کیفری

حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود 🥇【طبق قانون جدید ✔️ وکیل متخصص】

آیا حبس تعزیری قابل بخشش است | حبس تعزیری چیست | اعتراض به حکم حبس تعزیری | حبس تعزیری و تعلیقی چیست | حبس تعزیری درجه 6 و 7 | حبس تعزیری قابل خرید است | آیا حبس تعزیری سوء سابقه محسوب میشود و...

در این مطلب قصد داریم صفر تا صد حبس تعزیری را بیان کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که طبق قانون جدید، حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود.

پس تا انتهای این مطلب را به دقت مطالعه کنید.آیا می دانید؟

 حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود

حبس تعزیری در مقابل مجازات حدی در قانون قرار می‌گیرد. در مجازات یا حبس حدی، قاضی باید همان حکمی را که در قانون وجود دارد، بدون هیچ تغییری صادر کند.

ولی در مجازات و حبس تعزیری این موضوع وجود ندارد. قاضی باید با توجه به شرایط وقوع جرم، میزان جرم و شرایط مجرم حکمی را صادر کند که به آن مجازات یا حبس تعزیری گفته می‌شود.

اینکه حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود؟ کاملا بستگی به شرایط وقوع جرم و شرایط مجرم بستگی دارد. البته، همه این موارد به نظر قاضی بسته است و او باید رای و نظر قطعی و نهایی را در دادگاه صادر کند.

حبس تعزیری چیست

در پاسخ به پرسش حبس تعزیری چیست، باید بگوییم که حبس تعزیری نیز مانند دیگر حبس‌ها، حکم زندانی شدن مجرم است. با این تفاوت که در حبس تعزیری، مانند مجازات حدی، شارع آن مشخص نیست.

حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود

به بیان ساده‌تر، زمانی که یک مجرم به مجازات حدی محکوم می‌شود، میزان مجازاتش مانند تعداد شلاق یا سال‌های حبس او از قبل مشخص است. ولی در مجازات تعزیری، قاضی باید با توجه به سوء سابقه و شرایط ارتکاب جرم، حکم جدیدی صادر کند.

مجازات تعزیری به 1 تا 8 درجه تقسیم می‌شود. حبس تعزیری درجه 1 سخت‌ترین نوع مجازات و حبس تعزیری درجه 8 سبک‌ترین نوع مجازات است. البته، با توجه به میزان حبس تعریزی و شرایط موجود دادگاه می‌تواند مجازات دیگری را جایگزین حبس تعزیری کرده یا اجرای حکم را به تعویق بیاندازد.

آیا حبس تعزیری قابل بخشش است

آیا حبس تعزیری قابل بخشش است؟ بله، در صورتی که فرد مجرم شاکی خصوصی نداشته باشد یا رضایت شاکی خصوصی‌اش را جلب کرده باشد؛ امکان بخشیده شدن حبس تعزیری وجود دارد. البته، در بسیاری از شرایط، تمامی مجازات تعزیری بخشیده نشده، بلکه مجازاتی جایگزین برای آن در نظر گرفته می‌شود.

جایگزین مجازات حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی یا حتی آزادی مشروط است. در برخی شرایط دیگر نیز قاضی با توجه به شرایط مجرم و میزان سوء سابقه او، عفو و تخفیفی برای مجازاتش در نظر می‌گیرد.

دقت کنید که این بخشش‌ها و جایگزین کردن مجازات برای حبس تعزیری درجه 1 نخواهد بود. در این شرایط ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما با یک وکیل مجرب مشورت کرده و از او برای بخشیده شدن مجازات خود کمک بگیرید.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

تاثیر رضایت شاکی در حبس تعزیری

تاثیر رضایت شاکی در حبس تعزیری، تا زمانی کارساز است که جرم انجام شده، جنبه عمومی نداشته باشد. به عنوان مثال، جرمی مانند دزدی، در یک طرف شکایت شاکی خصوصی را دارد و در طرف دیگر، به جنبه عمومی دزدی در جامعه مرتبط می‌شود. پس، در این شرایط، حتی اگر شاکی هم رضایت دهد، باز هم مجرم باید مجازات شود.

البته، زمانی که شاکی رضایت می‌دهد، ممکن است کمی از میزان مجازات یا حبس تعزیری مجرم کم شود. ولی در کل، باید بدانید که حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود؟ یکی از راه‌های بخشیده شدن حبس تعزیری در جرائمی که کاملا مربوط به شاکی خصوصی می‌شود، رضایت شاکی است.

برای گرفتن رضایت شاکی می‌توانید از وکیل مربوط به پرونده‌های کیفری کمک بگیرید. البته، وکیل در زمینه کاهش و گرفتن تخفیف در مجازات شما هم تاثیرگذار است.

اعتراض به حکم حبس تعزیری

همان‌طور که اشاره کردیم، حبس تعزیری مربوط به مجازات‌هایی می‌شود که میزان آنها در قانون مشخص نیست. پس، قاضی باید با توجه به نوع جرم و شرایط مجرم یک مجازات تعزیری برای او درنظر بگیرد.

حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود؟ ممکن است در مسیر بخشیده شدن حبس تعزیری موفق نشوید. پس می‌توانید نسبت به حکم آن اعتراض کنید. برای اعتراض به حکم حبس تعزیری سه راه وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

  • روش اول برای اعتراض به حکم حبس تعزیری، داشتن شرایط برای تبدیل آن به حبس تعلیقی است. در این حالت، محکوم باید نسبت به حکم صادر شده اعتراض بزنید و از دادگاه درخواست کند که حبس تعزیری آن به تعلیق بیافتد.
  • روش دوم برای اعتراض به حکم حبس تعزیری، درنظر گرفتن مجازات جایگزین برای حبس تعزیری است. در این شرایط، زمانی که محکوم نسبت به حکم حبس تعزیری خود اعتراض می‌کند، قاضی با توجه به شرایط، مجازاتی جایگزین مانند پرداخت جریمه نقدی و… برای او درنظر می‌گیرد.
  • روش سوم برای اعتراض به حکم حبس تعزیری، اقدام برای تجدید نظر خواهی است. شما به طور کلی، بعد از صدور حکم حبس تعزیری، به مدت 20 روز فرصت برای اعتراض نسبت به آن، هم به صورت غیابی و هم به صورت حضوری دارید. یکی از روش‌های اعتراض هم، درخواست تجدید نظر خواهی است.

آیا حبس تعزیری زندان دارد

در پاسخ به پرسش آیا حبس تعزیری زندان دارد؟ باید بگوییم که بله ولی این موضوع به درجه حبس تعزیری هم بستگی دارد. همان‌طور که اشاره کردیم، حبس تعزیری به 8 درجه تقسیم می‌شود که حبس تعزیری درجه 1 سنگین‌ترین و حبس تعزیری درجه 8 سبک‌ترین مجازات است. حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود، اگر که درجه 1 باشد؟

حبس تعزیری درجه 1 قابل بخشش و تخفیف نیست ولی در درجه‌های سبک‌ترین، عفو، تخفیف و جایگزین کردن مجازات برای متهم درنظر گرفته شده است.

آیا حبس تعزیری زندان دارد

حبس تعزیری درجه 1 بیش از 25 سال زندان دارد و به همین نسبت هر جه درجه حبس تعزیری کمتر می‌شود، سال‌های حبس آن نیز کاهش پیدا می‌کند. در حبس تعزیری درجه 2، 3 و 4، محکوم می‌تواند پس از گذراندن یک چهارم از محکومیت خود، حکم نیمه آزادی خود را از دادگاه دریافت کند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

آیا حبس تعزیری سوء سابقه محسوب میشود

حبس تعزیری تنها در صورتی سوء سابقه محسوب می‌شود که حبس تعزیری درجه 4 و حبس تعزیری درجه 5 باشد. آیا حبس تعزیری سوء سابقه محسوب میشود؟ حبس تعزیری با توجه به درجاتی که دارد، مجازات سنگین و سبک برای آن درنظر گرفته می‌شود. پس، اگر حبس تعزیری درجه 4 و 5 باشد، بله سوء سابقه محسوب می‌شود.

برای گرفتن تخفیف، عفو یا تبدیل حبس تعزیری می‌توانید از یک وکیل مجرب در تهران کمک بگیرید. تمامی وکلای مجموعه وکلای دیوانسالار در این زمینه تجربه بالایی دارند و بهترین راه و روش را به شما معرفی می‌کنند.

حبس تعزیری قابل خرید است

خرید حبس و مجازات یکی از اصطلاحات رایج در میان مردم است که از نظر شرعی و قانونی، اصطلاح درستی نیست. قاضی در مجازات حدی مانند حبس حدی، امکان تغییر در مجازات را ندارد.

یعنی، حکم صادر شده باید تمام و کمال به اجرا درآید. ولی در مجازات تعزیری، این موضوع وجود ندارد و میزان مجازات با توجه به نظر قاضی تعیین می‌شود.

در واقع، در پاسخ به پرسش آیا حبس تعزیری قابل خرید است؟ باید بگوییم که در واقعیت این امکان وجود ندارد. ولی از آن جایی که مجازات تعزیری با توجه به نظر قاضی تعیین می‌شود، قاضی می‌تواند مجازات جایگزین برای شما درنظر بگیرد. به عنوان مثال، اگر مجازات شما حبس تعزیری باشد، قاضی می‌تواند مجازاتی جایگزین مانند پرداخت جریمه نقدی یا آزادی مشروط برای شما درنظر بگیرد.

حبس تعزیری و تعلیقی چیست

حبس تعزیری و تعلیقی چیست

همان‌طور که در بالاتر اشاره کردیم، حبس تعزیری به مجازاتی گفته می‌شود که هیچ حدی برای آن درنظر گرفته نشده است. از این رو، قاضی باید حکم مشخصی را برای جرم صورت گرفته، صادر کند.

در این میان یک اصطلاح به نام حبس تعلیقی هم وجود دارد که مربوط به مجازات حبس تعزیری می‌شود. حبس تعزیری و تعلیقی چیست؟

زمانی که مجازات حبس تعزیری برای مجرم صادر می‌شود، بنا به شرایط موجود، قاضی می‌تواند مجازات مجرم را به تعلیق درآورد. در این حالت، حبس تعریزی مجرم، برای مدتی معلق می‌شود. در این مدت زمان معلق ماندن حکم، مجرم موظف است هیچ جرم جدیدی انجام ندهد. چرا که اگر مرتکب جرم جدیدی شود، هم مجازات جرم جدید و هم حبس تعزیری تعلیق شده برای او صادر می‌شود.

در غیر این صورت، اگر مجرم در این مدت زمان، هیچ جرمی مرتکب نشود، امکان بخشیده شدن باقی حبس تعزیری او نیز وجود دارد. حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود؟ یکی از راه‌های آن، تبدیل آن به حبس تعلیقی است.

حبس تعزیری درجه 6

حبس تعزیری درجه 6 تا 8، امکان جایگزین شدن با دیگر مجازات را دارد. یعنی، اگر حبس تعزیری درجه 6 برای مجرم صادر شده باشد، امکان جایگزین کردن آن با پرداخت جریمه نقدی وجود دارد.
حبس تعزیری درجه 6 شامل حبس بیش از 6 ماه تا 2 سال است که مربوط به جرائم جعل اسناد غیررسمی و ورشکستگی به تقصیر می‌شود.

حبس تعزیری درجه 7

حبس تعزیری درجه 7 شامل حبس بیش از 91 روز تا 6 ماه می‌شود. اگر مجرم به حبس تعزیری درجه 7 محکوم شود و سابقه کیفری نداشته باشد، مدت زمان حبس آن قابل تغییر می‌شود. برخی از جایگزین‌ها برای حبس تعزیری درجه 7، پرداخت جریمه نقدی، محرومیت از حقوق شهروندی، خدمات عمومی و… است.
در این شرایط، برای پیدا کردن راه‌های حدس تعزیری چگونه بخشیده میشود؟ بهتر است که از یک وکیل مجرب در این زمینه کمک بگیرید. مجموعه وکلای دیوانسالار می‌تواند در این مسیر به شما کمک کرده و تمام مشاوره‌های لازم را به شما بدهند.
در آخر

اگر به دنبال راه‌های هستید تا بدانید حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود؟ در مرحله باید با یک وکیل حرفه‌ای صحبت کنید. البته، ما در این مقاله، برخی از راه‌های بخشیده شدن و گرفتن تخفیف در حبس تعزیری را به شما معرفی کردیم.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

⭐️ بیش از ۷۰ پرونده مشارکت در ساخت

⭐️ بیش از ۳۰۰ پرونده ملکی

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ بیش از ۶۰ پرونده جلوگیری از دستور فروش ملکی

⭐️ بیش از ۷۰ پرونده دستور فروش ملکی

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ بیش از ۳۰۰ طلاق توافقی، مهریه و طلاق و …

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

 

لیست وکیل حبس کیفری

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

وکالت تخصصی

 

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل کیفری، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی درباره اینکه حبس تعزیری چگونه بخشیده میشود دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل