کیفری

تعداد وکیل در دعاوی کیفری ✔️ | 【بازپرسی، دادسرا، دادگاه و … ✔️】

حداکثر وکیل در دعاوی کیفری | تعداد وکیل در مرحله تحقیقات مقدماتی | تعداد وکیل متهم در دادسرا، دادگاه و ...

همه چیز درباره تعداد وکیل در دعاوی کیفری

در این مقاله قصد داریم به طور کامل به موضوعاتی همچون حداکثر وکیل در دعاوی کیفری، تعداد وکیل در مرحله تحقیقات مقدماتی، تعداد وکیل متهم در دادسرا، تعداد وکیل در دادگاه انقلاب، تعداد وکیل در دادگاه کیفری دو، تعداد وکیل در دادگاه کیفری یک، تعداد وکیل در پرونده کیفری، و به طور کلی تعداد وکیل در امور کیفری و … بپردازیم.

پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

شاکی و متهم، چه تعداد وکیل می‌توانند در اختیار بگیرند؟ زمانی که چند وکیل با هم یک پرونده را قبول می‌کنند، وکالت اجتماعی انجام شده و تمام وکلا باید با هم روی پرونده کار کرده و در دادگاه حاضر شوند.

تعداد وکیل در دعاوی کیفری متفاوت است و بستگی به این دارد که شما متهم یا شاکی باشید. که در این مقاله، به طور دقیق‌تر به این موضوع می‌پردازیم.

دعاوی کیفری و تعداد وکیل در آن

دعاوی کیفری چیست؟ دعاوی کیفری به زمانی گفته می‌شود که یکی از جرم‌هایی که در قانون مجازات اسلامی وجود داشته و برایش مجازات تعیین شده، به کسی نسبت داده می‌شود. بسیاری از این جرم‌ها شامل کلاهبرداری، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، فحاشی، جعل اسناد و غیره است. هنگامی که دعاوی کیفری صورت گرفته و شاکی اقدام به شکایت می‌کند، نمی‌توان تعداد وکیل‌های مورد نیاز را گفت؛ زیرا بستگی به مرحله‌ای که شکایت در آن به سر می‌برد دارد.

تعداد وکیل در مرحله تحقیقات مقدماتی

ویژگی مرحله تحقیقات مقدماتی شامل کتبی بودن، غیرعلنی بودن، محرمانه بودن و غیرترافعی بودن است. یکی از این ویژگی‌ها غیرترافعی بودن است که در این حالت متهم از اتهام نسبت داده شده به خودش آگاه نبوده و امکان مناقشه برای متهم وجود ندارد.

تعداد وکیل در مرحله تحقیقات مقدماتی به این صورت است که متهم حداکثر یک وکیل می‌تواند داشته باشد و در مراحل دیگر، تعداد وکیل در دعاوی کیفری تغییر پیدا می‌کند.
اگر متهم پرونده کیفری هستید، شدیدا توصیه می‌شود از همان مراحل ابتدایی همچون مرحله تحقیقات مقدماتی، نسبت به اخذ وکیل اقدام کنید.

چراکه داشتن وکیل کیفری باتجربه از همان ابتدا، باعث چینش بهترین استراتژی دفاع توسط وکیل و در نتیجه افزایش موفقیت پرونده خواهد شد

تعداد وکیل متهم در دادسرا

مهم‌ترین موضوعات درباره دادرسی عادلانه، امکان حضور و دخالت وکلای دادگستری در مرحله تحت نظر بودن متهم است. ماده 48 قانون اساسی کیفری می‌گوید: «هنگامی که تحت نظر قرار گرفتن متهم شروع می‌شود، متهم می‌تواند درخواست وکیل کند.» نکته مهم در مرحله تحقیقات در دادسرا، محرمانه بودن آن است؛ ضمن رعایت محرمانه بودن تحقیقات، وکیل به مدت یک ساعت می‌تواند با رعایت محرمانه بودن تحقیقات، با متهم یا شخص مورد نظر ملاقات کند. بعد از ملاقات، وکیل اجازه دارد که ملاحظات کتبی خود را در پرونده درج کرده و از آن استفاده نماید.

متهم در مرحله تحقیقات مقدماتی دادسرا، تنها می‌تواند یک وکیل برای خود داشته باشد. تنها در شرایط خاص، هر یک از طرفین پرونده امکان داشتن حداکثر دو وکیل را دارند. این دو وکیل می‌توانند در مرحله مقدماتی دادسرا به طرفین کمک کنند. به چنین شرایطی، وکالت اجتماعی گفته می‌شود. چرا که دو یا چند وکیل وکالت یک پرونده را برعهده گرفته و بر روی تمرکز دارند و تعداد وکیل در دادسرا برای شاکی محدودیت ندارد. 

داشتن، انتخاب کردن و استفاده از خدمات وکیل کیفری پایه یک دادگستری، با توجه به مرحله و زمان (از بازپرسی تا منع تعقیب یا اجرای احکام) قوانین و مقررات خاص خود را دارد. در نتیجه برای داشتن وکیل در هر مرحله از شکایت یا دفاع، می‌توانید از گروه وکلای دیوان سالار کمک بگیرید.

حداکثر تعداد وکیل در پرونده کیفری

حداکثر تعداد وکیل در پرونده کیفری، بسته به محاکم یک و دو آن، دو الی سه وکیل است. در واقع، در محاکم کیفری یک، متهم و شاکی، هر یک می‌توانند دو وکیل در اختیار بگیرند. در محاکم کیفری دو، متهم و شاکی، هر یک می‌توانند تا سه وکیل برای خود در اختیار داشته باشند. تعداد وکیل در دعاوی کیفر متغیر است و این موضوع را نوع پرونده مشخص می‌کند. 

در پرونده کیفری چند وکیل میتوان گرفت؟

برای پاسخ به سؤال در پرونده کیفری چند وکیل میتوان گرفت، باید مرحله شکایت را در نظر بگیریم. به عنوان مثال، در مرحله دادرسی و کیفرخواست دادگاه کیفری درجه یک تا سه وکیل و دادگاه کیفری درجه دو تا دو وکیل می‌توان گرفت. تعداد وکیل در دعاوی کیفر، در مرحله تحقیقاتی، برای متهم تنها یک وکیل است و نمی‌تواند درخواست افزایش تعداد وکیل داشته باشد. 

تعداد وکیل در دادگاه انقلاب

تعداد وکیل در دعاوی کیفری متفاوت بوده و بستگی به مرحله شکایت دارد. طبق ماده 303 قانون اساسی، در دادگاه انقلاب به جرائم زیر رسیدگی می‌شود:

  • اقدام علیه امنیت خارجی و داخلی
  • محاربه (ایجاد ترس علیه جان و ناموس مردم از طریق سلاح)
  • فساد فی‌الارض (جرمی که موجب فساد بخش گسترده‌ای از جامعه شده و بارها تکرار شود.)
  • بغی (قیام مسلحانه علیه اساس نظام جمهوری اسلامی)
  • تخریب اموال جامعه برای مقابله با نظام
  • جرم‌هایی مربوط به قاچاق اسلحه و مواد مخدر
  • توهین به مقام رهبری

این جرم‌ها بخشی از جرم‌هایی بود که در دادگاه انقلاب مورد رسیدگی قرار گرفته و رأی آن داده می‌شود.

در خصوص تعداد وکیل در دادگاه انقلاب، باید گفت که هر متهم موظف است فقط یک وکیل داشته باشد.

در ادامه پس از معرفی تفاوت های دعاوی کیفری و حقوقی، در خصوص تعداد وکیل در دعاوی کیفری از جمله تعداد وکیل در دادگاه کیفری یک و تعداد وکیل در دادگاه کیفری دو صحبت خواهیم کرد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

تعداد وکیل در پرونده کیفری

تفاوت دعاوی کیفری با دعاوی حقوقی

  • در شکایات حقوقی، دادگاه هیچ‌گونه مجازاتی در نظر نگرفته و فقط متهم باید حقوق قانونی دیگران را پرداخت کند ولی در شکایات کیفری، دادگاه برای جرمی که متهم مرتکب شده، مجازات در نظر می‌گیرد.
  • شکایات حقوقی روی کاغذهای مخصوصی به نام دادگاه نوشته می‌شود تا مورد پذیرش قرار گیرد ولی شکایات کیفری را می‌توان روی هر کاغذی نوشت و به مراجع قضایی برد.
  • شکایات حقوقی مستقیم به دادگاه برده می‌شود ولی شکایات کیفری برای رسیدگی، باید در ابتدا به دادسرا رفته و سپس بعد از تحقیقات در کلانتری و دادسرا، به دادگاه فرستاده شده تا مورد بررسی قرار بگیرد.
  • شکایات حقوقی باید توسط وکیل دادگستری مطرح شود ولی شکایات کیفری را بدون وکیل کیفری هم می‌توان در دادگستری مطرح کرد. تعداد وکیل در دعاوی کیفری بستگی به مراحل شکایت دارد.
  • برای شکایات حقوقی باید به ارزش مالی که نسبت به آن شکایت مطرح شده، یک و نیم در هزار تمبر باطل شود ولی در شکایات کیفری فقط یک تمبر 2000 تومانی نیاز است که روی برگه شکایت در دادگستری زده شود.
  • بسیاری از پرونده‌های شکایات حقوقی، با پس گرفتن دعوا از طرف خواهان تمام می‌شود ولی در بسیاری از پرونده‌های شکایات کیفری مثل رشوه، زنا، قتل و … حتی با پس گرفتن شکایت از طرف شاکی یا شکایت کننده، بسته نشده و خاتمه نمی‌یابد.
  • در شکایات حقوقی، به فرد شکایت کننده خواهان، به طرف او خوانده و به موضوع پرونده نیز خواسته میگویند ولی در شکایات کیفری به فرد شکایات کننده شاکی، به طرف او متشاکی یا متشکی عنه یا متهم و به موضوع پرونده نیز اتهام گفته می‌شود.
  • برای دعوت کردن طرف خوانده در شکایات حقوقی، یک ورقه به نام اخطاریه فرستاده می‌شود و برای دعوت کردن طرف متهم به دادگاه در شکایات کیفری، برگه‌ای به نام احضاریه فرستاده می‌شود.
  • در شکایات حقوقی، بعد از فرستادن اخطاریه، اگر خوانده در دادگاه حاضر نشود، ممکن است حق به خواهان داده شود ولی در شکایات کیفری، بعد از فرستادن احضاریه، اگر متهم به آن توجه نکرده و خود را به مراجع قضایی معرفی نکند، او را جلب و با اجبار به دادگستری می‌برند.
  • در شکایات حقوقی، بدون وکیل دادگستری نمی‌توان دادخواست را برای تجدید نظر فرستاد ولی در شکایات کیفری، بدون وکیل هم می‌توان به حکم دادگاه اعتراض زده و پرونده را به دادگاه تجدید نظر فرستاد.

به نقل از ویکی پدیا: حقوق کیفری (در تعریف گرایش رومی ژرمنی و پیروان مکتب حقوق نوشته) به دو شاخه حقوق کیفری عمومی و حقوق کیفری اختصاصی تقسیم می‌شود.

آیا می دانید؟

تعداد وکیل در دادگاه کیفری دو

دادگاه‌های کیفری در اصل به پرونده‌هایی رسیدگی می‌کند که فرد متهم طبق قوانین مجازات اسلامی، قوانین مبارزه با مواد مخدر و… مجرم باشد و برای او مجازاتی مثل شلاق، حبس، قصاص و … بریده می‌شود. پس از تصویب قانون دادرسی کیفری، صلاحیت دادگاه‌ها و تقسیم بندی آنها تغییر می‌کند.

دادگاه کیفری یک همان دادگاه کیفری استان است و دادگاه کیفری دو نیز همان دادگاه عمومی جزایی است.

تعداد وکیل در دادگاه کیفری دو که همان دادگاه عمومی جزایی است، ۲ وکیل بوده و فرد متهم و شاکی، هر کدام می‌توانند 2 وکیل داشته باشند.

ساختار دادگاه کیفری دو به این شکل است که دادگاه با حضور یک رئیس (که از قضات است) تشکیل می‌شود. این دادگاه با دادگاه کیفری یک متفاوت بوده و تنها یک قاضی دارد. دادگاه کیفری دو در حوزه قضایی هر شهرستان تشکیل می‌شود.

برای رسیدگی در دادگاه کیفری دو، بعد از تمام شدن رسیدگی بازپرس در دادسرا، اگر دادستان با کیفر خواست موافقت کند، قرار جلب دادرسی صادر می‌شود و بعد از آن دادگاه، رسیدگی به پرونده مطروحه را درخواست کرده و برای جرمی که اتفاق افتاده، مجازات بریده می‌شود. اگر جرم از جرایمی باشد که مستقیماً در دادگاه مطرح می‌شود، تاریخ رسیدگی به پرونده به شاکی و متهم گفته شده و در آن تاریخ به پرونده رسیدگی می‌شود.

تعداد وکیل در دادگاه کیفری یک

از مهم‌ترین و البته حساس ترین دادگاه ها، دادگاه کیفری یک است. این دادگاه با دامنه کاری مشخص و صلاحیتی که دارد، با نحوه رسیدگی متفاوت به پرونده و صدور رأی می‌پردازد. دادگاه کیفری یک همان دادگاه کیفری استان است که ساختار این دادگاه دارای سه قاضی بوده که یکی از آنها رئیس و دو قاضی دیگر، مستشار هستند. نکته مهم این است که دادگاه کیفری یک، با دو عضو هم برگزار می‌شود. در صورتی که فقط دو مستشار در دادگاه حضور داشته باشند، ریاست دادگاه به گردن کسی است که سابقه قضایی بیشتری داشته باشد. محل تشکیل دادگاه کیفری یک، در مرکز هر استان و گاهاً در شهرستان‌ها هم است.

تعداد وکیل در دادگاه کیفری یک برای هر کدام از شاکی و متهم، حداکثر تا ۳ وکیل است.

صلاحیت دادگاه کیفری یک فقط در موارد زیر بوده که به آنها می‌پردازیم.

  • جرایمی که موجب مجازات قصاص می‌شود.
  • جرایمی که موجب مجازات حبس ابد می‌شود.
  • جرایمی که موجب مجازات قطع عضو می‌شود.
  • جرایمی که موجب مجازات تعزیری درجه سه یا بالاتر می‌شود.
  • جرایم مطبوعاتی و سیاسی

در آخر

در این مقاله سعی کردیم به تعداد وکیل در دعاوی کیفری، حداکثر وکیل در دعاوی کیفری، تعداد وکیل در مرحله تحقیقات مقدماتی، تعداد وکیل متهم در دادسرا، تعداد وکیل در دادگاه انقلاب، تعداد وکیل در دادگاه کیفری دو، تعداد وکیل در دادگاه کیفری یک، تعداد وکیل در پرونده کیفری، و به طور کلی تعداد وکیل در امور کیفری و … بپردازیم.

در صورتی که نیاز به وکیل کیفری متخصص و باتجربه دارید، با ما در گروه وکلای دیوان سالار تماس بگیرید.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

  • پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.
  • پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.
  • پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو
  • پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.
  • پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.
  • پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.
  • پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.
  • پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.
  • پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.
  • پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.
  • پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان
  • پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا
  • پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.
  • پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.
  • پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر
  • پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.
  • پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.
  • پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار
  • پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.
  • پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.
  • پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.
  • پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.
  • پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.
  • پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.
  • پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران
  • و بیش از ۳۰۰ پرونده کیفری دیگر

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل کیفری متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

لیست وکیل کیفری

و

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.91

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.87 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.81

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 10 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی، داوری
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.89 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.84 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

🥇 سطح وکیل کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
️ سابقه حقوقی بیش از 13 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره بیمه تامین اجتماعی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

🥇 سطح وکیل کارشناس حقوقی امور ثبت برند و شرکت ها
️ سابقه حقوقی بیش از 10 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره کار
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 22 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.73 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (اصفهان) با بیش از 7 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.53
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در اصفهان
  • با بیش از 7 سال سابقه وکالت و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل کیفری متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

 

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی در خصوص تعداد وکیل در دعاوی کیفری دارید در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 3.17 ( 3 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل