کیفری

بهترین وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی ✔️【شکایت از موسسات مهاجرتی✔️】

شکایت از موسسات مهاجرتی | شکایت از موسسه مهاجرتی | شکایت از وکیل مهاجرتی

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

لیست وکیل شکایت موسسه مهاجرتی

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی

امروزه از هر 3 ایرانی داخل کشور یک نفر به فکر مهاجرت است، با گسترش این موج میل به مهاجرت، پای شیادان این عرصه هم به میدان باز می‌شود. موسسات مهاجرتی که با ادعاهای دروغین اقدام به کلاهبرداری و بالا کشیدن پول شما می‌کنند. پس در ابتدای امر باید سعی کنید با بالا بردن اطلاعات خود در زمینه فرایند مهاجرت از به دام افتادن توسط برخی موسسات مهاجرتی کلاهبردار جلوگیری کنید اما اگر این اتفاق برایتان رخ داد نیز جای نگرانی نیست چرا که به کمک یک وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی می‌توانید علیه این موسسات طرح شکایت کرده و اقدام به بازپس‌گیری پول خود کنید.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم تا با شما درباره روش‌هایی که این گونه موسسات برای کلاهبرداری استفاده می‌کنند و راه‌های تشخیص آنها صحبت کنیم در نهایت نیز به چگونگی فرآیند شکایت از موسسات مهاجرتی و شکایت از وکیل مهاجرتی خواهیم پرداخت.

وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی دیوان سالار
وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی

شکایت از موسسات مهاجرتی

پیش از معرفی و بررسی روش شکایت از موسسات مهاجرتی، بهتر است ابتدا با روش های کلاهبرداری برخی از موسسات مهاجرتی آشنا شویم.

روش‌های کلاهبرداری موسسات مهاجرتی

به احتمال زیاد شما نیز تبلیغات مختلفی را دیده‌اید که در آنها برخی موسسات وعده اخذ مجوز کار برای شغلهای پردرآمد، گرفتن بورس‌های تحصیلی از دانشگاه‌های مطرح در جهان، اقامت در کشورهای پیشرفته با کمترین هزینه و نمونه‌های مشابه دیگر را به افراد می‌دهند اما باید بدانید که اکثر این موارد کاملا دروغین و نامعتبر هستند. همکاری با این موسسات جعلی علاوه بر زیان مالی گاهی باعث می‌شود پرونده شما در پروسه قانونی خود دچار مشکل شده و ریجکت شود. پس همکاری با این نوع موسسات نتیجه‌ای جز از دست دادن زمان و سرمایه نخواهد داشت و اگر در دام چنین موسساتی افتاده‌اید بهتر است به سراغ یک وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی بروید.

در ادامه وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی، به رایج‌ترین وعده‌های دروغین و روشهای کلاهبرداری این موسسات خواهد پرداخت.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم گروه وکلای دیوان سالار در بیش از ۸۰۰ پرونده، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

روش اول: اخذ اقامت در کمترین زمان

رایج‌ترین ترفندی که اینگونه موسسات استفاده می‌کنند تا شما را فریب دهند دادن وعده اخذ اقامت به صورت دائم و موقت در بازه‌ی زمانی کوتاه است. همه ما تا به حال یکبار مخاطب این تبلیغات فریبنده قرار گرفته‌ایم اما با یک جستجوی در اینترنت و یا پرس و جوی ساده متوجه خواهید شد که اخذ اقامت از هر کشور نیازمند طی شدن مراحل اداری مختلف است که هر یک زمان برده و مستلزم صبوری هستند تا به نتیجه برسند، حتی کشورهای رده پایین نیز فرایند اخذ اقامت کوتاهی ندارند پس بهتر است دفعه بعد که مخاطب این نوع تبلیغات قرار گرفتید با شک و تردید بیشتری آنها را بررسی کنید و اگر هم تا به حال به یکی از آنها اعتماد کرده و اقدام به تشکیل پرونده کرده‌اید با یک وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی تماس بگیرید.

روش دوم: تضمین صد درصدی اخذ ویزا

این هم یکی دیگر از وعده‌های دروغین برخی موسسات مهاجرتی است که ادعا می‌کنند می‌توانند به طور قطعی برای شما ویزا بگیرند. اداره مهاجرت جایی است که پرونده متقاضیان مهاجرت در آنجا بررسی می‌شود و مامور پرونده آن کسی خواهد بود که به درخواست شما رسیدگی می‌کند و بر خلاف ادعاهای این موسسات معلوم نیست که پرونده را چه ماموری بررسی خواهد کرد پس احتمال نفوذ درباره پرونده و داشتن ارتباطی خاص در آنجا عملا غیر ممکن است. پس هیچ موسسه مهاجرتی نمی‌تواند به شما تضمین صد درصدی اخذ ویزا و اقامت را بدهد و اگر در دام چنین افرادی افتاده‌اید بهتر است که هر چه سریع‌تر با یک وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی صحبت کنید.

روش سوم: پیدا کردن شغل با درآمد بالا

از دیگر روش‌هایی که موسسات مهاجرتی تقلبی برای فریب افراد استفاده می‌کنند وعده شغل با درآمد بالا است. حتی برخی از این موسسات اقدام به‌طراحی وبسایت‌های کاریابی مشابه نمونه‌های حقیقی کرده و در آنجا اقدام به دریافت هزینه از افراد به منظور کاریابی می‌کنند. حتی اگر هزینه‌ای دریافت نشود هم ارسال مدارک شخصی و هویتی برای این وبسایت‌ها خطرناک است چرا که احتمال سرقت مدارک و هویت و سو استفاده از آنها توسط این موسسات تقلبی وجود دارد. اگر شما با چنین وبسایت‌ها یا موسساتی روبرو شده و در دام آنها افتاده‌اید بهتر است با یک وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی ارتباط برقرار کنید تا از سو استفاده و سرقت مدارک هویتی خود در اسرع وقت جلوگیری کنید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار ذکر این نکته را ضروری می‌دانیم که هیچ مدیر و یا کارفرمایی امکان استخدام و ثبت قرارداد با افراد خارج از کشور که اقامت آن کشور را ندارند و متقاضی مهاجرت هستند را نداشته و از نظر قانونی قادر به انجام این کار نخواهد بود. کسانی که قصد دارند از طریق یافتن شغل و ویزای کاری به یک کشور وارد شوند باید صلاحیتشان توسط مراجع قانونی و دولت آن کشور تایید شده و از آن طریق ویزای کاری دریافت نمایند.

روش چهارم: داشتن ارتباطات خاص

این بزرگترین دروغی است که یک موسسه مهاجرتی می‌تواند به شما بگوید، اگر به امید چنین روابطی به یک موسسه مهاجرتی اعتماد کرده‌اید همین الان با یک وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی تماس بگیرید.

برخی موسسات با وعده داشتن روابط در سفارتخانه برای اخذ ویزا و یا آشنایی با اساتید دانشگاه‌های معتبر و امکان دریافت فاند از سوی آنان برای دانشجویان اقدام به دریافت هزینه‌های هنگفت از افراد می‌کنند. باید بدانید که تمامی این ادعاها کذب بوده و صرفا برای کلاهبرداری از شما عنوان می‌شود. در ادامه دقیق‌تر به توضیح هر کدام از این ارتباطات دروغین خواهیم پرداخت.

روش پنجم: داشتن رابط در سفارتخانه

این ادعا کاملا دروغین است چرا که مراحل اخذ ویزا به طور کامل در سفارت صورت نمی‌گیرد، همان طور که می‌دانید تنها بخشی از پروسه اخذ ویزا در سفارت داخل ایران و توسط ماموران سفارت صورت می‌گیرد و این موضوع درباره روند اخذ ویزا در هر کشوری صدق می‌کند. روند کار سفارت نیز به این صورت است که بعد از جمع کردن و ترجمه مدارک هویتی و تحصیلی و تکمیل فرم‌های مربوطه از سفارت کشور مد نظرتان برای مراجعه حضوری وقت درخواست می‌کنید.

این مراجعه حضوری و تعیین وقت به دو منظور است؛ ابتدا اینکه که مدارک تحصیلی، هویتی، مالی و سایر مدارک مورد نیاز و درخواست شده از سوی سفارت را به نماینده مهاجرتی کشور مد نظر تحویل دهید و دوم به دلیل انجام مصاحبه که یکی از مهم‌ترین بخش‌های پروسه دریافت ویزا است و در آن از شما درباره موضوعات مختلفی مانند هدف شما از مهاجرت، برنامه‌های آینده‌تان و… سوال پرسیده می‌شود. ادامه روند اخذ ویزا کاملا خارج از سفارت مستقر در ایران صورت می‌گیرد.

ادامه پروسه اخذ ویزا در كشور مقصد

در ادامه پروسه دریافت ویزا پرونده و مدارک شما به کشور مقصد و سازمانی به نام سازمان امور مهاجرت ارجاع داده خواهد شد تا در آنجا پرونده مورد بررسی قرار گرفته و در مورد درخواست شما تصمیم گیری خواهد شد. در ادامه هم بسته به نوع ویزای درخواستی شما که تحصیلی، کاری و یا غیره باشد در بخش مربوطه در سازمانهای دولتی کشور مقصد و زیر نظر اداره مهاجرت بررسی خواهد شد.

شکایت از موسسات مهاجرتی
شکایت از موسسات مهاجرتی

پس همان طور که تا اینجا متوجه شدید بخش عمده‌ای از پروسه اخذ ویزا خارج از سفارت و در کشور مقصد انجام می‌شود و حتی در صورت داشتن رابطه‌ای خاص در سفارت کشور مورد نظر در ایران فرآیند بررسی پرونده در خارج از کشور کاملا از کنترل شما خارج است و تمامی ادعاهای موسسات مهاجرتی مبنی بر تسهیل روند اخذ ویزا از طریق داشتن نفوذ در سفارت کاملا دروغین است و اگر با چنین وعده ای با موسسه ای قرارداد بسته اید، بهتر است همین حالا با وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی تماس بگیرید.

ارتباط یا آشنایی با اساتید برای اخذ فاند

یکی دیگر از ادعاهای دروغین و پوچ برخی موسسات مهاجرتی این است که با داشتن روابطی ویژه با اساتید دانشگاه‌های معتبر جهانی و یا حتی کارمندان و سایر کارکنان این دانشگاه‌ها امکان آن را دارند تا برای شما از این دانشگاه‌ها، کالج‌ها و یا مراکز علمی پذیرش بگیرند بدون آنکه مدارک و رزومه شما در سطح آن دانشگاه مورد نظر باشد. در روند اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع تکمیلی به جز برخی برنامه‌های کشوری و دانشگاهی ویژه این اساتید هستند که اقدام به جذب دانشجویان بین المللی کرده و به آنها فاند اختصاص می‌دهند.

پس هیچ گاه یک استاد عالی رتبه که در دانشگاه‌های مطرح جهان مشغول به کار است اعتبار خود را با چنین عملی خدشه‌دار نخواهد کرد و مطمئن باشید که صرفا روزمه علمی دانشجو را مد نظر قرار خواهد داد. به همین خاطر اگر تا به حال به چنین موسساتی اعتماد کرده‌اید و به بهانه داشتن روابط ویژه هزینه‌ای پرداخت کرده‌اید با وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی ارتباط برقرار کنید.

توصیه ما به شما این است که پیش از اعتماد به هر نوع موسسه مهاجرتی در وبسایت وزارت علوم لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو را بررسی کنید تا در دام این کلاهبرداران نیفتاده و سرمایه و وقت خود را هدر ندهید.

وکیل شکایت از موسسات مهاجرتی

در پایان اگر که با هر روش و یا ترفندی در دام این موسسات مهاجرتی شیاد افتاده‌اید بهتر است هر چه سریع‎‌تر از طریق وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی اقدام به طرح شکایت کنید تا بتوانید هزینه‌های پرداختی خود را بازپس گرفته و ار بروز مشکلات در روند اخذ ویزای خود نیز جلوگیری کنید.

گروه وکلای دیوان سالار با داشتن وکلای بسیار مجرب اقدام به بررسی دقیق قرارداد شما با موسسه مهاجرتی مد نظر کرده و در جهت احقاق حقوق شما اقدام خواهد کرد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

وکیل دیوان سالار بهترین وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی

نکته قابل توجه این است که اخذ ویزا فقط به شرایط خود شخص وابسته است. شرایطی از قبلی عدم سو پیشینه، داشتن تمکن مالی کافی، مدرک زبان، رزومه تحصیلی یا شغلی قوی و سایر مدارک مورد نیاز که بسته به نوع ویزا و کشور مد نظر می‌تواند تا حدی متفاوت باشد. پس بدون داشتن شرایط لازم هیچ موسسه مهاجرتی نمی‌تواند کاری برای شما انجام دهد صرفا موسسات معتبر مهاجرتی به دلیل تجربه بالا و شناخت کافی از این روند اخذ ویزا می‌توانند در سرعت بخشیدن به این فرآیند شما را یاری کنند.

در صورتی که شما نیز از زیان‌دیده‌گان یا شاکی های موسسات مهاجرتی هستید با ما در گروه وکلای دیوان سالار تماس بگیرید تا وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی حق شما را بستاند.

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

در صورتی که هنوز سوالی از وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی دارید، در کامنت ها بپرسید.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل