ملکی

دستور فروش ملک در رهن 🥇【+ مجازات فروش ملک در رهن بانک ✔️】

مجازات فروش ملک در رهن بانک | فروش ملک در رهن جرم است | دستور فروش ملک مشاع در رهن بانک و ...

در این مطلب صفر تا صد دستور فروش ملک در رهن را به زبان ساده توضیح داده ایم و به مهمترین سوالات شما از قبیل اینکه مراحل اخذ دستور فروش ملک در رهن بانک چیست؟ مجازات فروش ملک در رهن چیست و … پاسخ داده ایم. پس تا انتهای این مطلب را به دقت بخوانید.

با توجه به اهمیت موضوع چنین پرونده هایی، توصیه میشود پیش از هر اقدامی با وکیل متخصص مشورت کنید.
همچنین در انتهای همین صفحه میتوانید لیست بهترین وکیل دستور فروش را مشاهده میکنید.

دستور فروش ملک در رهن

اگر شما بخواهید ملکی را که در رهن بانک میباشد را بفروشید، حتما باید به قوانین دستور فروش ملک در رهن به صورت کامل مسلط باشید زیرا که هرگونه سرپیچی از قانون چه به صورت عمد و چه به صورت سهوی، مجازات سنگینی در پی دارد. همچنین استفاده از تجربیات یک وکیل ملکی متخصص و باتجربه در این زمینه می‌تواند خیال شما را برای همیشه راحت کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم مهم‌ترین نکات در رابطه با دستور فروش ملک در رهن را بررسی کرده و چندین وکیل متخصص در این زمینه را معرفی کنیم.

رهن چیست؟

به زبان ساده رهن به قراردادی گفته میشود که با استفاده از آن کسی که بدهکار است مبلغی را به عنوان وثیقه نزد کسی که طلب دارد میگذارد تا در مدت زمان تایین شده فرد مدیون بدهی خود را تسویه کند.

در مواردی شما مبلغی را که قابل تبدیل حتی به ماشین یا ملک و غیره را برای شخص ثالثی وثیقه میگذارید. در این صورت کسی که بدهکار است داین، کسی که مبلغی را در رهن گذاشته را راهن و کسی که رهن را گرفته مرتهن، و خود مالی که در رهن گذاشته شده است را مال مرهونه و یا رهنیه، مینامند.

حال با عقد این قرارداد هر کدام از طرفین حق و حقوقی دارند که لازمه دفاع از خود و رسیدن به مطالباتتان شما نیاز دارید که حتما به این گونه از قوانین مسلط باشید. به طور مثال عقد کردن رهن از طرف راهن ضروریست، پس نمیتواند قرارداد را به هم بزند زیرا که او درواقع بدهکار طرف مقابل است. اما از سوی دیگر برهم زدن قرارداد عملی است که به سادگی از طرف مرتهن قابل انجام شدن است.

چنانچه زمان کافی برای مطالعه کامل این مقاله را ندارید، حتما به فایل صوتی گوش کنید.

ارکان رهن

رهن ارکان 4 گانه دارد. به این معنا که هر موقع این ۴ رکن در کنار هم وجود داشتند، قرارداد رهن صورت گرفته است:

  • ‌رهن
  • راهن
  • مرتهن
  •  عین مرهونه

رهن

به قراردادی گفته میشود که برای این امر نوشته شده است.

راهن

شخصی که پول خود یا سند خودرو و یا ملکی را به عنوان وثیقه گرو شخص طلبکار و یا بانک قرار میدهد.

مرتهن

بانک و یا شخص طلبکار و یا هر موسسه مالی و اعتباری که مال راهن را نزد خود گرو گذاشته است.

عین مرهونه

ملک، مال، پول و یا سند ماشینی که گرو گذاشته میشود.

فک رهن ملک در رهن

فک رهن ملک در رهن بانک در واقع به معنای خارج کردن سند ملکی است که در رهن بانک است.

شما برای فروش ملکی که در رهن بانک است، اول باید سند آن ملک را از رهن بانک خارج کنید،‌ سپس اقدام به فروش کنید. در نتیجه ابتدایی ترین قدم برای اجرای حکم دستور فروش ملک در رهن، فک رهن ملک در رهن بانک میباشد.

فک رهن ممکن است به راه های مختلفی انجام شود که در ادامه به هر کدام به صورت تخصصی میپردازیم. هرکدام سختی خود را دارند و هر روش مختص به نوعی از پرونده ملکی میباشد، که شما باید با دقت بررسی کنید که پرونده شما از کدام نوع از پرونده های ملکی میباشد تا تصمیم درستی بگیرید و متحمل ضرر و زیان سنگینی نشوید.

دستور فروش ملک مشاع در رهن بانک

زمانی که مالکین یک ملک در خصوص فروش ملک به توافق نرسند؛ متقاضیان فروش می‌توانند از دادگاه دستور فروش ملک را بخواهند. اما درصورتی‌که ملک در رهن بانک باشد؛ فروش آن به‌صورت قانونی امکان‌پذیر نخواهد بود. به بیان ساده‌تر دستور فروش ملک مشاع در رهن بانک نیز یک اقدام غیرقانونی محسوب می‌شود.

در این شرایط متقاضی فروش باید با تسویه‌حساب با بانک، فک رهن ملک را انجام دهد و سپس درخواست فروش ملک را به دادگاه ارائه دهد. البته این موضوع نکات و قوانین زیادی دارد که توصیه می‌شود اطلاعات موردنیاز خود را از یک وکیل کاربلد دریافت کنید. لازم به ذکر است که وکلای دیوان سالار می‌توانند در خصوص مباحثی همچون دستور فروش ملک در رهن به شما مشاوره‌های خوبی ارائه دهند.

در صفحه زیر درباره دستور فروش ملک مشاع به طور کامل توضیح داده ایم:

دستور فروش ملک مشاع

مجازات فروش ملک در رهن بانک

بر اساس ماده ۷۹۳، هر تصرفی در ملک رهنی بدون اجازه مرتهن ممنوع است. در واقع معامله ملک در رهن بانک یک نوع کلاهبرداری محسوب می‌شود. به‌این‌ترتیب افرادی که چنین معامله‌هایی انجام می‌دهند؛ کلاهبردار هستند و باید مجازات شوند.

مجازات فروش ملک در رهن بانک یک تا چند سال حبس و جریمه نقدی است. البته برای این جزای نقدی، مبالغ بسیاری بالایی در نظر می‌گیرند. به‌طورکلی اقداماتی همچون دستور فروش ملک در رهن، مجازات‌های سنگینی دارند.

وکالت فروش ملک در رهن بانک

زمانی که یک ملک در رهن بانک باشد؛ موکل (فروشنده) می‌تواند یک وکالت‌نامه بلاعزل به خریدار بدهد. همان‌طور که می‌دانید وکالت‌نامه بلاعزل، وکالت‌نامه است که در آن موکل علاوه بر واگذاری اختیاراتی به وکیل، حق عزل و برکناری او را نیز از خود می‌گیرد.

بر اساس این وکالت‌نامه هر زمانی که اقساط ملک در بانک به پایان برسد و ملک از رهن خارج شود؛ خریدار می‌تواند بدون حضور فروشنده سند ملک را به نام خود کند. البته اطلاع و رضایت بانک برای چنین معامله‌ای که بدون حضور فروشنده است؛ ضروری خواهد بود.

فراموش نکنید که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وکالت فروش ملک در رهن بانک می‌توانید با وکلای دیوان سالار در تماس باشید.

همچنین در لینک زیر بخوانید:

دستور فروش ملک مشاع با سند عادی

انواع روش های فک رهن ملک در رهن

در ابتدا گفتیم که روش های مختلفی برای فک رهن ملکی که در رهن بانک است، وجود دارد که هرکدام به صورت تخصصی برای نوعی از پرونده و پیچیدگی هایش به وجود آمده است. کمک گرفتن از وکیل متخصص خرید و فروش ملک در رهن میتواند کمک شایانی بکند.

انواع این راه ها عبارتند از:

  • تسویه حساب مطالبات بانک
  • تعویض سند با سندی دیگر که در رهن بانک نیست
  • گذاشتن سپرده در بانک
  •  شرایط ویژه بانک

تسویه حساب مطالبات بانک

یکی از راه هایی که با استفاده از آن میتوان سند ملک خود را که در رهن بانک است را فک رهن کنید،پس از تسویه حساب کامل با بانک، شما میتوانید برای فک رهن که اولین قدم برای گرفتن دستور فروش ملک در رهن است اقدام نمایید.

تعویض سند با سندی دیگر که در رهن بانک نیست

یکی از راه های ساده و بی دردسر که وکلای متخصص در این امور پیشنهاد میدهند تعویض سند میباشد.

با تعویض سند خود با سند دیگر شما سندی را که در رهن بانک است را آزاد میکنید و مهم ترین اقدام برای گرفتن دستور فروش ملک در رهن را آغاز میکنید. انجام اینگونه معاملات حساسیت بالایی دارد و ممکن است در این نقل و انتقلات بانک برای خود مبلغی را به عنوان سود در نظر بگیرد که شما با گرفتن وکیل متخصص در این زمینه میتوانید از ضرر و زیان ناشی از سود بانک رهایی یابید البته تخصص وکیل در این رابطه که تسلط کافی به دستور فروش ملک در رهن و همچنین تسلط به قانون را کامل داشته باشد مهم است.

نکته قابل توجه در این روش برای فک رهن ملک در رهن این است که شما میتوانید حتی سند ملکی را که به اسم خودتان نیست و به اسم شخص ثالثی است را تعویض کنید که شرایط مختص به خودش را دارد. در این روش شما باید حداکثر 6 ماه تا 1 سال بدهی خود را تسویه حساب کنید و سند را آزاد کنید.

در تمامی این روش های ذکر شده حق و حقوق شما مهم میباشد و شما باید خیلی با دقت و با علم کافی به مسئله و قانون اقدام کنید تا متحمل ضرر و زیان سنگین نشوید.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل ملکی می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل ملکی گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای ملکی گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل ملکی و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل ملکی

گذاشتن سپرده در بانک

یکی دیگر از راه های غیر متعارف اما کارساز گذاشتن سپرده، ۱۱۰ برابر ارزش سند در بانک میباشد. با اینکار شما فک رهن ملک در رهن را به صورت کامل انجام میدهید اما شایان ذکر است که تمامی بانک ها اینچنین شرایطی را برای مشتری فراهم نمیکنند. شما برای فراهم کردن اینچنین شرایطی برای خود میتوانید با وکیل متخصص دستور فروش ملک در رهن در ارتباط باشید تا متحمل ضرر و زیان نشوید.

شرایط ویژه بانک

بعضا در مواردی بنا به دلایلی بانک ها شرایط ویژه برای خدمات داردند که ثابت نیستند و بسته به تاریخ متغیرند که شما باید تماما از بانک پیگیری کنید.

هرچند که بانک موظف است که این اطلاعات را در اختیار شما بگذارد اما تیم وکلای دیوان سالار توصیه میکند حداقل برای گرفتن مشاوره برای آگاه شدن از روال کار از وکیل متخصص در امور دستور فروش ملک در رهن و فک رهن سند سریعا اقدام نمایید تا متحمل ضرر و زیان نشوید.

چه بسا در بعضی از موارد مجازات کیفری برای شما ثبت شود و شما به زندان و… محکوم شوید و مجبور شوید با وکیل کیفری از خود دفاع کنید که کار ساده ای نیست و هزینه های سنگینی نیز به همراه  دارد.

از چه روشی برای فک رهن استفاده کنیم؟

پاسخ به این سوال کار ساده و راحتی نیست زیرا که هر بدهی شما به بانک نوعی پرونده مالی است که وکیل متخصص در این زمینه باید به صورت کامل با بررسی پرونده شما و پیگیری روند قانونی بانک و روال بانک در خصوص حل پرونده شما اقدام نماید و بتواند به سوال شما پاسخ بدهد.

گرفتن وکیل متخصص در این امر ضرر و زیان شما را به حداقل میرساند و آسودگی خاطر از پیچیدگی پرونده را برای شما فراهم مینماید.

همچنین بخوانید:

دستور فروش ملک ورثه ای

خرید فروش ملک در رهن

برای خرید و فروش ملک در رهن شما حتما باید به قوانین دستور فروش ملک در رهن آشنا باشید که چگونه عمل میکند و چه قوانین و تبصره هایی را قاضی برای صدور دستور فروش ملک در نظر دارد.

به صورت کلی و قانونی شما اختیار فروش ملکی و سندی که به نام شماست را دارید تا وقتی که به نام شما باشد اما به هنگامی که سند شما در رهن قرار میگیرد، شرایط کمی پیچیده میشود و شما باید قوانین مربوط به گرفتن دستور فروش ملک در رهن را پیگیری کنید.

برای اطلاعات بیشتر و اقدام درست و به موقع با گروه وکلای دیوان سالار در تماس باشید.

فروش ملک در رهن جرم است؟

دستور فروش ملک در رهن جرم است و مجرمان این جرم حتما مجازات می‌شوند. برای فروش ملک در رهن ابتدا باید با بانک تسویه‌حساب کرد تا به‌صورت قانونی ملک به فروش برسد.

در مجموع باتوجه‌به ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری مجازات فروش ملک در رهن حبس و جزای نقدی است. مبلغ جزای نقدی باتوجه‌به شرایط پرونده و ارزش ملک در رهن محاسبه خواهد شد.

آیا فروش ملک رهنی جرم است؟

فروش ملک رهنی در هر شرایطی جرم است و مجازات‌های مختلفی دارد. همچنین اقداماتی نظیر انتقال مال رهنی و جعل سند برای فروش نیز نوعی جرم محسوب می‌شوند.

به‌طورکلی میزان مجازات دستور فروش ملک در رهن باتوجه‌به شرایط هر پرونده متفاوت خواهد بود. البته در اغلب موارد برای مجرمان، مجازات‌هایی همچون حبس و جزای نقدی در نظر می‌گیرند.

قوانین فروش ملک در رهن

مطابق قانون که در ماده 793 قانون های مدنی به آن شاره شده است، آمده است که:

کسی که راهن است یعنی بدهکار است و مبلغی و یا سندی را وثیقه گذاشته است حق ندارد در قرار داد بین طرفین عملی را انجام دهد که منافع و حقوق مرتهن یعنی کسی که طلبکار است به خطر بیافتد مگر آنکه فرد مرتهن اجازه آن را داده باشد.

با این تفاصیر قانون کسی که بدهکار است را از انجام هرگونه عملی درباره قرار داد و فروش ملک در رهن را منع کرده است هرچند یک وکیل حرفه ای با آشنایی با دستور فروش ملک در رهن، میتواند به شما در حل پرونده کمک شایانی بکند.

اصل قانون مطابق با جمله زیر است:

راهن نمیتواند در رهن تصرفاتی کند که منافی حق مرتهن باشد مگر به اذن مرتهن

مجازات فروش ملک در رهن

فروش ملکی که در رهن بانک است برابر با فروش مال غیر میباشد و عملی غیر قانونی است مگر آنکه خود بانک در جریان باشد و از این عمل شما راضی باشد که اینچنین شرایطی تقریبا غیر ممکن است.

به صورت قانونی فروش ملکی که در رهن است چند راه قانونی دارد که از طریق آن بتوانید حکم دستور فروش ملک در رهن را از قاضی پیگیری کنید. تمامی این مراحل پیچ و خم اداری و قانونی خاص خود را دارد که شما با گرفتن وکیل متخصص در این امر میتوانید در این نوع از پرونده ها به خوبی پیروز شوید.

نحوه انتقال سند ملک در رهن

یک نحوه انتقال سند ملک در رهن، انتقال سند و تغییر نام تسهیلات به نام خریدار و در چهارچوب قانون و مشورت با وکیل انتقال قانونی سند ملک به نام خریدار است.

در این معامله که یکی از راه های دستور فروش  شخص ثالث با به عهده گرفتن پرداخت کامل مطالبات بانک است یا به صورت قسطی و یا کامل تفاوتی ندارد. به محض قبول کردن چنین شرایطی توسط خریدار جدید سند به نام او انتقال پیدا کرده و ادامه پرداخت تسهیلات هم وظیفه ایشان خواهد بود.

مهم ترین قانون در رابطه با دستور فروش ملک در رهن این است که منافع طلبکار به خطر نیافتد پس شما حتما بانک را باید در جریان تمامی کارهایی که انجام میدهید قرار دهید تا بانک از شما شکایت نکند. تمامی این پیگیری ها وقت گیر و پیچیده و حساس میباشد که شما با سپردن پرونده خود به وکیل متخصص دستور فروش ملک در رهن خاطر خود را از این قبیل مشکلات آسوده کنید.

آیا فروش خانه در رهن جرم است یا نه؟

این عمل برابر با انتقال مال غیر است یعنی فروختن مالی که متعلق به خود شما نباشد.

برای این نوع از جرم، مجازاتی همانند کلاهبرداری در نظر گرفته شده و اگر شما مالی را که متعلق به خودتان نباشد و بدون رضایت مالک آنرا به فروش برسانید مجازات میشوید و با گرفتن وکیل متخصص باید پیگیری کنید.

در صفحه زیر میتوانید به طور کامل درباره فروش مال غیر و مجازات آن بخوانید:

وکیل فروش مال غیر

برای اینکه گرفتار افراد سودجو نشوید تیم گروه وکلای دیوان سالار پیشنهاد میکند قوانین مربوط به دستور فروش ملک در رهن را به صورت کامل مطالعه کنید و قبل از هر اقدامی با وکیل مربوطه هماهنگی های لازم را انجام دهید.

معامله خانه در رهن

اگر ملک شما در رهن بانک است، برای فروش آن میتوانید قوانین مربوط دستور فروش ملک در رهن را مطالعه کنید، و با انجام دو مرحله ابتدایی میتوانید فروش ملک خود را پیگیری کنید. مراحل به شرح زیر میباشد:

  • فک رهن
  • انتقال تسهیلات به خریدار

در رابطه با این دو مرحله به صورت مفصل در بالاتر توضیحات کامل ارايه شده است. به صورت قانونی شما ابتدا باید فک رهن سند خود را انجام دهید . راه های قانونی که شما را متحمل ضرر نمیکند را از وکیل مربوط به دستور فروش ملک در رهن بپرسید تا شمارا به درستی راهنمایی کند.

مراقب باشید که بدون اطلاع بانک و به صورت غیر قانونی ملک خود را نفروشید زیرا که این عمل غیر قانونی بوده و برابر با فروش مال غیر بوده و مجازات سنگینی در پی دارد.

انتقال تسهیلات یکی از راه های قانونی فروش ملک میباشد که قوانین خاص خودش را دارد، که در ابتدا به آن پرداختیم. در اینگونه معاملات شما خیلی باید مراقب ارزش ملک و انواع کلاهبرداری هایی در خصوص گرفتن دستور فروش ملک در رهن باشید.

برای جلوگیری از ضرر ناشی از افراد سودجو حتما با وکیل متخصص در امور دستور فروش ملک در رهن در ارتباط باشید.

مراحل خرید فروش خانه در رهن

مراحل خرید فروش خانه در رهن از سه مرحله تشکیل شده است و شما بعد از گرفتن دستور فروش ملک در رهن میتوانید این مراحل را پیگیری کنید. این مراحل به شرح زیر است:

  • در مرحله نخست شما که فروشنده باشید، باید از طریق دفاتر اسناد رسمی به بانک درخواست بررسی و استعلام گیری سند خود را پیگیری کنید تا مشکلی نداشته باشد. اگر بانک موافقت کند، نتیجه استعلام را به دفترخانه میدهد و دفترخانه نتیجه رسمی را به صورت کتبی به پرونده شما اضافه میکنند. حال انتقال سند امکان پذیر است و شما میتوانید دستور فروش ملک در رهن را پیگیری کنید.

در شرایط کرونایی شما میتوانید با مراجعه به سامانه ثبت اسناد بسیاری از پیگیری های پروده خود را به صورت غیر حضوری پیگیری کنید.

  • دومین مرحله از روال اجرای دستور فروش ملک در رهن توافق طرفین با حضور در دفترخانه است. خریدار ابتدا با پرداخت مبلغی از کل ارزش ملک در زمان معامله طرف فروشنده را ملزم به حضور به موقع در دفترخانه میکند. پس پرداخت اصلی و کلی در دفترخانه، سند رسمی نیز به نام خریدار منتقل میشود.
  • سومین مرحله از مراحل خرید و فروش خانه در رهن،‌ که همان انتهای دستور فروش ملک در رهن است، باید مطالبات بانک و بدهی فروشنده به خریدار منتقل شود. برای این امر پس از مذاکره و توافق طرفین بر سر این مسئله جفت طرفین در بانک حاضر شده و پس از طی مراحل اداری و طولانی و در نهایت امضای اسناد رسمی مربوط به بانک، انتقال بدهی انجام میشود.

شما به راحتی با گرفتن وکیل متخصص مربوط به دستور فروش ملک در رهن، انجام تمامی این مراحل را به وکیل بسپرید.

عواقب عدم پرداخت اقساط بانک

در صورتی که تسهیلاتی را بانک برای ملکی اختصاص داده باشد، شما ملزم به پرداخت هستید و سند شما در رهن بانک است. در صورتی که پرداخت نکنید از نظر قانونی ملک توقیف میشود و شما با گرفتن وکیل مالی پیگیری کنید.

در این صورت دو حالت کلی بنا به مقدار بدهی برای ملک اتفاق می افتد:

  • مبلغ بدهی بیشتر از ارزش ملک باشد
  • مبلغ بدهی کمتر از ارزش ملک باشد

اگر مبلغ بدهی بیشتر از ارزش ملک باشد

اگر مبلخ بدهی شما بیشتر از ارزش ملک باشد، باقی مانده بدهی شما توسط مالک حتما باید پرداخت شود.

اگر مبلغ بدهی کمتر از ارزش بانک باشد

ملک شما در این شرایط به مزایده گذاشته میشود و مبلغ باقی مانده از ارزش ملک به مزایده گذاشته شده به شما پس داده خواهد شد.

گرفتن وکیل متخصص در این امر به شما کمک شایانی میکند که در اولین فرصت با اعلام وکالت از طرف وکیل پرونده شما پیگیری شود و با استفاده از قوانین مربوط به حکم دستور فروش ملک در رهن پرونده شمارا حل کند.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ بیش از ۷۰ پرونده دستور فروش ملکی

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ بیش از ۳۰۰ طلاق توافقی، مهریه و طلاق و …

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

لیست وکیل

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.91

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.87 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.81

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 10 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی، داوری
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.89 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.84 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

🥇 سطح وکیل کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
️ سابقه حقوقی بیش از 13 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره بیمه تامین اجتماعی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

🥇 سطح وکیل کارشناس حقوقی امور ثبت برند و شرکت ها
️ سابقه حقوقی بیش از 10 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره کار
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 22 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.73 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (اصفهان) با بیش از 7 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.53
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در اصفهان
  • با بیش از 7 سال سابقه وکالت و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل دستور فروش ملک در رهن متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.6/5

اگر هنوز سوالی در مورد دستور فروش ملک در رهن دارید در کامنت‌ها بپرسید. کارشناسان حقوقی به سرعت پاسخ می‌دهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 2 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل