کیفری

وکیل مطالبه ارش البکاره✔️ +【چگونگی و مراحل مطالبه ارش البکاره✔️】

مطالبه ارش البکاره | آیا در صورت رضایت باز هم ارش البکاره میشود؟ | ارش البکاره در دوران نامزدی و ...

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل مطالبه ارش البکاره متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

جهت مشاهده لیست وکیل مطالبه ارش البکاره و نمونه پرونده های دیوان سالار به انتهای صفحه مراجعه کنید.

همه چیز در خصوص مطالبه ارش البکاره

در روال پرونده‌هایی مثل درخواست ارش البکاره و اثبات ازاله ی بکارت، حضور یک وکیل خبره در کنار شاکی بسیار موثر است. زیرا با آگاهی کامل نسبت به قوانین میتواند روند پرونده را پیش ببرد و دانش کافی برای اثبات این موضوع در قوانین اسلامی کشور ما را دارد. وکیل مطالبه ارش البکاره، امینِ شما در روند این پرونده خواهد بود. گروه وکلای دیوان سالار، به شما کمک میکند تا مشکلات حقوقی خود را در کم ترین زمان ممکن حل کنید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم گروه وکلای دیوان سالار در بیش از ۸۰۰ پرونده، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

در ادامه چگونگی و مراحل مطالبه ارش البکاره و مهم ترین نکات مربوط به آن از قبیل نمونه رای ارش البکاره، ارش البکاره در دوران نامزدی، ارش البکاره و مهر المثل، ارش البکاره در دوران نامزدی، ارش البکاره در رابطه نامشروع، ارش البکاره در زنا، ارش البکاره در تجاوز به عنف و … را از نظر وکیل کیفری بررسی خواهیم کرد.

اگر پرده بکارت دختر از بین بره

ارش البکاره چیست؟

ارش در اصطلاح به دیه ای گفته میشود که در برابر خسارت مالی یا جانی به فردی که خسارت دیده است، پرداخت میشود. اما مقدار این دیه، در همه موارد شرع مشخص نشده است.

منظور از ارش البکاره، دیه ای ایست که به ازای از بین بردن بکارت دختر، به شکل رابطه جنسی یا با شئ، باید پرداخت شود. چه عمدی و آگاهانه باشد، و چه غیر عمد و اتفاقی.

ایا در صورت رضایت بازهم ارش البکاره میشود؟

ارش البکاره فقط در صورتی قابل دریافت است که رابطه جنسی، بدون رضایت زن انجام شده باشد و میلی به انجام رابطه نداشته. یا دقیق‌تر، تجاوز صورت گرفته باشد.

در صورت وجود رضایت زن به رابطه، حکمِ صادره فرق میکند و هیچ ارش البکاره و مهر المثلی به زن تعلق نمیگیرد.

ارش البکاره و مهر المثل

مهرالمثل به مهریه ای گفته میشود که کارشناسان دادگاه، با توجه به شرایط زن؛ متناسب با تحصیلات، شان خانوادگی و اجتماعی، چهره و… و متناسب با موقعیت زمانی و مکانی فرد تعیین میکنند. مهر المثل در صورت نبودن محرمیت بین طرفین به زن تعلق میگیرد. که معمولاً در تجاوز هیچ محرمیتی خوانده نشده. معمولاً مقدار ارش البکاره، معادل مهرالمثل فرد در نظر گرفته میشود. اگر زن باکره نباشد، فقط به او مهر المثل تعلق میگیرد.

ارش البکاره در دوران نامزدی

در دوران نامزدی، که برای آشنایی بیشتر طرفین در نظر گرفته شده، ممکن است صیغه ی محرمیت خوانده شود یا خیر. که حکم این دو متفاوت است.

اگر بین دختر و پسر صیغهی محرمیت با تعیین مقدار مهریه، خوانده شود و در این دوران رابطه جنسی صورت بگیرد، پسر باید مهریه ی تعیین شده را بپردازد. اگر مهریه ای تعیین نشد، دختر میتواند مهر المثل را درخواست کند. به دلیل این که صیغه خوانده شده ولی مهریه ای مشخص نشده، باید به این روش مهریه پرداخت شود.

اگر در دوران نامزدی، بدون صیغهی محرمیت و مهم‌تر از آن، بدون رضایت دختر، رابطه جنسی انجام شود؛ ارش البکاره به دختر تعلق میگیرد. همچنین پسر باید مهر المثل دختر را هم پرداخت کند. به عبارت دیگر در این جا به دختر تجاوز شده است و دختر می تواند با کمک وکیل تجاوز دادخواستی را به دادگاه ارائه دهد.

نمونه رای ارش البکاره

در خصوص اتهام (م.ز) مبنی بر ارتکاب عمل منافی عفت با عنف و جرح عمدی (ازاله بکارت س.الف. با دست) با عنایت به جمیع محتویات پرونده، گزارشات واصله و مفاد شکوائیه شکات (الف)(س)و(س) همگی (الف) و توجه به مفاد کیفرخواست صادره از سوی دادسرا هم چنین اقاریر صریح متهم در جریان دادرسی که بیان داشته و به لحاظ خیانت همسر با خواهر زن (س. ۱۵ ساله) ارتباط برقرار نموده است. این ارتباط حسب اظهار شکات و دلایل و قرائن موجود با اکراه در نیمه شب صورت گرفته که منجر به ازاله بکارت شاکیه نیز گردیده و مراتب توسط پزشکی قانونی نیز تأیید شده است.

با توجه به مراتب فوق الذکر و صرف نظر از دفاع بلاوجه متهم در دادگاه که به جهت فرار از مجازات مطرح گردیده است. علم و یقین بر بزهکاری وی به استناد موارد فوق حاصل گردیده؛ بنابراین به استناد ماده ۶۳۷ از قانون مجازات اسلامی حکم محکومیت وی به تحمل نود و نه (۹۹) ضربه شلاق تعزیری و هم چنین به استناد تبصره ۲ از ماده ۲۶۹ قانون مجازات اسلامی از باب جنبه عمومی جرم (ایراد جرح عمدی) و بیم تجری مرتکب یا دیگران محکومیت وی به تحمل شش ماه حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و مضافاً از باب جنبه خصوصی جرم و جبران ضرر وارده به شاکیه (س. الف.) به استناد ماده ۳۶۷ قانون مجازات اسلامی و نظر به کارشناس رسمی دادگستری (اوراق ۴۵ و ۴۶ پرونده) مبنی بر تعیین ارش البکاره محکومیت نامبرده به پرداخت مبلغ یکصد و هشتاد میلیون ریال (معادل هجده میلیون تومان) ارش البکاره در حق شاکیه(س. الف.) صادر و اعلام میگردد. رأی صادره حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر در محاکم تجدیدنظر استان میباشد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

ارش البکاره در زنا و ارش البکاره در رابطه نامشروع

ارش البکاره در رابطه نامشروع و زنا حکم یکسانی دارد. زیرا رابطهی نامشروعی که موجب از بین رفتن بکارت شود، همان زنا میباشد. در صورتی که زن، شاکی باشد و زنا به صورت تجاوز و بدون رضایت دختر صورت گرفته باشد، میتواند توسط وکیل رابطه نامشروع دادخواستی بر همین مبنی ارائه کند تا مرد محکوم به پرداخت ارش البکاره و مهر المثل با توجه به شرایط زن شود.

در این چنین موارد مرد به ضربه‌های شلاق نیز محکوم میشود.

ارش البکاره در تجاوز به عنف

تجاوز یا زنای با عنف و اکراه، به رابطه جنسی بدون رضایت گفته میشود، که از روی جبر و با اکراه شکل بگیرد. حکم تجاوز به عنف، اشد مجازات یا همان اعدام میباشد. اگر زن باکره باشد، مرد باید علاوه بر ارش البکاره، مهر المثل را هم پرداخت کند. ولی اگر باکره نبود، فقط محکوم به پرداخت مهر المثل میشود.

میزان ارش البکاره در سال 1400

همانطور که گفته شد، ارش البکاره جزو مواردی است که در شرع، مقدار مشخصی برای آن تعیین نشده است و متناسب با زمان و مکان، مقدار آن را کارشناسان دادگاه تعیین میکنند.

حداقل میزان ارش البکاره چه مقدار است؟

تاکنون در قانون برای ارش البکاره حداقلی تعیین نشده است اما همانطور که قبلا اشاره کردیم میزان آن برای زن به معادل یک مهرالمثل تعیین می شود. پس مهرالمثل هم با توجه به شأن و موقعیت اجتماعی زن و توسط یک کارشناس دادگستری تعیین و ضمیمه پرونده می شود.

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است کهسقف مبلغ ارش البکاره به اندازه دیه کامل یک زن است.

یعنی اگر میزان مهرالمثل از میزان دیه کامل یک زن فراتر برود ارش البکاره به همان مقدار مبلغ دیه باید پرداخت شود.

رأی وحدت رویه ارش البکاره

رأی شماره ۹۰/۶۸۳ صادره از شعبه ۲۱۴ دادگاه عمومی حقوقی تهران

در خصوص دعوی خانم ه.م با وکالت آقای ح.ر به طرفیت آقای ی.م به مطالبه ارش‌البکاره به انضمام خسارت مادی و معنوی و هزینه دادرسی و حق‌الوکاله از حیث صلاحیت مقوم به ۵۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال. با توجه به محتویات پرونده و مستند ابرازی از سوی خواهان و مدافعات خوانده، نظر به اینکه دلیلی مبنی بر اینکه خواهان در اثر اعمال حیله یا تهدید و یا سوء استفاده از زیر دست بودن، حاضر به هم‌خوابگی نامشروع شده باشد، ارائه نشده است با استفاده از ماده ۹ قانون مسئولیت مدنی و استعانت از اصول کلی برائت و عدم اشتغال ذمه، حکم به بی‌حقی خواهان صادر می‌گردد. رأی صادره قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان تهران می‌باشد.

آیا می دانید؟

رای دادگاه شعبه ۱۳ دادگاه تجدیدنظر استان تهران

تجدیدنظرخواهی خانم ه.م با وکالت آقای ح.ر به طرفیت آقای ی.م نسبت به دادنامه شماره ۹۰/۶۸۳ صادره از شعبه ۲۱۴ دادگاه عمومی حقوقی تهران که به موجب آن حکم به بی‌حقی خواهان بدوی به شرح دادنامه تجدیدنظرخواسته صادر گردیده است، وارد نمی‌باشد. زیرا دادنامه تجدیدنظرخواسته بر اساس محتویات پرونده و دلایل و مدارک ابرازی صحیحاً و مطابق مقررات قانونی و خالی از هرگونه اشکال صادر شده و تجدیدنظرخواه در این مرحله از رسیدگی دلیل یا مدرک قانع‌کننده و محکمه‌پسندی که نقض و بی‌اعتباری دادنامه معترضٌ‌عنه را ایجاب نماید، ابراز ننموده و لایحه اعتراضیه متضمن جهت موجه نیست و تجدیدنظرخواهی با هیچ‌یک از شقوق ماده ۳۴۸ قانون آیین دادرسی مدنی مطابقت ندارد. لذا دادگاه ادعای تجدیدنظرخواه را وارد و محمول بر صحت تشخیص نداده و دادنامه مورد اعتراض را منطبق با مقررات و اصول دادرسی می‌داند. مستنداً به ماده ۳۵۸ قانون آیین دادرسی مدنی، ضمن رد درخواست تجدیدنظرخواهی دادنامه تجدیدنظرخواسته را عیناً تأیید می‌نماید. رأی صادره قطعی است.

نحوه مطالبه ارش البکاره

با کمک وکیل باید دادخواستی بر همین مبنی ثبت کند. سپس شاهدان را به دادگاه معرفی کند و مدارک پزشکی قانونی و اسنادی که مبنی بر از بین رفتن بکارت و اثبات تجاوز باشد را به وکیل خود ارائه دهد تا بتواند ادعای خود را اثبات کند و طرف مقابل را به پرداخت ارش البکاره محکوم کند. وکیل مطالبه ارش البکاره در این راه به شما کمک میکند تا همه چیز روند قانونی خود را طی کند. شما میتوانید از گروه وکلای دیوان سالار درخواست وکیل کنید تا شما را در این پرونده همراهی کند.

سوالات متداول ارش البکاره

در ادامه برخی از مهمترین سوالات ارش البکاره را پاسخ خواهیم داد:

چگونه ثابت می شود که بکارت دختر زایل گردیده و ارش البکاره به ایشان تعلق می گیرد؟

جهت اثبات این موضوع نیاز به شکایت علیه مجرم همینطور اقرار او و یا حضور شاهد (اگر باشد) است. از همه مهمتر باید به پزشکی قانونی مراجعه کرد و اقدامات پیگیری را بعمل آورد.

در چه صورتی ارش البکاره به دختر تعلق می گیرد؟

در صورتی که اثبات شود؛ ازاله بکارت دختر بدون نیرنگ و حیله و همینطور با زور بر خلاف میل باطنی او اتفاق افتاده باشد.

مقدار مهرالمثل چه میزان است؟

این میزان بر اساس شرافت و حیثیت خانوادگی زن و سایر صفات او تعیین می شود.

لیست وکیل مطالبه ارش بکاره

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

وکالت تخصصی

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

و بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده دیگر

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی در خصوص مزالبه ارش البکاره دارید در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل