کیفری

مجازات نزاع دسته جمعی چیست؟ ✔️ |【مشاوره و وکالت تخصصی✔️】

تخفیف مجازات در نزاع دسته جمعی | مجازات نزاع دسته جمعی با سلاح گرم و سرد | مجازات نزاع دسته جمعی با سلاح سرد و گرم و ...

نزاع دسته جمعی، جرم بوده و مجازات نزاع دسته جمعی، بسته به نوع نزاع، می‌تواند کم یا زیاد شود. اگر دو نفر، شریک جرم باشند و نفر سوم، فقط نقش میانجی را ایفا کند، نزاع دسته جمعی، اتفاق نمی‌افتد.

مجازات هر کدام از شرکت‌کنندگان در نزاع نیز، با توجه به نتیجه نزاع و میزان مشارکت، متفاوت است.
اگر شما نیز به عنوان شاکی یا متهم درگیر پرونده نزاع دسته جمعی هستید، حتما تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید تا نکاتی بسیار مهم را در این خصوص بدانید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل نزاع دسته جمعی، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

برای مشاهده لیست وکیل نزاع دسته جمعی به انتهای صفحه مراجعه کنید.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر در نزاع دسته جمعی توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده نزاع دسته جمعی اراذل در شمال کشور

⭐️ پرونده نزاع دسته جمعی و قتل در شهریار

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده نزاع دسته جمعی در شمال تهران با ۱۷ متهم

مشاهده سایر پرونده

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده پزشک معروف که به اتهام تجاوز به اقامت اجباری محکوم شده بود.

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنا با زن شوهردار در سعادت آباد تهران با که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

و بیش از ۴۰۰ پرونده کیفری دیگر

مجازات نزاع دسته جمعی

واژه «نزاع» به معنی دعوا و دشمنی دو نفر با یکدیگر، با زبان یا استفاده از هرگونه سلاح است. اما از نظر قانونی، به هر نوع برخورد فیزیکی و با غرض گفته می‌شود که موجب آسیب رسیدن به یکی از طرف‌های دعوا شود.

در مورد درگیری یا نزاع گروهی، حداقل سه نفر باید در آن حضور داشته باشند و اثبات عمل مجرمانه بستگی به دخالت در درگیری دارد.

با توجه به پیچیدگی چنین پرونده هایی و همچنین سنگین بودن مجازات نزاع دسته جمعی، پیشنهاد میکنیم برای مشاوره به دفتر گروه وکلای دیوان سالار مراجعه کنید.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

نزاع دسته جمعی چیست؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که نزاع دسته جمعی چیست؟ نزاع دسته جمعی، به درگیری و زد و خوردی منوط به مشارکت حداقل سه نفر، گفته می‌شود که جزو یکی از نتایج مندرج در ماده 615 مبحث کیفری قانون مجازات اسلامی است که گاهی وقوع این جرم، در شرایط خاص، علاوه بر مجازات‌های تعیین شده، موجبات مجازات کیفری را نیز، فراهم می‌کند.

نزاع در حقیقت، به این معنی است که تمامی افراد حاضر در درگیری، دچار زد و خورد شوند.

مجازات نزاع دسته جمعی، هر یک از اشخاصی که در نزاع، حضور داشتند، بسته به نتیجه آن متفاوت است و صرف نظر از اینکه عاملان جنایت شناخته شده باشند یا نه، همه افراد در نزاع، مجازات می‌شوند و در صورت معلوم بودن عامل نزاع، حکم دیه یا قصاص نیز، برای وی اجرا می‌شود.

حکم نزاع دسته جمعی در قانون مجازات اسلامی

جرم نزاع دسته جمعی در قانون مجازات اسلامی، محرز است. طبق ماده 615 قانون مجازات اسلامی: هرگاه عده‌ای، با یکدیگر وارد منازعه شوند، هر یک از شرکت‌کنندگان در آن، بسته به موارد زیر، مجازات خواهند شد:

  1. اگر نزاع، منجر به نقص عضو یا قتل شود، متهم به دو تا پنج سال حبس تعزیری، محکوم خواهد شد.
  2. گر نزاع، منجر به ضرب و جرح شود، متهمان به شش ماه تا دو سال، حبس تعزیری، محکوم خواهند شد.
تبصره: اگر اقدام شخص در نزاع، دفاع مشروع تشخیص داده شود، مشمول این ماده نمی‌شود. تبصره: مجازات‌های فوق، مانع اجرای احکام دیه یا قصاص، نخواهند شد.

مجازات نزاع دسته جمعی با سلاح گرم

سلاح گرم، اساساً به سلاحی گفته می‌شود که برای کارکرد، از آتش، گرما و صدا استفاده می‌کند. استفاده از سلاح گرم در نزاع، یکی از جرایم ناقض نظم و امنیت عمومی است و اگر هدف استفاده از این سلاح، برهم زدن امنیت باشد، قانونگذار آن را محارب تشخیص می‌دهد، که جرم بسیار سنگینی است.

برای مطالعه درباره جرم محاربه وارد صفحه زیر شوید:

وکیل محاربه
بر اساس ماده 6 قانون مجازات اسلحه، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مصوب 1392، هر کس به طور غیرقانونی سلاح گرم یا چاقو به همراه داشته باشد، حسب نوع مجازات، از 91 روز تا 10 سال حبس دارد.

مجازات نزاع دسته جمعی با سلاح گرم در تهران نیز، مشمول قانون فوق، می‌شود؛ چرا که بکار‌گیری و حمل اسلحه گرم در سطح جامعه، نظم و امنیت عمومی را بر هم زده و دولت تلاش می‌کند، از قاچاق اسلحه به کشور، جلوگیری کند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

مجازات نزاع دسته جمعی با سلاح سرد

هر سلاح دفاعی یا جنگی که دارای شلیک یا انفجار نباشد، سلاح سرد نامیده می‌شود. به عنوان مثال، چاقو، قمه، شوکر، دارو‌های بیهوشی و غیره، همگی جزو سلاح سرد هستند.

در خصوص نزاع دسته جمعی، قانون برای همه کسانی که در نزاع شرکت کرده اند، مجازات نزاع دسته جمعی با سلاح سرد و گرم، تعیین کرده است.

چنانچه این درگیری با سلاح سرد، موجب آسیب‌های جسمانی و یا نقص عضو شود، کلیه شرکت‌کنندگان در این درگیری، به حبس از 6 ماه تا 3 سال، محکوم خواهند شد.

بنابراین، اگر طرفین دعوا مدعی باشند که برای میانجیگری یا خاتمه نزاع وارد منازعه شده‌اند، صرفاً ادعایی از طرف آن‌ها است و قانونی بودن این ادعا، باید به تأیید دادگاه برسد.

ویدیوی زیر مربوط به یکی از پرونده‌های رسانه ای گروه وکلای دیوان سالار است که متاسفانه اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران دست پسر جوان را با شمشیر قطع کرده بودند.

این ویدیو دارای صحنه‌های دلخراش می‌باشد.

بررسی مجازات جرم نزاع دسته جمعی

در قانون 615 قانون مجازات اسلامی، به صورت کامل، در خصوص مجازات جرم نزاع دسته جمعی، توضیح داده شده است.

بر اساس این ماده‌ قانونی، اگر در حین نزاع دسته جمعی، فردی به قتل برسد، مرتکبین جرم، به یک تا سه سال، حبس تعزیری، محکوم می‌شوند.
همچنین، مجازات نزاع دسته جمعی، در خصوص افرادی که در جریان نزاع، مورد ضرب و جرح، قرار بگیرند، برابر با سه ماه تا یک سال، حبس است.

اگر حضور در نزاع دسته جمعی، دفاع مشروع باشد و دادگاه نیز، مورد را تایید کند، مجازات‌های فوق، برای این افراد، اعمال نخواهد شد.

تخفیف مجازات نزاع دسته جمعی

مجازات نزاع دسته جمعی همچنین، در بخش قصاص و دیات، اعمال می‌شود.

اگر همچنان، در خصوص مجازات‌ نزاع‌های دسته جمعی، سوال یا ابهامی دارید، می‌توانید با گروه وکلای دیوان سالار، در این خصوص، مشورت کنید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل نزاع دسته جمعی متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

مجازات عمومی نزاع دسته جمعی چیست؟

طبق قانون مجازات اسلامی، هر یک از شرکت‌کنندگان در نزاع دسته جمعی، حسب مورد، به مجازات‌های زیر، محکوم می‌شوند.

  • اگر نزاع، منجر به قتل شود، متهم به حبس، از یک تا سه سال، محکوم می‌شود.
  • در صورتی که نزاع، منجر به از کارافتادگی فرد شود، متهم به حبس، از ۶ ماه تا سه سال محکوم می‌شود.
  • اگر نزاع، تنها منجر به ضرب و جرح شود، متهم به حبس از سه ماه تا یک سال، محکوم است.
همچنین، قانونگذار با توجه به تأثیر درگیری‌ها و اختلافات دسته جمعی بر امنیت، آسایش و نظم عمومی خانواده، به طور ویژه، این حادثه را جرم انگاری کرده و برای آن، مجازات عمومی نزاع دسته جمعی در تهران را در نظر گرفته است.

برای مطالعه درباره مجازات اخلال در نظم عمومی کلیک کنید

وکیل اخلال در نظم عمومی

مجازات شرکت در نزاع دسته جمعی

در زمانی که نزاع و درگیری، به صورت دسته جمعی رخ می‌دهد، قانونگذار، هر یک از شرکت‌کنندگان در نزاع را بدون توجه به اینکه آسیب دیده باشد یا خسارت وارد کرده باشد، مجازات نزاع دسته جمعی می‌کند که این مجازات‌ها، تنها ناشی از حضور و شرکت آن‌ها در درگیری است.

مجازات شرکت در نزاع دسته جمعی

در صورتی که نزاع، منجر به قطع عضو، ضرب و جرح و یا قتل شود، هر یک از شرکت‌کنندگان در درگیری، بنا بر میزان خسارت، مشمول مجازات شرکت در نزاع دسته جمعی در تهران می‌شوند که این مجازات‌ها، بسته به نظر قاضی پرونده و نوع جراحت وارده، شامل حبس، قصاص یا دیه می‌شود.

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید

وکیل قتل

قانون مجازات نزاع دسته جمعی

هر جرمی، شامل عنصر مادی، معنوی و قانونی است که در صورتی که جرم، محقق شود، متهم به مجازات نزاع دسته جمعی، محکوم می‌شود.

عنصر مادی این جرم، جنایت بر شخص دیگری بوده و محرز است که این عنوان، از ابتدای ماده 615، قابل استخراج است. البته، تبصره‌ای در عنصر مادی این جرم، وجود دارد که بحث دفاع مشروط است که مجازات‌های نزاع دسته‌جمعی را، لغو می‌کند.

در قانون مجازات نزاع دسته جمعی، طبق ماده 615 قانون مجازات اسلامی در بخش تعزیرات، برای جنایاتی که به قتل، ضرب و جرح و نقص عضو، در طی نزاع دسته جمعی، منجر می‌شوند، مجازات‌های متفاوتی، در نظر گرفته شده است.

در عنصر معنوی نیز، بحث سوءنیت فرد خاطی، در میان است که فرد، حتما باید با آگاهی و علم کامل، وارد نزاع شود، در غیر اینصورت، نزاع شناخته نمی‌شود.

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید

مجازات شروع به قتل

مجازات مشارکت در نزاع دسته جمعی

برای هر‌یک از شرکت‌کنندگان در نزاع دسته جمعی، مجازات مشارکت در نزاع دسته جمعی، بصورت مجزا در نظر گرفته شده است؛ چرا که طبق ماده 615 قانون اساسی، مشارکت در هر جرمی، موجب می‌شود، هر‌یک از شرکت‌کنندگان، مجازات فاعل مستقیم را متحمل شوند.

اگر شخصی، از جریان نزاع دسته جمعی، مطلع نباشد و با فریب افراد حاضر در نزاع، به آنان ملحق شود، جزو شرکت‌کنندگان در نزاع دسته جمعی، محاسبه نمی‌شود؛ چرا که سوءنیتی نداشته و عنصر معنوی جرم، بر وی دلالت نمی‌کند.

 

مجازات مشارکت در نزاع دسته جمعی

اگر در جریان پرونده نزاع جمعی، شخصی ادعا کند که در جریان نزاع دسته جمعی نبوده است، اثبات این مسئله، به عهده خود شخص است و دادگاه و قاضی، صحت ادعای او را تایید یا تکذیب می‌کنند.

برای اثبات این مورد، مراحل قانونی متعدد و پیچیده‌ای باید طی شود؛ چرا که ثابت کردن آن، بسیار دشوار است.
وکیل‌های کیفری گروه وکلای دیوان سالار، می‌توانند در اثبات ادعای ناآگاهی از نزاع دسته جمعی، به شما کمک کرده و مانع اجرای مجازات نزاع دسته جمعی شوند.

تخفیف مجازات در نزاع دسته جمعی

جرم شرکت در نزاع دسته جمعی، یکی از جرائمی است که امروزه، در کشور ما به کرات مشاهده می‌شود. بر اساس آمار منتشر شده در اورژانس کشور، دومین عامل مرگ و میر، شرکت در نزاع‌‌های دسته جمعی و دخالت در آن است.

انباشت پرونده‌های متعدد و آمار بالای درگیری و خشونت، در سال‌های اخیر، نشان‌دهنده این امر است و قانونگذاران، در مورد نزاع دسته جمعی، بسیار سختگیر هستند و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی را، صرف نظر از نتیجه، مستلزم جریمه می‌دانند.

علاوه بر این، یکی از عوامل وقوع جرایم نزاع دسته جمعی، برهم زدن آرامش و آسایش دیگران و برهم زدن نظم و آرامش است و قانونگذار، در این زمینه، رویکرد متفاوتی در پیش گرفته است.

جرایم نزاع دسته جمعی، شامل جرایمی است که عموما قابل گذشت نیست ولی با رضایت شاکی و اثبات دفاع از خود، تخفیف مجازات در نزاع دسته جمعی، شامل حال متهم می‌شود.

لیست وکیل نزاع دسته جمعی

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.99

اگر هنوز سوالی از وکیل ... دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.45 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل