کیفری

مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار چیست؟ |【مجازات زن و مرد✔️】

مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار چیست؟ | حکم قضایی رابطه نامشروع با زن شوهردار | حکم رابطه با زن شوهردار

مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار به گونه ایست که حتی اگر شاکی خصوصی رضایت خود را نیز اعلام کند، تنها تخفیفی در مجازات اعمال خواهد شد، اما اصل مجازات برقرار است و اجرا می شود. در چنین مواردی حضور یک وکیل رابطه نامشروع با تجربه و متخصص در کنار متهم، میتواند سرنوشت پرونده را عوض کند.

در ادامه این مقاله، وکیل رابطه نامشروع، مهم‌ترین نکات پیرامون این موضوع از قبیل مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار، مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار برای زن و مرد و ارکان و حکم قضایی رابطه نامشروع با زن شوهردار (متاهل) را بیان خواهد کرد.

برای مشاهده لیست وکیل رابطه نامشروع متخصص به انتهای همین مطلب مراجعه کنید.

رابطه نامشروع با زن شوهردار

متاسفانه گاهی با نگاه به راهرو های دادگاه خانواده متوجه زندگی های از هم پاشیده بسیاری هستیم؛ زندگی هایی که بر پایه عشق و امید بنا شده اند و اما اکنون در آستانه متلاشی شدن هستند. دلیل بسیاری از این طلاق ها، خیانت و نداشتن تعهد به زندگی یکی از زوجین عنوان شده است که خود دلایل بسیاری را شامل می شود. یکی از مصداق های خیانت، رابطه نامشروع است که باعث از هم گسیختگی بنیان برخی از خانواده ها شده است.

مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار

رابطه نامشروع با زن شوهردار به چه معناست؟

همانطور که می دانید با صیغه ای قانونی که میان زن و شوهر خوانده می شود، زوجین با یکدیگر محرم شده و هرگونه رابطه ای در این میان، رابطه مشروع خوانده می شود. اما در مقابل رابطه ای که در چارچوب قانونی صورت نگیرد، رابطه نامشروع خوانده می شود. یعنی اگر صیغه ای میان مرد و زن خوانده نشده باشد و آن دو با یکدیگر رابطه جنسی و غیر جنسی برقرار کنند، آن رابطه نامشروع بوده و مجازات قانونی در پی خواهد داشت.

حال اگر زنی شوهر داشته باشد و با مرد نامحرم دیگری رابطه برقرار کند، به آن رابطه نامشروع با زن شوهردار گفته می شود که شوهر قانونی زن نیز می تواند شاکی خصوصی پرونده باشد.

با توجه به مجازات سنگین رابطه نامشروع زن شوهردار، اکیدا توصیه می‌شود در چنین پرونده هایی چه برای دفاع چه برای اثبات حتما یک وکیل متخصص را در تمام مراحل در کنار خود داشته باشد.

رابطه نامشروع زنا و رابطه نامشروع دون زنا از مواردی هستند که می توان برای رابطه نامشروع با زن شوهردار نام برد و هر کدام از این موارد بر حسب شرایط موجود، مجازات های خاص خود را به همراه دارد. همچنین زنای زن شوهر دار با پسر مجرد نیز احکام قضایی خاص خود را دارد.

انواع موارد رابطه نامشروع با زن شوهردار

  • رابطه نامشروع دون زنا
  • رابطه نامشروع زنا

مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار [دون زنا]

توجه داشته باشید که رابطه ای که بین زن و مرد برقرار می شود، گاهی رابطه ای به غیر از رابطه جنسی خواهد بود به این معنا که با اعمالی مانند بوسیدن، بغل کردن و یا قرار گرفتن در یک بستر با یکدیگر رابطه برقرار کرده اند‌. این نوع رابطه را رابطه دون زنا می نامند و با رابطه زنا تفاوت دارد که البته اثبات کردن چنین جرمی هم کار چندان راحتی نیست و به مدارک و شواهد کافی نیاز دارد.

رابطه نامشروع با زن شوهردار

در صورتی که اتهام رابطه نامشروع با زن شوهردار به صورت دون زنا اثبات شود، زن و مرد به ۳۱ تا ۹۹ ضربه شلاق محکوم می شوند که در این خصوص حتی اگر شاکی خصوصی نیز نداشته باشد باز هم مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار پا برجا خواهد بود. از طرفی ادعایی که نسبت به رابطه دون زنا وجود دارد، در صورتیکه که اثبات نشود و یا خلاف آن به دادگاه اثبات شود خود دارای مجازات قانونی است. پس در این موارد نیاز به داشتن شواهد و مدارک کافی می باشد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل رابطه نامشروع می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای رابطه نامشروع گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های رابطه نامشروع عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل رابطه نامشروع و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل رابطه نامشروع

مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار [زنا]

برای این که مشخص شود مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار چیست، باید ابتدا ثابت شود که رابطه زن و مرد مذکور در حد و اندازه‌ای بوده است. سپس دادگاه با توجه به آن حکم نهایی را صادر می‌کند. طبق قانون مجازات اسلامی، مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار بین ضربات شلاق و جرایم نقدی متغیر است. هر گونه تماس یا اعمالی که زنا تلقی نشود، رابطه نامشروع خواهد بود.

در مقابل رابطه نامشروع دون زنا، رابطه نامشروع زنا وجود دارد که دادگاه برخوردی کاملا متفاوت با یکدیگر را برای این دو در نظر می گیرد. در صورتی که زن شوهردار رابطه ای را در قالب رابطه جنسی (سکس) با مرد دیگری غیر از شوهر خود داشته باشد، مصداق رابطه نامشروع زنا خواهد بود و در صورتیکه به اثبات برسد، مجازات اعدام را در پی دارد. توجه داشته باشید که اثبات چنین موردی نیز نیازمند داشتن مدارک و شواهد کافی است و هر گونه اتهام به شخص بی گناهی خود مجازات قانونی به همراه دارد.

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص، وارد صفحه زیر شوید:

مجازات زنا با زن شوهردار

ویدئو مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار

حکم زن شوهردار در رابطه نامشروع

مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار در صورت اثبات رابطه، اگر رابطه آن ها دون زنا باشد 31 تا 99 ضربه شلاق می باشد. بعلاوه شوهر حق دارد به دلیل رابطه نامشروع زن شوهردار به دادگاه درخواست طلاق بدهد.

زنی که به همسر قانونی و شرعی خود خیانت کند، مجرم است. این خیانت می‌تواند شامل ارتباط عاطفی با جنسی با مردی دیگر باشد. در هر صورت یک رابطه نامشروع شکل گرفته است. حکم زن شوهردار در رابطه نامشروع اگر به ارتباط عاشقانه یا بوسیدن ختم شود، ۱۰۰ ضربه شلاق است. اما مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار اگر منجر به زنای محصنه شود، اعدام خواهد بود.

حکم ارتباط نامشروع زن شوهردار در دادگاه توسط قاضی تعیین می‌شود. برای صدور حکم نهایی باید اتهام وارد شده به زن به طور کامل اثبات شود. از جمله راه‌های اثبات این جرم می‌توان به شهادت شهود، اقرار زن و مرد مجرم به جرم خود، گزارش پزشکی قانونی و عکس و فیلم اشاره کرد.

در این صورت قاضی می‌تواند بر اساس دلایل و مستندات موجود، مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار را صادر کند.

حکم ارتباط نامشروع زن شوهردار

در حکم ارتباط نامشروع زن شوهردار سوالات متعددی مطرح می شود که در زیر به چند نمونه آن می پردازیم:

  • حکم رابطه نامشروع برای زن چیست
  • حکم رابطه نامشروع با زن شوهردار چیست
  • حکم زن شوهردار با مرد غریبه چیست
  • حکم قضایی دوستی با زن شوهردار
  • مجازات ارتباط نامشروع زن و مرد متاهل
  • حکم بوسیدن زن شوهر دار چیست
  • جرم دوستی با زن شوهر دار
  • حکم ارتباط نامشروع با زن شوهردار و …

حکم رابطه نامشروع برای زن چیست؟

اگر زنی به رابطه نامشروع محکوم شود، طبق قانون مجازات اسلامی به ضربات شلاق محکوم می‌شود. اما اگر سؤال حکم رابطه نامشروع برای زن چیست درباره یک زن شوهردار پرسیده شود حکم متفاوتی خواهد داشت.

ضمن اینکه اگر رابطه آن‌ها زنا باشد، مجازات زن سنگسار خواهد بود. البته در قوانین جدید حکم سنگسار به اعدام تبدیل شده است.

البته این موضوع ارتباطی به مهریه زن ندارد. در واقع مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار هر چیزی که تعیین شود، مرد در نهایت نسبت به پرداخت مهریه معاف نمی‌شود.

لازم به ذکر است رابطه نامشروع نیاز به شاکی خصوصی ندارد.

جرم دوستی مرد متاهل با زن شوهر دار

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص، وارد صفحه زیر شوید:

حکم زنای زن شوهردار با مرد متاهل

حکم بوسیدن زن شوهر دار چیست؟

قبل از اینکه متوجه شوید حکم بوسیدن زن شوهردار چیست، خوب است بدانید که بوسیدن زن متأهل جزو یکی از جرایم منافی عفت است. به طور کلی مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار با زنا فرق دارد. زیرا رابطه نامشروع شامل تمام اعمال نامشروع مثل بوسیدن، در آغوش گرفتن و ارتباط کلامی عاشقانه است. حکم بوسیدن زن شوهردار نیز توسط قاضی پرونده تعیین می‌شود. این حکم می‌تواند بین ۱ تا ۹۹ ضربه شلاق متفاوت باشد.

حکم بچه نامشروع زن شوهردار چیست؟

بسته به نوع جرم و شرایط آن مجازات حاملگی نامشروع میتواند از حبس، شلاق، تبعید و … تا اعدام متفاوت باشد. جزییات این موضوع را میتوانید در صفحه دیگر همین وبسایت بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص، وارد صفحه زیر شوید:

حکم بچه نامشروع زن شوهردار

حکم رابطه نامشروع با زن شوهردار چیست؟

یکی از سؤالات اکثر افرادی که به جرم رابطه نامشروع در دادگاه‌ها گرفتار شده‌اند این است که حکم رابطه نامشروع با زن شوهردار چیست؟

پاسخ این سؤال تا حد زیادی به میزان رابطه زن و مرد بستگی دارد. اما به طور کلی طبق قانون مجازات اسلامی، رابطه نامشروع با زن شوهردار مجازات کیفری خواهد داشت و این مجازات بین جریمه نقدی، شلاق و اعدام است.

در صورتی که پرونده شاکی خصوصی داشته باشد، گذشت او فقط می‌تواند در مجازات فرد مجرم تخفیف ایجاد کند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

حکم ارتباط زن شوهردار با مرد نامحرم

حکم ارتباط زن شوهردار با مرد نامحرم پس از مشخص شدن میزان این ارتباط صادر می‌شود. اگر ارتباط آن‌ها در حد مکالمه‌های عاشقانه، بغل کردن و بوسیدن باشد، مجازات آن‌ها برابر با ۱۰۰ ضربه شلاق خواهد بود. برای اثبات این ارتباط نیز نیاز به وجود شاهد یا فیلم و عکس است

جرم دوستی با زن شوهر دار

اگر ثابت شود این رابطه دوستی از نوع ارتباط نا مشروع یا زنا باشد هر دو طرف بنا به نوع ارتباط مجازات می شوند. به یاد داشته باشید هر نوع ارتباطی مبنی بر رابطه نامشروع نیست و در صورت عدم اثبات از شما با عنوان اعاده حیثیت شکایت خواهد شد.

حکم ارتباط نامشروع با زن شوهردار

اگر ارتباط نامشروع از نوع زنا باشد حکم صادره برای زن حکم است و برای مرد در صورت مجرد بودن شلاق تا 100 ضربه در نظر گرفته می شود.

حکم زن شوهردار با مرد غریبه چیست؟

همانطور که بیشتر به آن اشاره شد در صورت اثبات رابطه زنا حکم زن شوهردار اعدام می باشد.

لازم به ذکر است در رابطه با زن شوهردار اگر زن راضی به این رابطه نباشد، تجاوز از سوی مرد محسوب می شود و زن بی گناه شناخته می شود.

برای اینکه مشخص شود حکم زن شوهردار با مرد غریبه چیست، ابتدا میزان و نوع جرم باید ثابت شود. اگر زنی که متأهل است و از سلامت عقل برخوردار است با مردی غریبه در ارتباط باشد، با توجه به حد و اندازه این ارتباط مجازات خواهد شد. این رابطه رابطه‌ای نامشروع است که از حدود متعارف تعیین شده در قانون اسلامی خارج شده است.

قتل ناموسی در هنگام زنا

در صورتیکه که مردی زن خود را در هنگام رابطه نامشروع از نوع زنا مشاهده کند، بر اساس مدارک و شواهدی که ارائه می دهد می تواند زن خود و حتی مرد غریبه را به قتل برساند که به این مورد، قتل در فراش و یا به زبان عامیانه قتل ناموسی می گویند. البته موردی را که متذکر شدیم به معنای مجاز بودن مرد به این کار نیست بلکه به معنای رد شدن مجازات اعدام است.

به این معنا که:

اگر مرد با دیدن صحنه آمیزش جنسی (سکس) همسر خود با مردی دیگر، از روی عصبانیت و از دست دادن کنترل خود اقدام به قتل کرد و ادعای وی نیز در دادگاه اثبات شد، مجازات او از اعدام به حبس تغییر خواهد کرد.

تمامی این موارد در مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار را می توانید از طریق گروه وکلای دیوان سالار پیگیری کنید.

رابطه نامشروع با زن شوهردار چگونه اثبات می شود؟

همانطور که پیش از این نیز توضیح دادیم، ادعای رابطه نامشروع نیازمند داشتن دلایل محکم و شهود کافی است چرا که اگر خلاف ادعا اثبات شود، متهم می تواند نسبت به اعاده حیثیت اقدام کند و در این صورت فرد مدعی محکوم به مجازات قانونی می شود. توجه داشته باشید که ادعای رابطه نامشروع نباید بر حسب شک و سو ظن مرد باشد چرا که تبعات قانونی را به همراه خواهد داشت.

یکی از راه های اثبات و اقدام به مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار این است که مرد یا زن بالغی که دارای سن قانونی بوده و همچنین از لحاظ عقلی نیز سالم است، به تعداد چهار بار در نزد قاضی مربوطه اقرار به زنا کند. تا حدودی ارائه مدارکی همچون عکس، فیلم، پیامک و .‌‌.. نیز می تواند در اثبات این موضوع به قاضی کمک کند. البته لازم به ذکر است که محتوای مدارک گفته شده نیز در تصمیم گیری قاضی مهم است و در مجموع علم قاضی نیز بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود.

قطعا در این موارد وجود یک وکیل رابطه نامشروع متخصص می تواند به شما در حل شدن پرونده به بهترین وجه ممکن کمک کند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل رابطه نامشروع می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای رابطه نامشروع گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های رابطه نامشروع عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل رابطه نامشروع و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل رابطه نامشروع

اثبات رابطه نامشروع با زن شوهردار چه تبعاتی را به دنبال دارد؟

در صورتیکه رابطه نامشروع با زن شوهردار در نزد قاضی اثبات شود، تبعاتی مختلفی را برای طرفین در پی خواهد داشت. یکی از این تبعات، دادن اختیار به شوهر برای طلاق زن است که البته این اختیار به معنای تعلق نگرفتن مهریه به زن نیست بلکه در هر صورتی دادن مهریه به زن الزامی و قانونی است.

تصویری از متهم رابطه نامشروع

از دیگر موارد مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار، سلب اختیار طلاق از زن است؛ بر این اساس در صورتیکه در زمان ازدواج حق طلاق به زن داده شده باشد، در صورتیکه رابطه نامشروع او اثبات شود حق طلاق از او گرفته شده و به مرد داده می شود که مرد نیز مجاز خواهد بود هر زمانی از این حق خود استفاده کند.

مجازات ارتباط زن و مرد متاهل

طبق ماده 225 قانون مجازات اسلام رابطه یک مرد متاهل با یک زن شوهردار زنای محسنه محسوب می شود و از آنجا که مجازات آن حدی می باشد در مراحل اثبات آن سختگیری شده است.

مجازات زنای محسنه سنگسار و یا اعدام می باشد.

حکم زن شوهرداری که دوست پسر دارد

حکم زن شوهرداری که دوست پسر دارد نیز در دسته‌بندی روابط نامشروع قرار دارد. میزان رابطه آن‌ها می‌تواند جرم انجام شده را به دو دسته زنا یا دون زنا تقسیم بندی کند. مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار اگر در دسته دون زنا قرار بگیرد، ۱۰۰ ضربه شلاق خواهد بود. اما اگر آن‌ها مرتکب زنا محصنه شده باشند، به اعدام محکوم خواهند شد.

رابطه نامشروع چه تاثیری بر حضانت فرزند می گذارد؟

موضوعی که در اینجا بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد، نظر قاضی و مصلحت بینی او است اما در مجموع می توان گفت که اگر زن به رابطه نامشروع شهرت داشته باشد و این موضوع برای فرزند مشکل آفرین باشد؛ چنین مواردی ممکن است باعث سلب حضانت فرزند از مادر شود و قاضی پرونده می تواند حق حضانت را از او بگیرد. گاهی رابطه نامشروع زن برای بار اول اتفاق افتاده و اهمیت آن به گونه ای نیست که فرزند در آینده دچار مشکل شود؛ در اینصورت ممکن است قاضی به گونه ای دیگر تصمیم بگیرد که همه این موارد نیز به علم او بستگی دارد.

مسئله مهم دیگری که در اینجا حائز اهمیت خواهد بود این است که در صورت اثبات رابطه نامشروع زن، حق نفقه نیز از او گرفته می شود و مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار نیز لحاظ می شود، اما حق مهریه در هیچ صورتی ابطال نمی شود.

مشاوره با وکیل رابطه نامشروع با زن شوهردار

حرف آخر

رابطه نامشروع با زن شوهردار به معنای هرگونه رابطه از نوع زنا و دون زنا با زنی است که هیچ محرمیتی با او وجود ندارد که اثبات آن مجازاتی از نوع شلاق، حبس و یا اعدام را در پی خواهد داشت. توجه داشته باشید که اثبات این ادعا نیازمند وجود دلایل محکم و دفاع در مقابل این اتهام نیز نیازمند آگاهی از راهکار های قانونی است که طبیعتاً انتظار نمی رود شما از تمامی این راهکار ها و قوانین حقوقی آگاهی داشته باشید اما راهکار چیست؟

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل متخصص رابطه نامشروع با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم وکیل رابطه نامشروع دیوان سالار در بیش از ۱۱۲ پرونده رابطه نامشروع، بیش از ۹۶ درصد موفقیت داشته است.

گروه وکلای دیوان سالار با بهره گیری از وکلای کار بلد و نابغه گرد هم آمده اند تا تمامی اقدامات قانونی شما را پیگیری نمایند و در این مسیر از بهترین و سریع ترین راه های قانونی استفاده نمایند. تنها کافیست با گروه وکلای دیوان سالار ارتباط بگیرید و مشکل خود را با مشاورین گروه در ارتباط بگذارید تا وکلای کاربلد پایه یک دادگستری تمامی مراحل قانونی شما را در زمینه اثبات و یا دفاع و تخفیف مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار یا عفو و یا هر مسئله دیگری پیگیری نمایند.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده پزشک معروف که به اتهام رابطه نامشروع با زن شوهردار به اقامت اجباری محکوم شده بود.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنا با زن شوهردار در سعادت آباد تهران با که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

مشاهده سایر پرونده

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

و بیش از ۴۰۰ پرونده کیفری دیگر

لیست وکیل رابطه نامشروع

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.91

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.87 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.81

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 10 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی، داوری
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.89 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.84 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

🥇 سطح وکیل کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
️ سابقه حقوقی بیش از 13 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره بیمه تامین اجتماعی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

🥇 سطح وکیل کارشناس حقوقی امور ثبت برند و شرکت ها
️ سابقه حقوقی بیش از 10 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره کار
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 22 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.73 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (اصفهان) با بیش از 7 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.53
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در اصفهان
  • با بیش از 7 سال سابقه وکالت و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل رابطه نامشروع متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

 

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.93 / 5

اگر هنوز سوالی از وکیل متخصص دارید در کامنت ها بپرسید.

امتیاز کاربران: 4.83 ( 5 رای)

21 دیدگاه

  1. با سلام بنده با خانومی رابطه داشته ام اون خانوم به من گفته بود که شوهر ندارم و مجرد هستم اما بعد از چند ماه فهمیده ام که این خانوم شوهر دار می باشد و از آن روز به بعد با این خانوم قطع رابطه کرده ام. اما شوهر خانوم از بنده به عنوان رابطه نامشروع شکایت کرده است حالا چیکار کنم که مجازات نشوم.

    1. سلام. اینکه رابطه شما به چه صورت بوده است اهمیت دارد. به طور مثال رابطه در حد پیامک بوده صرفا یا بیشتر از آن. اینکه پیام های در کجا رد و بدل شده اند. محتوای آن ها چه بوده است و …

  2. سلام چند ماه پیش با یک زن شوهر دار رابطه داشتم در اون زمان از یک دیگر در حال طلاق گرفتن بودن اما بعد هنوز طلاق نگرفته بودند بعد از طلاق متوجه شدم شوهر آن زن از من شکایت کرده است و ابلاغیه دادگاه برایم ارسال شد در همین حین بود که متوجه شدم از خانوم خودش هم شکایت کرده است حال تکلیف من چیست و چگونه می توانم اثبات بیگناهی کنم

    1. سلام. اینکه چه نوع رابطه ای داشتید و اینکه آقا چه مدارکی از رابطه شما دارند مهم است. برای توضیحات بیشتر حتما با دفتر تماس بگیرید.

  3. دوست بنده چند ماه پیش با یک خانومی شوهر دار رابطه داشته اند به گفته خود او و خانوم هیچ گونه رابطه نامشورعی وجود نداشته است و فقط رابطه دوستی بوده است اما شوهر خانوم متوجه می شود و از خانوم و دوست بنده شکایت می کند و حالا آیا امکان دارد دادگاه به نفع دوست بنده رای دهد؟

  4. سلام
    سوالی داشتم پیام دادن به زن شوهر دارد جرم محسوب می شود و آیا باعث میشود به زندان بی افتیم چند روز پیش با یک خانوم شوهر دار به صورت اینترنتی پیام دادم آیا او شوهر او می تواند از من شکایت کند و اگر شمایت کرد چگونه اثبات بیگناهی انجام دهم و آیا مجازات سنگینی دارد

    1. سلام وقت بخیر. در صورتی که زنا اثبات شود مجازات رابطه نامشروع زنا برای هر یک از مجرمین در صورتی که متاهل باشند مجازات اعدام در نظر گرفته خواهد شد. در صورتی که صرفا از طریق اینترنت بوده باشه رابطه دون زنا محسوب خواهد شد.

  5. سلام چند وقت پیش با یک خانومی سن بالا رابطه داشتم و قرار بود باهم ازدواج کنیم اما در آن زمان متوجه نشدم ایشان شوهر دارد و از شوهرش جدا زندگی می کند بعد از ماه که از رابطه مان می گذشت یک روز در خانه خانوم بودم که پلیس بنده و خانوم رو دستگیر کرد (یکی از همسایه ها به پلیس خبر داده بودند) و پرونده رابطه نامشروع با زن شوهر دار برایم تشکیل داده اند حالا سوالم این است که آیا می توانم اثبات کنم که بنده نمی داستم ایشون شوهر داشته اند؟

  6. سلام. اتهام من این است که با اقایی متاهل وارد رابطه شدم خانمش تو خونه دوربین کارگذاشته بود.من متاهلم اما 3 سال جدا ازهم و در دو استان مختلف زندگی میکنیم..5 روز زندان بودم با وثیقه دو میلیاردی ازاد شدم…جلسه بعدی هنوز تشکیل نشده..اون فیلم رو باید بپذیزم یا همچنان رد کنم؟؟؟میگن چون استخدام رسمی دولت ام امکان اخراجم هست از این موضوع خیلی میترسم

    1. سلام وقت بخیر. نیاز هست توضیحات بیشتر ارائه کنید. با توجه به اهمیت پرونده، حتما با دفتر تماس بگیرید.

  7. ببخشید من با یه خانمی رابطه برقرار کردم ایشون از من باردار شده و شوهر داره میخاستم بدونم اگر از من شکایت بشه مجازاتش چی هست من ۹ ماه پیش یک بار با ایشون رابطه بر قرار کردم با همون یبارم ایشون باردار شده بچرو نگه داشته

  8. با عرض سلام و وقت بخیر ممنون میشم پاسخ بدین حکم زنی که رابطه نامشروع داشته چیست و در صورت عدم اثبات امکان طلاق وجود دارد؟

    1. شما اقا هستید یا خانم اسمتون خانمه ولی گویا آقا هستید یا برای اقا میپرسید بفرمائید پاسخ دقیقتر بدم خدمت شما

  9. سلام
    خواهر همسر من با همسایه اش که مردی متاهلی است در ارتباط است. حکم زنی که رابطه نامشروع دارد چیست؟ آیا می توان با عکس و فیلم این رابطه را اثبات کرد؟

    1. سلام وقت بخیر. حکم زنی که رابطه نامشروع دارد میتواند از شلاق تا اعدام باشد. در مورد سوال دوم هم، بله عکس و فیلم میتواند روی علم قاضی تاثیر گذار باشد.

  10. سلام.بنده چندی پیش متوجه شدم که خانم من بایک مردی رابطه نامشروع زناداشته که گویاازخیلی وقت پیش هم بوده وهمین که خانمم فهمیدمن ازارتباطش خبردارشدم ازمنزل فرارکردوحدود۸ماه ازوی هیچ خبری نداشتم وچندماه پیش شکایت کردم وعکسهایی که ازکنارهم خوابیدن دربسترگرفته بودن به دادگاه ارائه دادم وپیامک هایی که به بنده درطول مدت اختفامبنی براینکه من تورودوست ندارم ونمیخوام دیگه باهات زندگی کنم وبه کسی دیگه علاقمندهستم.من باجدیت دنبال پرونده روگرفتم وبعدازچندماه حکم جلب گرفتم وبه کمک پلیس جرائم اخلاقی موفق به دستگیری وی شدم واوروبه زندان انداختم ولی چندروزاست که سندگذاشته اندواوتحت سندآزاداست فعلا.میخوام بدانم نتیجه آخرش چه میشودوچه حکمی دارد.ممنون ومتشکر

    1. سلام وقت بخیر. در صورتی که رابطه زنا اثبات نشود و صرفا رابطه نامشروع ثابت شود، حکم برای رابطه نامشروع دون زنا داده میشود. البته توجه کنید که صرف عکس مدرک برای رابطه نامشروع محسوب نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل