ملکی

عدم استماع اثبات مالکیت 🥇【+ صفر تا 100 مراحل قانون جدید ✔️】

قرار عدم استماع اثبات مالکیت | بعد از عدم استماع اثبات مالکیت چکار کنیم؟ | اثبات مالکیت چیست؟ و...

پس از عدم استماع اثبات مالکیت چه اتفاقی می افتد؟ شاکی چه راه هایی دارد؟ آیا کار به نفع خوانده تمام است؟ خیر!

اگر در پرونده ای با موضوع اثبات مالکیت خوانده یا خواهان هستید، این مطلب را به دقت تا انتها بخوانید.

همچنین در انتهای این مطلب میتوانید لیست بهترین وکیل ملکی تهران را مشاهده کنید.

درصورتی‌که در طی پرونده اثبات مالکیت، با حکم عدم استماع اثبات مالکیت، برخورد کرده‌اید، ادامه این مطلب از گروه وکلای دیوان سالار را مطالعه کنید. چرا که در ادامه این مقاله، به چگونگی اثبات مالکیت و راه‌های جلوگیری از حکم عدم استماع اثبات مالکیت، اشاره می‌کنیم.

عدم استماع اثبات مالکیت

کلمه مالکیت در علم حقوق به معنای رابطه شخص با مال است؛ یعنی شخص می‌تواند به هر نحوی از مال خود، بهره‌برداری کرده و افراد دیگر، نمی‌توانند صاحب آن باشند.

نوع دیگری از مالکیت، به اموال فردی، اموال جمعی یا مشاع، اشاره دارد. این بدان معناست که ملک، مشترکاً در مالکیت عده‌ای خاص و درعین‌حال، متعلق به آن‌هاست.

یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های ملکی که در دادگاه‌ها با آن روبرو هستیم، صدور حکم در مورد اثبات مالکیت املاک است. دلیل آن، رویه‌های متفاوت و گاه متضاد دادگاه‌ها برای حل این پرونده‌ها و نیز بی‌اعتمادی بین مردم است.

در مواردی نیز، بی‌اطلاعی از قوانین و رویه‌ها از سوی دادگاه‌ها، موجب طولانی‌شدن روند پرونده می‌شود.

اثبات مالکیت چیست؟

یکی از رایج‌ترین دعاوی ملکی، اثبات مالکیت است. اثبات مالکیت، عموماً از طریق یکی از مهم‌ترین ادله آن، یعنی سندی که نشان‌دهنده مالکیت شخص بر ملک است، انجام می‌شود؛ بنابراین قانون مدنی، اسناد اثبات مالکیت را به دودسته عادی و رسمی، تقسیم می‌کند. بسته به همین موضوع، این اسناد، اعتبار متفاوتی دارند.

اسناد رسمی نسبت به اسناد عادی، مزایایی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به قدرت اجرایی آن، اشاره کرد. اگر در اسناد عادی اصل بر نبود قدرت اجرایی است، در اسناد رسمی، تنها می‌توان ادعای جعل کرد.

گاهی اوقات، دو یا چند نفر خود را مالک یک ملک می‌دانند که این امر، منجر به مشاجره و اختلاف، بین آن‌ها می‌شود؛ بنابراین، قانون‌گذار گامی به جلو برداشت و راه‌حل اختلاف را اثبات مالکیت شناخت.

عدم استماع اثبات مالکیت

در این صورت، هر فردی که مدعی مالکیت ملک است، باید ادعای خود را با دلایلی که به نفع خود است، مانند: اسناد، شهود یا شواهد دیگر به دادگاه، ثابت کند.

در صورت عدم اثبات آن، دادگاه حکم عدم استماع اثبات مالکیت را صادر می‌کند که برای لغو این حکم، باید موانع قانونی را از بین برده و سپس مجدداً اقدام به اثبات مالکیت کنید.

عدم استماع دعوی اثبات مالکیت چیست؟

استماع در لغت به معنای گوش‌دادن است و عدم استماع به معنی گوش‌نکردن است. بخش قابل‌توجهی از تصمیماتی که در دادگاه‌ها اتخاذ می‌شود، توسط قرار‌های دادگاه، تشکیل می‌شود. این قرار‌ها عموماً در ماهیت دعوی، نقشی ندارند.

قرار عدم استماع دعوی اثبات مالکیت، یکی از تصمیمات حقوقی در دادرسی دادگاه بدوی است. این قرار، بدون ورود به اصل دعوا صادر شده و به دلیل ایرادات و موانع موجود در پرونده، قاضی وجود آن را محرز می‌داند.

مطابق قانون آیین دادرسی مدنی، مقرر شده است که تنها زمانی قرار استماع دعوی صادر می‌شود که این دعوا، بر اساس قوانین جاری، غیر قابل استماع باشد. این مورد، بدان معناست که دعوی، قابلیت استماع نداشته و به دلیل وجود موانع قانونی، قاضی نمی‌تواند وارد رسیدگی به ماهیت دعوا شود.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

در صورت وضع حکم عدم استماع اثبات مالکیت، برای طرح مجدد شکایت خود، بهتر است از یک وکیل متخصص در امور حقوقی، کمک بگیرید؛ چرا که با حضور وکیل در روند این نوع از پرونده‌ها، اشتباهات به حداقل رسیده و می‌توانید، برای طرح مجدد دعوی، اقدام کنید.

قرار عدم استماع اثبات مالکیت چیست؟

اثبات مالکیت، یکی از مهم‌ترین مسائل حقوقی بوده و موضوع بسیاری از پرونده‌های قانونی است. مواردی که بین صاحبان سند مشترک و حتی بین صاحب سند عادی و دارنده سند رسمی، اختلاف ایجاد شود، کم نیست.

در چنین شرایطی، برای اثبات مالکیت، باید دادخواست دعوای اثبات مالکیت داد. الزام به اثبات مالکیت املاک، یکی از مهم‌ترین مسائل حقوقی و موضوع بسیاری از پرونده‌های رسیدگی شده، توسط وکلای ملکی است.

قرار عدم استماع اثبات مالکیت به معنای عدم رسیدگی به پرونده به دلیل وجود موانع قانونی است. دادگاه، این دستور را بدون رسیدگی به ماهیت دعوی، صادر کرده و پس از رفع موانع، افراد می‌توانند دادخواست جدیدی را در دادگاه شروع کنند.

در صورت وجود فرصت اعتراض به رأی اولیه دعوی، امکان اعتراض به‌قرار رد دعوا نیز، وجود دارد. مهلت اعتراض، ۲۰ روز از زمان اعلام رأی بدوی، است.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل ملکی می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل ملکی گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای ملکی گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل ملکی و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل ملکی

بعد از عدم استماع اثبات مالکیت چکار کنیم؟

یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های املاک و مستغلات که در دادگاه با آن روبرو هستیم، پرونده اثبات مالکیت یک ملک است. به دلیل رویه‌های متفاوت و بعضاً متضاد دادگاه‌ها در رسیدگی به این پرونده‌ها و همچنین عدم تجربه فردی، روند این پرونده‌ها کند‌تر پیش می‌رود.

این بدان معناست که بیشتر دعاوی ملکی به دلیل عدم شناخت کافی از قوانین، در موارد بسیاری به نتیجه نمی‌رسد.

زمانی که حکم اثبات مالکیت را به دادگاه ارائه می‌کنید، ممکن است با رأی عدم استماع اثبات مالکیت، مواجه شوید. اما ممکن است برای شما هم این سؤال پیش بیاید که بعد از عدم استماع اثبات مالکیت چکار کنیم؟

باید به این نکته توجه داشته باشید که درخواست اثبات مالکیت، نسبت به اموال غیرمنقول، قابل استماع نیست؛ زیرا طرح دعوای اثبات مالکیت ملک با سند عمومی، برخلاف قانون ثبت است و دادگاه‌ها در این‌ خصوص، حکم به عدم استماع اثبات مالکیت، می‌نمایند؛

قرار عدم استماع اثبات مالکیت چیست؟

بنابراین، زمانی درخواست اثبات مالکیت ارائه می‌شود که ملک ثبت نشده باشد و مالک بخواهد ملک را به رسمیت شناخته و از مزایای آن، بهره‌مند شود.

زمانی که با حکم عدم استماع اثبات مالکیت، مواجه شدید، کافی است با کمک یک وکیل متخصص ملکی، حکم اثبات مالکیت خود را از طریق دیگری به دادگاه ارائه کنید. گروه وکلای دیوان سالار، می‌توانند باتکیه‌بر دانش حقوقی خود در این زمینه همراه شما باشند.

مراجع صالح جهت اثبات مالکیت

دعاوی ملکی مربوط به اثبات مالکیت، عموماً در دادگاه محل وقوع ملک، مطرح می‌شود. حتی اگر خوانده در محل معین، سکونت نداشته باشد. همچنین، ضمیمه کلیه اسناد به دعوی، برای اثبات مالکیت، الزامی است.

سپس، موضوع را جهت بحث‌وبررسی و رسیدگی به اسناد و مدارک متقاضی به شعبه، ارجاع نموده و در صورت احراز اصالت متقاضی، حکم اثبات مالکیت، صادر می‌شود.

مراجع صالح جهت اثبات مالکیت

برای اثبات حق مالکیت، نیازی به صدور اجرائیه نیست و پس از قطعی‌شدن رأی، محکوم له، مالک رسمی ملک شناخته شده و می‌تواند از حق مالکیت خود، استفاده کند.

در‌صورتی‌که برای اثبات مالکیت، اموال غیرمنقول، در اختیار شخص دیگری باشد، خواهان می‌تواند، برای اثبات مالکیت و خلع ید، اقدام کند.
در صورت صادرشدن حکم عدم استماع اثبات مالکیت، می‌توانید با مراجعه به وکلای پایه یک دادگستری، نسبت به این حکم، اعتراض کنید.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ بیش از ۷۰ پرونده ملکی

⭐️ بیش از ۳۰۰ پرونده حقوقی

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی خودرو

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ بیش از ۳۰۰ طلاق توافقی، مهریه و طلاق و …

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

 

لیست وکیل حقوقی و ملکی

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با شماره وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با شماره وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس با شماره وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با شماره وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با شماره وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با شماره وکیل مشاهده رزومه وکیل


دکتر مهرداد محمدی [بخش بین‌الملل]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ مشاور حقوقی و امور قراردادهای شرکت‌هایی چون هواپیمایی قطر و …
⚖️ داوری اختلافات قراردادی فدراسیون فوتبال ایران
⚖️ داور مرکز بین‌المللی مرکز داوری شانگهای (SHIAC)

تماس با شماره وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با شماره وکیل


وکیل محمد فرخی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با شماره وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با شماره وکیل

وکالت تخصصی

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل عدم استماع اثبات مالکیت متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم ملکی دیوان سالار در بیش از ۲۵۰ ملکی، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل حقوقی، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

آیا می دانید؟

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.99

اگر هنوز سوالی درباره عدم استماع اثبات مالکیت دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.8 ( 2 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل