کیفری

جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری✔️ |【وکالت تخصصی✔️】

وکیل اجرای حکم قطعی کیفری | شرایط توقف اجرای حکم قطعی کیفری | توقف اجرای حکم کیفری

برای اعطای وکالت به وکیل متخصص جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری تماس بگیرید: 44899341-021

در صورتی که تنها نیاز به مشاوره دارید، سوال خود را در کامنت های انتهای این صفحه بپرسید. مشاورین حقوقی ما در کوتاه‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ می‌دهند.


گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل کیفری متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که وکیل کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری

آیا امکان جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری وجود دارد؟ در چه شرایطی میتوان از اجرای حکم قطعی کیفری جلوگیری کرد؟

برای پاسخ به این سوال و سوالات دیگری که احتمالا در ذهنتان وجود دارد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل متخصص جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

ویدیوی زیر مربوط به یکی از پرونده‌های رسانه ای گروه وکلای دیوان سالار است که متاسفانه اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران دست پسر جوان را با شمشیر قطع کرده بودند.

این ویدیو دارای صحنه‌های دلخراش می‌باشد.

معمولاً افزایش زمان میان اقامه‌ی دعوی تا صدور حکم باعث بروز مشکلاتی در زمینه‌ی دادرسی می‌شود، به همین دلیل برای جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری وظایفی به عهده‌ی دادگاه صادرکننده‌ی رای است و در این رابطه قوانینی ثبت شده تا ضمن حفظ حقوق خواهان از تضییع اموال وی جلوگیری شود، بنابرین سپردن پرونده به وکیل حاذق قطعا سبب احقاق حقوق شما میشود.

حکم قطعی و قابل اجرا

این حکم در واقع تصمیم نهایی است که مهلت تجدید نظر آن به پایان رسیده یا در مرحله‌ی تجدید نظر خواهی مورد تایید قرار گرفته است. حکمی را می‌توان اجرایی شمرد که قطعی شده باشد، یعنی طی روند دادرسی، قطعی شده یا طبق حکم قانون، امکان اعتراض به آن در مرحله‌ی بدوی فراهم نباشد.

طبق ماده‌ی یک قانون احکام مدنی: هیچ حکمی به موقع اجرا نمی‌شود مگر زمانی که قطعی شده و یا دستور اجرا در موردی که قانون مشخص کرده صادر شده باشد.

طبق ماده‌ ۳۳۱ قانون دادرسی مدنی، آرا در صورت داشتن شرایط زیر قابل تجدید نظر می‌شوند:

  1. دعاوی مالی که ارزشی بیش از سه میلیون ریال داشته باشند.
  2. احکامی در رابطه با دعاوی غیرمالی باشند، مانند حکم تخلیه و تشخیص درستی یک معامله.
  3. اگر حکم اصلی قابل تجدید نظر باشد، راجع به سایر حقوق وابسته به آن نیز حکم صادر می‌شود.

حتی با وجود چنین شرایطی اگر متهم اقرار کند و حکم براساس آن صادر شود، حکم، قطعی خواهد بود و قابل تجدید نظر نیست.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

حکم قطعی چیست؟

براساس ماده‌ی ۲۴ قانون مدنی، پس از شروع حکم، مامور اجرای حکم نمی‌تواند اجرای حکم را متوقف کند، مگر اینکه دادگاهی که حکم را صادر کرده یا دستور تاخیر آن را داده، جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری امکان پذیر کند. در چنین شرایطی با همکاری یک وکیل کیفری می‌توان درخواست تغییر حکم قطعی را مطرح کرد.

تضمین اجرای حکم و جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری دادگاه چیست؟

حکمی که از طرف دادگاه صادر و قطعی می‌شود، باید طبق مقررات مدنی به موقع اجرا شود و براساس ماده‌ی ۸ قانون دادرسی مدنی هیچ مقام رسمی براساس ماده‌ی ۸ قانون دادرسی مدنی، توانایی تغییر یا جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری دادگاه را ندارد مگر زمانی که حکم توسط خود دادگاه صادر کننده یا مرجع قضایی بالاتر تغییر کند و یا اجرا نشود.

تضمین حکم اجرایی این مورد در ماده‌ی ۵۷۶ و ۵۷۷ قانون مجازات اسلامی ذکر شده است. در نتیجه حکم باید در زمان مقرر اجرا شود و یا در صورت خواست شاکی به تعویق افتد.

حکم قطعی کیفری

به طور کل دو نوع حکم وجود دارد یا احکام قطعی هستند یا غیر قطعی. در نوع قطعی آن دیگر امکان تغییر در مفاد آن وجود ندارد و به همین خاطر لازم الاجرا نیز می باشند.

اعتراض به حکم قطعی کیفری

همانطور که در احکام حقوقی این حق برای افراد قرار گذاشته شده است که بتوانند به رای صادر شده اعتراض کنند در احکام کیفری نیز این امر امکانپذیر می باشد.

چگونگی جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری

براساس ماده‌ی قانون دادرسی، هیچ نهاد یا سازمان رسمی توانایی تغییر حکم دادگاه یا توقف آن را ندارد، اما این امکان برای دادگاهی که حکم را صادر کرده و مراجع قضایی بالاتر فراهم شده تا نسبت به توقف حکم و یا جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری در مواردی که قانون معین کرده اقدام کنند. تمامی حالاتی که در آنها امکان اعتراض به رای دادگاه وجود دارد در ادامه توضیح داده شده‌اند.

جلوگیری از اجرای حکم قطعی

دستور توقیف موقت اجرای حکم، نوعی دستور است که در آن، تا تعیین تکلیف حقوق افراد مربوطه اجرای حکم متوقف میگردد که به طور خلاصه میتوان به: فوت محکوم علیه، رضایت شخص محکوم کننده، ادعای تصرف کننده مال توقیف شده به داشتن حقوق از مال، عدم یکسان بودن مستندات اعلام شده با واقعیت و …

شرایط توقف اجرای حکم قطعی

توقف اجرایی حکم نوعی دستور موقت است که در آن اجرای حکم با خواست خواهان و حکم دادگاه متوقف می گردد.

واخواهی

طبق ماده‌ی ۳۰۶ آیین دادرسی مدنی، اگر متهم در جلسات دادرسی حاضر نشود و همچنین ابلاغیه به وی نرسیده باشد و حکم وی به صورت غیابی صادر شده باشد، می‌تواند درخواست واخواهی کند، چنانچه این درخواست مورد قبول واقع شود، موقتاً جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری صورت می‌گیرد. براساس ماده‌ی ۳۰۵ قانون دادرسی مدنی متهم پرونده که غایب است می‌تواند به حکم غیابی اعتراض کند، که این کار با عنوان واخواهی شناخته می‌شود. همچنین براساس ماده‌ی ۳۰۶ قانون دادرسی مدت زمان واخواهی برای ساکنین کشور ۲۰ روز و برای افراد در خارج کشور ۲ ماه می‌باشد، مگر اینکه متهم با عذر موجه ثابت کند این مدت ناکافی است، که در این صورت باید دلیل خود را همراه با دادخواست به دادگاه ارائه کند.

اعاده دادرسی

اعاده دادرسی یکی از راه‌هایی است که فرد می‌تواند اعتراض خود را نسبت به رای صادره نشان دهد و فقط در موارد محدودی امکان مطرح کردن آن وجود دارد. با قبول درخواست اعاده دادرسی توسط دادگاه اگر نوع محکومیت غیر مالی باشد، جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری صورت می‌گیرد ولی درصورتی که محکومیت از نوع مالی باشد، شاکی پرونده باید تامین مناسب بدهد تا حکم اجرا شود، درغیر این صورت حکم اجرا نمی‌شود.

اعتراض شخص ثالث

هنگامی که در خصوص شکایتی حکمی صادر شود و طبق آن حقوق شخص ثالث به خطر بیفتد، آن فرد می‌تواند نسبت به موضوع اعتراض کند. این اعتراض سبب تاخیر در اجرای حکم قطعی نمی‌شود، ولی اگر شخص ثالث اعتراض کند و امکان جبران ضرر و زیان فراهم نباشد، دادگاه مسئول رسیدگی به پرونده، پس از گرفتن تامین مناسب اجرای حکم را برای یک مدت مشخص به تاخیر می‌اندازد.

ارائه دادخواست تجدید نظر به علت داشتن دلیل موجه

چنانچه پس از صدور حکم قطعی، حکم اجرا شود ولی متهم نتواند به رای دادگاه اعتراض کند و از زمان اعتراض وی گذشته باشد، ولی بتواند از دادگاه حکم قرار تجدید نظر بگیرد، جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری امکان پذیر است.

فرجام خواهی

فرجام خواهی یک از بهترین روش‌ها به منظور شکایت از رای دادگاه است و با توجه به ماده‌ی ۳۹۹ قانون دادرسی مدنی به شکل زیر تعریف می‌شود:

فرجام خواهی به تشخیص انطباق یا عدم انطباق رای مورد نظر، با توجه به موازین شرعی و مقررات اطلاق می‌شود. با توجه به تعریف ارائه شده، فرجام خواهی در دیوان عالی کشور انجام می‌شود و به درخواست متهم از دیوان عالی کشور به منظور بازنگری در حکم دادگاه جهت تشخیص انطباق یا عدم انطباق آن با شرع یا قانون صورت می‌گیرد.

درخواست تجدید نظر

در ارائه‌ی حکم ممکن است دادگاه رای را غیر قابل تجدید نظر اعلام کند، با این وجود، متهم می‌تواند نسبت به حکم صادره درخواست تجدید نظر کند و احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر وجود دارد. طبق ماده‌ی ۳۲۶، تجدید نظر خواهی شامل احکام قطعی است و نسبت به احکام غیر قطعی که درخواست تجدید نظر در آن از روش‌های معمول امکان پذیر است، قابل انجام نیست و نیاز به ارائه‌ی دادخواست و ابطال تمبر دادرسی ندارد، ضمن اینکه درخواست تجدید نظر در این احکام نیاز به مدت زمان مشخص ندارد.

اشتباه قاضی

هر فرد حتی با وجود داشتن هوش و توانایی ممکن است مرتکب اشتباه شود، قضات نیز یکی از این افراد هستند که به علت اهمیت جایگاهشان در جامعه و حساسیت موجود نسبت به شغلشان بیشتر در معرض توجه هستند، قانون گذار امکان بروز اشتباه و رسیدگی مجدد در قضاوت‌ها را در قانون پیش‌بینی کرده است. طبق ماده‌ی ۳۲۶ در موارد زیر جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری امکان پذیر است:

  1. قاضی متوجه رای اشتباه خود شود.
  2. قاضی دیگری متوجه اشتباه در حکم صادره شود، به طوریکه به قاضی صادر کننده‌ی حکم تذکر دهد و وی را آگاه کند.
  3. دادگاه صادر کننده‌ی رای فاقد صلاحیت بوده یا بعداً ثابت شود قاضی صلاحیت لازم برای رسیدگی را نداشته است.

رضایت شاکی پرونده

چنانچه فردی که رای دادگاه به نفع وی صادر شده به صورت کتبی نسبت به توقف یا تاخیر در اجرای حکم دادگاه اقدام کند، در این صورت جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری محقق می‌شود.

فوت متهم یا محجور بودن

براساس ماده‌ی ۳۱ چنانچه متهم فوت شود و یا محجور باشد، تا مشخص شدن ورثه و قیم، جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری صورت می‌گیرد.

دستور موقت

این دستور یا قرار، زمانی صادر می‌شود که دادگاه برای مشخص کردن وضعیت موضوعی عجله دارد و به درخواست شاکی و برحسب نیاز این حکم صادر می‌شود.

مرور زمان

اگر از مدت زمان صدور حکم اجرایی بیشتر از ۵ سال بگذرد و طی این زمان شاکی پرونده اجرای آن را پیگیری نکرده باشد، حکم اجرا فاقد اعتبار است و امکان اجرای آن وجود ندارد.

شرایط توقف اجرای حکم قطعی کیفری

همانطور که ذکر شد شرایطی وجود دارد که در آن دادگاهی که رای را صادر کرده یا دادگاهی که صلاحیت توقف اجرای حکم را دارد به توقف آن مبادرت می ورزد.

موارد جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری

براساس ماده‌ی ۳۰۶ قانون، پس از صادر شدن حکم، واخواهی و جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری صورت می‌گیرد و چنانچه مدت واخواهی و تجدید نظر آن تمام شود، رای غیابی صادر شده اجرا می‌گردد. ولی در صورتی که اخطاریه به متهم نرسیده باشد، متهم می‌تواند ثابت کند از دادرسی باخبر نبوده و  سپس درخواست واخواهی کند، که در این شرایط جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری صورت می‌پذیرد و پرونده همراه با شکایت متهم جهت بررسی به شعبه‌ی رسیدگی کننده ارسال می‌شود. چنانچه متهم به دلیل موجهی امکان اعتراض به رأی دادگاه را نداشته باشد، حتی اگر از مدت زمان تعیین شده برای اعتراض گذشته باشد و نتواند از دادگاه، حکم جدیدی را بگیرد و حکم صادر شده قطعی باشد، جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری امکان پذیر است. با توجه به ماده‌ی ۳۴۷ به غیر از موارد خاص در قانون، درخواست تجدید نظر از آرایی که امکان تجدید نظر دارند، جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری را محقق می‌کند. همچنین طبق ماده‌ی ۳۱ قانون اساسی اگر متهم فوت کند یا محجور باشد، اجرای حکم با توجه به موضوع، تا زمانی که نماینده‌ای به جای میت معرفی شود، متوقف می‌گردد و برای اجرای حکم، از شاکی مشخصات شخص مذکور شامل آدرس و مشخصات کامل خود فرد را درخواست می‌کند، تا در صورت عدم توقیف، مامور اجرا به درخواست شاکی معادل آنچه از اموال متوفی یا محجور لازم است را توقیف کند.

اعتراض به حکم به منظور جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری

یکی از روش‌های اعتراض به احکام در امور مختلف با استفاده از اعاده دادرسی می‌باشد و طبق آن، دادگاهی که قبلاً حکم در آن صادر شده موظف به رسیدگی مجدد به پرونده است.

دادرسی فوری

دادرسی فوری یا دستور موقت به نوعی از رسیدگی می‌گویند که سرعت رسیدگی و عدم ورود به اصل موضوع دعوی مورد توجه است و عدم بررسی و رسیدگی به آن ممکن است نتایج خوبی برای شاکی به همراه نداشته باشد از این رو شاکی، درخواست رسیدگی فوری به پرونده می‌دهد تا بدون تشریفات به پرونده‌ی وی رسیدگی و تصمیم مناسب راجع به آن اتخاذ شود. این فوریت با توجه به ضرری که وجود داشته یا فرد را تهدید می‌کند، ارزیابی می‌شود.

تعیین فوریت

تشخیص و تعیین رسیدگی به اینکه یک موضوع چقدر فوریت دارد به عهده‌ی دادگاهی است که صلاحیت رسیدگی به درخواست شاکی را دارد، در قانون، ملاکی برای فوریت وجود ندارد، بنابراین دادگاه درخواست را بررسی و فوری بودن آن را مشخص می‌کند. دادگاه در دو زمان می‌تواند فوریت را مشخص کند:

  • هنگام ارائه‌ درخواست با توجه به مدارک و اسناد قدیمی شاکی.
  • پس از مشخص شدن وقت رسیدگی و شنیدن حرف‌های شخص خوانده شده.

روند پیشگیری از بروز ضرر و زیان به خواهان

براساس اصل ۱۷۰ قانون اساسی، هر فرد می‌تواند با ارائه‌ی درخواست برای باطل کردن مقررات خلاف قانون و شرع اقدام کند. با وجود این که این فرآیند زمان‌بر است، ولی بیانگر این است که هر شخص ایرانی در نتیجه‌ی اجرای همزمان تصمیمات و مقررات که منجر به وارد شدن زیان به وی باشند، می‌تواند نسبت به تصمیمات و مقررات، به دیوان عدالت اداری شکایت کند و با توجه به همین نکته، شاکی می‌تواند درخواست توقف اجرای تصمیمات را تا صدور رای با استفاده از صدور موقت مطرح کند.

نمونه درخواست توقف اجرای حکم کیفری

همانطور که پیشتر گفته شد هیچ نهاد و ارگانی امکان توقف اجرای حکم کیفری را ندارد.

مگر در مواردی که بنا به تشخیص قاضی متهم مشمول عفو شده و حکم کیفری اجرا نشود.

البته لازم است بدانید در مواردی که پرونده شاکی خصوصی داشته باشد تنها در صورت رضایت شاکی اجرای حکم باطل میشود.

برای نمونه درخواست توقف اجرای حکم کیفری میتوانید از یک وکیل کیفری با تجربه استفاده کنید. زیرا در مواردی که حکم کیفری اعلام شده است قاضی در موارد بسیار خاص و محدود رای به تغییر حکم میدهد.

نوشتن درخواست توقف اجرای حکم کیفری مرحله بسیار مهمی برای جلوگیری از اجرای حکم است.

دیوان عدالت اداری

براساس اصل ۱۷۳ قانون، دیوان عدالت ادارای یکی از زیرشاخه های دستگاه قضایی می‌باشد که در رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم از مامورین یا آیین‌نامه ها و رسیدگی به حقوق آن‌ها تحت نظر قوه‌ی قضاییه تشکیل و تاسیس شده و طبق قوانین آیین دادرسی هر شخص می‌تواند از تصمیم‌های نهاد‌های دولتی و عمومی و نحوه‌ی عملکر این نهاد ها به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و منتظر پاسخگویی آنها باشد. با توجه به اینکه اعتراض به تصمیم نهادهای دولتی به دلیل وجود دقت و سخت‌گیری‌ها، نیازمند استدلال و دفاع بسیار قوی و سامان‌یافته است، نیاز به وجود یک وکیل معتبر و دارای فن‌بیان بسیار دیده می‌شود. برای یافتن یک وکیل متجرب و اعطای وکالت به او با گروه وکلای دیوان سالار تماس حاصل فرمایید.

چگونگی صدور دستور در دیوان عدالت اداری

با توجه به زمان‌بر بودن رسیدگی به شکایات و طولانی شدن زمان صدور حکم قطعی، ممکن است پس از صدور حکم، شکایت مورد نظر لغو شود، در این موارد، قانون گذار، دادرسی فوری یا دستور موقت را در نظر گرفته است، که بیشترین تاثیر این نوع صدور حکم یا اجرای آن تا زمان رسیدگی نهایی دیوان عدالت اداری است. با توجه به این نکته نهادهای اجرا کننده‌ی حکم باید اجرای حکم را متوقف و تا زمان صادر شدن رای نهایی توسط دیوان عدالت اداری صبر کنند.

صدور دستور موقت

همه‌ی شکایات مانند دستور موقت به شعب بدوی دیوان عدالت ارسال شده و بررسی می‌شوند، اما گاهی در صورت نیاز، به شعب تجدید نظر فرستاده می‌شوند و در نهایت تمامی رای‌ها اجرا می‌شوند، ولی اعتبارشان تا زمان رای قطعی و پس از بررسی نهایی است.

وکیل جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری چه نقشی در موفقیت پرونده دارد؟

یک وکیل با شناخت دقیق راه‌های توقف اجرای حکم، با توجه به نوع درخواست موکل خود، وی را در ارائه‌ی یک دادخواست متناسب یاری می‌کند، روند ثبت و بررسی و رسیدگی شکایت را برای او بازگو کرده و هر آنچه به تسریع روند دادخواست کمک می‌کند را انجام می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان، نسبت به جلوگیری از اجرای حکم قطعی در دادگاه کیفری اقدام شود.

بهترین وکیل جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین وکیل در این حوزه با استفاده از اطلاعات و تجربه‌ای که در زمینه‌ی نحوه‌ی صدور یک حکم، موارد به تاخیر افتادن، و در نهایت اجرای حکم صادره دارد، می‌تواند موکل خود را راهنمایی و نسبت به نوع حکم، جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری را محقق سازد. گروه وکلای دیوان سالار با جمع آوری یک گروه متبحر در این امور می‌تواند شما را در چنین شرایطی به بهترین شکل یاری کند، در صورت تمایل می‌توانید با شماره‌ی 44899341-021 در تماس باشید.

لیست وکیل برای جلوگیری از حکم کیفری

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

و…

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.8/5

اگر هنوز سوالی در مورد جلوگیری از اجرای حکم قطعی کیفری دارید در کامنت‌ها بپرسید. کارشناسان حقوقی به سرعت پاسخ می‌دهند.

امتیاز کاربران: 4.78 ( 2 رای)

8 دیدگاه

    1. بله، سوالتون رو در کامنت ها بپرسید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

  1. سلام خسته نباشید. ببخشید من توسط همکارانم سایت شمارو پیدا کردم میخواستم بپرسم برای گرفتن یک وکیل در مورد اعتراض به رای قطعی باید حضوری بیام خدمتتون؟

    1. سلام وقت بخیر. اگر قصد اعطای وکالت دارید، جهت تنظیم وقت جلسه تماس بگیرید. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید سوالتون رو کامنت کنید.

    1. سلام.صدور حکم بر عهده نخستین دادگاهی است، فرد متقاضی درخواست خود را به آنجا داده است.

  2. باسلام من یک شاکی دارم که به من تهمت سرقت مستوجب تعزیر زده حالا بعد یکسال که به دادگاه رفتبگیم قاضی حرفهای شاکی ومنو گوش داد وحالا رای صادرکرده ولی اجرای احکام به من گفته که یک هفته فرصت داری بیای حکمو به من ابلاغ کنن حالا سئوال چرافقط منوتنهاخواسته به شاکی نیازی نیست درضمن من کارمندشرکت مخابرات هستم وتاحالا مشکلی ازبابت جرم وسوئپیشینه نداشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل