خانواده

چگونگی اعسار مهریه + [مراحل، شرایط و مدارک لازم]

برای اعطای وکالت به وکیل متخصص اعسار مهریه تماس بگیرید: 44899341-021

در صورتی که تنها نیاز به مشاوره دارید، سوال خود را در کامنت های انتهای این صفحه بپرسید. مشاورین حقوقی ما در کوتاه‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ می‌دهند.


اعسار مهریه

چگونه اعسار مهریه بزنیم؟ مدارک لازم برای اعسار مهریه کدامند؟ پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر در این خصوص را در این مقاله خواهیم داد. تا پایان با ما همراه باشید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل متخصص اعسار مهریه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

و …

لیست وکیل اعسار مهریه

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از12 سال سابقه وکالت

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته

⚖️ بیش از 40 سال سابقه حقوقی
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️از مدیران حقوقی نیرو های مسلح

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از15 سال سابقه وکالت

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 6 سال سابقه وکالت

 

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


دکتر مهرداد محمدی [بخش بین‌الملل]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ مشاور حقوقی و امور قراردادهای شرکت‌هایی چون هواپیمایی قطر و …
⚖️ داوری اختلافات قراردادی فدراسیون فوتبال ایران
⚖️ داور مرکز بین‌المللی مرکز داوری شانگهای (SHIAC)

 

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس جهت اعطای وکالت


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس جهت اعطای وکالت


 

ویدیوی زیر مربوط به یکی از پرونده‌های رسانه ای گروه وکلای دیوان سالار است که متاسفانه اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران دست پسر جوان را با شمشیر قطع کرده بودند.

این ویدیو دارای صحنه‌های دلخراش می‌باشد.

به طور کلی، یکی از مشکلات بسیار رایج میان زوجین، عدم توانایی مرد در پرداخت مهریه درخواست شده همسرش است. با بروز این مشکل، مردی که قدرت مالی برای پرداخت تمام یا قسمتی از مهریه را نداشته و یا به مالش دسترسی ندارد، می‌تواند درخواست اعسار از مهریه نماید. پس از درخواست، دادگاه باید معسر بودن وی را تایید کند و پس از اثبات آن، مرد موظف می شود با پیش پرداخت قسمت کوچکی از مهریه، باقی مانده را به صورت اقساطی پرداخت کند. در صورتی که نتواند در زمان معین شده بدهی را پرداخت نماید می تواند از دادگاه زمان بیشتری را درخواست کند. در این مطلب قصد بر آن است که اطلاعات جامع و کاملی در خصوص اعسار مهریه و تمام شرایط آن را در اختیارتان قرار دهیم؛ پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مهریه

مهریه هدیه ای ست از طرف مرد به زن در هنگام عقد نکاح که خود را ملزم به پرداخت آن می داند. بر اساس قوانین حقوقی و شرعی کشورمان، پس از عقد نکاح، مرد مالی را به عنوان «مهریه» به همسر خود بدهکار می‌شود و زن به عنوان «مالک مهریه» هر زمانی که اختیار کند می‌تواند درخواست دریافتش را نماید. امروزه مهریه بیشتر به شکل ضامنی برای حق طلاق زن در آمده است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص دریافت مهریه را بخوانید.

در صورتی که مرد قادر به پرداخت مهریه نباشد، می‌تواند هم ‌زمان با تشکیل پرونده‌ ی درخواست مهریه، نسبت به شرایط مالی خود اقداماتی از قبیل اعسار مهریه و تعدیل مهریه انجام دهد. البته، هر‌ کدام از روش‌های مذکور شرایطی دارد که باید به آنها توجه شود و در این مقاله به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اگر زمان مطالعه مقاله را به صورت کامل ندارید، به این فایل صوتی گوش کنید.

اگر مرد مهریه ندهد چه میشود

اعسار مهریه

همانطور که گفته شد، یکی از درخواست های متداولی که در پرونده های مربوط به پرداخت مهریه، از سمت مرد ارائه می‌شود، درخواست اعسار از آن است و این اقدام به معنای عدم برخورداری ایشان از توانایی مالی کافی برای پرداخت می باشد. اما هر شخصی ضرورتاً اختیار لازم برای درخواست اعسار مهریه ندارد و ضروری است که دلایل و شرایط تعیین شده در قانون برای درخواست اعسار را دارا باشد و ادعایش را اثبات نماید.

فردی که ادعای اعسار دارد لازم است که فهرستی از اموال خود همراه با مشخصات دقیق از جمله تعداد حساب های بانکی خود، ارزش تمام دارایی‌ ها، وجوه نقد خود، تمامی گردش مالی یکسال گذشته و نیز اموالی که نزد دیگران دارد و مطالبات خود را به دادگاه ارائه دهد.

همچنین اگر دو نفر موجه به عنوان شاهد که نسبت به وضعیت مالی فرد آگاه هستند، باید با نوشتن استشهاد‌ نامه و در صورت نیاز با حضور در دادگاه در مورد معسر بودن فرد، شهادت دهند. لازم به ذکر است که یافتن شاهد و نوشتن استشهاد نامه نیازمند رعایت قوانین مخصوصی است که در صورت عدم توجه به آنها می‌تواند عواقب سنگینی را به همراه داشته باشد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل مهریه می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل مهریه گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای مهریه گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های مهریه عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل مهریه و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مهریه

شرایط اعسار مهریه

مواردی که در ادامه ذکر خواهند شد جزء مستثنیات دین برای پرداخت مهریه محسوب می‌شوند، یعنی فرد اگر به غیر از مستثنیات، مال دیگری در اختیار نداشته باشد معسر شناخته می‌شود و حق درخواست اعسار مهریه دارد. درضمن، این اموال قابلیت توقیف برای مهریه را ندارند. در صورت توقیف اموالتان، رفع توقیف اموال مهریه را بخوانید.

محاسبه اعسار مهریه

با توجه به اینکه در قانون، معیار و میزانی در مورد اعسار مهریه ارائه نشده است، تنها شخص تعیین کننده قاضی است. بنابراین، قاضی با در نظر گرفتن مقدار مهریه، وسعت مالی مرد و دفاعیات وی، نسبت به میزان قسط های مهریه تصمیم می‌گیرد تا به نفع طرفین باشد. به همین خاطر است که مبلغ اقساط مهریه از هر پرونده به پرونده‌ای دیگر می‌تواند متفاوت باشد و نمی‌توان مبلغ ثابتی برای آن در نظر گرفت.

نحوه پرداخت اقساط پس از اعسار مهریه

بعد از اینکه اعسار مرد توسط دادگاه تایید شد، زن برای دریافت قسط های آن باید از دادگاه درخواست صدور حکم اجرایی کند. پس از صدور این حکم و گذشت 10 روز، مرد موظف به پرداخت اقساط می شود.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل خانواده می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل خانواده گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای خانواده گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل خانواده و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل خانواده

عدم پرداخت اقساط اعسار مهریه

چنانچه زوج از پرداخت اقساط خودداری کند، زوجه می‌تواند با مراجعه به دادگاه، درخواست صدور حکم بازداشت زوج را ارائه کند. در این صورت، اعسار وی لغو شده و ضروری است که مرد مانده ی مهریه را به صورت یکجا پرداخت نماید.
لازم به ذکر است، اگر زوج به اخطار‌های دادگاه در خصوص پرداخت اقساط پس از اعسار مهریه توجه نکند، دادگاه می‌تواند حکم جلب وی را صادر نماید. در صورتی که فرد معسر ملکی به دست آورده یا در سندی دستی به نام وی باشد که به میزان مهریه ارزش دارد، یا به اندازه ای ست که بخشی از آن را بتوان به عنوان مهریه طلب کرد، آن ملک توقیف خواهد شد. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر توقیف ملک قولنامه ای برای مهریه را بخوانید.

درخواست اعسار مهریه

همان‌طور که توضیح داده شد، تنها در صورتی که فرد توانایی مالی کافی نداشته باشد و مدارک موثق برای اثبات اعسار خود ارائه دهد می‌تواند درخواست اعسار کند و نیز مانند هر اقدام حقوقی دیگر، اعسار مهریه نیز مهلت و مدارک لازمه‌ معینی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مهلت درخواست اعسار مهریه

پس از صدور حکم دادگاه در خصوص پرداخت مهریه، فرد ظرف مدت 30 روز مهلت دارد که درخواست اعسار مهریه را به دادگاه تقدیم کند.

مدارک لازم برای درخواست اعسار مهریه

مدارک مورد نیاز اعسار مهریه که از پیش باید آماده شوند بدین شرح است:

  • مدارک شناسایی
  • عقد نامه (در صورتی که درخواست طلاق از جانب مرد باشد)
  • دو شاهد عاقل و بالغ و آگاه به وضعیت مالی مرد (شهادت نامه‌ی نوشته شده توسط آنها)
  • استعلام حساب بانکی

توجه کنید که تنظیم شهادت نامه نیاز به بررسی توسط کارشناس دارد، لذا توصیه می‌شود از کادر متخصص گروه وکلای دیوان سالار کمک بگیرید.

مرجع رسیدگی به اعسار مهریه

مرجع صالح برای رسیدگی به درخواست اعسار مهریه، همان محکمه‌ای است که به درخواست مهریه رسیدگی می‌کند.

درخواست تعدیل تقسیط مهریه

بعد از اینکه درخواست اعسار ارائه و توسط دادگاه تایید و تعیین شد، اگر مرد قادر به پرداخت قسط های خود نباشد، می‌تواند مجدداً درخواست تعدیل در تقسیط کند. در نتیجه دادگاه شرایطی فراهم می نماید که پرداخت اقساط به نفع مرد باشد. همچنین زن نیز نسبت به عادلانه تر شدن اعسار مهریه و با استناد به اینکه فرد توانایی پرداخت هزینه‌ی بیشتر را دارد می‌تواند درخواست تعدیل در اعسار کند. توجه شود که درخواست تعدیل تقسیط مهریه، اعتبار امر مختومه ندارد، یعنی به دلیل نواسانات قیمت و یا درآمد، هم مرد و هم زن می‌توانند به دفعات مجدد، البته با داشتن دلیل موجه، درخواست تعدیل در تقسیط نمایند. توصیه می شود در صورتی که همسرتان درخواست اعسار نداده است و یا از پرداخت ادامه اقساط خودداری کرده، حکم جلب مهریه را درخواست کنید.

شرایط لازم برای درخواست تعدیل اقساط مهریه

لازم به ذکر است که نه تنها اثبات معسر بودن زوج نیازمند مدارک کافی و موثق است بلکه درخواست تعدیل در تقسیط نیز نیاز به دلایل قوی دارد. توجه کنید که برای تعدیل مهریه فرد باید موظف به پرداخت مهریه به صورت اقساطی و در مدت زمانی معین شده باشد. در واقع، تعدیل تنها بعد از اعسار مهریه، عملی است.

نکاتی مهم در خصوص مهریه و اعسار مهریه

پرونده‌های حقوقی مربوط به مهریه، جوانب و خصوصیات متفاوت و حائز اهمیتی دارند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره شده است:

  • تغییر شرایط می‌تواند تاثیرات مثبت و یا منفی بر اعسار مهریه داشته باشد. یعنی، اگر وضعیت مالی زوج بهبود یابد زوجه می‌تواند با مراجعه به دادگاه، درخواست تغییر در نحوه‌ی اعسار مهریه کند و برعکس در صورتی که فرد قادر به امرار معاش نباشد نیز می‌تواند با مراجعه به دادگاه تقاضای تعدیل در مهریه کند.
  • اگر توانایی مالی فرد در خصوص پرداخت مهریه توسط خود زن یا دادگاه ثابت شود، او موظف است مهریه را به طور کامل پرداخت کند حتی اگر مهریه بیش از 110 سکه باشد.
  • اعتراض به اعسار مهریه و درخواست تجدید نظر در خصوص آن، ظرف مدت 20 روز امکان‌پذیر است.
  • اگر منزل مسکونی زوج، بیش از نیاز او باشد می‌تواند با درخواست زوجه و با تایید و نظارت دادگاه به فروش برسد و مبلغ مازاد به عنوان بدهی مهریه به زوجه پرداخت می‌شود.
  • در صورتی که فرد معسر فوت کند، ورثه های او نمی‌توانند از حکم اعسار وی استفاده کنند بلکه ملزم به اثبات معسر بودن خود هستند.
  • چنانچه مرد به درخواست همسر خود در طی پرداخت مهریه، ممنوع‌ الخروج بوده باشد، پس از اعسار مهریه، قید ممنوع الخروج بودن وی نیز لغو می‌شود.
  • برای رسیدگی به حکم اعسار مهریه ضروری است که حکم پرداخت مهریه صادر شده باشد.
  • شاهدان و گواهان فردی که درخواست اعسار مهریه دارد نباید از فامیل و اقوام وی باشند.
  • عدم حضور زوجه در دادگاه اعسار، مانعی برای رسیدگی به آن نیست ولی توصیه می‌شود برای جلوگیری از پنهان کار‌ی‌ های مالی و یا داشتن ادعای خلاف زوج، طرفین در دادگاه حضور داشته باشند.
  • زوجه در صورت اطمینان از توان مالی زوج، می‌تواند با کشف محل درآمد و یا اثبات شهادت دروغین، دادگاه را مطلع کند.

چگونه وکیل اعسار مهریه می‌تواند به ما کمک کند؟

بدون ‌شک یک وکیل متبحر و با تجربه در زمینه اعسار مهریه، می‌تواند به خوبی شرایط پرداخت آن را به نفع موکل خود تغییر دهد. وکیل اعسار مهریه با بررسی جامع شرایط مالی طرفین، می‌تواند اعسار را عملی کرده و در خصوص تعدیل اقساط آن و ارائه ی مدارک کافی و صحیح و تمامی اقدامات لازم در راستای اعسار آن، همراه شما باشد.

بهترین وکیل اعسار مهریه

بهترین وکیل اعسار مهریه با داشتن تجربه‌ی لازم و شناخت کافی از مراحل قانونی و مشکلات رایج در پرونده‌هایی از این قبیل، بایستی موکل خود را در تمامی مراحل اعسار مهریه از قبیل اثبات معسر بودن، درخواست تجدید نظر، درخواست تعدیل اقساط و… هدایت و راهنمایی کند. به همین منظور نیز گروه وکلای دیوان سالار با سال‌ها تجربه و تیم متخصص خود در خدمت شما عزیزان است.

هزینه‌ وکیل اعسار مهریه

دستمزد وکیل اعسار مهریه، معمولا به صورت درصدی از مبلغ خواسته و یا به صورت توافقی بین وکیل و موکل در نظر گرفته می‌شود.

جلوگیری از اعسار دروغین

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم زوج در صورت داشتن شرایط خاص میتواند درخواست اعسار کند.

به این معنی که توانایی پرداخت مهریه را ندارد، این موضوع نیازمند اسناد و مدارکی شامل گردش حساب لیست اموال و … می باشد.در چنین شرایطی قاضی حکم به تقسیط مهریه با توجه به شرایط مالی مرد می دهد.

حال اگر مردی به دروغ درخواست اعسار داده باشد برای جلوگیری از اعسار دروغن بهترین راره استفاده از وکیل مهریه است.
وکیل مهریه با توجه به تجربه و دانشی که در زمینه مسایل مربوط به مهریه و نفقه دارد تمامی راه ها برای جلوگیری از اعسار دروغین را می شناسد.

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

218

اگر هنوز سوالی در مورد اعسار مهریه دارید در کامنت‌ها بپرسید. کارشناسان حقوقی به سرعت پاسخ می‌دهند.

امتیاز کاربران: 4.8 ( 2 رای)

7 دیدگاه

  1. سلام وقت به خیر
    ببخشین در خصوص اعسار مهریه سوال داشتم آیا می تونم از همینجا بپرسم؟

    1. سلام. وقت بخیر. بله، سوالتون رو در کامنت ها بپرسید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

  2. با سلام و خسته نباشید. بنده با همسرم در خصوص مهریه دچار مشکل شدم درخواست مهریه رو به دادگاه دادن اما من توانایی پرداخت یکجا رو ندارم. یکی از همکارانم شما رو معرفی کردن. یه پرونده با شما داشتن. شرایط چطوریه؟باید وقت بگیرم یا به دفتر وکالت برای گرفتن وکیل مراجعه کنم؟

    1. سلام وقت بخیر. برای تنظیم وقت جلسه با وکیل لطفا تماس بگیرید.

  3. سلام. ببخشید میشه بعد از اینکه حکم اعسار صادر شده دوباره به اون اعتراض بزنم؟
    چون درامد طرف مقابلم بیشتر از اون چیزیه که عنوان شده تو دادگاه. در واقع منبع درامد دیگه ای هم داره که کتمانش کرده و میکنه

  4. با سلام خسته نباشید خانومم مهریه را اجرا گذاشت و دادخواست اعسار از پرداخت هزینه دادرسی را هم دادن که حکم معافیت هزینه دادرسی مهریه برای خانومم قبول شد و محکومیت بنده به هزینه دادرسی صادر شد وبنده دادخواست اعسار پرداخت مهریه دادم و قبول شد که یکسال 1 سکه بدم. حال سوالم این است که اول باید هزینه دادرسی پرداخت کنم یا مهریه خانومم را ؟؟و هزینه دادرسی هم اقساطی میتونم پرداخت کنم یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل