وکیل

“مراحل کامل” اعتراض به رای غیابی ✔️ |【وکالت تخصصی✔️】

وکیل اعتراض به رای غیابی دادگاه | مهلت اعتراض به رای غیابی | اعتراض به رای غیابی کیفری | اعتراض به رای غیابی حقوقی | اعتراض به رای غیابی طلاق و ...

رایمعرفی بهترین روش اعتراض به رای غیابی

در این مقاله قصد داریم نحوه اعتراض به رای غیابی را به طور کامل برای شما بیان کنیم و به سوالات شما در این خصوص پاسخ دهیم.

برای مشاهده لیست وکیل اعتراض به رای غیابی، به انتهای صفحه مراجعه کنید.

اگر به رای غیابی اعتراض دارید!

پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از مهم‌ترین نکات مربوط به اعتراض به حکم غیابی، از جمله مهلت اعتراض به رای غیابی، اعتراض به رای غیابی کیفری، اعتراض به رای غیابی حقوقی، اعتراض به رای غیابی طلاق و … تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل اعتراض به رای غیابی متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که گروه وکلای دیوان سالار در بیش از 800  پرونده، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل اعتراض به رای غیابی متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

پس از صدور رای غیابی اولیه، چنانچه خوانده غایب حکم را بر خلاف مصالح خود بداند میتواند طی شرایطی به حکم صادره اعتراض کند. خوانده میتواند اعتراض به رای غیابی را به صورت دادخواست اعتراض به رای غیابی به دادگاه تجدید نظر تسلیم نماید.

با توجه به پیچیدگی قوانین تجدید نظر احکام، در این مقاله سعی میکنیم تا به سوالات و ابهامات شما در مورد اعتراض به رای غیابی به صورت ساده پاسخ دهیم.

تفاوت حکم غیابی و حکم حضوری

بر اساس ماده ۳۰۳ آیین دادرسی مدنی اصل بر حضوری بودن دادگاه می باشد و حکم صادره از سوی دادگاه حضوری در نظر گرفته می شود.
اگر خوانده یا وکیل وی در هیچ یک از جلسات دادگاه حضور نداشته باشند و یا دفاعیه ای به دادگاه تحویل نشده باشد و یا خوانده اخطاریه را دریافت نکرده باشد، در این صورت حکم صادره از سوی دادگاه حکم غیابی محسوب می شود.

رای غیابی چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که به چه نوع رایی رای غیابی میگویند. همانطور که ذکر شد رای غیابی دارای شرایط خاصی می باشد که در ادامه به مهمترین آنها می پردازیم:

شرایط حکم غیابی

با توجه به ماده ۳۰۳ قانون دادرسی مدنی همه احکام صادره از سوی دادگاه حضوری می باشد مگر آنکه این سه شرط در آنها وجود داشته باشد:

  • عدم حضور خوانده و یا وکیل قانونی وی در جلسات دادگاه
  • عدم وجود دفاع کتبی از سوی خوانده
  • عدم ابلاغ واقعی اخطاریه

انواع رای غیابی

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم در صورت عدم حضور خوانده یا وکیل وی و یا عدم ارائه دفاعیه کتبی حکم صادر شده در دادگاه حکم غیابی در نظر گرفته می شود. آرای غیابی در دو دسته طبقه بندی می شوند که در زیر به توضیح آن می پردازیم.

اعتراض به رای غیابی کیفری

بر اساس ماده ۴۰۶ از قانون دادرسی کیفری، اگر جرمی صورت گرفته باشد که در آن جنبه حق الناسی مطرح نباشد، هرگاه متهم و یا وکیل او در هیچکدام از جلسات دادگاه حضور نداشته باشد و همچنین هیچ لایحه ی دفاعیه ای تسلیم دادگاه نشده باشد دادگاه پس از طی مراحل معمول رسیدگی به پرونده رای غیابی صادر خواهد کرد. در چنین شرایطی امکان اعتراض به رای غیابی کیفری یا واخواهی کیفری وجود دارد.

اگر خوانده یا وکیل او حتی در یکی از جلسات دادگاه حضور داشته باشند و یا لایحه و دفاع کتبی به دادگاه ارائه کرده باشند و یا اگر ابلاغیه به دست خوانده رسیده باشد ولی وی از حضور در دادگاه ممانعت کرده باشد دادگاه حضوری محسوب می شود و حکم صادره از این دادگاه حکم حضوری محسوب خواهد می شود.

اعتراض به رای غیابی حقوقی

در جرایم حقوقی خواهان با ارائه دادخواست به دادگاه تقاضای رسیدگی به موضوع دعوا را از سوی قانون گذار درخواست میکند. بر اساس ماده ۳۰۳ قانون آیین دادرسی مدنی حکم دادگاه حضوری است مگر آنکه خوانده و یا وکیل وی در هیچ یک از جلسات دادگاه حضور نداشته باشند و دفاعیه ای از سوی خوانده تسلیم دادگاه نشده باشد و یا اخطاریه ای به خوانده ابلاغ نشده باشد.

در اینصورت حکم صادره غیابی می باشد و بر اساس ماده ۳۰۵ قانون دادرسی کیفری خوانده در صورت محکوم شدن حق دارد به حکم صادره که بصورت غیابی می باشد اعتراض کند. از این اعتراض با عنوان واخواهی یاد می شود. واخواهی باید در دادگاهی که حکم غیابی را صادر کرده است بررسی شود.

لازم به ذکر است حکم صادر شده فقط برای خوانده دعوا، غیابی در نظر گرفته می شود.
حکم صادر شده برای خواهان (کسی که در ابتدا شکایت کرده و مدعی شده است که حقی از وی توسط خوانده ذائل شده است) همیشه حضوری می باشد.

اعتراض به رای غیابی چیست؟

همانطور که پیشتر گفته شد بر اساس ماده سیصد و سه (۳۰۳) قانون آیین دادرسی مدنی حکم دادگاه حضوری است. بجز شرایطی که در آن خوانده یا وکیل او در هیچکدام از مراحل جلسات دادگاه حضور نداشته باشند، هیچ دفاعیه ی کتبی ای به دادگاه ارائه نشده باشد و اخطاریه دادگاه به خوانده ابلاغ نشده باشد.

در صورت وجود چنین مواردی حکم صادره از سوی دادگاه برای خوانده حکم غیابی است. خوانده بر اساس ماده سیصد و پنج (۳۰۵) قانون آیین دادرسی میتواند به حکم غیابی ای که بر خلاف منافعش باشد اعتراض کند که به این اعتراض واخواهی می گویند.

مهلت اعتراض به حکم غیابی

در آیین دادرسی برای واخواهی مدت زمان مشخصی را اعلام کرده اند. بر این اساس مهلت اعتراض به حکم غیابی برای عموم بیست روز پس از اعلام حکم قطعی و برای افرادی که خارج از کشور زندگی میکنند دو ماه بعد از اعلام حکم قطعی توسط دادگاه، زمان در نظر گرفته شده است. چنانچه بعد از زمان اعلام شده در قانون اقدام به واخواهی کنند، ترتیب اثر داده نمی شود. این قانون در تمام شرایط لازم الاجراست مگر در شرایط خاص که شخص خواهان دلایل موجهی برای تاخیر در ارائه واخواهی به دادگاه داشته باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

چکش دادگاه

دلایل موجه:

در اینجا به مهمترین دلایلی که تاخیر واخواهی (اعتراض به رای غیابی) را موجه میکند و امکان ارائه واخواهی را به دادگاه پس از زمان مقرر فراهم میکند اشاره می کنیم.

  • بیماری ای که باعث عدم توانایی حرکت فرد شود
  • حوادث قهریه (سیل، زلزله و …)
  • فوت یکی از والدین، همسر و فرزند
  • حبس

چگونه باید به رای غیابی اعتراض کرد؟

اعتراض به رای غیابی (واخواهی) به منظور اجرای عدالت برای خوانده ای که بخاطر عدم حضور در دادگاه حق دفاع از خود را نداشته است در نظر گرفته شده است. همانطور که گفته شد بعد از صدور حکم قطعی (نه قرار وثیقه) خواهان میتواند در مدت زمان تعیین شده اقدام به واخواهی کند.

قابل ذکر است درخواست واخواهی باید به همان دادگاه صادر کننده حکم ارائه شود.

با توجه به ماده ۴۰۷ از قانون آیین دادرسی پس از اعتراض به رای غیابی، دادگاه با تعیین وقت قبلی طرفین را مجددا دعوت میکند و اینبار پس از بررسی دادخواست و دفاعیات خوانده حکم را اعلام میکنند.
در زیر به مراحل اعتراض به رای غیابی میپردازیم:

  • ارائه دادخواست
  • پرداخت هزینه دادرسی
  • تعیین وقت دادرسی
  • برگزاری دادگاه و بررسی ادله خواهان توسط دادگاه
با توجه به پیچیدگی قوانین حضور وکیل متخصص در این حوزه میتواند در روند پرونده بسیار تاثیر گذار باشد.

مهلت اعتراض به رای غیابی چقدر است؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد، قوانین برای مهلت اعتراض به رای غیابی زمان مشخصی را در نظر گرفته است که خواهان یا وکیل وی موظف هستند در مهلت تعیین شده اقدام به واخواهی کنند.

با توجه به ماده ۴۰۶ قانون آیین دادرسی، مهلت اعتراض به رای غیابی این زمان برای افراد داخل کشور ۲۰ روز پس از ابلاغ حکم نهایی توسط دادگاه مربوطه و برای اشخاصی که خارج از کشور سکونت دارند دو ماه پس از ابلاغ حکم نهایی توسط دادگاه در نظر گرفته شده است.

خودکار و کاغذ

سوالات متداول درباره اعتراض به رای غیابی

در این قسمت به پر تکرار ترین سوالات در زمینه  اعتراض به رای غیابی پاسخ می دهیم.

اعتراض به رای غیابی مهریه چگونه است؟

چنانچه در دادگاهی که مرد حضور ندارد، وی بصورت غیابی محکوم به پرداخت مهریه شود و پس از ابلاغ حکم درخواست واخواهی کند، واخواهی وی بلافاصله پذیرفته می شود و حکم قبلی موقتا متوقف می گردد. چون ممکن است دلایلی داشته باشد که حکم را تغییر دهد.
برای انجام واخواهی مهریه، مرد می بایست چهار و نیم درصد مبلغ مهریه ای را که محکوم به پرداخت آن شده است بعنوان هزینه واخواهی پرداخت کند.

اعتراض به رای غیابی طلاق چگونه است؟

با توجه به ماده پنجاه و یک قانون آیین دادرسی، تنها در شرایطی می توان دادخواست طلاق داد که ضمانت اجرا داشته باشد.

شرایط ضمانت اجرا:

  • شرایطی که ضمانت اجرایی برای آن تعیین شده است.
  • شرایطی که ضمانت اجرایی آن رد فوری دادخواست است.
  • شرایطی که اگر دادخواست نداشته باشد موجب توقیف آن و صدور اخطار رفع نقص میگردد.

مرجع صدور رای کجاست؟

با توجه به اینکه جرائم مختلف توسط دادگاه های مربوطه بررسی می شود، پس از تسلیم شکواییه توسط شاکی به دادگاه و طی مراحل اداری اولیه دادگاه مربوطه زمان جلسات دادرسی را اعلام میکند.

پس از ابلاغ حکم قطعی در صورتی که شرایطی که پیشتر به آن اشاره شد (عدم حضور خوانده یا وکیل وی، عدم تسلیم دفاعیه ی کتبی به دادگاه و عدم ابلاغ احظاریه به خوانده) برقرار باشد، حکم دادگاه غیابی اعلام میشود. در این صورت خوانده و یا وکیل وی می توانند دادخواست اعتراض به رای غیابی را به همان دادگاه ارائه دهند.

برای اعتراض به رای غیابی کجا باید مراجعه کنیم؟

همانطور که در بالا گفتیم برای اعتراض به رای غیابی باید در مهلت زمان تعیین شده به دادگاهی که در آن حکم صادر شده است مراجعه کرد.

زمان اعتراض به رای دادگاه

با توجه با ماده های ۴۰۶ و ۴۰۷ قانون آیین دادرسی، خواهان و یا وکیل وی می توانند در مدت زمان تعیین شده نسبت به رای اعلام شده اعتراض کنند.

این زمان برای افرادی که در داخل ایران زندگی میکنند تا ۲۰ روز پس از ابلاغ حکم نهایی می‌باشد. این مدت برای افرادی که خارج از کشور ساکن هستند به دو ماه افزایش یافته است. در مواردی که به تشخیص دادگاه موارد موجه می‌باشد و در بالاتر به آن پرداخته ایم امکان اعتراض به رای دادگاه پس از اتمام مهلت تعیین شده وجود دارد.

شماره وکیل اعتراض به رای غیابی

سخن پایانی در رابطه با اعتراض به رای غیابی

با توجه به پیچیدگی قوانین و گستردگی آنها پیشنهاد ما این است که برای صرفه جویی در وقت و گرفتن بهترین نتیجه در زمینه اعتراض به رای غیابی از وکلای حرفه ای و با سابقه راهنمایی بگیرید. گروه وکلای دیوان سالار با سابقه درخشان آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

وکالت تخصصی

لیست وکیل اعتراض به رای غیابی

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

و بیش از … پرونده خانواده دیگر

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید

5 / 4.96

اگر هنوز سوالی در خصوص اعتراض به رای غیابی دارید در کامنت بپرسید وکلا در کمترین زمان پاسخ خواهند داد

امتیاز کاربران: 3.99 ( 4 رای)

3 دیدگاه

  1. حسابم حدود 4 ماه مسدود است بدلیل جریمه و پرونده ای که در ان نقشی نداشتم وچون مالک خط بودم قااضی حکم غیابی صادر کرده و من هم شرایط رفتن به دادگاه را ندارم درخواست وکیل جهت پیگیری پرونده را دارم. ضمنا حساب بنده حدود 4 ماه هست که مسدود شده .لایحه رفع مسدودی هم فرستادم شعبه اما هنوز حساب بنده مسدود است

    1. وقت بخیر. جهت رزرو وقت جلسه با وکیل، با دفتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل