کیفری

مجازات قدرت نمایی با چاقو چیست ✔️ |【مشاوره | لایحه | وکالت✔️】

مجازات قدرت نمایی با چاقو | قدرت نمایی با چاقو قابل گذشت است؟ | لایحه دفاعیه قدرت نمایی با چاقو و ...

هرگونه رفتار خشونت‌آمیز و غیرعادی، مانند قدرت نمایی با چاقو، که باعث ایجاد وحشت، در بین مردم  میشود، تخلف از قانون بوده و با آن برخوردی قاطع، خواهد شد.
اما مجازات قدرت نمایی با چاقو چیست؟ حکم قدرت نمایی با چاقو چیست؟ و آیا این جرم قابل گذشت است یا خیر.

برای پاسخ به این سوالات و سایر نکات مهم در این خصوص حتما این مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

همچنین در صورتی که در یک پرونده با جرم قدرت نمایی با چاقو متهم یا شاکی هستید، اکیدا توصیه میشود پیش از هر اقدامی حتما با یک وکیل متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل قدرت نمایی با چاقو، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

قدرت نمایی با چاقو

انسان، همیشه در پی قدرت‌طلبی بوده و این حالت، بصورت فطری و درونی، در او وجود دارد. اما اعمال این قدرت طلبی، باید همراه با مشروعیت باشد؛ در غیر اینصورت، جرم تلقی می‌شود.

حمل و استفاده از انواع سلاح سرد، مانند چاقو و قدرت‌نمایی با چاقو در اماکن عمومی، از جرایمی است که امنیت عمومی را به خطر می‌اندازد. 

جرم قدرت نمایی با چاقو چیست؟

ممکن است افرادی، با ایجاد رعب و وحشت در دیگران، برای رسیدن به اهداف خود، از انواع سلاح سرد، استفاده کنند که در این صورت، بیشتر افراد، مجبور می‌شوند، در برابر خواسته‌های فرد تهدید‌کننده، تسلیم شوند.

بنابراین، استفاده از این گونه ابزار و سلاح سرد، به منظور ایجاد رعب و وحشت و یا به خطر انداختن جان افراد، جرم تلقی می‌شود.

قاضی در خصوص جرم قدرت نمایی با چاقو، مجازات حبس و در مواردی قصاص در قبال خشونت را، اعلام می‌کند.

قدرت نمایی، می‌تواند با انواع سلاح سرد، اعم از: قدرت نمایی با چاقو، قمه، شوکر و غیره انجام شود که در صورت استفاده غیر‌قانونی، جرم محرز است.

بررسی حکم قدرت نمایی با چاقو

اشخاصی که از هر‌گونه سلاح سرد، برای ارعاب، یا آزار مردم استفاده می‌کنند، حکم قدرت نمایی با چاقو، برای آنان، اجرا می‌شود.

بر اساس ماده 617 تعزیرات قانون مجازات اسلامی، مصوب 1375، هر‌کس، از چاقو یا هرگونه سلاح دیگر، به منظور قدرت نمایی، یا اذیت و زورگیری و تهدید مردم استفاده کند و یا اینکه در انظار عمومی، با دیگران، گلاویز شود، اگر محاربه نباشد، به شش ماه تا دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق، محکوم می‌شود.

ماده 618 نیز، مقرر می‌دارد:

هر کس با سروصدا و جنجال یا حرکات غیرعادی یا تعرض به مردم، نظم و آرامش عمومی را برهم بزند یا مانع کسب‌و‌کار دیگران شود، به حبس از 3 تا 1 سال و 74 ضربه‌ی شلاق، محکوم خواهد شد.

مجازات قدرت نمایی با چاقو

مجازات قدرت نمایی با چاقو چیست؟

حمل و استفاده از سلاح‌های سرد که از آن‌ها، به منظور آسیب رساندن به افراد و درگیری، استفاده شود، جرم بوده و طبق تبصره اول ماده ۶۱۷، در قانون مجازات اسلامی، حمل قمه، نیزه، شوکر، شمشیر و تمامی سلاح‌های سرد که از آن، تنها برای ضرب و جرح و نزاع، استفاده شود، جرم بوده و فرد خاطی، مشمول مجازات قدرت نمایی با چاقو می‌شود.

اگر در پرونده ضرب و جرح متهم هستید حتما وارد لینک زیر شوید:

اثبات بی گناهی در ضرب و جرح

هر کسی که بخواهد، با چاقو یا سلاح دیگر، قدرت خود را نشان دهد یا از آن، به عنوان ابزاری برای آزار و اذیت، باج خواهی و تهدید استفاده کند، اگر به محاربه اطلاق نشود، به شش ماه تا دو سال حبس و 74 ضربه شلاق، محکوم می‌شود.

تفاوت محاربه با اتهام قدرت نمایی با چاقو چیست؟

چاقو، به عنوان یکی از رایج‌ترین سلاح‌های سرد، در سراسر جهان محسوب می‌شود؛ بنابراین، مجرم کسی است که از چاقو، برای تهدید، ارعاب و تهدید افراد، استفاده می‌کند.

یکی از مهمترین نکات اتهام قدرت نمایی با چاقو، ارتباط تنگاتنگ آن با جرم محاربه است.

بر اساس قانون مجازات اسلامی، محاربه، به معنای استفاده از سلاح سرد یا گرم، برای کشتن مردم، یا دزدیدن مال آن‌ها است که در برخی موارد محاربه، شامل جرایم قدرت نمایی با چاقو نیز، می‌شود.

در جرم قدرت نمایی با چاقو، مجرم تنها سعی می‌کند با ترساندن و ایجاد رعب و وحشت در افراد، آنان را وادار به کار‌های مد‌نظر خود کند. اما در محاربه، مجرم از سلاح، استفاده کرده و اقدام به آسیب رساندن مستقیم، به افراد می‌کند.

شرایط اثبات قدرت نمایی با چاقو

برای اینکه فردی به دلیل استفاده از سلاح سرد، با حکم قدرت نمایی با چاقو مجازات شود، ابتدا باید جرم او در دادگاه، ثابت شود. شرایط اثبات قدرت نمایی با چاقو، باید شامل ارکان قانونی، مادی و روانی باشد.

ارکان قانونی جرم

به قانونی بودن جرم قدرت نمایی، در اصل 617 قانون اساسی، پرداخته شده است.

ارکان مادی جرم

رکن مادی جرم، جزو اصلی‌ترین ارکان، برای ثابت‌کردن جرم قدرت نمایی با سلاح سرد است. بر اساس ماده 617، تنها تهدید و ترساندن افراد با چاقو و انواع سلاح سرد، جرم قدرت‌نمایی، محسوب شده و شامل مجازات می‌شود.

ارکان روانی جرم

رکن روانی اثبات جرم، تاکید دارد که متهم، حتما باید با نیت و قصد قبلی و آگاهی کامل، اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد، کرده باشد.

حکم قدرت نمایی با چاقو

اگر بدون قصد و غرض، اقدام به استفاده از چاقو در ملأعام کردید، می‌توانید با اثبات آن، بی‌گناهی خود را ثابت کنید.

البته، به دلیل پیچیدگی این پروسه، پیشنهاد می‌کنیم، حتما از یک وکیل دادگستری، مشورت بگیرید.

البته اثبات جرم قدرت نمایی، ارکان مختلفی دارد که گروه وکلای دیوان سالار، می‌توانند اطلاعات گسترده‌تری در این باره، در اختیار شما قرار دهند.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل قدرت نمایی با چاقو متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

آیا می دانید؟

مجازات تهدید و قدرت نمایی با چاقو

استفاده از چاقو، به منظور قدرت نمایی، جزو جرائمی است که در صورت اثبات، مجازات سنگینی، به همراه داشته و ممکن است به عنوان محاربه، شناخته شود.

امنیت و آسایش شهروندان جامعه، برای قانون‌گذاران بسیار مهم است؛ بنابراین، قانون حق شکایت از متهم را برای شاکیان، قائل شده است.

اگر کسی دیگران را با چاقو تهدید کند و در جامعه، رعب و وحشت ایجاد کند، مرتکب جرم شده است.

در این صورت، قربانی می‌تواند از فرد خاطی، شکایت کند و لایحه‌‌ای را به دادگاه ارائه کند که اگر قاضی، جرم را تایید کند، مجرم را محکوم می‌کند.

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، مجازات تهدید و قدرت نمایی با چاقو در تهران، حبس و 74 ضربه شلاق است.

لایحه دفاعیه در مورد قدرت نمایی با چاقو

فردی که به دلیل ارتکاب جرم قدرت نمایی با چاقو، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد نیز، می‌تواند از خود دفاع کند.

شما می‌توانید، با تهیه و ارسال لایحه دفاعیه در مورد قدرت نمایی با چاقو در تهران، دفاعیه خود را ارائه کنید. قاضی نیز، با توجه به شرایط پرونده تصمیم‌گیری کرده و رای نهایی را صادر می‌کند.

دفاعیه قدرت نمایی با چاقو

تنظیم لایحه دفاعیه، به مجرم و قاضی، در روند شکل‌گیری پرونده، کمک بسیاری می‌کند. بنابراین، ضروری است که این لایحه، به زبان قانون و توسط وکلای خبره، تنظیم شود.

همچنین، کلیه مشخصات، توضیحات و خواسته‌های مجرم نیز، در این لایحه، درج می‌گردد. بنابراین، قاضی با بررسی محتوای آن، به طور کامل با این پرونده آشنا می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تنظیم، قیمت و نمونه لایحه ضرب و جرح وارد صفحه زیر شوید:

تنظیم لایحه ضرب و جرح

نمونه لایحه دفاعیه قدرت نمایی با چاقو

برای تنظیم یک لایحه دفاعیه، ابتدا باید شرح ما وقع، در ابتدای لایحه، درج شده و سپس، ذکر شود که دلایل استنادی فرد شاکی، با توجه به قوانین، شرعی و قانونی نیست. سپس، دلایل مورد‌نظر، بصورت کامل، در متن نمونه لایحه دفاعیه قدرت نمایی با چاقو، نوشته می‌شود.

در انتها نیز، وکیل مورد اعتماد شما، با توجه به اصل وزین برائت، مواد 3 و 4 قانون آیین دادرسی کیفری و اصل 37 قانون اساسی، تقاضای برائت متهم، از اتهامات وارد شده را، از قاضی پرونده، درخواست می‌کند.

وکلای حاذق ما در گروه وکلای دیوان سالار، به شما در نوشتن لایحه، کمک خواهند کرد.

شکواییه قدرت نمایی با چاقو

شکواییه قدرت نمایی با چاقو، در حقیقت به متنی اطلاق می‌شود که توسط فرد شاکی، بر علیه متهم نوشته شده و درخواست مجازات وی را از دادگاه، طلب می‌کند.

شکواییه، فرم خاصی است که قوه قضائیه، باید برای گزارش شکایات، مردم آماده کند. شکواییه که شکایت‌نامه نیز نامیده می‌شود، کاغذ چاپی با اطلاعاتی مانند: نام، آدرس و موضوع شکایت است که باید توسط شاکی تکمیل شود.

شکواییه، عموما توسط وکلای پایه یک دادگستری، تنظیم و به دادگاه، ارائه می‌شود. چرا که به دلیل حساس بودن تنظیم شکواییه و ارسال مستقیم آن، نزد قاضی، باید با زبان قانون نوشته شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه تنظیم، قیمت و نمونه شکواییه وارد صفحه زیر شوید:

تنظیم شکواییه

آیا قدرت نمایی با چاقو قابل گذشت است؟

در چند سال اخیر، موج خشونت زیادی در کشور، رخ داده که روز به روز نیز، بیشتر می‌شود.

قدرت نمایی با چاقو در ملأعام، جرمی نابخشودنی است و بدون حضور شاکی نیز، قابل شکایت است؛ زیرا این جرایم، مستقیماً با نظم عمومی ارتباط دارد و اهمیت بیشتری دارد.

جزئیات حقوقی زیادی، در زمینه قدرت‌نمایی وجود دارد که بر رسیدگی به پرونده شما تأثیر می‌گذارد.

وکلای مجرب کیفری گروه وکلای دیوان سالار، با ارائه راهکارهای قانونی مناسب، می‌توانند در رسیدگی به پرونده شما موثر باشند؛ بطوریکه پرونده شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون تاخیر، به بهترین نتیجه برسد.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر  و قدرت نمایی با چاقو توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده قدرت نمایی با چاقو اراذل در شمال کشور

⭐️ پرونده قدرت نمایی با چاقو و نزاع دسته جمعی و قتل در شهریار

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده نزاع دسته جمعی و قدرت نمایی با چاقو در شمال تهران با ۱۷ متهم

مشاهده سایر پرونده

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده پزشک معروف که به اتهام تجاوز به اقامت اجباری محکوم شده بود.

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنا با زن شوهردار در سعادت آباد تهران با که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

و بیش از ۷۰۰ پرونده کیفری دیگر

لیست وکیل پرونده قدرت نمایی با چاقو

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.91

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.87 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.81

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 10 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی، داوری
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.89 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.84 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

🥇 سطح وکیل کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
️ سابقه حقوقی بیش از 13 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره بیمه تامین اجتماعی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

🥇 سطح وکیل کارشناس حقوقی امور ثبت برند و شرکت ها
️ سابقه حقوقی بیش از 10 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره کار
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 22 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.73 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (اصفهان) با بیش از 7 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.53
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در اصفهان
  • با بیش از 7 سال سابقه وکالت و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.99

اگر هنوز سوالی درباره قدرت نمایی با چاقو دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل