایطی دارد که شامل:
نبود اجبار برای فردی که سوگند می‌خورد، عاقل بودن و بالغ بودن فرد نیز می باشد.

در آخر برای اثبات بی گناهی در ضرب و جرح می توان به علم قاضی اطمینان کرد. این شرط که علم قاضی نامیده می شود شامل نظر کارشناسان، در این زمینه یعنی پزشک قانونی می باشد که با کنار هم قرار دادن عوامل و شرایط نظر دادگاه ارائه می شود.

وکالت تخصصی

سخن پایانی

این عواملی که برای اثبات بی گناهی در ضرب و جرح گفته شد بسیار سطحی و برای افزایش اطلاعات شما می باشد. در صورتی که در این زمینه به مشکل برخوردید، که موضوع بسیار مهمی نیز می باشد، بهترین کار اخذ وکیلی متخصص و باتجربه می باشد.
تاکید ما در تجربه و تخصص وکیل است زیرا تمام وکلا از تحصیلات یکسانی برخوردارند اما وکیلی در پرونده های خود موفق است که در زمینه مورد نظر تجربه و تخصص داشته باشد.

لیست وکیل ضرب و جرح

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی درباره اثبات بی گناهی در اثبات بی گناهی در ضرب و جرح دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.7 ( 2 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل