خانواده

طلاق توافقی چقدر طول میکشد؟ 🥇【نحوه طلاق توافقی در ۲ روز✔️】

طلاق توافقی چقدر زمان میبرد؟ | طلاق توافقی چند روز طول میکشد؟ مدت زمان طلاق توافقی با وکیل و بدون وکیل

طلاق توافقی معمولا حدود ۳۰ تا ۴۵ روز طول میکشد اما در گروه وکلای دیوان سالار، معمولا طلاق توافقی بین ۲ تا ۷ روز انجام میشود. سابقه طلاق توافقی در ۲ روز هم در مجموعه وجود دارد.

در ادامه بیشتر در این خصوص توضیح داده ایم.

همچنین در انتهای این مطلب میتوانید لیست وکیل طلاق توافقی و نمونه پرونده های این مجموعه را مشاهده فرمایید.

طلاق توافقی چقدر زمان میبرد؟

علیرغم اینکه به وفور از مضرات طلاق شنیده ایم اما گاهی در زندگی زوجین شرایطی پیش می آید که دیگر هیچ کاری از دست روانشناسان هم ساخته نیست. بنابراین در این شرایط تنها راه ممکن برای آرامش بیشتر دو طرف، جدا شدن خواهد بود و چه بهتر است که بدون دردسر تن به طلاق توافقی بدهند.

شاید برای شما هم سوال باشد که طلاق توافقی چقدر زمان میبرد و چه مراحلی دارد؟

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد طلاق توافقی، مراحل طلاق توافقی، فرق طلاق توافقی با طلاق غیر توافقی، طلاق توافقی با وکیل یا بدون وکیل و اینکه طلاق توافقی چقدر طول  می کشد، صحبت کنیم. در انتها نیز لیست چندین وکیل طلاق توافقی در تهران را آورده ایم. برای اطلاع از  تمامی این موارد تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل طلاق توافقی در تهران متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

شماره وکیل طلاق توافقی در تهران

طلاق توافقی با طلاق غیر توافقی چه تفاوتی دارد؟

وقتی زوجین به دلایل گوناگون، دیگر قادر به ادامه ی زندگی با یکدیگر نباشند و با وجود مضرات طلاق چاره ای جز جدا شدن نداشته باشند، اقدام به طلاق می نمایند. اما اینکه طلاق توافقی چقدر زمان میبرد بستگی به شرایطی دارد که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

در اینجا ممکن است یکی از طرفین به دلایلی همچون اذیت کردن طرف مقابل و غیره، حاضر به این جدایی نشود. به طور مثال آقا راضی به طلاق نیست مگر اینکه خانم، مهر خود را ببخشد!

هنگامی که اختلافات این چنینی پیش می آید، خانم مجبور به اقدام یک طرفه می شود و داد خواست طلاق می دهد و با یک وکیل خبره وارد پروسه طلاق می شود.

اگر زوجین عاقل و برای جدا شدن مصر باشند، بهترین کار این است که طلاق توافقی را انتخاب کنند و در رابطه با حضانت فرزندان، مهریه، نفقه و جهیزیه به نظری واحد برسند. در صورتی که قصد طلاق به صورت توافقی را دارید بهترین گزینه برای شما می‌تواند گروه وکلای دیوان سالار باشد.

با کمک گروه وکلای دیوان سالار، شما می‌توانید ظرف تنها یک هفته الی ۱۰ روز جهت طلاق توافقی اقدام نمایید.

جهت اعطای وکالت با شماره 44899341-021 تماس حاصل فرمایید.

طلاق توافقی چیست چقدر طول میکشد ؟

طلاق توافقی بر اساس توافق طرفین و حل تمامی مسائل از قبیل حضانت، مسایل مالی و … پیش از دادگاه و در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد. طلاق توافقی سریعترین نوع طلاق محسوب میشود.

در طلاق توافقی زوجین میتوانند در ابتدا با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی در سامانه ثنا ثبت نام کنند و پس از آن برای انجام طلاق در سامانه تصمیم ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مدت زمان طلاق توافقی در شهرستانهای مختلف متفاوت میباشد. معمولا پس از ثبت درخواست طلاق بنا به نظر دادگاه زوجین می بایست چند جلسه مشاوره بگذرانند و در صورت تایید، مرکز مشاوره گواهی عدم سازش را صادر میکند.

زوجین با ارائه این گواهی  به دادگاه خانواده معمولا طی مدت 45 روز میتوانند از یکدیگر جدا شوند ولی ثبت گواهی طلاق در دفتر خانه 3 ماه پس از صدور رای قطعی طلاق امکان پذیر است.

مراحل طلاق توافقی به چه صورت است؟

  • ثبت نام در سامانه ی تصمیم

پس از به توافق رسیدن زوجین در مورد حضانت، نفقه، مهریه و جهیزیه، برای به سر انجام رساندن طلاق توافقی موظف به ثبت نام در سامانه ی تصمیم هستند.

زوجین باید وارد سامانه ی تصمیم بشوند و زمان و مرکز غربالگری مشاوره خود را به دلخواه انتخاب کنند و در زمان مقرر به آن جا مراجعه کنند. یکی از مواردی که تعیین می کند طلاق توافقی چقدر طول می کشد، تعداد جلسات مشاوره است.

  • شرکت در جلسات مشاوره

بعد از مراجعه به مرکز مربوطه برای عملی کردن درخواست طلاق توافقی، موظف به شرکت در جلسات مشاوره هستند.

پس از گذراندن تمام جلسات مشاوره، اگر زوجین همچنان اصرار به جدا شدن داشته باشند، مرکز مشاوره ی غربالگری، گواهی را تحت عنوان عدم انصراف از طلاق صادر می کند. این گواهی در سامانه قضایی نیز ثبت می شود و به دادگاه خانواده ارجاع داده می شود.

  • دادگاه

دادگاه، دادخواست زوجین را بررسی می کند و سپس رای خود را صادر می کند. پس از این مرحله، خانم و آقا برای ثبت طلاق خود باید به یکی از دفاتر رسمی طلاق مراجعه کنند و طلاق توافقی خود را به سرانجام برساند.

در این صفحه به طور کامل مراحل طلاق توافقی را طبق قانون جدید توضیح داده ایم:

مراحل طلاق توافقی

چه مدارکی برای طلاق توافقی لازم است؟

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی عبارتند از:

  • سند ازدواج
  • شناسنامه ی زوجین
  • کپی کارت ملی خانم و آقا

✅ چند نکته مهم!

اگر سند ازدواج مفقود شده باشد، هر یک از زوجین می توانند با شناسنامه‌ی خود به محضرخانه ای که در آن جا ازدواجشان را ثبت کرده اند مراجعه کنند و رو نوشت عقدنامه ی خود را تحویل بگیرند. بنابراین برای اینکه بدانید طلاق توافقی چقدر زمان میبرد باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید چرا که در روند مراحل طلاق توافقی تاثیر گذار هستند.
اگر برای طلاق توافقی با حضور وکیل، شناسنامه ی یکی از طرفین مفقود شده باشد، با تحویل کپی شناسنامه به وکیلشان می توانند به ادامه ی مراحل قانونی برای طلاق توافقی بپردازند.

چنانچه زوجین به دنبال طلاق توافقی در دوره عقد باشند، علاوه بر این مدارک باید زوجه به پزشکی قانونی مراجعه کند. او باید پس از مراجعه، گواهی بکارت بگیرد که مشخص شود شخص مربوطه باکره می باشد یا بکارت خود را از دست داده است.

طلاق توافقی چند روز طول میکشد؟

بسیاری از زوجین بر این باورند که انتخاب طلاق توافقی، یک روش سریع و راحت برای طلاق و جدایی است. چرا که هر دو طرفین با طلاق موافقت دارند و هیچ مانعی برای طلاق وجود ندارد. این باور کاملا اشتباه است و روند طلاق توافقی یک یا دو روزه انجام نمی‌شود. طلاق توافقی چند روز طول میکشد؟ به طور کلی، زوجین باید ابتدا در سامانه طلاق ثبت نام انجام دهند و پس از گذراندن دوره مشاوره، طلاق توافقی بگیرند. این روند بین یک ماه تا 45 روز طول میکشد. 

طلاق توافقی چقدر زمان میبرد؟

طلاق توافقی چقدر زمان میبرد؟ برای پاسخ به این سوال باید روند طلاق توافقی بررسی شود. زمان‌گیرترین بخش مربوط به طلاق توافقی، جلسات مشاوره آن است که زوجین باید اجباری آنها را بگذرانند. البته که بسیار از زوجها، پس از این جلسات مشاوره، از طلاق خود صرف نظر کردند. ولی اگر همچنان بعد از این جلسات مشاوره، طلاق توافقی بخواهند، وارد مرحله دادگاه و اجرای صیغه طلاق میشوند. 

طلاق توافقی چقدر طول میکشه؟

طلاق توافقی چقدر طول میکشه؟ طلاق توافقی بسته به شرایط زوجین، بین 30 الی 45 روز به طور می‌انجامد. این موضوع شاید در نگاه اول بسیار سخت و زمانبر باشد ولی به بسیاری از زوجین کمک کرده تا زندگی خود را از دوباره شروع کنند. طلاق یک موضوع ساده نیست که به راحتی بتوان درباره آن تصمیم گرفت. جلسات مشاوره به زوجین کمک میکند تا تصمیم قطعی خود را هر چه درستتر بگیرند. 

طلاق توافقی بدون وکیل چقدر طول میکشه؟

معمولا روند طلاق توافقی به وکیل نیازی ندارد ولی بسیاری از زوجین بر این باورند که وجود وکیل روند پرونده طلاق را سریعتر می‌کند. طلاق توافقی بدون وکیل چقدر طول میکشه؟ معمولا همان 30 تا 45 روز زمان برای طلاق توافقی نیاز است. 

رای دادگاه برای طلاق توافقی چقدر طول میکشد؟

رای دادگاه برای طلاق توافقی چقدر طول میکشد؟ پس از درخواست طلاق توافقی و دریافت نوبت برای مشاوره اجباری، باید جلسات مشاوره طی شود. تقریبا جلسات مشاوره بین 1 الی 2 هفته طول میکشد. پس از آن، اگر زوجین همچنان طلاق توافقی بخواهند، دادگاه به آنها وقت میدهد. در روز مشخص شده، زوجین باید به دادگاه مراجعه کنند. پس از آن، طلاق توافقی طی 3 روز انجام میشود. 

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل طلاق می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل طلاق گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای طلاق گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های طلاق عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل طلاق و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل طلاق

مدت زمان طلاق توافقی

مدت زمان طلاق توافقی، بین یک ماه تا 45 روز است. در این بازه زمانی، زوجین میتوانند به خوبی نسبت به تصمیم خود فکر کنند. چرا که طلاق یکی از مهمترین اتفاقات زندگی هر فردی است. مخصوص اگر زوجین فرزندی داشته باشند، باید به آینده او نیز فکر کنند. پس، انجام طلاق بدون وقفه زمانی، فکر درستی نیست. این بازه زمانی میتوانند بسیار مفید برای زوجین باشد. 

طلاق توافقی چند روز طول میکشه؟

بیشترین زمان برای طلاق توافقی مربوط به جلسات مشاوره اجباری آن می‌شود. در این جلسات زوجین باید حضور پیدا کنند و از مشکلات خود با یکدیگر بگویند. مشاور در مرحله اول، برای حل مشکلات آنها اقدام می‌کند و سپس، در صورت عدم موفقیت، آنها را برای طلاق توافقی به دادگاه می‌فرستد. برای طلاق توافقی، تایید مشاور لازم است و تا زمانی او تایید نکند، زوجین نمی‌توانند طلاق بگیرند. طلاق توافقی چند روز طول میکشه؟ این روند معمولا بین 30 تا 45 روز طول می‌کشد. 

مراحل طلاق توافقی چند روز طول میکشد؟

اگر سؤال شما در این باره است که فرایند طلاق توافقی چقدر طول می‌کشد، در این قسمت می‌خواهیم با گفتن جزئیات مراحل طلاق توافقی، مدت زمان طول کشیدن آن را نیز بگوییم.

جلسات مشاوره طلاق توافقی (بهزیستی) 5 جلسه می باشد که با توجه به شرایط زوجین حدودا 45 روز زمان میبرد. اگر زوجین تمایلی به شرکت در این جلسات اجباری نداشته باشند، با مراجعه به وکیل و پیگیری های او می توانند در شرایطی در جلسات مشاوره حضور نیابند.

در این صفحه به طور کامل مراحل طلاق توافقی را طبق قانون جدید توضیح داده ایم:

طلاق توافقی بدون حضور زوجین

طلاق توافقی با حضور وکیل در اکثر دفاتر وکالت حدود ۱ ماه زمان میبرد. اما طلاق توافقی در گروه وکلای دیوان سالار، معمولا بین ۷ تا ۱۰ روز زمان میبرد.

طلاق توافقی چقدر زمان میبرد

طلاق توافقی بدون وکیل چقدر طول می‌کشد؟

اگر تصمیم به طلاق بدون نیاز به وکیل دارید، باید بگوییم که در این صورت باید حدوداً دو ماه از وقت خود را برای این کار بگذارید تا در آخر بتوانید از همسر خود به صورت توافقی، طلاق بگیرید.

اما همانطور که گفته شد در صورت استفاده از وکیل طلاق توافقی در گروه وکلای دیوان سالار، پروسه طلاق توافقی بسیار کمتر زمان خواهد برد.

آیا در طلاق توافقی مهریه به زن تعلق می گیرد؟

همان طور که در بخش های قبلی اشاره شد، زن و شوهر برای انجام مراحل طلاق توافقی موظف هستند تا در مورد موضوعات گوناگونی از جمله مهریه به اتفاق نظر برسند.

به طور مثال زوجه می تواند تمام مهریه ی خود را ببخشد یا اینکه مقداری از آن را ببخشد و مقداری را بنابر توافقی که با همسرش می کند، از او طلب کند.

شاید در این جا سوالی مطرح شود تحت این عنوان که اگر دختر و پسری در دوران عقد به سر ببرند و تصمیم به جدایی بگیرند، باز هم زوجه می تواند مهریه خود را تمام و کمال اخذ کند یا خیر؟

در این حالت است که بحث باکره بودن خانم به میان می آید.

در عرف جامعه، مردم بعد از عقد رسمی دختر و پسر، آن ها را زن و شوهر شرعی یکدیگر می خوانند. اما برای مسائل حقوقی، زن و شوهری مدنظر ما هستند که ازدواجشان به روابط زناشویی منتهی شده باشد و خانم، دیگر دوشیزه و دختری باکره نباشد.

در اینجا دو مسئله پیش می آید:

  • مهریه در صورتی که زوجه باکره باشد

پس از معاینه ی پزشکی توسط پزشکی قانونی اگر ثابت شود که خانم همچنان باکره می باشد، تنها نصف مهر خود را می تواند طلب کند. (البته فقط در صورت جدا شدن قطعی این شرط مطرح می باشد و در همان دوره عقد اگر تصمیمی برای جدایی گرفته نشده باشد، می‌تواند مهر خود را تمام و کمال دریافت کند.)

  • مهریه در صورتی که زوجه باکره نباشد

اگر ثابت شود که زوجه باکره نیست، همانند گذشته می تواند تمام مهر خود را درخواست کند.

بنابراین مقدار مهریه در طلاق توافقی وابسته به شرایطی است که ذکر شد.

نکته:

هنگامی که بحث طلاق توافقی مطرح می باشد، از اسمش مشخص است که بدون توافق صد در صدی به سر انجام نمی رسد. در نتیجه رضایت شوهر در پرداخت مهریه ضروری می باشد و اگر توافق نکنند، زن نمی تواند مهریه خود را دریافت کند.

 ((در نتیجه هر دو طرف باید با یکدیگر کنار بیایند و به توافق کامل برسند.))

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل مهریه می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل مهریه گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای مهریه گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های مهریه عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل مهریه و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مهریه

طلاق توافقی با وکیل و طلاق توافقی بدون وکیل چه تفاوتی دارد؟

  • اگر هنوز امیدی به ادامه ی زندگی خود دارید و مصر نیستید تا طلاق توافقی بگیرید.
  • اگر مشتاق هستید که جلسات مشاوره بهزیستی را شرکت کنید!
  • اگر زمان بسیار زیادی را دارید و یا اینکه برای عمر خود و لحظات زندگیتان ارزشی قائل نیستید!
  • اگر اعصابی نظیر فولاد دارید و دوندگی برای طلاق توافقی را دوست می دارید!
  • اگر عجله ای برای جدا شدن ندارید و برایتان فرقی نمی کند که طلاق توافقی چقدر زمان میبرد!

❌ پیشنهاد ما این است که حتما طلاق توافقی بدون وکیل را انتخاب کنید!

تصویر ساعت برای طلاق توافقی بدون وکیل

اما …

  • اگر تصمیم قطعی خود را گرفته اید
  • زمان برایتان با ارزش است
  • حوصله پیگیری کار های حقوقی را ندارید
  • دوست دارید هر چه زودتر مراحل طلاق توافقی شما طی شود
  • مهمتر از همه اینکه تخصصی در این زمینه ندارید

✅ پیشنهاد ما این است که کار خود را به یک وکیل طلاق توافقی باتجربه بسپارید.

اگر یکی از زوجین به توافق های خود پس از طلاق توافقی پایبند نباشد چه می شود؟

این توافقات ثبت و ضبط می شوند و با وجود همین توافقات است که به صورت قانونی می توانند از یکدیگر طلاق بگیرند. با این کار بعد از طلاق، هیچ کدام از آن ها نمی توانند ادعایی خلاف واقع کنند و موظف به انجام آن تعهدات هستند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل خانواده می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل خانواده گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای خانواده گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل خانواده و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل خانواده

سامانه ثنا چیست؟ آیا ثبت نام در این سامانه اجباری است؟

برای انجام کارهای حقوقی از جمله طلاق توافقی، هر شخصی باید در دادگاه پرونده ای مخصوص خود داشته باشد پس لازم است که در این سامانه ثبت نام کند.

ثبت نام در این سامانه برای همه افراد اجباری است و فرقی نمی کند که آن شخص وکیل دارد یا ندارد.

ثبت نام در این سامانه کار دشواری نیست و تنها با کد ملی امکان پذیر است. کافی است به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی مراجعه کنید و با کد ملی خود ثبت نام کنید.

اگر بعد از صدور رای طلاق توافقی، یکی از طرفین برای نهایی شدن آن حضور پیدا نکند چه می شود؟

  • اگر به هر دلیلی پس از صدور رای، آقا در محضر خانه حضور پیدا نکند، همه چیز منتفی می شود و کاری از دست خانم و وکیل او ساخته نیست. اما اگر خانم دارای حق طلاق باشد و یا اینکه در دادگاه از آقا وکالت برای مراجعه به محضر گرفته باشد، می تواند طلاق خود را در محضر نهایی کند.
  • اگر خانم در محضر حاضر نشود، آقا می تواند بدون حضور او طلاق توافقی را نهایی و ثبت نماید.

آیا گرفتن شناسنامه ی سفید پس از طلاق توافقی صحت دارد؟

پس از انجام طلاق توافقی، اگر خانم باکره باشد، می توانند به ثبت احوال مراجعه کنند و با ارائه ی طلاق نامه و حکمی که از دادگاه اخذ کرده اند، شناسنامه ی سفید بگیرند. 

چرا باید گروه وکلای دیوان سالار را انتخاب کنیم؟

گروه وکلای دیوان سالار، متشکل از بهترین وکلای خانواده است که با خیال راحت می توانید کارهای حقوقی خود را به آن ها بسپارید و با مدارک یاد شده، بدون حضور طرفین و هیچ گونه مشکلی به طلاق توافقی 7 تا 10 روزه برسید.

((این زمان در مقایسه با گروه وکلاهایی دیگر نیز بسیار کمتر می باشد.))

سخن پایانی

امیدواریم که با ارائه این مقاله توانسته باشیم بسیاری از ابهامات شما از جمله اینکه طلاق توافقی چقدر طول میکشد را برطرف کرده باشیم.

اگر به کمک و همراهی بیشتر ما نیازمند هستید، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با گروه وکلای دیوان سالار ارتباط برقرار کنید تا به یاری شما بیاییم.

برای مطالعه مقاله های مفید دیگر در زمینه های گوناگون، می توانید سایت ما را مشاهده و دنبال بفرمایید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل متخصص طلاق توافقی با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت، سرعت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد.

لیست وکیل طلاق توافقی

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ بیش از ۵۰۰ طلاق توافقی، طلاق یک طرفه، مهریه و …

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.92/5

اگر هنوز سوالی مبنی بر اینکه طلاق توافقی چقدر زمان میبرد دارید در کامنت ها بپرسید.

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)

17 دیدگاه

    1. سلام وقت بخیر. در صورتی که از طریق گروه وکلای دیوان سالار اقدام به طلاق توافقی کنید معمولا ظرف ۱ تا ۲ هفته طلاق توافقی شما انجام خواهد شد.

  1. با سلام
    هردوی ما برای طلاق مصمم هستیم و در همه مسایل مالی و حضانت به توافق رسیدیم می خواستم بدونم طلاق توافقی چند روز طول میکشه ؟ آیا مارو برای مشاوره پیش از طلاق میفرستند یا چون هر دو راضی به طلاقیم نیازی نیست ؟

    1. سلام. اگر از وکلای مجموعه دیوان سالار استفاده کنید معمولا طلاق توافقی بین ۷ الی ۱۰ روز انجام میشود. در مواردی هم زودتر انجام میشود. به طور مثال پرونده ای داشتیم که طلاق توافقی در ۲ روز انجام شد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

  2. با عرض سلام خدمت شما سوال بنده این است که با توجه به بخشیدن مهریه و داشتن مدارک خیانت طلاق توافقی چند ماه طول میکشد با تشکر از شما

    1. با سلام و وقت بخیر. بین سه تا شش ماه زمان میبرد. اما با داشتن وکیل میتوانید در کمتر از سه هفته این موضوع را پیگیری بفرمایید.

  3. با عرض سلام و خسته نباشید
    من و همسرم تصمیم به طلاق گرفته ایم می خواستمم بدانم ثبت درخواست طلاق توافقی چقدر طول میکشد و نیاز به حضور وکیل است؟

    1. سلام وقت بخير. در صورتي كه قصد اعطاي وكالت جهت طلاق توافقي داريد تماس بگيريد

  4. ما چند وقت پیش بصورت توافقی درخواست طلاق دادیم و بعد ما را پیش مشاور فرستادن می خواستم بدانم طلاق توافقی بعد از مشاوره چقدر طول میکشد

    1. با سلام و وقت بخیر. باید ابتدا تمامی جلسات مشاوره پایان برسد و سپس با نظر مشاور به دادگاه مراجعه کنید. ممکن است کل مراحل حدودا شش ماه یا بیشتر زمان ببرد اما برای اینکه سریع تر انجام شود، بهتر است به وکیل مراحعه کنید.

    1. سلام بر شما
      در صورت حضور وکیل حدود 10 روز طول می کشد در غیر این صورت حدود سه ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل