کیفری

تخفیف مجازات مواد مخدر 🥇【قانون جدید + وکیل ✔️ 】

موارد تخفیف مجازات مواد مخدر | تخفیف مجازات حمل مواد مخدر | قانون تخفیف مجازات مواد مخدر

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل مواد مخدر متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته)

“صفر تا 100” گرفتن تخفیف مجازات مواد مخدر✔️

جرایم مربوط به مواد مخدر متاسفانه تعداد زیادی از پرونده های موجود در دادگاهها را به خود اختصاص داده است. برای اینکه بتوانید به تخفیف مجازات مواد مخدر دست پیدا کنید حتما نیاز به کمک یک وکیل متبحر خواهید داشت. مجازاتهایی که برای این دسته از جرائم در نظر گرفته شده است، معمولا طولانی مدت و سنگین خواهد بود.

در کشور ما، حمل و جابه‌جایی، خرید و فروش مواد مخدر، ساخت و تولید مواد مخدر، همگی جرم محسوب شده و مستحق مجازات می باشد. حالا در این میان پرونده هایی هم وجود دارند که به دلایل مختلف ممکن است اتهاماتی بیشتر از واقعیت به متهم وارد شده باشد. این پرونده ها احتیاج به یک وکیل خوب دارند تا بتواند تخفیف مجازات مواد مخدر را برای موکل به دنبال دفاعیات خودش به همراه داشته باشد.

ما در این مقاله قرار است به چگونگی گرفتن تخفیف مجازات مواد مخدر بپردازیم اما قبل از آن باید با مصادیق آنها بیشتر آشنا شویم.

برای مشاهده لیست وکیل تخفیف مجازات مواد مخدر به انتهای مقاله مراجعه کنید.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

جرایمی که به مواد مخدر مربوط می شوند

جرائمی که در دامنه مواد مخدر طبقه بندی می شوند عبارتند از:

  • وارد کردن مواد مخدر و روان گردان از خارج به داخل کشور با هر وسیله ای.
  • صادر کردن مواد مخدر و روان گردان به خارج از کشور
  • انتقال مواد مخدر از یک نقطه به نقطه دیگر مانند پست کردن
  • جابه جایی مواد مخدر و یا روانگردان حتی اگر مقصد نهایی کشور دیگری باشد(ترانزیت مواد مخدر)
  • تولید مواد مخدر و روانگردان(شامل کشت گیاهان و یا ساخت شیمیایی در لابراتوارها)
  • حمل مواد مخدر و روانگردان به وسیله شخص از نقطه ای به نقطه دیگر
  •  نگهداری مواد مخدر در هر مکانی
  • جرم پنهان کردن مواد مخدر و روانگردان از دید دیگران به هر منظوری
  • خرید مواد مخدر و روانگردان هم جرم است (البته فرد باید در کمال آگاهی بداند که در قبال پولی که می‌پردازد مواد مخدر خریداری کرده است)
  • فروش مواد مخدر و روانگردان به دیگری در قبال پولی که می گیرد
  • در معرض فروش قرار دادن مواد مخدر.(مرحله ای بین نگهداری و فروش مواد مخدر)
  • توزیع مواد مخدر و روانگردان (توزیع یعنی در قبل مواد مخدر، شخص پولی دریافت نمی کند.)
  •  وارد کردن مواد مخدر به کمپ های اعتیاد و یا هر مکانی که در آنجا معتادین مستقر هستند. مثل زندان و بازداشتگاه
  • استعمال مواد مخدر و اعتیاد به آن

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل متخصص تخفیف مجازات مواد مخدر با سال‌ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم ارز دیجیتال دیوان سالار در بیش از 45 پرونده، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

مجازاتی که در ارتباط با مواد مخدر قانونگذار در نظر گرفته است

با توجه به نوع جرمی که اتفاق افتاده است قانونگذار مجازات های مختلفی را در رابطه با مواد مخدر در نظر گرفته است.
از جریمه نقدی تا ضربات شلاق و حبس و زندان و اعدام. مجازات معتادین هم با توجه به اینکه اعتیاد خود را ترک نکنند و یا استعمال برای اولین بار داشته اند و یا متهاجر باشند متفاوت است.

با توجه به وسعت مصادیق جرم در رابطه با مواد مخدر، می توانیم بگوییم که در بسیاری از موارد هم ممکن است اتهامات وارده بسیار بیشتر از آنچه روی داده است، بوده و به همین دلیل است که باید یک وکیل تمام تلاش خود را بکند تا تخفیف مجازات مواد مخدر را برای موکل خود بدست آورد.


عواملی که می تواند منجر به تخفیف در مجازات شوند

در آیین دادرسی کیفری آنچه که حرف اول را می زند، اثبات جرم با ارائه ادله کافی است. همچنین برای بسیاری از جرائم هم تخفیف در نظر گرفته شده است. حتی می توان مجازات را تغییر داد و به نحوی که برای متهم مناسب تر است، آن را عملی کرد.
از جمله عواملی که می تواند مجازات ها را تخفیف دهد عبارتند از:

  • گذشت کردن شاکی خصوصی و یا مدعی
  •  همکاری متهم در شناخت بقیه مجرمان یا بدست آوردن ادله بیشتر توسط دادگاه و کشف اشیاء ارتکاب جرم
  •  متهم خود را قبل از هر گونه تعقیبی معرفی نماید
  •  اظهار پشیمانی متهم، نداشتن سوء سابقه، کهولت متهم و یا داشتن بیماری های خاص
  • تلاش متهم برای کم کردن اثرات جرمی که مرتکب شده است
  •  کم بودن و جزئی بودن اثرات جرم اتفاق افتاده و نتایج حاصل از آن
  •  معاونت در وقوع جرم و یا مداخله ضعیف در آن

تخفیف مجازات مواد مخدر چگونه می تواند حاصل شود؟

همانطور که در قسمت های قبل هم گفتیم مجرمین حوزه مواد مخدر همگی از نظر مجازات در یک رده قرار نمی گیرند.
برخی موارد وجود دارند که می توان برای تخفیف مجازات مواد مخدر روی آنها حساب باز کرد. مثلا عذر خانوادگی و عذر همکاری و عذر اعانت تخفیف هایی هم که برای متهمین در حوزه مواد مخدر در نظر گرفته می شود می تواند در تخفیف احکام حبس ابد (15 سال تخفیف)، پیشنهاد تخفیف در مجازات اعدام، نصف شدن مجازات فرد یا افراد متهم به دلیل همکاری با نیروی انتظامی و سازمانهای مربوطه، باشد.

درست کردن پاپوش برای افراد با مواد مخدر

افراد زیادی هستند که به دلیل کینه و دشمنی با فرد دیگری دست به درست کردن پاپوش برای او می زنند. معمولا این افراد چون نمی توانند به شکل مستقیم با فرد رودر رو شوند، دشمنی خود را به این شکل نشان می دهند و متاسفانه پرونده هایی از این دست هم کم نیستند.

زننده ترین و بدترین شکل پاپوش درست کردن، با مواد مخدر می تواند باشد. کسی که متاسفانه به این طریق در مظان اتهام قرار گرفته است، حتما باید روند بررسی مراحل پرونده خود را به دست وکلا بسپارد.

اثبات اینکه اتهام وارده یک پاپوش است، نیاز به تبحر خاصی دارد. بسیاری از افراد که متهم به جرایمی مانند سرقت و مواد مخدر می شوند، در اولین دفاع خود صحبت از پاپوش درست کردن افراد دیگر را می زنند اما حتما باید برای گفته خود ادله محکمه پسند ارائه دهند.

اثبات پاپوش مواد مخدر

همانطور که در بالا ذکر شد اثبات پاپوش مواد مخدر به دلیل خاص و کیفری بودن و مجازات های سنگین این جرم بسیار سخت است و نیاز به تبحر بالای وکیل دارد.

برای اثبات بی گناهی می بایست لایحه دفاعیه کیفری با همین عنوان تنطیم شود و مدارک و شواهد کافی و قابل استناد ضمیمه دفاعیه گردد یعینی اگر شاهد یا شاهدینی برای اثبات بی گناهی وجود دارد باید به دادگاه احضار شوند و شهادت دهند.

اگر در این مرحله مهم پیروز شدید در ادامه می توانید از شخصی که اقدام به ساخت پاپوش برای شما کرده است با عنوان اعاده حیثیت شکایت کنید.

شرایط اثبات پاپوش و تخفیف مجازات مواد مخدر

برای افرادی که به دلیل دشمنی در معرض اتهام جرایم مربوط به مواد مخدر، قرار گرفته اند، اول از هر چیز باید به دنبال احقاق حق و تبرئه شدن بود.

یک وکیل کارکشته می داند که اگر برای موکلش در اولین قدم به فکر تخفیف در مجازات باشد، یعنی وقوع جرم به دست متهم را به رسمیت شناخته و این مسئله می تواند مسیر پرونده را تغییر دهد.به طور حتم ارائه ادله برای اینکه مثلا حمل و جابه جایی مواد مخدر، یک پاپوش بوده است کمی دشوار به نظر می رسد اما به هر حال می توان به کمک یک وکیل تیزهوش این کار را انجام داد.
عدم سوء سابقه در این زمینه می تواند برای فرد متهم بسیار کارگشا باشد.

تخفیف مجازات مواد مخدر

مثلا اگر متهم می داند که چه کسی پاپوش برای او درست کرده است حتما باید آن شخص را به دادگاه معرفی کرده و نام او را بر زبان بیاورد و همچنین علت خصومت شخصی وی را نیز بیان کند.

درست کردن پاپوش برای افراد در صورتی که اثبات شود، معادل افترای عملی است و جرم تلقی می شود. فردی که برای او پاپوش درست کرده اند می تواند اعاده حیثیت نماید.

تخفیف مجازات در قانون جدید مواد مخدر

بر اساس ماده 38 اصلاح مبارزه با مواد مخدر که در سال 76  برای تخفیف مجازات در قانون جدید مواد مخدر تصویب شد؛ در صورت وجود جهات خاص دادگاه می تواند مجازات را تا نصف تخفیف دهد.

از جمله این موارد:

  • شریک جرم بودن به این معنی که دخالت کمی در جرم داشته باشد.
  • اقرار و اعتراف پیش از پیگیری قانونی
  • انگیزه متهم از انجام جرم
  • وضعیت جسمانی و شرایط سنی
  • توبه و اعلام پشیمانی از انجام جرم
  • تلاش برای اصلاح  شواهد جرم
  • همکاری با ماموران در بررسی روند پرونده و در اختیار قرار دادن اطلاعات مهم
  • و …

لایحه تخفیف مجازات مواد مخدر

در زیر نمونه ای از لایحه تخفیف مجازات مواد مخدر را قرار داده ایم.

رئیس محترم شعبه ………………………. دادگاه انقلاب احتراماً ، اینجانب طبق دادنامه بابت جرم مواد مخدر به حبس محکوم شده ام…. نظر به اینکه شرایط تخفیف را دارم. فلذا مطابق ماده 277 قانون آیین دادرسی دادگاه عمومی و انقلاب در امور کیفری و ماده فوق ، تقاضای تخفیف مجازات را دارم. پیشاپیش از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم …………….

تخفیف مجازات در قانون جدید مواد مخدر

آخرین تغییرات قانون در زمینه مواد مخدر مربوط به سال 1399 می باشد و تخفیف مجازات در قانون جدید مواد مخدر بر اساس همین تغییرات انجام می پذیرد.

نصف شدن حبس زندانیان مواد مخدر

طبق قانون جدیدی که در سال 99 مورد تایید قرار گرفت، اگر زندانیان مواد مخدر در روند کشف شبکه‌های مواد مخدر به نیروی انتظامی کمک کنند، تخفیفاتی شامل حال آنها می‌شود. این تخفیفات تقریبا معادل با نصف شدن حبس زندانیان مواد مخدر است.

پس، در صورت همکاری زندانی به نیروهای انتظامی، مجازات آنها تقریبا نصف می‌شود. البته، از آنجایی که مجازات مواد مخدر کاملا تعزیری است، میزان تخفیف در آن نیز به نظر قاضی پرونده بستگی دارد.

در صورت وجود شروطی که در بالا به آن اشاره کردیم و بر اساس ماده 38 قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر تصویب شده در سال 76 امکان تخفیف مجازات به نصف آن وجود دارد.

البته لازم به ذکر است حضور یک وکیل مواد مخدر در چنین شرایطی بسیار ضروری می باشد.

تخفیف در جرایم مواد مخدر

بر اساس ماده 38 قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر در صورتی که امکان تخفیف در جرایم مواد مخدر وجود داشته باشد حکم مجازات تا نصف آن کاهش می یابد.

نمونه لایحه تخفیف مجازات مواد مخدر

یکی از شرایط جدید برای دریافت تخفیف مجازات مواد مخدر، ارائه مدارک و اسناد به دادگاه است. این مدارک را باید در کنار یک لایحه تخفیف مجازات، به دادگاه ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورت قبول این لایحه از سوی دادگاه، تخفیف مجازات شامل حال شما می‌شود. برای نوشتن لایحه تخفیف می‌توانید از نمونه لایحه تخفیف مجازات مواد مخدر این مطلب استفاده کنید. با ارسال لایحه تخفیف مجازات، امکان کاهش مجازات تا نصف آن وجود دارد. یعنی اگر مجازات فرد 10 سال حبس تعزیری باشد، امکان تخفیف تا 5 سال حبس تعزیری هم وجود دارد.

ریاست محترم شعبه… دادگاه کیفری

از طریق اجرای احکام کیفری دادسرای…

سلام علیکم

ضمن عرض ادب و احترام و به وکالت از آقا/خانم … (محکوم) به جرم … م.ض.ع دادنامه شماره… مورخ… تصدیری از شعبه … دادگاه کیفری… با کلاسه اجرایی… خاطر عالی را من باب تلمیذ به موارد ذیل مستحضر داشته و اجابت خواسته موکل را خواستارم. ب استناد به قسمت اول ماده 46 قانون مجازات اسلامی و ماده 38 قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدراختیار دادگاه در تعلیق اجرای مجازات هم می تواند شامل تمامی حکم مجازات یا تمامی آن گردد. شرایط مقرر برای صدور حکم در ماده 40 قانون مجازات اسلامی که عبارتند از: 1. وجود جهات تخفیف 2.پیش بینی اصلاح مرتکب 3. جبران ضرر و زیان یا برقراری ترتیبات جبران 4.فقدان سابقه کیفری موثر

قانون تخفیف مجازات مواد مخدر

در قانون تخفیف مجازات مواد مخدر، امکان خرید آن نیز وجود دارد. اگر مجازات شما کمتر از 1 سال باشد، کل این مجازات با پرداخت جزای نقدی جایگزین می‌شود. در صورتی که مجازات بیشتر باشد، بخشی از آن به آزادی مشروط و بخشی دیگر به حبس تعزیری تبدیل می‌شود.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

تعلیق و تخفیف در جرایم مواد مخدر

برای دریافت تعلیق و تخفیف در جرایم مواد مخدر، تنها کافی است که متهم یک لایحه درخواست تخفیف به دادگاه ارسال کند. پس از تایید این لایحه و مدارک مربوط به آن، با توجه به نظر قاضی، تا نصف مجازات متهم، بخشیده و تخفیف داده می‌شود. در مجازاتی که معادل با حبس ابد است، در صورت همکاری با نیروی انتظامی، امکان کاهش آن تا 15 سال حبس تعزیری هم وجود دارد.

نمونه لایحه درخواست تخفیف مجازات مواد مخدر

با سلام، اینجانب ………………………… فرزند ………………………… به شماره ملی …………………………، محکوم علیه پرونده کلاسه ……………………………………………… در جریان پرونده کشف شبکه مواد مخدر، قصد همکاری با نیروی انتظامی را دارم و مدارک مربوط به این پرونده را به پیوست این لایحه ارسال می‌نمایم. لذا، با استناد به تبصره ماده 38 قانون مبارزه با مواد مخدر، درخواست تخفیف مجازات از سوی دادگاه را دارم.

این یک نمونه لایحه درخواست تخفیف مجازات مواد مخدر بود که می‌توانید از آن برای درخواست تخفیف مجازات استفاده کنید. دقت کنید، در صورتی که مدارک و اسناد ارائه شده به دادگاه به کشف یک شبکه مواد مخدر کمک کند، تخفیف مجازات شامل حال فرد می‌شود.

نمونه لایحه دفاعیه مواد مخدر هروئین

در نمونه لایحه دفاعیه مواد مخدر هروئین می‌توانید از نمونه لایحه تخفیف استفاده کنید. تنها با تفاوت این‌که در انتهای لایحه باید اشاره کنید که قصد دفاع از خود و اثبات بی گناهی خود را دارید. دقت کنید که اگر مدارک و اسنادی برای ثبت بی گناهی درباره مواد مخدر هروئین دارید، باید آن را به لایحه خود پیوست کنید. در این صورت، ممکن است که تخفیف مجازات مواد مخدر یا اثبات بی گناهی شما انجام شود.

در چه نوعی از جرایم مواد مخدر حکم متهم اعدام خواهد بود؟

طبق قانون مبارزه با مواد مخدر، واردات ، ساخت و تولید، صادرات، توزیع، خرید و فروش ، نگهداری و حمل و مخفی کردن مواد مخدری از جمله: هروئین، مرفین، کوکائین، و دیگر مشتقات این مواد، اعدام می باشد.

البته برای عملی شدن این حکم باید 5 شرط دیگر هم تحقق پیدا کرده باشد:

  • مباشر جرم یا حداقل یکی از شرکاء برای رویارویی با ماموران نیروی انتظامی از سلاح گرم و یا شکاری استفاده کرده باشد.
  •  سردسته باند مواد مخدر باشد.
  • در مراحل تولید و توزیع سرمایه گذاری و یا پشتیبانی مالی کرده باشد.
  • در هنگام ارتکاب جرم از اطفال و دیوانگان استفاده کرده باشد.
  • سابقه قبلی داشته باشد (محکومیت قطعی به اعدام و یا حبس ابد و یا حبس بیشتر از 15 سال قبلا گرفته باشد)

نکته:

  • اگر کسی برای اولین بار او را با مواد مخدر یا روانگردان بیشتر از 2 کیلوگرم گرفته باشند و یکی از شرایط بالا را نداشته باشد، به اعدام و یا حبس ابد محکوم نمی شود. (حکم او 30 سال حبس و مصادره اموال بدست آمده از جرم خواهد بود)
  • مجازات اعدام برای مواد مخدری همچون هروئین و مرفین و مواد روانگردان و مشتقات آن تا 3 کیلوگرم می‌باشد اما برای مواد مخدر دیگری همچون حشیش، تریاک، شیره و سوخته تریاک، ماری جوانا و … حد اعدام 50 کیلوگرم می باشد.

اخرین خبر کاهش حبس تعریزی مواد مخدر

در تخفیف مجازات مواد مخدر، قوانی جدیدی در سال 99 مورد تایید قرار گرفت. طبق این قوانین و اخرین خبر کاهش حبس تعزیری مواد مخدر، مربوط به همکاری زندانیان با نیروی انتظامی می‌شود. پس از همکاری، امکان دریافت تخفیف تا نصف مجازات وجود دارد. البته، این موضوع کاملا بستگی به نظر قاضی دارد. چرا که جرائمی مانند مواد مخدر، مجازاتی تعزیری دارند و میزان مجازات و تخفیف به نظر قاضی برمی‌گردد.

تخفیف مجازات زندانیان مواد مخدر

برای دریافت تخفیف مجازات زندانیان مواد مخدر، دو روش وجود دارد. روش اول، همکاری با نیروی انتظامی و روش دوم، خرید زندان است. پس از همکاری با نیروی انتظامی، اگر یکی از شبکه‌های مواد مخدر کشف شود یا یکی از اعضای این شبکه به دست نیروی انتظامی بیافتد؛ تا نصف مجازات متهم بخشیده می‌شود. همچنین، برای مجازات کمتر از 1 سال نیز دادگاه می‌تواند حکم پرداخت جزای نقدی صادر کند.

خرید زندان مواد مخدر

منظور از خرید زندان مواد مخدر، جایگزین کردن پرداخت جریمه نقدی به جای حبس تعزیری است. این قانون، تنها مربوط به مجازات‌های کوتاه مدت از سه ماه تا 1 سال است. در این شرایط، متهم می‌تواند درخواست خرید حبس خود را به دادگاه بدهد. اگر دادگاه با این موضوع موافقت کند، حکم پرداخت جزای نقدی و آزادی مشروط صادر می‌شود. این مورد یکی از روش‌های دریافت تخفیف مجازات مواد مخدر است.

آیا امکان تخفیف مجازات اعدام مواد مخدر وجود دارد؟

در سال های اخیر با توجه به تغییر و تحولاتی که در قانون مبارزه با مواد مخدر در رابطه با تخفیف مجازات اعدام مواد مخدر صورت گرفته است، حکم اعدام تخفیف پیدا کرده و در بعضی شرایط به حبس ابد و در موارد حبس ابد هم به 25 سال زندانی، تغییر پیدا کرده اند.
همانطور که در قسمت قبلی هم ذکر شد، تا سال های قبل میزان حجم حمل و توزیع و تولید مواد مخدری که می توانست برای متهم اعدام را به دنبال داشته باشد، بسیار کمتر از چیزی بود که در حال حاضر در قانون نوشته شده است.
اما در قوانین ابلاغ شده جدید، علاوه بر تغییرات در اندازه و حجم مواد مخدر، باید 5 شرط اساسی برای اعدام هم وجود داشته باشد.
در صورت عدم وجود این شرایط، حکم نهایی حبس های طویل المدت خواهد بود.

چرا برای گرفتن تخفیف از گروه وکلای دیوان سالار کمک بگیریم؟

گروه وکلای دیوان سالار که سعی در پوشش دادن تمام مسائل حقوقی و کیفری دارد، از چندین وکیل متخصص و مشاور در زمینه گرفتن تخفیف مجازات مواد مخدر برخوردار است. در صورتی که گرفتار مشکلات مربوط به مواد مخدر و مجازات‌های مربوطه شدید، می‌توانید از گروه وکلای دیوان سالار مشاوره و حق وکالت بگیرید.

آیا می دانید؟

جمع‌بندی

جرم مواد مخدر از آن دسته جرایمی است که رسیدگی به آن برای دادگاهها از حساسیت بالایی برخوردار است و چون این جرم در رابطه مستقیم با سلامت جامعه و جوانان است، قضات در مورد آنها موشکافانه برخورد می کنند.
یک وکیل مجرب، دلسوز، ماهر که فن بیان بالایی هم دارد می تواند با ارائه لایحه دفاعی خوب و مناسب و گرفتن تخفیف مجازات مواد مخدر، سرنوشت زندگی موکل خود را به طور کلی تغییر دهد.

وکالت تخصصی

لیست وکیل تخفیف مجازات مواد مخدر

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.96

اگر هنوز سوالی درباره نحوه گرفتن تخفیف مجازات مواد مخدر دارید در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)

9 دیدگاه

  1. باعرض سلام وخسته نباشید ب شمابزگواران. یک سوال داشتم خدمت شما. کسیکه میزان موادمخدرش کم باشه یعنی37گرم هروین وشیشه باهم 37گرم باشه وبایک سابقه حبس ابد.وازاد شده ومشکل مریضی قلبی وصعب اعلاج بودن متهم بنظرشما بزرگواران حکمش باید اعدام باشه ک قاضی همچین حکمی بهش داده توراخداجوابمو بدین ممنون میشم از شماعزیزان

    1. با سلام. جهت بررسی امکان تخفیف مجازات در این زمینه، نیاز هست توضیحات بیشتری ارائه کنید. لطفا با دفتر تماس بگیرید.

  2. با سلام
    برادرم سال قبل به علت حمل و نگهداری بیش از 5 کیلو تریاک به حبس 5.5 سال محکوم شد ولی چون سابقه نداشت توانست تعلیق مجازات برای سه سال بگیرد. اما متاسفانه قبل از اتمام دوره تعلیق به علت شراکت در حمل و نگهداری 6 کیلو مواد مخدر به 4.5 سال حبس تعزیری محکوم شده. شرایط تخفیف مجازات ,مرخصی, ازادی مشروط ,درخواست عفو ویا هرگونه امکان تخفیفی دیگری دارند به نظرتون؟
    طبق ماده 6 یک چهارم حبسشون که 6 سال بود به 4.5 سال تقلیق پیدا کرده.

    تشکر فراروان

    1. سلام وقت بخیر. نیاز به توضیحات بیشتر میباشد. جهت مشاوره با دفتر تماس بگیرید.

  3. با سلام

    برادرم سال گذشته به علت حمل و نگهداری 7 کیلو مواد مخدر تریاک به حبس تعزیری 5.5 ساله محکوم شد و با درخواست تعلیق توانست برای 3 سال تتعلیق مجازات بگیرد چون سابقه ای نداشت.اما متاسفانه پیش از پایان دوره تعلیق به به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر به 6 سال حبس محکوم و طبق ماده 6 قانون یک چهارم از حبسش کم شده و حکم قطعی 4.5 سال حبس تعزیری هست.
    با توجه به شرایط فوق هرگونه درخواست مرخصی,تخفیف مجازات,درخواست عفو ,درخواست ازادی مشروط ویا توبه تحت چه شرایطی میشود انجام داد. از کمک شما متشکر هستم.

    سپاس فراوان

  4. سلام خسته نباشید
    از من 1/5گرم هروئین و30سانت شیشه گرفتن 60 ملیون قرارصادر شد وفرداحکمم امد که به تحمل 33ماه حبس تعزیری 140میلیون ریال جریمه نقدی و۴٠ضربه شلاق محکوم شدم بعد درانتها خود قاضی نوشته باتوجه به جوان بودن وابرازندامت وعدم سوسابقه کیفری متهم یک دوم ازمجازات تعیین شده راتحمل کند. حالا الان 5روز مهلت دارم برای اعتراض از20روز من فقط دنبال اینم که زندان نروم وباتوجه به اینکه اولین باره اتفاق افتاده آیاراه حلی دارم که حبسم را تعلیقی یاجریمه شود؟
    ممنون میشوم اگه بهم زودتر خبر بدهید.
    درضمن من دراستان تهران هستم آیا وکیل خوب پایه1 برای تخفیف مجازات مواد که بتونه کاری انجام بده در تهران سراغ دارید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل