وکیل

لیست بهترین وکیل زن تهران 🥇【+ آدرس و شماره✔️】

بهترین وکیل زن ایران | اسامی وکلای خانم تهران | بهترین وکیل زن تهران | خانم وکیل | بهترین وکیل زن در تهران و ...

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل زن در تهران متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

معرفی بهترین وکیل زن

وکالت امر مهمی است که اگر به افراد غیر حرفه ای سپرده شود می تواند باعث اتلاف وقت و هزینه شده و موکل را سردرگم و خسته کند. اما مراجعه به بهترین وکیل زن مسیر دادرسی را کوتاه تر خواهد کرد و از انجام کارهای موازی و بیهوده جلوگیری می کند. خانم های بسیاری وجود دارند که در وکالت دارای تخصص بالایی هستند و می توانند با ارائه راهکارهای قانونی نتیجه دلخواه را به دست آورند.

در ادامه قصد داریم چندین وکیل زن پایه یک دادگستری در تهران با درصد موفقیت بالا و رزومه ای قوی را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

لیست وکیل زن

وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


بهترین وکیل زن ایران

در میان این حجم از وکلایی که در ایران در حال فعالیت هستند، قطعاً پیدا کردن بهترین وکیل زن ایران بسیار سخت است. به همین دلیل، ما پیشنهاد می‌کنیم که ملاک خود برای انتخاب وکیل را تجربه و دانش او قرار دهید.

در این حالت، راحت‌تر می‌توانید یک وکیل خوب برای خود انتخاب کنید. البته، به طور ناخودآگاه، موکل‌های خانم، وکلای خانم را انتخاب می‌کنند. چرا که خانم رابطه بهتری با هم دیگر دارند و برای بیان حرف‌های خود، مخصوصاً در زمینه طلاق، با خانم‌ها راحت‌تر هستند.

اسامی وکلای خانم تهران

قطعاً تعداد زیادی وکیل زن در تهران و ایران در حال فعالیت هستند و موکل‌های زیادی دارند. با این حال، اسامی وکلای خانم تهران بسیار بلند بالا است. پس، شما باید با توجه به نوع پرونده خود، تجربه و دانش مورد نیاز، وکیل موردنظر خود را انتخاب کنید.

در مجموعه وکلای دیوانسالار تعداد زیادی وکیل خانم مشغول فعالیت هستند که هر یک تخصص خاصی دارند. به عنوان مثال، برخی از آنها در پرونده‌های طلاق و برخی دیگر در دعاوی کیفری تخصص و تجربه بالا دارند.

بهترین وکیل زن تهران

برای انتخاب بهترین وکیل زن تهران، تنها نباید به گفته‌های اطرافیان اعتماد کنید. چرا که برخی از افراد، بدون پروانه وکالت و تجربه کافی مشغول فعالیت هستند و هزینه‌های هنگفتی را هم از موکل‌های خود دریافت می‌کنند. در عوض، به درستی از موکل دفاع نمی‌کنند و تنها زمان موکل را با وعده‌های پوچ هدر می‌دهند.

به همین دلیل، بهتر است قبل از انتخاب وکیل، به خوبی تحقیق کرده و نسبت به نتایج پرونده‌های قبلی آن آگاه شوید.

ویژگی وکیل زن خوب در تهران

وکیل زن خوب که در تهران به فعالیت حقوقی می پردازد باید از نظر روحی دارای ویژگی هایی باشد که بتواند در حوزه حقوقی فعالیت کند. قدرت روحی یک وکیل میزان موفقیت یک پرونده را پیشاپیش تضمین می کند. در زیر به چند نمونه از ویژگی وکیل زن خوب در تهران اشاره خواهد شد.

  • برون گرایی

کسانی می توانند در حوزه حقوقی موفق عمل کنند که روحیه برون گرا داشته باشند، و موج احساسات شدیدی که در طول بررسی یک پرونده به طرف آنها جاری می شود را به آسانی در خود حل کنند. مراجعان یک وکیل زن مشکلات حقوقی و کیفری بسیاری دارند که برای دادخواهی به سراغ ایشان آمده اند و انتظار دارند، وکیل زن بتواند به احساسات آنها با روش های درست پاسخ دهد، و شرایط ایشان را درک کند.

  • فن بیان قوی

در وکالت داشتن فن بیان در اولویت قرار دارد. کسی که قصد پیگیری یک پرونده کیفری در مراجع مهم قضایی را دارد باید بتواند با کلام شیوا و با ادای کلمات صحیح و رسا از حق موکل خود دفاع کند. وکیل دادگستری زن در تهران این قدرت را در خود می بیند که با ارائه دفاعیات مستدل مقام قضایی را اقناع کند و شرایط را به نفع موکل خود تغییر دهد.

  • روحیه خستگی ناپذیر

واقعیت آن است که وکالت شغل پر زحمت و پر دردسری است و وکیل زن وقتی وکالت یک شخص را می پذیرد از تمام توان خود برای به سرانجام رساندن پرونده استفاده می کند. رفت و آمد در مراجع قانونی مختلف و تلاش برای پیشبرد پرونده به سود موکل تحمل بسیار بالایی را می طلبد و وکیل زن باید صبر و استقامت زیادی داشته باشد.

  • تعاملات اجتماعی گسترده

در جریان پیگیری یک پرونده وکیل زن با افراد زیادی روبرو خواهد شد و باید بتواند به شیوه درست با این افراد تعامل برقرار کند و آنچه که برای موفقیت پرونده نیاز دارد به دست بیاورد. ارتباط اجتماعی قوی و گفتگو با گروه ها و سازمان های مختلف این قدرت را به وکیل کیفری و حقوقی خواهد داد که در صحنه دادگاه با قدرت ظاهر شود.

وکیل پایه یک دادگستری خانم

اگر یک خانم در رشته حقوق یا فقه تحصیل کرده باشد و پس از آن در آزمون کارآموزی کانون وکلا شرکت کرده باشد؛ وکیل پایه یک دادگستری می‌شود. البته، این موضوع در صورتی است که در این آزمون قبول شده باشد و دوره کارآموزی خودش را به پایان رسانده باشد. پس از این مراحل، وکیل پایه یک دادگستری خانم می‌شود که می‌تواند وکالت تمامی پرونده‌ها را قبول کند.

خانم وکیل

برخی از مزیت‌هایی که می‌توان به خانم وکیل نسبت داد، عبارت‌اند از:

  • معمولاً موکل‌های خانم، ارتباط بهتری با وکلای خانم برقرار می‌کنند. چرا که آنها با یکدیگر هم‌جنس و همفکر هستند و احساسات یکدیگر را بهتر درک می‌کنند.
  • وکلای خانم هوش اجتماعی بالاتری دارند. به همین دلیل، می‌توانند با اقشار پایین دست جامعه هم به خوبی ارتباط برقرار کنند.

وکلای خانم نسبت به وکلای آقا، ریزبین‌تر هستند. از این رو، می‌توانند به خوبی به تمام جزئیات پرونده بپردازند و از موکل خود دفاع کنند.

وکیل زن بعد از پذیرش وکالت چه وظایفی دارد؟ 

وکیل دادگستری زن در تهران با قبول یک پرونده وظایفی را برای خود ایجاد می کند که باید به انجام آن پایبند باشد. به خصوص وکیلی که در پرونده های کیفری حضور دارد با شرایطی روبرو خواهد شد که باید بتواند به طور همه جانبه به ایفای نقش بپردازد. در زیر به چند نمونه از وظایف وکیل زن اشاره خواهد شد.

تفهیم اتهام

مهمترین مسئله ای که بعد از قبول وکالت یک پرونده وکیل باید در نظر بگیرد، تفهیم اتهام برای موکل است. بسیاری از افراد با عبارت های حقوقی ناآشنا هستند و وقتی مورد بازپرسی قرار می گیرند با بیان مسائل نادرست شرایط خود را در جایگاه متهم سخت تر می کنند و باعث پیچیدگی پرونده خواهند شد. شفاف سازی جرم و اتهام صورت گرفته و روشن کردن معنای عبارات حقوقی در سرنوشت متهم تاثیرگذار خواهد بود.

جمع آوری شواهد و مدارک

یکی از وظایف مهم وکیل زن در پیگیری پرونده به دست آوردن اطلاعات دقیق از شرایط ارتکاب جرم و وضعیت متهم در هنگام وقوع جرم است. برای چنین موضوعی باید به سراغ افراد مختلف شاهدان و سایر افراد مرتبط با پرونده برود و مدارک و مستنداتی را جمع کند و در دادگاه به نفع موکل ارائه دهد.

نگارش لایحه قوی

بعد از جمع کردن شواهد و مدارک وکیل زن به نگارش لایحه دفاعیه می پردازد. در نوشتن این لایحه نهایت دقت صورت می گیرد زیرا تاثیر آن بر مقام قضایی غیرقابل انکار است همچنین بر آینده متهم اثرگذار خواهد بود و می تواند موجب خلاصی او از تبعات سنگین کیفری شود.

حضور به موقع در دادگاه

وکیل زن با وقت شناسی و دقت عملی که دارد تلاش می کند در وقت تعین شده، در دادگاه حضور پیدا کند و با ارائه دفاعیات قوی موکل خود را یاری نماید. حضور به موقع وکیل بر روند دادرسی تاثیر مثبتی خواهد داشت و باعث می شود پرونده روند بهتری را در پیش بگیرد.

گزارش دهی به موکل

وکیل زن خوب در تهران به طور مستمر با موکل خود ارتباط خواهد داشت و ایشان را در جریان مراحل رسیدگی به پرونده قرار می دهد. گزارش هایی که وکیل به موکل خود ارائه می دهد، نشان دهنده تلاش های او برای بهبود شرایط متهم و رهایی وی از حبس و سایر مجازات هاست.

بهترین وکیل زن در تهران

وکلای خانم نه تنها در تهران، بلکه در تمام شهرهای ایران مشغول فعالیت هستند و در میان آنها، وکلای بسیار خوبی هم پیدا می‌شود. برای پیدا کردن بهترین وکیل زن در تهران باید تحقیقات زیادی انجام دهید. البته، قبل از هر چیزی، به نوع پرونده خود دقت کنید.

به عنوان مثال، اگر پرونده شما مربوط به دعاوی کیفری می‌شود، باید به دنبال وکلای خانم دعاوی کیفری بگردید. در این صورت، تحقیقات شما به سرعت به نتیجه می‌رسد.

وکیل زن برای فعالیت در حوزه حقوقی به چه دانش و تخصصی نیاز دارد؟ 

پیگیری پرونده حقوقی و به خصوص جرایم کیفری نیازمند دانش و تخصص بالایی است و وکیل زن زمانی که به این عرصه قدم می گذارد باید در زمینه های مختلف اطلاعات کافی را به دست بیاورد. در زیر به چند دانش مورد نیاز وکیل زن اشاره می شود.

  • کسب مدارج علمی و حقوقی

طی کردن تحصیلات دانشگاهی مرتبط با حوزه حقوقی و کسب مدارج علمی بالا در رزومه کاری یک وکیل زن تاثیر خواهد داشت. داشتن مدارک کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه حقوق جزا می تواند پشتوانه علمی وکیل کیفری را تقویت کند.

  • تسلط کافی بر مواد قانونی

در حوزه حقوقی قوانین مختلفی به تصویب رسیده است که وکیل زن باید به تمام قوانین مرتبط با فعالیت خود اشراف داشته باشد. به طور مثال وکیل دادگستری زن در تهران زمانی که پرونده کیفری را پذیرش می کند باید تسلط کافی بر قانون مجازات اسلامی، قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، و… باشد.

  • آگاهی نسبت به رویه قضایی

جدا از مواد قانونی که به تصویب رسیده، در فواصل زمانی آرا مشورتی از اداره حقوقی صادر می شود و همچنین آرای وحدت رویه در دیوان عالی کشور وجود دارد که وکیل زن باید بر چنین آرایی اشراف داشته باشد. استفتائات مختلفی از مراجع حقوقی انجام می شود که وکیل دادگستری باید اطلاعات کافی را در این باره به دست بیاورد. در کنار تمام موارد گفته شده در دادگاه های مختلف قضات رویه مخصوص با خود را دارند و وکیل زن در فعالیت خود از چنین مواردی مطلع خواهد شد.

  • آشنایی با پزشکی قانونی

در حال حاضر بیشتر پرونده های کیفری نیازمند مراجعه به پزشکی قانونی هستند، و کارشناس باید درباره جراحات وارد و مسائل پزشکی اظهار نظر کند. وکیل زن اگر بتواند در این باره آگاهی لازم را به دست بیاورد می تواند موکل خود را به درستی راهنمایی کند. در مراجعه به پزشکی قانونی مسائلی وجود دارد که در نحوه پیشبرد پرونده موثر است و وکیل دادگستری باید بر آن مشرف باشد.

  • آشنایی با علم روانشناسی

وکالت شغلی است چند وجهی، که با علوم مختلف ارتباط برقرار می کند. یکی از ابزارهای مورد نیاز وکیل زن آشنایی با علم روانشناسی است. روانکاوی افراد مختلفی که وکیل با آنها ارتباط دارد کمک می کند که روش مناسب برخورد با ایشان را انتخاب کند، و با اشخاص مختلف متناسب با روحیات ایشان رفتار نماید.

در مواجه با پرونده های کیفری متهمان روحیه مخصوص به خود را دارند، و غالبا دلایل روحی موجب وقوع جرم شده است، بنابراین وکیل زن باید بتواند با چنین اشخاصی به روش مناسب تعامل داشته و برای کمک به ایشان وارد عمل شود.

وکلای زن تهران

معمولاً خانم‌هایی که به دنبال طلاق و گرفتن مهریه خود هستند، برای مشاوره به پیش وکلای زن تهران می‌روند. چرا که خانم‌ها با یکدیگر ارتباط بهتری برقرار می‌کنند و می‌توانند درباره جزئیات شرایط با یکدیگر صحبت کنند. به همین دلیل، بیشتر وکلای خانم در زمینه پرونده‌های طلاق و مهریه، تجربه بالایی دارند و به راحتی می‌توانند مهریه خانم را از آقا بگیرند.

معروف ترین وکیل زن ایران

برای پیدا کردن وکیل خانم به معروف ‌ترین وکیل زن ایران اعتماد نکنید. چرا که بسیاری از وکلا، چه خانم و چه آقا، برای تبلیغات خود هزینه‌های بالایی انجام می‌دهند. در این صورت، موکل‌های زیادی به دفتر آنها مراجعه می‌کنند. به این شکل، به معروف‌ترین وکیل تبدیل می‌شوند.

هر چند که ممکن است کار وکالت را به خوبی انجام ندهند. پس، به تبلیغات اعتماد نکنید و تجربه و مهارت وکلا را زیر نظر بگیرید. چرا که نمونه کارهای یک وکیل معیار مهم‌تری برای انتخاب آن‌ها است.

بهترین وکیل خانم در تهران

از آنجایی که این روزها، هزینه وکالت به شدت بالا رفته است، بهتر است بهترین وکیل خانم در تهران را برای خود انتخاب کنید. چرا که پرداخت هزینه زیاد همراه با نتیجه مثبت، معقول است و هزینه‌های شما به هدر نمی‌رود. ولی زمانی که وکیل ناکارآمدی را برای خود انتخاب کنید، نه تنها هزینه، بلکه وقت و تلاش خودتان نیز به هدر رفته و در نهایت، به نتیجه مطلوب نمی‌رسید.

برای سپردن وکالت به وکیل زن به کجا باید مراجعه کرد؟ 

موسسات حقوقی بسیاری وجود دارد که وکیل زن با آنها همکاری می کند، اما برای سپردن وکالت به ایشان باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. از جمله آنکه سابقه کاری موسسه باید به دقت بررسی شود. پرونده هایی که یک وکیل توانسته است به انجام برساند، سابقه ی خوبی را برای ایشان فراهم کرده است، و با بررسی آن می تواند به قدرت وکیل در پیگیری پرونده کیفری آگاه شد. همچنین بررسی رزومه کاری اعضای فعال در یک موسسه حقوقی کمک می کند که افراد به توانایی های وکلای دادگستری اشراف پیدا کنند.

سخن پایانی

به طور حتم مراجعه به افراد غیر حرفه ای موجب یأس و ناامیدی خواهد شد و نتیجه مطلوبی برای موکل پرونده به دنبال ندارد. چنین افرادی با دادن وعده های پوچ و بی حاصل موکل را دچار سرگردانی می کند. اما کمک گرفتن از وکیل زن مجرب که در موسسات حقوقی معتبر فعالیت دارند، مسیر دادرسی و قضایی را هموارتر خواهد کرد و نتیجه دلخواه برای موکل به ارمغان می آورد.

توانایی های وکیل خانم در برقراری ارتباط با موکل، تاثیر به سزایی در سرنوشت قضایی پرونده خواهد داشت و این امیدواری را در موکل ایجاد می کند که با پیگیری ها و تلاش های بی وقفه وکیل شرایط به سامان خواهد شد.

وکیل زن با سعه صدر و کوشش زیاد برای رهایی موکل خود از مجازات های سنگین وارد عمل می شود و نقش خود را به طور مثبت به انجام می رساند.

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.92

امتیاز کاربران: 4.4 ( 1 رای)

1 دیدگاه

  1. سلام وخسته نباشید ببخشید من برادرم کارش بساط چون هم ازخانوادم مثل برادرام وخواهرام نگه داری میکنه ودوتا بچه داره پدرمم بیکار سالیان سال بخاطر اینکه مغازه نداره تو بساطش دعوامیشه وچون بساط یرای برادرم بوده پای اون هم گیر میکنه ویه بارهم سرزنداداشم که میفهمه با پسرعموی خودمان رفیق شده دعوا میکنه ازهمون وقت زنداداشم به اشتباهش پی برد تا اینکه برادرم بخاطر کهردادگاهش ماشینش وبنامش میزنه که بره دربیارنش خوابوندن وانت که برای اساس بساط وزنداداشم باز شروع به کارهای قبلش میکنه واینکه الان ماشینم برده وهرچی که ارزش داشته کم‌ارزش مدرک داریم دوتا بچه هم گداشته رفته یکی ۶ساله ویکی ۲ساله والان میگه هرکاری دوستدارید بکنید توروخدا یه کاری به ما بگید که این وخدا رسوا کنه برادرم خیلی بدبختی کنید سراین زن ۳۰سالشه از۱۲سالکی کارکرده اما بدبختش کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل