حقوقی

وکیل قراردادهای بین المللی ✔️ |【وکیل متخصص✔️】

قراردادهای بین المللی چیست | وکیل امور قراردادهای بین المللی خصوصی | تنظیم قراردادهای بین المللی | وکیل حقوق تجارت و...

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل امور قراردادهای بین المللی متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

لیست وکیل امور قراردادهای بین المللی

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

وکیل امور قراردادهای بین المللی

یکی از ارکان اصلی در تجارت و تنظیم قراردادهای بین المللی، وکیل امور قراردادهای بین المللی است. چنین فردی در تمامی مراحل تنظیم قرارداد به دو طرف معامله کمک می‌کند تا در بهترین شرایط، این قرارداد بسته شود.

مجموعه وکلای دیوان‌سالار با توجه به سابقه درخشان و عالی‌ای که دارد، می‌تواند یک گزینه خوب برای تنظیم قراردادهای بین المللی هر فردی باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را کمی بیشتر با وظایف یک وکیل امور قراردادهای بین المللی متخصص و مسائل مربوط به کارش آشنا کنیم.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل امور قراردادهای بین المللی متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم حقوقی دیوان سالار در بیش از ۸۰۰ پرونده ، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

قرارداد بین المللی چیست؟

تنها تفاوتی که این معامله با دیگر معامله‌ها دارد، عدم حضور یکی از طرفین معامله در کشور است. هر معامله نیز به قراردادی نیاز دارد که در چنین شرایطی قرارداد بین المللی بسته می‌شود.

به طور کلی به قراردادهایی که یکی از طرفین قرارداد تابعیت ایرانی نداشته باشد، قرارداد بین المللی می‌گویند. این قرارداد می‌تواند برای معامله فرهنگی، هنری، بازرگانی، تجارت و اقتصادی باشد.

برای بسته‌ شدن چنین قراردادهایی نیاز به یک وکیل امور قراردادهای بین المللی است. این وکیل به شما در امور مربوط به قرارداد بین المللیتان کمک می‌کند. همچنین، از بروز دعاوی بین المللی جلوگیری کرده و قرارداد را به‌درستی تنظیم می‌کند.

وکیل امور قراردادهای بین المللی

از ویژگی‌های مهم یک وکیل قرارداد بین المللی، آشنایی با زبان‌های مختلف است. همان‌طور که مشخص است، قراردادهای بین المللی باید به زبان انگلیسی تنظیم شوند.

پس وکیل مورد نظر نیز باید آشنایی کامل به زبان انگلیسی داشته و در خواندن و نوشتن آن مسلط باشد. البته اگر دو طرف معامله بر سر زبان قرارداد به توافق برسند، ممکن است قرارداد به زبان دیگری هم ثبت شود.

بهترین انتخاب برای یک وکیل امور قراردادهای بین المللی، کسی است که به چند زبان زنده دنیا مسلط باشد.

وکیل تنظیم قرارداد بین المللی

وکیل امور قراردادهای بین المللی کسی است که به‌ خوبی آشنایت کامل نسبت به قوانین و شرایط تنظیم قرارداد بین المللی را دارد. این وکیل شرایط طرفین قرارداد را بررسی کرده و با توجه به آنها، قرارداد را تنظیم می‌کند.

تنظیم قرارداد باید به‌گونه‌ای انجام شود که هیچ یک از منافع طرفین قرارداد پایمال نشود.

اگر شرایط تنظیم قرارداد به‌ خوبی بین طرفین هماهنگ نشود، می‌تواند در آینده اختلافی را به وجود آورد. در صورت بروز چنین اختلافاتی باید به دعاوی داوری بین المللی مراجعه شود که هزینه‌ای زیاد را به همراه دارد.

وکیل قرارداد بین المللی می‌تواند از چنین پیشامدی جلوگیری کند.

از آنجایی که تهران به عنوان پایتخت و مرکز داد و ستدهای بین المللی شناخته میشود، پروندههای این چنینی نیز در تهران به وفور یافت میشود. به همین دلیل یک وکیل امور قراردادهای بین المللی در تهران میتواند انتخاب خوبی برای پیش بردن پرونده و تسریع روند آن باشد.

انواع وکالت قراردادهای بین المللی

به طور کلی، قراردادهای بین المللی به دو دسته زیر تقسیم می‌شود که باید طبق این دسته‌بندی مورد وکالت قرار بگیرند. هر یک از این انواع وکالت شرایط خاصی دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

قرارداد بین المللی از نوع خصوصی

این نوع قرارداد بین المللی بیشتر برای واردات و صادرات کالا، تولیدات و مشابه این موارد استفاده می‌شود. وکیل امور قراردادهای بین المللی خصوصی در زمینه‌های تجارت و معاملات بین المللی خصوصی فعالیت می‌کند.

وکیل تنظیم قرارداد بین المللی

برای داشتن یک قرارداد بین المللی خصوصی بی‌نقص، شما به یک دانش حقوقی بالا نیاز دارید. یک وکیل قرارداد بین المللی خصوصی می‌تواند در این مسیر بسیار کمک‌کننده باشد.

قرارداد بین المللی بین بخش دولتی کشورها

این نوع قرارداد بین المللی در بین بخش‌های دولتی کشورها بسته می‌شود. یک وکیل قرارداد بین المللی بخش دولتی باید از اعضای دولت یا انتخاب شده به دست اعضای دولت باشد.

چنین فردی همه جوانب قرارداد مورد نظر را بررسی می‌کند و بررسی‌های انجام شده خود را به دست یک مرجع معتبر می‌رساند. بعد از رساندن بررسی‌ها به دست یک مرجع معتبر و مورد تأیید قرارگرفتن آن، قرارداد مورد نظر بسته می‌شود.

وکیل تنظیم قرارداد بین المللی در تهران

همان‌طور که گفته شد، وکیل تنظیم قرارداد بین المللی در تهران بسیار است. ولی اگر به دنبال یک وکیل مجرب و کاردرست هستید، می‌توانید از مجموعه وکلای دیوان‌سالار کمک بخواهید.

در این مجموعه بهترین و با تجربه‌ترین وکلا مشغول به کار هستند. آنها بهترین خدمات را به شما در جهت تنظیم قراردادهای بین المللی می‌دهند.

لازم به ذکر است که یک وکیل قرارداد بین المللی باید از علم و تجربه بالایی برخوردار باشد. زیرا قراردادهای بین المللی شامل قوانین و مقررات کشورهای طرفین قرارداد است.

به همین دلیل آگاهی از قوانین امری الزامی برای یک وکیل قرارداد بین المللی است. پس در انتخاب وکیل دقت بالایی به کار گیرید.

وکیل امور قراردادهای بین المللی تهران

بدیهی است که قراردادهای بین المللی باید به زبان انگلیسی تنظیم شوند. زیرا زبان بین المللی در هر جایی، زبان انگلیسی است. ولی طرفین قرارداد می‌توانند بر سر زبان قرارداد خود به توافق برسند و در صورت توافق، زبان قرارداد را تغییر دهند.

از همین رو بهتر است که یک وکیل امور قراردادهای بین المللی آشنایی کامل با چند زبان را داشته باشد. الزامی است که کاملاً به خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی مسلط باشد.

در مجموعه وکلای دیوان‌سالار تمامی وکلا آشنایی کامل به زبان انگلیسی را دارند. این وکلا می‌توانند به شما در تهران برای تنظیم قرارداد بین المللیتان کمک کنند. همچنین، از تجربه و سابقه کاری بالایی برخوردار هستند.

نکات مربوط به قراردادهای بین المللی

در زمان تنظیم یک قرارداد بین المللی باید برخی نکات را در نظر گرفت. هر وکیل امور قراردادهای بین المللی باید این نکات را برای تنظیم قرارداد در نظر گرفته و بر اساس آن پیش برود.

در ادامه این نکات را بررسی و ذکر میکنیم.

  • مکاتبات رسمی
  • تفاهمنامه کتبی
  • یادداشت توافق
  • موافقت‌نامه کتبی

مکاتبات رسمی
دو طرف قرارداد باید تمامی مسائل مربوط به قرارداد را به صورت مکاتبات رسمی انجام دهند. این مسائل شامل نوع کالا، هزینه، خدمات، شرایط پرداخت و مدت اجرای قرارداد است.

وکیل امور قراردادهای بین المللی تمامی این موارد را پیش از بسته‌شدن قرارداد باید بررسی می‌کند.

تفاهمنامه کتبی
پس از گذشت مراحل اولیه، باید یک تفاهمنامه کتبی بین طرفین قرارداد یادداشت شود. در این یادداشت چهارچوب‌های اولیه قرارداد ثبت می‌شود. البته که نوشتن این تفاهمنامه الزامی نیست ولی می‌تواند در مراحل بعدی قرارداد الزام پیدا کند.

یادداشت توافق
این یادداشت شامل جزئیات بیشتری از معامله و قرارداد می‌شود. یعنی بعد از نامه کتبی تفاهم نامه، طرفین بر روی جزئیات بیشتری به توافق می‌رسند که آنها باید ثبت شوند.

وکیل تنظیم قرارداد بین المللی

یادداشت توافق نیز مانند یادداشت تفاهم نامه الزامی نیست ولی در صورت کتبی شدن برخی از توافقات، طرفین قرارداد نسبت به آن توافقات متعهد می‌شوند.

موافقت‌نامه کتبی
در این موافقت‌نامه، موضوعات اصلی و مهم در معامله به صورت کتبی ثبت می‌شود. این موافقت‌نامه الزامی بوده و باید بین طرفین معامله ثبت شود.

البته اگر معامله از نوع کوچک و محدود باشد، تمامی موضوعات معامله ثبت می‌شوند. ولی اگر معامله بزرگی باشد، فقط موضوعات اصلی و مهم به صورت کتبی درمی‌آیند.

ویژگی وکیل امور قراردادهای بین المللی

هر وکیلی باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد. در هر زمینه‌ای، یک وکیل خوب باید سابقه کاری بالا و علم و دانش به‌روز داشته باشد. انتخاب یک وکیل امور بین المللی خوب نیز در مرحله اول باید با توجه‌ به سابقه کاری و دانش در زمینه قراردادهای بین المللی باشد.

در ادامه به برخی دیگر از ویژگی‌های یک وکیل قراردادهای بین المللی می‌پردازیم.

  • یک وکیل امور قرارداد بین المللی باید با زبان خارجی به‌خصوص زبان انگلیسی آشنایی داشته باشد.
  • خواندن و نوشتن روان به زبان خارجی یکی از ویژگی‌های مهم وکیل قراردادهای بین المللی است.
  • باید با شیوه معاشرت تجاری و نحوه مذاکرات بین المللی آشنایت کامل داشته باشد.
  • نسبت به آداب‌ورسوم تجاری در کشورهای خارجی آشنا باشد.
  • نسبت به موضوع مورد معامله آشنایی و مطالعه داشته باشد.
  • منافع سازمان، شرکت یا فردی که وکالتش را به عهده گرفته را به‌خوبی بداند.
  • نسبت به نحوه برگزاری دادگاه در کشور طرف معامله آشنایت داشته باشد.
  • شروط مطابق با قوانین و عرف بین المللی را تعیین کند.
  • تمامی ابعاد حقوقی و قانونی قرارداد را بررسی کند.

وکیل امور قراردادهای بین المللی مورد نظر شما باید تمامی این ویژگی‌ها و مهارت‌ها را داشته باشد تا به‌خوبی بتواند قرارداد بین المللی شما را تنظیم کند.

وکلای مجرب گروه دیوان‌سالار همگی از این ویژگی‌ها همراه با سابقه کاری بالا و علم کافی برخوردار هستند. پیشنهاد می‌شود برای تنظیم انواع قراردادهای بین المللی خود از وکلای دیوان‌سالار کمک بگیرید.

مشاوره قراردادهای بین المللی و تفاوت آن با وکیل امور قراردادهای بین المللی

همان‌طور که می‌دانید، یکی از خدمات خوب گروه وکلای دیوان‌سالار، ارائه مشاوره حقوقی 24 ساعته است.

برای امور مربوط به قراردادهای بین المللی نیز مشاورین حقوقی وجود دارند که می‌توانند به شما مشاوره‌های لازم را بدهند. این فرد به‌ جای شما در جلسه مذاکره شرکت کرده و قرارداد را تنظیم کند.

قرارداد بین المللی
تنها یک تفاوت میان وکیل امور قراردادهای بین المللی و مشاوره قراردادهای بین المللی وجود دارد. مشاور حقوقی در این امور امکان شرکت در دادگاه‌ها و دفاع از موکل را ندارد.

ولی وکیل قراردادهای بین المللی می‌تواند در دادگاه حضور پیدا کند و از موکل خود دفاعیات لازم را به عمل آورد. شرکت در دادگاه‌ها تنها برای یک وکیل ممکن است؛ پس با توجه به نوع نیاز خود می‌توانید از وکیل یا مشاور حقوقی کمک بگیرید.

در آخر

وکیل امور قراردادهای بین المللی به شما کمک می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان با طرف معامله خود به توافق برسید. این فرد تمامی توافقات را به صورت کتبی ثبت می‌کند تا در صورت به وجود آمدن اختلاف، مشکل‌ساز نشود.

وکلای دیوان‌سالار انتخابی خوب برای تنظیم قراردادهای بین المللی شما هستند.

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.98

اگر هنوز سوالی از وکیل امور قراردادهای بین المللی دارید، در کامنت بپرسید وکلا در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل