حقوقیکیفری

پیگیری رای دادگاه تجدید نظر [بهترین و سریع‌ترین روش]

برای اعطای وکالت به وکیل متخصص دادگاه تجدیدنظر ، تماس بگیرید: 44899341-021

در صورتی که تنها نیاز به مشاوره دارید، سوال خود را در کامنت های انتهای این صفحه بپرسید. مشاورین حقوقی ما در کوتاه‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ می‌دهند.


پیگیری رای دادگاه تجدید نظر

برای اعتراض به آراء صادر شده توسط دادگاه، احتمال تغییر رای دادگاه تجدید نظر وجود دارد، که یکی از رایج ترین شیوه ها تجدید نظرخواهی است. در ادامه این مقاله به نحوه، شرایط و مرور زمانی تجدید نظرخواهی و پیگیری رای دادگاه تجدید نظر می پردازیم.

نمونه پرونده های گروه وکلای دیوان سالار

۱. پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

۲. پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

۳. پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

۴. پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

۵. پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

۶. پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

۷. پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

۸. پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

۹. پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

۱۰. پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

۱۱. پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

۱۲. پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

۱۳. پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

۱۴. پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

۱۵. پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

۱۶. پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

۱۷. پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

۱۸. پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

۱۹. پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

۲۰. پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

و…

ویدیوی زیر مربوط به یکی از پرونده‌های رسانه ای گروه وکلای دیوان سالار است که متاسفانه اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران دست پسر جوان را با شمشیر قطع کرده بودند.

این ویدیو دارای صحنه‌های دلخراش می‌باشد.

درخواست تجدید نظر به چه معناست؟

درخواست بازبینی و بررسی رای صادر شده توسط رای بدوی را تجدید نظرخواهی می گویند. به این معنا که هریک از طرفین پرونده، برای اطمینان از رای صادر شده می توانند تقاضای بازبینی و بررسی دوباره پرونده را بدهند.

جهات درخواست تجدید نظر

برای درخواست تجدید نظر، باید یکی از موارد زیر به همراه پرونده ارائه شوند عبادتند از:

  • ادعا کند که دلایل و مستندات دادگاه بی اعتبار است.
  • ادعا کند که شهادت شهود فاقد اعتبار قانونی است.
  • ادعا کند که قاضی به دلایلی که در دادگاه ابراز شده بی توجه بوده است.
  • ادعا کند که رای صادر شده با موازین شرعی و یا نقررات قانونی مغایرت دارد.
  • ادعا کند که قاضی و یا دادگاه صادر کننده رای صلاحیت رسیدگی به موضوع مورد نظر را نداشته اند.

مهلت مقرر برای درخواست تجدید نظر

مهلت مقرر شده برای درخواست تجدید نظر برای افراد مقیم ایران 20 روز و برای افراد خارج از کشور 2 ماه پس از صدور رای توسط دادگاه بدوی است.

رای نهایی دادگاه تجدید نظر

اگر معترض در مهلت داده شده نتواند درخواست واخواهی دهد، باید عذر موجه خود را ثابت نماید و آن را ضمیمه درخواست کند و تحویل دادگاه دهد. دادگاه پس از بررسی مدارک ارائه شده، در صورتی که عذر را موجه تشخیص دهد، اجرای حکم را متوقف نموده و رای گیری را مجدداً آغاز می‌کند. جهات عذر موجه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • حوادث قهریه مانند: سیل، زلزله، آتش سوزی و…
  • در حبس یا توقیف بودن
  • فوت یکی از نزدیکان درجه یک: پدر، مادر، اولاد و همسر
  • بیماری که مانع از حرکت شود

در صورتی که یکی از موارد بالا اتفاق افتد و معترض در مهلت داده شده نتواند درخواست اعتراض به رای دادگاه تجدید نظر را مطر نماید، با ارائه شواهد مربوطه می‌تواند مجدداً مجاز به اعتراض به رای شود.

دادگاه تجدید نظر

دادگاه هایی که در مرکز هر استان جهت رسیدگی به اعتراضات بنا شده اند، این اعتراضات در قالب در خواست تجدید نظر برای بازبینی و بررسی دوباره رای صادر شده در دادگاه بدوی، به این دادگاه ارجاع داده می شوند، تا پس از بررسی های دوباره و اعمال دلایلی که متقاضی ضمن پرونده برای تجدید نظر خواهی ثبت کرده، نتیجه گیری کنند که آیا رای صادر شده صحیح است یا خیر.

اعتراض به رای دادگاه در سامانه ثنا

این سامانه به شکلی طراحی شده است که افراد تمامی امور قضایی خویش از قبیل شکایت، دادخواست، لوایح، اعتراض و اظهارنامه خویش را از طریق این سامانه انجام دهند.

درخواست تجدید نظر در سامانه ثنا

همانطور که اشاره سامانه ثنا سیستمی برای انجام امور قضایی همانند درخواست تجدید نظر است.

پیگیری رای دادگاه

در گذشته رای های صادر شده بعد از صدور توسط مامورین ابلاغ می شد به هر دو طرف دعوا، اما در چند سال اخیر با راه اندازی سامانه ثنا این امر از طریق این سامانه انجام می پذیرد.

نحوه پیگیری رای دادگاه تجدید نظر

در عصر جدید برای رسیدگی و اطلاع از روند پرونده های قضایی، همانند سابق امکان مراجعه به دادگاه و یا ارسال ابلاغیه ممکن نیست. از این رو سامانه ای برای سهولت پیگیری روند پرونده های قضایی که پیگیری رای دادگاه تجدید نظر نیز جزوی از آن است، توسط قوه قضاییه راه اندازی شده است. که با نام سامانه ثنا یاد می شود.

برای پیگیری رای دادگاه تجدید نظر می توانید از سایت عدل ایران نیز اقدام کنید.

در خصوص تجدید نظر اصولا از طرفین دعوا در جلسه رسیدگی حاضر نمی شوند مگر اینکه برای توضیحات توسط دادگاه دعوت شوند.

در خصوص تجدید نظر اصولاً طرفین دعوا در جلسه رسیدگی حاضر نمی‌شوند مگر اینکه توسط دادگاه برای ارائه توضیحاتی دعوت شوند.

پیگیری پرونده دادگاه تجدید نظر استان تهران

تعدادی از افراد بر این باورند که پیگیری در سامانه ثنا امکان پذیر نیست و فقط برای دریافت و مشاهده ابلاغیه است اما در صورتی که کاملا اشتباه میکنند؛ فرقی نمیکند پرونده شما در دادگاه تجدید نظر تهران و سایر شهرها باشد، شما میتوانید با مراجعه به سامانه ثنا از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوید اما لازم به ذکر است که قبل از هر اقدامی، شما نیازمند ثبتنام در سامانه و مراجعه حضوری به دفاتر الکترونیک قضایی میباشید تا رمز ورود شخصی خود را دریافت نمایید.

مشاهده رای دادگاه تجدید نظر

در رابطه با مشاهده رای دادگاه تجدید نظر، شما میبایست ابتدا در سامانه ثنا ثبتنام اولیه خود را انجام دهید و سپس به دفتر الکترونیک قضایی مراجعه کنید تا رمز ورود سامانه را دریافت نمایید؛ سپس پس از دریافت رمز شما میتوانید وارد سامانه شوید و در سامانه از بین گزینه های موجود، رای غیابی دادگاه تجدید نظر خودر را مشاهده کنید.

پیگیری پرونده دادگاه تجدید نظر با شماره پرونده

راجع به پیگیری پرونده دادگاه تجدید نظر با شماره پرونده همانند 2 مورد بالا، باز هم نیازمند ثبتنام اولیه در سامانه ثنا و دریافت رمز ورود شخصی میباشید، سپس با داشتن شماره پیگیری 16 رقمی شما میتوانید از آخرین وضعیت پرونده خود در دادگاه تجدید نظر مطلع شوید.

مرجع پیگیری رای دادگاه تجدید نظر

همانطور که در بخش قبل خدمتان ارز کردیم مرجع خاصی برای پیگیری رای دادگاه تجدید نظر وجود ندارد و برای پیگیری روند پرونده یا از طریق سایت عدل ایران اقدام کنید یا باید از طریق سامانه ثنا با به همراه داشتن:

  • رمز شخصی
  • کد ملی
  • شماره ۱۶ رقمی پرونده
  • شماره ردیف فرعی و
  • رمز پرونده که از شعبه مربوط اخذ می کنید

اقدام کنید.

پیگیری پرونده در دادگاه تجدید نظر استان تهران

پیگیری پرونده در دادگاه تجدید به دو روش قابل انجام است. در روش اول میتوانید به سامانه ثنا مراجعه کنید و در روش دوم پیگیری توسط پیامک می باشد.

پیگیری پرونده دادگاه تجدید نظر استان مازندران

پیگیری پرونده دادگاه تجدید نظر استان مازندران و یا هر استان دیگری به این علت مهم است که پس از اعلام رای مدت زمان مخصی برای فرجام خواهی طرفین دعوا وجود دارد که در صورت عدم درخواست فرجام خواهی حکم دادگاه تجدید نظر تبدیل به حکم نهایی شده و این حکم قابل اجرا است.
برای این منظور قوه قضاییه سامانه ای را با عنوان سامانه ثنا راه اندازی کرده است که هر یک از طرفین برای پیگیری پرونده دادگاه تجدید نظر استان مازندران و یا هر استان دیگری میتوانند با وارد کردن کد ملی و شماره پونده از نتیجه حکم صادره در دادگاه تجدید دنظر باخبر شوند.
همپنین برای پیگیری پرونده دادگاه تجدید نظر استان مازندران و سایر استانها می توانند از طریق پیامک اقدام کنند.

پیگیری رای دادگاه تجدید نظر با شماره پرونده

یکی از راه های پیگیری پرونده قضایی استفاده از شماره پرونده 16 رقمی و رمز پرونده 5 رقمی مختص هر پرونده ای است.

مدت زمان رسیدگی به تجدید نظر

در مورد مدت زمان بررسی تجدید نظر برای پیگیری رای دادگاه تجدید نظر زمان مشخصی تعیین نشده است که دادگاه موظف باشد طبق آن به پرونده رسیدگی کند. و همچنین حکم طادر شده در دادگاه تجدید نظر قطعی است مگر در موارد خواص همچون اعاده دادرسی یا ماده 477.

وکیل پیگیری رای دادگاه تجدید نظر

در مورد پیگیری رای دادگاه تجدید نظر، پس از طی روند تجدید نظرخواهی پیشنهاد می شود از وکیل متخصص در امر پیگیری رای دادگاه تجدید نظر مشاوره و کمک بگیرید. چون ممکن است پرونده به موارد خاصی همچون اعاده دادرسی در دادگاه تجدید نظر یا ماده 477 ختم شود. در این صورت شما می توانید در مورد حکم صادر شده توسط دادگاه تجدید نظر نیز اعتراض کنید.

در مورد پیگیری رای دادگاه تجدید نظر این نکته را در نظر داشته باشید که همراهی یک وکیل متخصص و با تجربه در این امر می تواند از بدو درخواست شما را یاری کند و اگر چنانچه در مرحله تجدید نظرخواهی از کمک وکیل متخصص بهره نبرده اید بهتر است در مرحله پیگیری رای دادگاه تجدید نظر به این اهم توجه کنید.

بهترین وکیل پیگیری رای دادگاه تجدید نظر

بهترین وکیل پیگیری رای دادگاه تجدید نظر شخصی است که هم تجربه کافی و لازم را در مورد پیگیری رای دادگاه تجدید نظر داشته باشد، هم پرونده های متعددی در حیطه درخواست تجدید نظر و پیگیری رای دادگاه تجدید نظر مطالعه و یا اخذ کرده باشد. این تبحر سبب می گردد که شما به عنوان شخصی که درخواست تجدید نظر کرده اید با اطمینان خاطر بتوانید پیش بروید و از بابت پیگیری رای دادگاه تجدید نظر نیز تعلق خاطر داشته باشید. چون سپردن کار به دست شخصی که تخصص و تجربه بالا در حیطه کاری خود دارد، می تواند نتایج خوبی را به ارمغان بیاورد. پیگیری رای دادگاه تجدید نظر از جمله مواردی است که می تواند سرنوشت یک پرونده را تغییر دهد.

هزینه وکیل پیگیری رای دادگاه تجدید نظر

حق الوکاله و هزینه‌هایی که صرف امور پرونده می‌شود متغیر است. ارزان بودن قیمت نباید ما را گول بزند، چون بعضی از مشاورین با قبول پرونده‌های زیاد و ارزان و تعداد بالا، فرصت رسیدگی به هر کدام را ندارند و عموماً با جزئیات و به صورت کامل پیگیر پرونده نمی‌شوند. پرداخت یک مقدار مبلغ مناسب، به شما این اطمینان را می‌دهد که وکیل مورد نظر با تمرکز بیشتری برای کار شما وقت می‌گذارد.

تعرفه هزینه اخذ وکیل پیگیری رای دادگاه تجدید نظر معمولا درصدی از مبلغ مورد مطالبه می باشد

برای اطلاع از هزینه مشاورین متخصص و اعطا وکالت به بهترین وکیل پیگیری رای دادگاه تجدید نظر با گروه وکلای دیوان سالار تماس بگیرید.

لیست وکیل دادگاه تجدید نظر

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.2

اگر هنوز سوالی در مورد پیگیری رای دادگاه تجدید نظر دارید در کامنت‌ها بپرسید. کارشناسان حقوقی به سرعت پاسخ می‌دهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

3 دیدگاه

  1. ممنون از مطالب مفیدی که ارائه میدین.
    میتونم اینجا سوالمو بپرسم؟ کسی فرصت جواب دادن داره؟

  2. وقتتان بخیر.
    من یک مشکلی در زمینه رای دادگاه برام پیش آمده، دوستم یکبار شما را معرفی کرد. چطور میتوانم وکیل بگیرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل