حقوقی

وکیل ابطال حکم حجر ✔️【اعتراض به حکم حجر✔️】| وکالت تخصصی

وکیل ابطال حکم حجر در تهران | وکیل برای ابطال حکم حجر | وکیل برای اعتراض به حکم حجر | اعتراض به حکم حجر | ابطال حکم محجوریت | مراحل رفع حجر | چگونگی ابطال حکم حجر و ...

در پرونده های ابطال حکم حجر، به دلیل اهمیت بالای موضوع، معمولا موکلین عزیز ترجیح میدهند وکالت پرونده خود را به به یک وکیل ابطال حکم حجر متخصص و مجرب بسپارند. به همین دلیل ما در گروه وکلای دیوان سالار، این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا در کمترین زمان بتوانید بهترین وکیل ابطال حکم حجر در تهران را برای پرونده خود انتخاب کنید.

در ادامه لیست بهترین وکیل ابطال حکم حجر در تهران را مشاهده خواهید کرد.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل ابطال حکم حجر متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

لیست وکیل ابطال حجر

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

ابطال حکم حجر

برای اقدام در زمینه ابطال حکم حجر ابتدا باید به طور دقیق با حکم حجر آشنا شوید. حجر در لغت به معنای منع شدن و بازداشتن شخص از انجام یک فعل یا کار است، و در اصطلاح حقوقی حکم حجر به معنی حکمی است که به وسیله آن قابلیت استفاده از حقوق مدنی شخص از وی به دلیل محجوریت او سلب می‌شود و فرد امکان استفاده مستقیم از حقوق خود را ندارد.

حجر انواع متفاوتی دارد که در ادامه این مقاله شما را با انواع آن؛ نحوه و راهکارهای اعتراض به حکم حجر، چگونگی و مراحل ابطال حکم حجر و در نهایت وکیل ابطال حکم حجر در تهران آشنا خواهیم کرد پس به هیچ وجه خواندن این مطلب را از دست ندهید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل ابطال حکم حجر متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم گروه وکلای دیوان سالار در بیش از ۸۰۰ پرونده، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

حکم حجر و انواع آن

در قانون اساسی همه افراد بلافاصله پس از تولد از اهمیت تمتع برخوردار هستند، به این مفهوم که دارای امکان و توانایی برخورداری از حقوق خود هستند. اما حالت دیگری نیز وجود دارد که در آن فرد مورد نظر از اهلیت استیفا بی بهره باشد، بدان معنی که قادر به استفاده از حقوق مدنی خویش نباشد و نتواند حقوق خود را محل اجرا بگذارد. در قانون به چنین شخصی محجور اطلاق می‌شود.

پس محجور شخصی است که به خاطر نقص یا نداشتن اهلیت توانایی اعمال کردن حقوق خودش را از دست داده باشد که البته امکان ابطال حکم حجر وجود دارد. ضمناً مطابق با قانون اساسی هیچکس محجور فرض نمی‌شود مگر آن که پیش از آن توسط دادگاهی صالح حکم حجر برای وی صادر شده باشد. بنا بر قانون سه دسته از افراد محجور شناخته می‌شوند و امکان تصرف در اموال و حقوق مدنی‌شان از آنها سلب شده است.

حکم حجر صغیر

اشخاص صغیر دو دسته هستند:

  • صغیر ممیز
  • غیر ممیز

حجر صغیر غیر ممیز

صغیر غیر ممیز به نوزادان و کودکان زیر 7 سال اطلاق می‌شود، این کودک صغیر غیر ممیز محسوب می‌شود چرا که دارای هیچ اختیاری نبوده و قدرت تشخیص و تمیز درست و غلط و خوب و بد را ندارد.

حجر صغیر ممیز

به کودکان و نوجوانان 7 تا 18 سال صغیر ممیز گفته می‌شود این نوع صغیر توانایی تشخیص خوب از بد و سره از ناسره را دارد و می‌تواند اعمال حقوقی خود را با کسب اجازه از ولی، وصی و قیم انجام دهد.

غیر رشید (سفیه)

غیر رشید به کسی گفته می‌شود که با توجه به معیارهای عرفی نادان و سفیه است و به طور کلی به دلیل همین سفاهت قادر به انجام امور مالی خود نیست و سپردن چنین اموری به دست او کاری غیرعاقلانه است. از آنجایی که تشخیص فرد غیر رشید یا سفیه بر اساس معیارهای عرفی جامعه است اثبات آن امری بسیار سخت و دشوار بوده و فقط با کمک وکلای مجرب می‌توان آن را اثبات نمود و یا برعکس اقدام به ابطال حکم حجر برای فرد غیر رشید کرد.

حکم حجر مجنون

مجنون در گفتار عامیانه به معنای دیوانه و از منظر قانونی به شخصی گفته می‌شود که فاقد قوای عقل و درک باشد چنین شخصی دارای اختلال مغزی است. جنون دارای مراتب متفاوتی است اما در هر میزان و درجه‌ای از جنون منجر به صدور حکم حجر از سوی دادگاه می‌شود. ضمناً تشخیص جنون بر عهده پزشکی قانونی و روانپزشکان مجرب این سازمان خواهد بود.

اعتراض به حکم حجر

اما آیا وقتی حکم حجر برای کسی صادر شود این حکم تا همیشه اعتبار خواهد داشت؟ پاسخ به این پرسش صریحاً منفی است چرا که دلیل محجوریت می‌تواند با گذشت زمان برطرف شود و شخص سلامت عقلی خود را به دست آورده و امکان اداره امور حقوقی و مالی مختلف خود را بازیابد. در این صورت با ارائه ادله کافی امکان اعتراض به حکم محجوریت و ابطال حکم حجر وجود دارد.

وکیل برای اعتراض به حکم حجر

ابطال حکم محجوریت

پس همانطور که گفته شد محجوریت وضعیتی موقت است، برای مثال فردی که به جنون مبتلا بوده می‌تواند دوباره صحت و سلامت عقلی خود را بازیابد که البته این امر مستلزم تایید مجدد توسط روانپزشکان سازمان پزشکی قانونی است. یا فرد صغیر و غیر رشید پس از گذشت زمان و با رسیدن به سن مورد نظر می‌تواند با مراجعه به دادگاه و کمک وکیل درخواست صدور حکم رشد داشته باشد تا بتواند اداره امور مالی خود را به دست بگیرد. بنابراین محجوریت امری موقتی بوده و می‌تواند پس از مدتی از بین برود. پس صدور این حکم مبنی بر این نیست که فرد تا پایان عمر دارای محجوریت است، و امکان ابطال حکم حجر وجود دارد.

چگونگی ابطال حکم حجر

برای ابطال حکم حجر نیاز است تا رفع محجوریت شخص اثبات شود، یعنی در این وضعیت شخص بسته به نوع محجوریت ذکر شده در حکم حجر ادعا می‌کند که از حالت محجوریت درآمده بدین مفهوم که بالغ و رشید است و در صحت و سلامت کامل عقل به سر می‌برد. برای ابطال حکم حجر شخص باید به همراه وکیل و با ارائه ادله و مدارک و شواهد کافی و مستند دال بر رفع محجوریت به دادگاهی که حکم حجر وی را صادر نموده مراجعه کند و این حکم را باطل نماید. برای مثال برای افراد صغیر (دختران بالای 9 سال و پسران بالای 15 سال) که از منظر اسلام به بلوغ رسیده‌اند امکان مراجعه به دادگاه و به دست گرفتن اختیار تصرف اموال و امورات وجود دارد در صورتی که دادگاه رشد فرد را محرز تشخیص داده و حکم رشد را صادر کند تا بدین طریق حکم حجر ابطال شود.

مراحل رفع حجر و نقش وکیل ابطال حکم حجر

مراحل رفع حجر با توجه به نوع محجوریت هر فرد متفاوت است که در ادامه این مراحل را برای هر نوع از محجوریت‌های سه‌گانه ذکر خواهیم کرد:

وکیل ابطال حکم حجر
وکیل ابطال حکم حجر دیوان سالار

ابطال حکم محجوریت افراد صغیر

در مورد افراد صغیر ابطال حکم محجوریت به مراتب ساده‌تر است، نکته قابل توجه در این مورد این است که بلوغ از منظر قانونی با عامیانه متفاوت است. سن بلوغ در دختران ۹ سال کامل قمری و پسران ۱۵ سال است اما این بلوغ آنها صرفاً اختیار امور غیر مالی را به آنها واگذار می‌کند و از نظر رسیدگی به امور مال همچنان دارای محجوریت است.

از نظر قانون هر شخص برای رسیدگی به امور مالی خود باید به سن ۱۸ سالگی برسد. پس برای ابطال حکم حجر در افراد زیر 18 سال به صدور حکم رشد از سوی دادگاه نیاز است، در این مورد خود شخص یا ولی و قیم او امکان طرح دادخواست ابطال حکم حجر را دارد. مراحل صدور حکم رشد توسط دادگاه با فرستادن شخص به پزشکی قانونی و نتایج معاینات در آنجا و نیز انجام تحقیقات محلی تکمیل می‌شود و در صورت اثبات رشد فرد حکم رشد او صادر می‌شود.

ابطال حکم حجر افراد سفیه و مجنون

ابطال حکم حجر برای دو مورد دیگر سخت‌تر است. چرا که باید ثابت شود شخص مورد نظر از نظر عقلی رشید و سلامت است و امکان اداره امور زندگی خود را بازیافته است. دادگاه در مورد این افراد به حکم پزشکی قانونی استناد خواهد کرد پس برای ابطال حکم حجر نیاز به گرفتن گواهی سلامت روان از سوی سازمان پزشکی قانونی وجود دارد. تحقیقات در پزشکی قانونی از خود شخص دارای جنون انجام خواهد شد تا بهبود او بر دادگاه محرز شود.

در صورت محرز شدن رفع محجوریت رابطه بین شخص محجور و قیم او نیز از بین خواهد رفت به این معنی که نمایندگی او ابطال شده و اختیار اموال به خود شخص بازگردانده خواهد شد. لازم به ذکر است قانون‌گذار این امکان را برای قیم یا نماینده قائل شده که در صورتی که معتقد است محجوریت شخص هنوز به قوت خود باقی است به این حکم دادگاه اعتراض کند.

وکیل برای اعتراض به حکم حجر

برای اعتراض به حکم حجر، شما نیاز به وکیل مجربی دارید که انواع محجوریت را بشناسد و راهکار ابطال حکم حجر در هر مورد را به خوبی بداند. علاوه بر دسته‌بندی کلی که پیش‌تر ذکر شد محجوریت انواع دیگری نیز دارد.

حجر قانونی و حجر قضایی

تفاوت این دو محجوریت در این است که قانون شخص را به طور مستقیم محجور بشناسد مانند صغیر و غیر رشید و مجنون که دارای حجر قانونی بوده و امکان تصرف در اموال خود را ندارند یا حکم حجر از طرف دادگاه صادر شده باشد که حجر قضایی تلقی می‌شود مثل تاجر ورشکسته‌ای که حکم حجر قضایی او از طرف دادگاه صادر می‌شود.

مراحل ابطال حکم حجر

حجر مبتنی بر نقص و یا فقدان اراده

افراد صغیر ممیز یا سفیه به علت نقص در قوه درک و عقل دارای این نوع محجوریت هستند.

حجر در امور مالی و غیرمالی

محجوریت در امور مالی بر دو نوع است؛ فردی که فقط در زمینه مالی محجور است یا به عبارتی فاقد اهلیت است مانند سفیه و یا شخصی که هم در امور مالی و هم غیر مالی دارای محجوریت است مثل شخص صغیر و مجنون.

محجوریت از منظر زمان

محجوریت از نظر زمان نیز به دو نوع موقت و نامشخص تقسیم می‌شود، برای مثال فرد صغیر پس از مدتی رشد یافته و منجر به ابطال حکم حجر وی می‌شود اما این مورد درباره شخص مجنون نامشخص است.

وکیل برای ابطال حکم حجر

برای ابطال حکم حجر باید به سراغ وکیلی ماهر و کاربلد بروید تا بتواند به خوبی ادله کافی برای رفع محجوریت را جمع‌آوری کرده و به دادگاه ارائه دهد. داشتن یک وکیل خوب در ابطال محجوریت بسیار حائز اهمیت است تا با ارائه مستندات کافی دادگاه مجاب به صدور حجم رشد و رفع حجر درباره موکل کند.

وکیل ابطال حکم حجر در تهران

گروه وکلای دیوان سالار با سال‌ها تجربه و سابقه در زمینه پرونده‌های مختلف حقوقی و کیفری در تهران به خوبی می‌توانند در زمینه ابطال حکم حجر اقدام کرده و منجر به پیروزی شما در دادگاه و صدور حکم رفع حجر شوند و از این طریق اختیار اموال و حقوق فرد را به او بازگردانند.

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

در صورتی که هنوز سوالی از وکیل ابطال حکم حجر دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)

2 دیدگاه

  1. تاریخ ۲۴ شهریور امسال وکیلی از طرفشون شکایتی مبنی بر حجر تنظیم کرده بودند که خودشون درخواست ابطال دادخواست کردند و این نامه از طریق ثنا برای ما اومد و بعد از گذشت این مدت بتازگی این شکایت بدست ما رسیده انگار که در شکایت اولیه مدارکشون کامل نبوده و بدنبال خرید مدرک به هر نحوی بودن وکیلشون رو عوض کردن و مطلعین پسرشون خواهر و مادرشون هستن. که کاملا دروغ محض و مرونده سازی هست ، نمیدونم چطور و با چه ترفندی از دکتر پزشکی قانونی نامه گرفتن ایرادی در شکایت وارد هست،سرطان پدرم سرطان استخوان نبوده ، و مهریه مادر من با حدس و گمان و اشتباه نوشته شده، در نامه عجیب پزشکی قانونی تاریخ معاینه یکسال بعد از فوت پدرم نوشته شده و تاریخ اعلام شروع بیماری دقیقا قبل از رفتن من به ایران و شروع ماجرا نوشته شده چطور بعد از یکسال فوت پدرم نامه پزشکی قانونی الان رو شده؟!!!!! من مدارک و ب گه های بسیاری دارم ولی بهتر دیدم که خیلی شلوغ نکنم در ابندا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل