خانواده

هزینه وکیل مهریه ✔️ |【مشاوره تخصصی ✔️】

هزینه وکیل برای مهریه | هزینه وکیل برای گرفتن مهریه | هزینه وکیل برای اعسار مهریه | دستمزد وکیل برای گرفتن مهریه

هزینه وکیل مهریه چقدر است؟

یکی از پرسش های متداول در زمینه اجرای مهریه، هزینه وکیل مهریه است. داشتن اطلاعات کافی در مورد قوانین و مقررات مطالبه مهریه و هزینه وکیل برای گرفتن مهریه امری ضروری و واجب است؛ زیرا مهریه و گرفتن آن از رایج ترین مواردی است که در دادگاه ها مطرح می‌شود.

هزینه وکیل مهریه بسته به عوامل مختلف متغیر است و مبلغ ثابتی ندارد. مشاوره گرفتن و استفاده از تجارب یک وکیل مجرب در پرونده مالی، در جریان رسیدگی به پرونده کمک شایانی می‌کند. می‌توانید با اعتماد به یک وکیل خوب به راحتی به حقوق مالی خود برسید.

اگر به دنبال پاسخ این سوال که هزینه وکیل مهریه چقدر است و یا دنبال کسب اطلاعات کافی در این زمینه هستید، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

برای مشاهده لیست وکیل مهریه به همراه رزومه به انتهای صفحه مراجعه کنید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل مهریه متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

زمان اجرا گذاشتن مهریه

مهریه یک حقوق مالی است که هنگام عقد ازدواج به زن تعلق می‌گیرد و باید از طرف مرد پرداخت شود. طبق ماده 1082 قانون مدنی: به مجرد عقد، زن مالک مهریه می‌شود و هر نوع تصرفی که بخواهد می‌تواند درآن داشته باشد.

اگرچه در اکثر مواقع مهریه در زمان طلاق گرفته می‌شود، اما در حقیقت این عمل اشتباه است و هیچ محدودیت زمانی برای دریافت آن از طرف زن وجود ندارد. برای اینکه یک زوجه بداند چه زمانی می‌تواند مهریه خود را مطالبه کند می‌تواند با پرداخت هزینه وکیل مهریه از مشاوره و راهنمایی یک وکیل مجرب و متخصص بهره‌مند شود.

مزایای مشاوره گرفتن از یک وکیل در مراحل اجرای مهریه

وکیل پایه یک دادگستری، تخصص کامل در حل و فصل پرونده مربوط به مهریه دارد و همچنین با قوانین و اصول مطالبه مهریه نیز آشنایی کامل دارد؛ بنا‌براین با مشاوره و بهره گرفتن از تخصص وکیل مهریه، پرونده با سهولت و اطمینان بیشتری پیش می‌رود. یک وکیل مهریه خوب، می‌تواند با استفاده از تسلط خود بر اجرای ثبت مهریه و با دریافت هزینه وکیل برای گرفتن مهریه، روند رسیدگی به پرونده مطالبه مهریه را بهتر و سریع تر پیش ببرد.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل مهریه متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم وکیل مهریه دیوان سالار در بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

چرا به وکیل برای اجرای مهریه نیاز داریم؟

مطالبه مهریه مراحل مختلفی از جمله مراجعه به دادگاه، شورای حل اختلاف و مراجعه به اداره ثبت وجود دارد. از این بابت جهت گرفتن وکیل برای انجام کار ها می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید و به موفقیت در پرونده خود اطمینان بیشتری داشته باشید. گروه وکلای دیوان سالار متشکل از بهترین وکلای با تجربه و ماهر در پیش بردن و به نتیجه رساندن پرونده های حقوقی از جمله پرونده های مهریه آماده خدمت رسانی به مراجعان محترم هستند.

هزینه وکیل برای مهریه

به علت اینکه مهریه یک دعوای مالی است طبق تعرفه، میزان دستمزد وکیل با توجه به میزان مهریه تعیین می‌شود. از این رو وکیل و موکل طبق قرارداد مالی که بین خود منعقد می‌کنند، مبلغی را جهت تعیین دستمزد وکیل برای مهریه در نظر می‌گیرند و به توافق می‌رسند. این عمل از لحاظ قانونی مشکلی ندارد و هدف آن توافق بین وکیل و موکل است.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل خانواده می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل خانواده گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای خانواده گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل خانواده و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل خانواده

هزینه وکیل مهریه

هزینه وکیل برای گرفتن تضمینی مهریه

وکلای دادگستری با وجود داشتن دانش کافی، مهارت و تجارب بسیار زیاد نمی‌توانند به طور صد در صد و با اطمینان کامل نتیجه پرونده مهریه را تضمین کنند اما تا حد زیادی می‌توانند نتیجه را پیش بینی کنند. دریافت حق الوکاله و پرداخت هزینه وکیل برای گرفتن مهریه به شرط تضمین نتیجه دعوی، تخلف محسوب می‌شود. در صورتی که قرارداد مالی بین موکل و وکیل تنظیم شود باید یک نسخه از آن که دارای مهر و امضا وکیل است به موکل داده شود تا در صورت شکایت از وکیل دادگستری این نسخه نزد موکل باشد.

تعیین اختیارات وکیل برای گرفتن مهریه

مراحل بازرسی به دو مرحله بدوی و تجدید نظر و اجرای حکم تقسیم می‌شود. بنابراین مهم است که اختیارات وکیل مشخص شود و اینکه تا چه مرحله ای از پرونده را وکیل پیش می‌برد در تعیین نرخ هزینه وکیل برای مهریه موثر است.

اعسار یا تقسیط مهریه چیست؟

اعسار یا تقسیط مهریه، به معنی این است که کسی که به پرداخت مهریه محکوم می‌شود، توانایی پرداخت مهریه را ندارد. با اثبات ناتوانی مالی برای پرداخت مهریه می‌تواند از مزایای اعسار یا تقسیط استفاده کند. متقاضی اعسار درواقع با نداشتن توانایی پرداخت مهریه، از دادگاه درخواست مهلت می‌کند. تقسیط به معنی قسط بندی کردن مهریه و پرداخت ماهانه آن است. معمولا ده درصد مهریه حق الوکاله می‌شود. از این ده درصد بخشی از آن در ابتدای مراحل و مابقی در انتهای کار به صورت توافقی پرداخت می‌شود.

هزینه وکیل برای اعسار مهریه

داشتن وکیل برای این مورد نه تنها مانعی ندارد بلکه می‌تواند در تعیین نتیجه دعوی بسیار موثر باشد. با وجود اینکه اخذ وکیل برای اعسار مهریه به معنای داشتن توانایی موکل برای پرداخت مهریه نیست، در اغلب اوقات با توجه به اینکه دستمزد وکیل برای اعسار مهریه به وی داده می‌شود، قضات این را دلیل بر تمکن مالی موکل می‌دانند.

به همین دلیل ممکن است شخصی که محکوم به پرداخت مهریه است به قصد فریب دادگاه از مشورت با وکیل خودداری کند. در این مورد فرد باید در جلسه رسیدگی به درخواست اعسار، این موضوع را بیان کند.

دستمزد وکیل برای مهریه

اجرای مهریه شامل دو مرحله است.

  • مرحله نخست: مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت
  • مرحله دوم: مطالبه مهریه از طریق دادگاه خانواده

زوجه می‌تواند برای مطالبه مهریه خود در هر دو مراحل ذکر شده در بالا با پرداخت هزینه وکیل برای گرفتن مهریه و پیگیری پرونده خود از تجارب و مهارت وکیل مهریه بهره‌مند شود.

همچنین زوج نیز می‌تواند برای طرح دادخواست اعسار خود در حکم پرداخت مهریه، با پرداخت هزینه وکیل مهریه، از راهنمایی و تخصص آن جهت اثبات دادخواست اعسار خود بهره‌مند شود.

هزینه مهریه از طریق اجرای ثبت یا حق الاجرا

هزینه مهریه از طریق اجرای ثبت که به عنوان حق الاجرا شناخته می‌شود، 5 درصد است که بر عهده زوج است. هرگاه بعد از صدور اجراییه زوجه از دریافت مهریه منصرف شود، زوج از پرداخت هزینه دادرسی معاف می‌شود و اگر زوجه فقط بخشی از مهریه خود را مطالبه نماید، به اندازه ی همان میزان مهریه، هزینه ی اجرای ثبت پرداخت می‌شود و مابقی مهریه که مطالبه نشده است شامل هزینه نمی‌شود.

اگر زوجه در مرحله اجرای ثبت اقدام به گرفتن وکیل مهریه نماید، دستمزد وکیل مهریه با توجه به مقدار مهریه که توسط زوجه مطالبه می‌شود، تعیین شده و مبلغ ثابتی ندارد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل مهریه می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل مهریه گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای مهریه گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های مهریه عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل مهریه و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مهریه

دستمزد وکیل برای گرفتن مهریه چقدر است؟

همانطور که پیش تر گفته شد، پرونده مهریه یک دعوای مالی است که دستمزد وکیل برای گرفتن مهریه به میزان مهریه بستگی دارد. وکلای دادگستری طی منعقد کردن یک قرارداد مالی بین خود و موکل، می‌توانند مبلغی را به عنوان هزینه وکیل برای مهریه تعیین کنند. این کار از لحاظ قانونی ممنوعیتی ندارد و هدف آن صرفا توافق بین وکیل و موکل بر دستمزدی متفاوت از تعرفه می‌باشد. در پرونده مهریه هزینه، اگر هزینه وکیل مهریه طبق تعرفه محاسبه نشود، لازم است طی قراردادی بین وکیل و موکل در پرداخت هزینه وکیل توافق کنند.

هزینه مشاوره گرفتن از وکیل برای مهریه

اگر شخصی درخواست مشاوره و راهنمایی گرفتن از وکیل را داشت، می‌تواند با پرداخت مبلغی در هرجلسه از مزایای این کار بهره‌مند شود. همچنین می‌تواند با هماهنگی و اطلاع قبلی از هزینه وکیل مهریه، به وکیل خود مراجعه کند.

حق الوکاله وکیل برای گرفتن مهریه

وکیل به جهت پیگیری و بررسی پرونده ای که برای موکل خود انجام می‌دهد مستحق دریافت حق الوکاله است. میزان حق الوکاله برای گرفتن مهریه، اغلب اوقات طی توافق قراردادی بین وکیل و موکل مشخص می‌شود. در صورتی که مبلغ خاصی در قرارداد در نظر گرفته نشود، موکل طبق تعرفه قانونی ذکر شده در آیین نامه موظف است که تعرفه حق الوکاله، حق المشاوره، هزینه سفر وکیل دادگستری و دستمزد وکیل را بپردازد که میزان آن در دعاوی مالی، دعاوی خانوادگی، امور حسبی، امور کیفری متفاوت است.

تعرفه حق الوکاله وکیل برای گرفتن مهریه

طبق تعرفه در پرونده های مالی هزینه وکیل مهریه، برای مطالبات پرونده 6 درصد (تا ده میلیون تومان)، ۴ درصد (ز ده میلیون تومان تا یکصد میلیون تومان)، ۳ درصد (بین یکصد تا پانصد میلیون تومان) و 2 درصد (بیشتر از پانصد میلیون تومان) است.

طبق تعرفه حق الوکاله در سال 1400  شصت درصد آن به مراحل نخست و چهل درصد آن به مرحله تجدید نظر تعلق دارد.

نحوه ی اجرای محکومیت در گرفتن مهریه

مهریه با هر میزانی قابل دریافت است اما مطابق مقررات جدید طبق قانون نحوه ی اجرا محکومیت و بازداشت مرد تا 110 سکه میسر می‌باشد. هرگاه زوجه درخواست مطالبه مهریه را داشته باشد، با مراجعه به دادگاه خانواده به همراه دادخواست و عقدنامه خود و یا درخواست از اداره ثبت می‌تواند مراحل را پیش ببرد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل طلاق می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل طلاق گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای طلاق گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های طلاق عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل طلاق و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل طلاق

سخن آخر

مهریه، یک حقوق مالی است برای زوجه که در واقع تضمین پشتوانه او بعد از ازدواج محسوب می‌شود که توسط شرع پذیرفته شده است. زوجه برای دریافت مهریه از حمایت حاکمیت برخوردار است به همین دلیل در صورت نیاز می‌تواند برای گرفتن مهریه از وکیل های پایه یک دادگستری و تجارب آن ها برای سهولت انجام پرونده و صرف جویی در هزینه و زمان بهره ببرد. وکیل مناسب برای پرونده های مالی مانند مهریه، بایستی تسلط کامل بر روی موضوعات پرونده های این چنینی داشته باشد. علاوه بر شناخت درست قوانین و تسلط بر آن ها موظف است به خوبی از موکل خود دفاع کند و حق وی را به کرسی بنشاند.

وکالت تخصصی

لیست وکیل مهریه

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

و بیش از … پرونده خانواده دیگر

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی درباره هزینه وکیل برای گرفتن مهریه دارید در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل