کیفری

مجازات بی حجابی چیست؟ 🥇【قانون جدید مبارزه با بدحجابی✔️】

جرم بی حجابی در ایران | جرم بی حجابی در خودرو | مجازات بی حجابی در خودرو | مجازات بی حجابی در ایران | جرم بی حجابی در خیابان | جرم بی حجابی چیست؟ و...

در این مطلب ابتدا طرح جدید مبارزه با بی حجابی که از ۲۶ فروردین آغاز شده است را توضیح میدهیم، سپس مجازات بی حجابی و مجازات بدحجابی را طبق قانون معرفی خواهیم کرد.

به نقل از تسنیم، طرح برخورد با بدحجابی از امروز ۲۶ فروردین ماه آغاز شده است و قرار است در این طرح پلیس از فناوری و تجهیزات پیشرفته و دوربین‌ها استفاده کند.

طرح برخورد با بدحجابی از امروز 26 فروردین ماه آغاز شده و قرار است در این طرح، پلیس از فناوری و تجهیزات پیشرفته و دوربین‌ها برای اجرای آن استفاده کند. این طرح را می‌توان طرح ابتکاری از سوی پلیس برای اجرای قانون عفاف و حجاب دانست.

سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی در این باره اعلام کرد دوربین‌هایی که این تخلف را رصد می‌کنند، هیچ خطایی ندارد اما اگر فردی به پیامکی که برایش ارسال شده، اعتراض داشته باشد برای اولین بار این اعتراض پذیرفته می‌شود.

آیا طرح پلیس برای برخورد با بی‌حجابی قانونی است؟

در روزهای گذشته این شبهه در فضای مجازی ایجاد شد که توقیف خودرو به علت رعایت نکردن حجاب هیچ مستند قانونی ندارد و جرم نیست و افرادی که خودرو را توقیف کنند مرتکب جرم شده‌اند.

این در حالی است که بنابر اعلام دستگاه قضایی، بررسی حقوقی این امر حکایت از  عدم صحت چنین ادعایی دارد و طبق تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی، کشف حجاب در انظار و معابر عمومی، جرم‌انگاری شده است همچنین وفق تبصره ماده 5 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی مَرئی و در منظر عموم مردم است.

طبق ماده 45 قانون آیین دادرسی کیفری، جرم مشهود تعریف و تبیین شده و وظایف و اختیارات ضابطان مقرر شده است. کشف حجاب، جرم مشهود است و ضابطان موظف به ورود مستقیم در جهت مقابله با مجرم و اسباب جرم هستند.

نحوه ارسال پیامک بی حجابی به چه صورت است؟

بنابر اعلام پلیس، در صورت مشاهده تخلف کشف حجاب از طریق دوربین‌های هوشمند، یک پیامک برای فرد مرتکب این فعل با این متن ارسال می‌شود: “بانوی محترم شما در تاریخ …. در محل …. برابر تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی مرتکب جرم کشف حجاب در انظار عمومی شده‌اید، این پیام به منزله اخطار اولیه برای شما ارسال می‌گردد و در صورت اصرار به تکرار جرم کشف حجاب مدلین و بدن‌نمایی برابر قانون با شما برخورد قضائی صورت خواهد گرفت.”

اگر فرد به هر دلیلی به این پیامک اعتراض داشته باشد، می‌تواند اعتراض خود را به همان سرشماره پیامک ارسال کند تا بدون چون و چرا برای بار اول اعتراض وی پذیرفته شود اما اگر برای بار دوم برای فردی پیامک کشف حجاب ارسال شود مبنی بر اصرار شخص بر بی‌حجابی است و او به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

البته مستندات کشف حجاب فرد نزد پلیس محفوظ است تا در صورت نیاز برای قاضی ارسال شود و این مستندات به همراه پیامک برای فرد ارسال نمی‌شود.

برخورد با حجابی در خودرو و صنوف

در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر داده شده و در صورت تکرار بار دوم، خودرو توقیف می شود؛ این توقیف هم به صورت الکترونیکی است و هم توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ؛ در حوزه صنوف هم صنوفی که متصدیانش احیاناً کشف حجاب کنند، تذکر جدی داده شده و اخطار پلمب گرفته و پلمب می‌شوند و این موضوع شامل باغ تالارها و رستوران ها و مراکز بزرگ هم می‌شود.

همچنین در ادامه مجازات بد حجابی و مجازات بی حجابی را بیان خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل کیفری، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

مجازات بی حجابی

دین اسلام برای پوشش بانوان و دختران مسلمان حد و مرز مشخصی تعیین کرده است. بر همین اساس دخترانی که از سن 9 سالگی به سن تکلیف رسیده‌اند، موظف‌اند که پوشش خود را به شکلی درست حفظ کنند.

دختران و زنان مسلمان باید مو و اعضای بدن خود را به غیر از گردی صورت و دست و پا تا قسمت مچ از نگاه نامحرمان بپوشانند.

عدم رعایت حجاب کامل که تحت عنوان کشف حجاب یا بدحجابی شناخته می‌شود در اسلام عملی حرام و در ایران که یک کشور اسلامی است، جرم شناخته می‌شود.

مجازات بی حجابی توسط قاضی دادگاه برای فرد مجرم تعیین می‌شود. این مجازات ممکن است بین حبس و جریمه نقدی متغیر باشد. در ادامه این مطلب به شکلی دقیق‌تر به بررسی مجازات بی حجابی و جرم کشف حجاب در ایران خواهیم پرداخت.

جرم بی حجابی چیست؟

یکی از مواردی که در دین اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است، مسئله حجاب زنان است. حجاب در لغت به معنای روگیری و در پرده پنهان شدن است. در دین اسلام بر زنان و دختران مسلمان واجب است که بدن و موی خود را از چشم نامحرمان بپوشانند.

در قانون مجازات اسلامی، مجازات بی حجابی کاملا مشخص است. حد و مرز حجاب در تمام قوانین دین اسلام نیز مشخص شده است. تمام فقهای اهل سنت و شیعه درباره حدود حجاب برای بانوان به یک توافق رسیده‌اند و زنان نیز از نظر شرع و دین موظف‌اند تا حجابشان را در حد مذکور رعایت کنند. بر همین اساس می‌توان گفت که بی‌حجابی و رعایت نکردن حجاب برای بانوان عملی حرام و گناه است.

مجازات بی حجابی

در قانون مجازات اسلامی، انجام دادن تمام اعمال حرام در ملا عام و در معابر عمومی جرم انگاشته می‌شود. پس اگر کسی از شما پرسید جرم بی حجابی چیست، می‌توانید این گونه پاسخ دهید که اگر زن مسلمانی برای کشف حجاب در خیابان و ملا عام اقدام کند، مجرم شناخته می‌شود و مطابق قانون مجازات اسلامی مجازات خواهد شد.

مجازات بی حجابی در ایران

جرم بی حجابی زمانی رخ می‌دهد که فرد آنچه در دین اسلام برای پوشش در مقابل نامحرمان مشخص کرده است را رعایت نکند.

بر همین اساس زنان مسلمان موظف‌اند تا موهای سر خود را به طور کامل، دست‌ها و پاها را تا مچ و سایر اعضای بدن به غیر از گردی صورت را به طور کامل از دید نامحرمان بپوشانند.

چنانچه زنان یا دختران مسلمان اقدام به کشف حجاب کنند، مجرم شناخته می‌شوند. مجازات بی حجابی در ماده 638 قانون مجازات اسلامی مشخص شده است. طبق این ماده زنان و دخترانی که بدون حجاب کامل در معابر و اماکن عمومی حاضر شوند، مجرم هستند و به ده روز تا دو ماه حبس یا پرداخت 50 تا 500 هزار ریال جریمه نقدی محکوم خواهند شد. در برخی موارد حکم حبس فرد مجرم به جریمه نقدی قابل تبدیل خواهد بود.

مجازات بی حجابی در ایران بر اساس قوانین شرعی و دینی مشخص شده است. در واقع قانون گذاران با تکیه بر شرع اسلامی توانسته‌اند برخی از موارد را جرم تشخیص دهند و برای آن مجازاتی مشخص تعیین کنند.

این موضوع در کشور ایران به عنوان یک کشور مسلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در سال‌های اخیر در موارد زیادی مورد بحث قرار گرفته است.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

جرم بی حجابی در خیابان

کشف حجاب و عدم رعایت حجاب کامل توسط زنان و دختران در خیابان‌های ایران، جرم است. به همین ترتیب زنانی که مرتکب این عمل حرام شوند مجرم شناخته می‌شوند و قانون و نیروهای پلیس مجازند تا با آن‌ها برخورد کنند.

معمولا جرم بی حجابی در خیابان توسط نیروهای انتظامی پلیس یا نیروهای پلیس امنیت اخلاقی پیگیری می‌شود.

برای تعیین مجازات بی حجابی ابتدا باید ابلاغیه‌ای برای فرد مجرم فرستاده شود. این ابلاغیه می‌تواند به شکل الکترونیکی روی سامانه ثنای فرد یا به شکل کاغذی برای او ارسال شود.

در این صورت فرد مجرم نسبت به زمان رسیدگی به پرونده خود آگاه می‌شود و می‌تواند برای دفاع از خود در دادسرا حاضر شود. حضور یک وکیل مجرب و متخصص در چنین شرایطی می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

یکی از مواردی که ممکن است با باعث ایجاد شک و تردید شود، حد و مرز کشف حجاب توسط فرد مجرم است. برای مثال ممکن است فردی تنها با برداشتن روسری محکوم به مجازات بی حجابی شود.

جرم بی حجابی در خیابان

اما زنی که بی لباس در ملا عام حاضر شود نیز مجازات یکسانی شامل حالش خواهد شد. زیرا در ایران برای بی لباسی بانوان مجازاتی تعیین نشده است. با اینکه این جرم از قبح بیشتری برخوردار است اما مجازاتی شبیه به بی حجابی دارد.

جرم بی حجابی در خودرو

کشف حجاب و عدم رعایت حجاب کامل توسط بانوان در خودرو در سال جدید علاوه بر اینکه یک جرم محسوب می‌شود، یک تخلف راهنمایی رانندگی بوده و برای آن جریمه مشخصی تعیین شده است.

از آنجایی که خودرو حریم خصوصی افراد محسوب نمی‌شود، کشف حجاب در آن جرم است و فردی که مرتکب این عمل شود مطابق قانون مجازات خواهد شد.

جرم بی حجابی در خودرو در ایران مجازاتی شبیه به کشف حجاب در ملا عام دارد. بدین ترتیب زنی که اقدام به کشف حجاب در خودروی خود کند، طبق ماده 638 قانون مجازات اسلامی به 10 روز تا 2 ماه حبس و 50 تا 500 هزار ریال جریمه نقدی محکوم خواهد شد.
مجازات بی حجابی در خودرو در صورت صلاحدید قاضی می‌تواند تنها به جریمه نقدی ختم شود.

علاوه بر این موارد، قوانین راهنمایی و رانندگی در ایران طوری تنظیم شده است که راننده‌ای که جرم بی حجابی یا بدحجابی در ماشین او رخ داده باشد، جریمه خواهد شد.

در همین راستا اگر انجام جرم کشف حجاب در یک خودرو رویت شود، بار اول به راننده آن خودرو از طریق پیامک تذکر داده می‌شود و دفعات بعدی در صورت تکرار جرم، جریمه خواهد شد.

مجازات بی حجابی در خودرو در قوانین راهنمایی رانندگی برابر با 100 هزار تومان جریمه نقدی و 10 امتیاز منفی است.

جرم بی حجابی در ایران

حال که با مجازات بی حجابی آشنا شدید، ممکن است این سؤال در ذهنتان ایجاد شود که شاکی پرونده‌های بی حجابی چه کسانی هستند؟

جرم بی حجابی در ایران در دسته جرایم با جنبه عمومی قرار دارد. بنابراین شاکی آن در پرونده‌های مختلف ممکن است مردم عادی یا دادستان به عنوان مدعی‌العموم باشد که ارتکاب این جرم را اعلام می‌کند و برای رسیدگی به آن از محضر دادگاه درخواست صدور حکم می‌کند.

اکثر پرونده‌هایی که به جرم کشف حجاب مربوط می‌شوند توسط مأمورین نیروی انتظامی و نیروهای پلیس امنیت اخلاقی به جریان می‌افتند. به این صورت که این افراد به عنوان ضابطین دادگستری افراد مجرم را شناسایی و دستگیر می‌کنند و جهت رسیدگی به دادسرای محل وقوع جرم ارجاع می‌دهند.

جرم بی حجابی در ایران

مجازات بی حجابی در پرونده‌هایی که با حضور یک وکیل مجرب پیگیری می‌شود در بسیاری از مواقع به جریمه نقدی تبدیل خواهد شد.

بدحجابی در قانون مجازات اسلامی

به طور کلی عدم رعایت کامل حجاب اسلامی در دین اسلام گناه بوده و در قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می‌شود. بنابراین بدحجابی نیز مانند بی حجابی شامل مجازاتی مشابه خواهد بود.

بر همین اساس مجازات بدحجابی در قانون مجازات اسلامی برابر با ده روز تا دو ماه حبس و 50 تا 500 هزار ریال جریمه نقدی خواهد بود.

اگر پرونده شما به دادسرا فرستاده شود، دادگاه طبق ادله و اسنادی که موجود است وقوع یا عدم وقوع جرم را تشخیص خواهد داد. در صورتی که مدارک موجود برای اثبات جرم کافی باشد، پرونده شما به دادگاه کیفری ارجاع داده می‌شود.

مجازات بی حجابی توسط قاضی پرونده برای شما تعیین می‌شود. فراموش نکنید که در دادگاه کیفری هم هنوز حق دفاع از خود را دارید. پس مشورت کردن با یک وکیل متخصص و مجرب را از خاطر نبرید.

مجازات بد حجابی در خودرو

در صورتی که فردی مرتکب جرم بی حجابی در خودرو شود، اولین بار پیامکی مبنی بر تذکر و اخطار از سوی پلیس امنیت اخلاقی دریافت خواهد کرد.

این پیامک اخطاری برای راننده است تا از تکرار جرم بی حجابی در خودروی خود جلوگیری کند. اما در صورت تکرار کشف حجاب، پیامک دیگری با مضمون ابلاغیه برای راننده ارسال خواهد شد.

در پیامک دوم پلیس امینت اخلاقی از راننده درخواست می‌کند تا ظرف ده روز آینده به یکی از کلانتری‌های نزدیک محل سکونت خود مراجعه کند تا به جرم او رسیدگی شود.

مجازات بد حجابی در خودرو با توجه به اینکه جرم کشف حجاب در یک مکان عمومی صورت گرفته است برابر با ده روز تا دو ماه حبس یا 50 تا 500 هزار ریال جریمه نقدی خواهد بود.
نتیجه گیری

بی حجابی و بد حجابی در هر مکانی که در معرض دید عموم مردم قرار گرفته باشد، جرم محسوب می‌شود. در راستای آن نیز فردی که مرتکب این جرم شده است باید مطابق قانون مجازات اسلامی مجازات شود.

مجازات بی حجابی در ایران، با تکیه بر اصول دینی و شرع مقدس تعیین شده است و با مجرمین نیز بر همین اساس رفتار می‌شود.

از آنجایی که فضای مجازی نیز جزو اماکن عمومی محسوب می‌شود و در انظار عموم قرار دارد، بی حجابی در آن مصادف با جرم خواهد بود و پیگرد قانونی دارد.

لذا اگر به هر دلیلی با پیگیری‌های پلیس امنیت اخلاقی مواجه شدید و درگیر پرونده بی حجابی و کشف حجاب شدید، می‌توانید پیش از حضور در دادسرا با یکی از وکلای متخصص گروه وکلای دیوان سالار به صورت تلفنی با حضوری مشورت کنید و از راهنمایی‌های او استفاده کنید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل مجازات بی حجابی متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

 

لیست وکیل کیفری

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی درباره مجازات بی حجابی دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)

2 دیدگاه

    1. با سلام خیر. ملاک سوسابقه عکسی هست که شماره پرونده شما در پلاکی که به گردن دارید می اندازید. البته بستگی به پرونده شما نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل