کیفری

حکم تبعید در رابطه نامشروع 🥇【قانون جدید ✔️ مشاوره با وکیل متخصص】

وکیل حکم تبعید در رابطه نامشروع در تهران | تخفیف مجازات رابطه نامشروع | نحوه اجرای حکم اقامت اجباری برای رابطه نامشروع و...

حکم تبعید در رابطه نامشروع یک حکم است که معمولا به‌عنوان اقامت اجباری نیز شناخته می‌شود. حکم تبعید یکی از احکامی است که به متهمین در برخی از پرونده های رابطه نامشروع خصوصا پرونده های تجاوز داده میشود.

اگر شما نیز متهم به چنین جرایمی هستید، برای پیشگیری از صدور حکم تبعید و یا تخفیف مجازات یا عفو تبعید و اقامت اجباری حتما پیش از هر اقدامی با وکیل متخصص مشاوره داشته باشید.

اگر نیاز به مشاوره با وکیل در خصوص حکم تبعید در رابطه نامشروع دارید با ما تماس بگیرید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل رابطه نامشروع، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

برای مشاهده لیست وکیل رابطه نامشروع به انتهای این صفحه مراجعه کنید.

حکم تبعید در رابطه نامشروع

رابطه نامشروع از جرایم منافی عفت محسوب می‌شود که مجازات‌هایی سنگینی دارد. قاضی باتوجه‌به شرایط می‌تواند مجازات‌های گوناگونی را برای مجرم در نظر بگیرد. یکی از این مجازات‌ها  حکم تبعید در رابطه نامشروع است.

رابطه نامشروع

قبل از بررسی حکم تبعید در رابطه نامشروع بهتر است با خود این رابطه و حکم آن به طور کامل آشنا شوید. به‌این‌ترتیب در این بخش از مقاله درباره رابطه نامشروع اطلاعاتی به شما می‌دهیم.

افراد بالغی که خارج از چهارچوب شرع و قانون با یکدیگر رابطه داشته باشند؛ مرتکب جرم رابطه نامشروع شده‌اند. زن و مرد برای جلوگیری از ارتکاب این جرم باید با خواندن صیغه محرمیت به نکاح یکدیگر در آیند.

اقدامات گوناگونی در جمهوری اسلامی به‌عنوان رابطه نامشروع شناخته می‌شود. اعمالی همچون دست‌دادن، بغل کردن، بوسیدن، هم بستری و… جزو روابط نامشروع هستند.

جالب است بدانید که حتی روابطی نظیر دوستی عادی دختر و پسر نامحرم با یکدیگر و ارتباط‌های تلفنی و اینترنتی نیز جزو روابط نامشروع محسوب می‌شوند.

در مجموع هرگونه ارتباطات جسمی یا کلامی که محتوای غیرقانونی و غیرشرعی دارند؛ اما منجر به زنا نمی‌شوند؛ رابطه نامشروع هستند.

البته تشخیص نامشروع بدون یک رابطه به عهده قاضی است. قاضی باتوجه‌به شرایط مجازات‌های مختلفی را برای مجرمان در نظر می‌گیرد.

وکیل حکم تبعید در رابطه نامشروع

همچنین همان‌طور که پیش‌تر گفتم؛ حکم تبعید در رابطه نامشروع یکی از سخت‌ترین حکم‌هایی است که قضات به مجرمان می‌دهند. رابطه نامشروع انواع مختلفی دارد. قضات با توجه نوع رابطه نامشروع انجام شده، حکم صادر می‌کنند.

رابطه نامشروع دون زنا و رابطه نامشروع زنا از انواع مختلف این رابطه هستند. البته رابطه نامشروع منجر به زنا نیز شاخه‌های گوناگونی دارد. زنای محصنه، زنای غیر محصنه و تجاوز به عنف از انواع رابطه نامشروع منجر به زنا هستند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رابطه نامشروع و حکم تبعید در رابطه نامشروع با وکلای گروه دیوان سالار در ارتباط باشید. این وکلا بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

حکم تبعید برای رابطه نامشروع

اما تبعید چیست و حکم تبعید برای رابطه نامشروع به چه صورت است؟

اجبار کردن فردی برای زندگی‌کردن در مکانی دیگر بر اساس قوانین یک حکومت؛ تبعید نامیده می‌شود. شخص تبعید شده موظف است که به طور دائم حضور خود را در آن مکان خاص تأیید کند. همچنین نمی‌تواند حتی برای مدت کوتاهی از آن مکان خارج شود.

می‌توان گفت تبعید یعنی فردی مجبور شود که برای مدت‌زمان معینی در یک محل خاص زندگی کند. قضات برای جرایمی همچون قتل، فحشا و… می‌توانند حکم تبعید در نظر بگیرند. همچون همان‌طور که می‌دانید حکم تبعید در رابطه نامشروع نیز وجود دارد.

بهتر است برای درک بهتر حکم تبعید در رابطه نامشروع مثالی بزنیم. به‌ این‌ ترتیب فرض کنید که خانم متأهلی برای مأموریت کاری خود به شهر دیگری سفر می‌کند. درعین‌حال زوج به زوجه خود شک کرده و از زن با اتهام رابطه نامشروع شکایت می‌کند.

زن باید در دادگاه ثابت کند که با همکاران مرد خود رابطه‌ای نداشته و صرفاً سفر او کاری بوده است.

اگر زوجه نتواند از خود دفاع کند؛ دادگاه برای او مجازاتی در نظر خواهد گرفت. در این شرایط قاضی می‌تواند برای زن و همکار یا همکاران مرد او حکم تبعید صادر کند. در حکم تبعید در رابطه نامشروع اغلب مجرمان به شهرستان دیگر تبعید می‌شوند.

اگر با حکمی همچون تبعید در رابطه نامشروع درگیر هستید؛ حتما با یک وکیل ماهر در ارتباط باشید. وکلا در این مسیر می‌توانند بهترین تصمیمات را برای شما اخذ کنند.
وکلای گروه دیوان سالار نیز با داشتن سال‌ها تجربه درخشان در پرونده‌های گوناگون، بی‌نقص‌ترین اقدامات را برای شما انجام خواهند داد.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار
مجازات تبعید رابطه نامشروع

همان‌طور که پیش‌تر ذکر کردیم به مجازات تبعید رابطه نامشروع، اقامت اجباری در رابطه نامشروع نیز می‌گویند. فرد مجرم در اقامت اجباری نیز باید در محلی که دادگاه تعیین می‌کند؛ اقامت کند.

اقامت اجباری می‌تواند به‌صورت مجازات تتمیمی و یا مجازات اصلی باشد. مجازات تتمیمی یعنی مجازاتی که در کنار مجازات اصلی در نظر گرفته می‌شود. اعمال این مجازات برای رابطه نامشروع اختیاری بوده و به عهده دادگاه است.

به‌طوری کلی از اقامت اجباری را برای کامل کردن مجازات تعزیری یا بازدارنده استفاده می‌کنند. در واقع نمی‌توان آن را برای تکمیل قصاص و یا حتی خون‌بها به کار برد.

همچنین لازم به ذکر است که اقامت اجباری باید در داخل کشور انجام شود. به بیان ساده‌تر برای مجرمان رابطه نامشروع تبعید یا اقامت اجباری در خارج از کشور در نظر گرفته نمی‌شود.

به یاد داشته باشید که تبعید با اقامت اجباری کمی فرق می‌کند. حکم تبعید بر خلاف اقامت اجباری به‌ عنوان یک مجازات اصلی در نظر گرفته می‌شود.

به بیان دیگر تبعید یک مجازات حدی بود؛ اما اقامت اجباری مجازاتی برای تتمیم حکم تعزیری یا بازدارنده است.

مجازات تبعید رابطه نامشروع یا اقامت اجباری از مجازات‌های مدت‌دار هستند که قضات باتوجه‌به شرایط، این مدت را تعیین می‌کنند. علت صدور حکم تبعید در رابطه نامشروع این است که این جرم جزو جرایم غیرقابل‌گذشت است.

همچنین ازآنجایی‌که سبب سلب آسایش افرادی خواهد شد و برخلاف اخلاق حسنه است؛ مجازات سختی برای آن در نظر می‌گیرند.

البته توجه داشته باشید که جرم رابطه نامشروع از جرایم کیفری محسوب می‌شود؛ بنابراین نیازمند ادله قوی و مدارک محکم جهت اثبات خواهد بود. به‌این‌ترتیب در صورت عدم اثبات جرم می‌توان اعاده حیثیت کرد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

آیا می دانید؟

نحوه اجرای حکم اقامت اجباری برای رابطه نامشروع

تقریبا نحوه اجرای حکم تبعید و اقامت اجباری یکسان بوده؛ اما ماهیت آنها کمی متفاوت است. برای اجرای حکم تبعید در رابطه نامشروع یا مجازات اقامت اجباری ابتدا باید به وضعیت محکوم توجه کرد. محکوم یا آزاد است یا بنا به دلایلی در زندان به سر می‌برد.

اگر مجرم در زندان باشد؛ پس از اتمام مدت‌زمان حبس خود، تبعید می‌شود و یا برای اقامت اجباری به واحد اجرای احکام اعزام شود. در واقع هنگامی که حبس مجرم به پایان برسد به محل اقامت اجباری برده می‌شود.

تخفیف مجازات رابطه نامشروع

اگر مجرم آزاد باشد باید جهت شروع اقدامات اجرایی در محل تعیین شده حضور یابد. خوب است بدانید که اگر مجرم با سپردن وثیقه یا معرفی کفیل آزاد است؛ بدوا احضار خواهد شد. همچنین در صورت خودداری از حضور، احضار یا جلب می‌شود.

در این شرایط اخطاریه‌ای نیز به وثیقه گذار او فرستاده می‌شود تا محکوم را جهت اجرای حکم حاضر نماید.

در نهایت قاضی به نیروی انتظامی دستور می‌دهد تا محکوم را به شهرستان محل اجرا اعزام کند و تحویل مقامات قضایی آنجا دهد. محکوم پس از اعزام به محل اجرای تبعید به نزد رئیس دادگستری یا دادستان برده می‌شود تا پرونده او تشکیل شود.

بر اساس این پرونده یا صورت‌جلسه، مجرم باید همه‌ روزه جهت اعلام حضور خود در آن شهرستان حاضر شود و دفتری را امضا کند. خوب است بدانید که محکوم در محل تبعید خود می‌تواند کار کند، تشکیل خانواده دهد و یا حتی با آشنایان خود رفت‌وآمد داشته باشد.

حکم تبعید در رابطه نامشروع، حکم سنگینی است و می‌تواند روی زندگی افراد زیادی تأثیر بگذارد. به این سبب بهتر است هنگام حضور در دادگاه کنار خود یک وکیل داشته باشید تا شما را راهنمایی کند.

بهترین وکیل حکم تبعید در رابطه نامشروع را از گروه وکلای دیوان سالار بخواهید.
برای مشاهده لیست وکیل رابطه نامشروع و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل رابطه نامشروع

تخفیف مجازات رابطه نامشروع

لازم به ذکر است که گرفتن تخفیف مجازات رابطه نامشروع از دادگاه نیز امکان‌پذیر است. برای انجام این کار شما به یک وکیل خبره نیاز خواهید داشت تا با دانش و تجربیات خود بتواند برای جرم شما تخفیفاتی بگیرد.

به‌طورکلی اگر حکم تبعید در رابطه نامشروع شما قطعی نشده است؛ می‌توانید با تجدیدنظرخواهی حکم خود را بشکنید و یا تخفیف بگیرید.

حکم تبعید در رابطه نامشروع

تجدیدنظرخواهی حتما باید با همراهی و مشاوره‌های یک وکیل خوب انجام شود.

همچنین اگر حکم شما قطعی شده است و از طریق تجدیدنظر دادخواهی نیز به نتیجه‌ای نرسیده‌اید؛ می‌توانید از طریق دیوان عالی کشور برای خود تخفیف بگیرید.

وکلای دیوان سالار می‌توانند از طریق دیوان عالی کشور رای شما را بشکنند یا تخفیف بگیرند.
توجه داشته باشید که موضوع گرفتن تخفیف مجازات برای رابطه نامشروع کار اصلا ساده‌ای نیست و به‌تنهایی نمی‌توانید آن را انجام دهید.

همان‌طور که بارها ذکر کردیم برای شکستن حکم خود یا گرفتن تخفیف از وکلا کمک بخواهید. تجدیدنظرخواهی شانسی است که نباید آن را از دست داد؛ بنابراین هوشمندانه عمل کنید و برای خود وکیلی اخذ نمایید.

وکلای دیوان سالار تخصصی عمل خواهند کرد تا شما را در دادگاه پیروز کنند. جالب است بدانید که برخی از وکلای دیوان سالار در شکستن رای در دیوان عالی کشور سابقه دارند. همچنین توانسته‌اند از طریق تجدید نظیر خواهی برای موکل خود تخفیفاتی بگیرند یا رای او را بشکنند.
به‌این‌ترتیب حتما جهت اخذ یک وکیل برای حکم تبعید در رابطه نامشروع هر چه زودتر با گروه دیوان سالار ارتباط برقرار کنید.
سخن پایانی

در آخر امید است که درباره حکم تبعید در رابطه نامشروع اطلاعات مفیدی اخذ کرده باشید. همچنین فراموش نکنید که اقامت اجباری نیز حدودا مانند تبعید است و برای این مجازات نیز به یک وکیل خوب نیاز خواهید داشت.

گروه وکلای دیوان سالار را فراموش نکنید و از طریق این گروه بهترین وکیل حکم تبعید در رابطه نامشروع در تهران را برای خود اخذ نمایید.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده پزشک معروف که به اتهام رابطه نامشروع به اقامت اجباری محکوم شده بود.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

مشاهده سایر پرونده

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

و بیش از ۴۰۰ پرونده کیفری دیگر

لیست وکیل رابطه نامشروع

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

[/box]

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل رابطه نامشروع متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.98

اگر هنوز سوالی از وکیل رابطه نامشروع دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.55 ( 2 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل