کیفری

مجازات کانال های غیر اخلاقی ✔️ |【وکیل متخصص✔️】

مجازات تهیه فیلم غیر اخلاقی | مجازات کانال صیغه یابی | انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی | حکم پخش عکس در تلگرام و...

پرونده‌هایی که با فضای مجازی سروکار دارند با وجود تفاوت در موضوع، روند یکسانی دارند. زیرا در همه آنها از فضای مجازی به‌عنوان یک وسیله برای ارتکاب جرم استفاده می‌کنند. در ادامه با انواع این جرم‌ها و مجازات کانال های غیر اخلاقی آشنا می‌شویم.

برای مشاهده لیست وکیل جرایم منافی عفت و نمونه پرونده های گروه وکلای دیوان سالار، به انتهای مقاله مراجعه کنید.
مجازات کانال های غیر اخلاقی

از متداول‌ترین جرایمی که هرروزه در دادگاه‌های ایران به چشم می‌خورد، پرونده‌هایی است که با فضای مجازی سروکار دارند.

یکی از این پرونده‌ها، مجازات کانال های غیر اخلاقی و امور مربوط به آن می‌باشد. معمولاً در این کانال‌ها با انتشار محتوای غیر اخلاقی و یا به اشتراک گذاشتن تصاویر شخصی دیگران، قانون را نقص می‌کنند.

مجازات کانال های غیر اخلاقی تلگرام telegram +18

مجازات کانال صیغه یابی

کانال های صیغه یابی که عمدتاً در اپلیکیشن تلگرام تشکیل می‌شوند، باهدف پیداکردن همسر موقت برای افراد، فعالیت می‌کنند.

در ابتدا باید اشاره کرد که این کانال‌ها هیچ مجوز رسمی برای این فعالیت‌ها، چه به‌صورت مجازی و چه در واقعیت ندارند. نکته مهم‌تر این است که این کانال‌ها باهدف اصلی کلاهبرداری از افراد تشکیل می‌شوند.

این کانال ها اقدام به انجام کارهای غیر اخلاقی میکنند، پس مجازات کانال های غیر اخلاقی مشمول آنها میشود.

جرایم در این فضا به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از اولین کلاهبرداری‌ها، آشناکردن افراد با اطلاعات اشتباه است. مورد دوم دریافت پول از افراد است.

باتوجه‌به اینکه این دو جرم و دیگر موارد از مصادیق کلاهبرداری رایانه‌ای هستند، مجازات آنها باتوجه‌به قوانین جرایم رایانه‌ای و قوانین تجارت الکترونیک بیان می‌شود.

بصورت کلی مجازات کانال های صیغه یابی که در گروه مجازات کانال های غیر اخلاقی نیز قرار می‌گیرد برابر است با:

حبس فرد از یک تا سه سال و پرداخت مجازات نقدی. البته ممکن است که هر دوی این مورد به فرد تعلق بگیرد. این به دامنه جرم بستگی دارد.

مجازات کانال ازدواج موقت

همان‌طور که اشاره شد این کانال‌ها هیچ مجوز رسمی برای فعالیت‌های خود ندارند. بنابراین در حال انجام کار غیرقانونی هستند. این کار از نظر شرع و قانون، فساد و فحشا محسوب می‌شود.

به همین علت قانون مجازات اسلامی برای افرادی که اقدام به تأسیس این نوع کانال‌ها می‌کنند، با عنوان مجازات کانال ازدواج موقت برای گرداننده آن بین ۱ تا ۱۰ سال حبس در نظر می‌گیرد.

تمامی افرادی که در این کار دست داشته باشند نیز، به مجازات کانال های غیر اخلاقی محکوم می‌شوند.

یکی دیگر از مجازات کانال های غیر اخلاقی که شامل این افراد می‌شود، مجازات قواد است. قواد به معنی فراهم‌کردن شرایط برای افراد به‌منظور زنا است.

مجازاتی که برای این جرم در نظر گرفته می‌شود، برابر با حبس تا ۱۰ سال و همچنین ۷۵ ضربه شلاق است.

باید اشاره کرد که اگر در این میان زنا صورت‌گرفته باشد، برای طرفینی که زنا انجام داده‌اند نیز حکم متفاوتی صادر می‌شود.

وکیل جرائم رایانه ای

 

مجازات تهیه فیلم غیر اخلاقی

فیلم غیر اخلاقی یعنی فیلمی که بدن فرد در آن به‌صورت برهنه به نمایش گذاشته شود. این فیلم به‌عنوان فیلم مستهجن و مبتذل معرفی شده و با عنوان جرم و مجازات تهیه فیلم غیر اخلاقی تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

انتشار این نوع فیلم‌ها به طور کامل غیرقانونی است. افراد معمولاً از دیگران فیلم غیر اخلاقی تهیه و منتشر می‌کنند. برخی دیگر علاوه بر این کار به اخاذی از قربانی نیز روی می‌آورند. این جرم نیز در دسته مجازات کانال های غیر اخلاقی قرار میگیرد.

جرم تهیه فیلم غیر اخلاقی در ابتدا باید باتوجه‌به مدارک در دادگاه ثابت شود. بعد از ثابت شدن این جرم، مجازات آن توسط قاضی دادگاه صادر می‌شود.

مجازات در نظر گرفته شده برای این جرم عبارت است از:

تا ۷۴ ضربه شلاق و از دو ماه دو سال برای فرد مجرم.

علاوه بر این باید به این نکته اشاره کرد که اگر اخاذی در این حوزه وجود داشته باشد، جرم اخاذی مجازات مخصوص به خود را دارد. مجازات گفته شده فقط مربوط به تهیه و انتشار فیلم غیر اخلاقی است.

مجازات کانال های غیر اخلاقی

 

انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی

تصاویری که خلاف عفت عمومی هستند دامنه گسترده‌ای دارند. زیرا از روش‌های مختلفی می‌توان عرف جامعه را زیر پا گذاشت و این تصاویر را منتشر کرد.

بنابراین باید به این مورد توجه داشته باشید که عکس‌های متفاوتی اعم از طرح، نقاشی، تصویر، فیلم، نوار و دیگر موارد ممکن است که در این گروه قرار بگیرد.

مجازات انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی از سه ماه تا یک سال تمام حبس و همچنین جزای نقدی باتوجه‌به صلاحدید قاضی است. علاوه‌برآن فرد ممکن است که تا ۷۴ ضربه شلاق نیز محکوم شود.

در صورت درنظرگرفتن حداکثر جرم، مجرم محکوم است که دو مجازات از موارد گفته شده را بپذیرد.

معمولاً تصاویر و فیلم‌هایی که بر خلاف عفت عمومی هستند، در کانال های غیر اخلاقی منتشر می‌شوند. این کانال ها علاوه بر انتشار این تصاویر فعالیت‌های دیگری نیز دارند. بنابراین می‌توان گفت که مجازات کانال های غیر اخلاقی شامل این مورد نیز می‌شود.

شکایت از پخش عکس

برخی افراد با روش‌های مختلف اقدام به پخش کردن تصاویر شخصی دیگران می‌کنند. این کار بدون رضایت فرد یک جرم محسوب می‌شود.

این جرم نیز یکی از جرم‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. البته باید اشاره کرد که شکایت از پخش عکس دارای شرایط خاصی است. یعنی جرم انجام شده باید دارای این ویژگی‌ها باشد تا بتوان به طور رسمی و قانونی از آن شکایت کرد و شکایت را به طور کامل پیگیری کرد.

این شرایط عبارت‌اند از:

  • نبود رضایت فرد در پخش تصاویر
  • عمدی بودن پخش عکس
  • ایجاد ضرر برای فرد قربانی
  • هتک حیثیت قربانی
مجازات کانال های غیر اخلاقی در حوزه پخش عکس شامل حبس از ۳ ماه تا ۲ سال یا مجازات نقدی و یا هر دو حالت که در این مورد قاضی باتوجه‌به نوع پرونده تصمیم‌گیرنده درمورد مقدار مجازات است.

حکم پخش عکس در تلگرام

از معایبی که در فضای مجازی و برنامه‌های مانند تلگرام می‌توان دید این است که افراد بسیاری با پخش عکس‌های خصوصی و یا عکس‌های مستهجن از افراد، اقدام به تهدید آنها می‌کنند.

در ابتدا باید اشاره کرد که تهدید و اخاذی از افراد یک جرم جدا، نسبت به جرم پخش عکس محسوب می‌شود. پس مجازات این دو مورد متفاوت است.

کانال های غیر اخلاقی

 

هنگامی که عکس‌های شخصی و خصوصی افراد در تلگرام پخش می‌شود، معمولاً رضایت افراد وجود ندارد. این کار باعث ازبین‌رفتن آبروی آنها و ایجاد ضررهای دیگر می‌شود.

مجازات برای حکم پخش عکس در تلگرام عبارت است از:

پرداخت جزای نقدی که باتوجه‌به دامنه جرم انجام شده توسط قاضی دادگاه اعلام می‌شود. همچنین ممکن است که حکم برای ۹۱ روز الی ۲ سال زندان صادر شود.

در نهایت اگر دامنه گسترده‌تری از جرم انجام شده باشد، مجرم هر دو مجازات‌ها را دریافت می‌کند.

از موارد مهمی که در این حوزه باید به آنها توجه کنید این است که در هنگام پخش شدن عکس، اقدام به ضبط مدارک بکنید. زیرا یکی از نکات موردتوجه دادگاه، علنی بودن پخش شدن عکس‌ها در تلگرام است.

بنابراین سعی کنید که با استفاده از عکس صفحه و یا فیلم از صفحه، مدارک را ضبط کنید.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

پخش عکس‌های فرد با تغییر و تحریف در آنان

یکی دیگر از جرایمی که در حوزه جرایم رایانه‌ای انجام می‌شود، ایجاد تغییر و تحریف در تصاویری است که از قربانی در دست می‌باشد. این تغییر و تحریف باعث مستهجن شدن و واردشدن ضررهای متعدد به فرد می‌شود. این کار معمولاً از طریق فتوشاپ انجام می‌گردد که صورت و بدن افراد را دچار تغییر می‌کنند.

حکم مجازات این جرم که یکی از مجازات کانال های غیر اخلاقی می‌تواند باشد، به حداکثر مجازات صادر می‌شود. یعنی فرد مجرم باید علاوه بر اینکه تا دو سال کامل در زندان حبس باشد، مجبور به پرداخت حداکثر جزای نقدی نیز است.

انتشار محتویات مبتذل و مستهجن

اگر که افراد به‌وسیله رایانه‌های خود اقدام به منتشر کردن محتویات مستهجن بکنند، با مجازات از سوی قانون مواجه می‌شود.

وکیل شکایت از کانال صیغه یابی

اگر فرد تصاویر مستهجن را برای کمتر از 1۰ نفر ارسال کند، محکوم به پرداخت مجازات نقدی می‌شود. اگر فرد این تصاویر را به بیش از 10 نفر ارسال کند، علاوه بر پرداخت مجازات نقدی به حبس نیز محکوم می‌شود. این مورد یکی از مجازات کانال‌ های غیر اخلاقی است که افراد باید به آن توجه کنند.

باید اشاره کرد که در این حالت اگر شاکی خصوصی وجود نداشته باشد به علت اینکه یک جرم غیرقابل‌گذشت وجود دارد مقام‌های قضایی و انتظامی این جرم را پیگیری خواهند کرد

نحوه شکایت از انتشار عکس و کانال های غیر اخلاقی

برای اثبات جرم و دریافت مجازات کانال های غیر اخلاقی در تهران، حضور وکیل ضروری است.

معمولاً مجازات کانال های غیر اخلاقی و مجازات انتشار تصاویر باتوجه‌به مدارک صادر می‌شود. بنابراین بهتر است که با کمک وکیل خود مدارک و اسناد را جمع‌آوری کنید.

گروه وکلای دیوان سالار به شما کمک می‌کند تا از مجازات کانال های غیر اخلاقی و مجازات انتشار عکس آگاه شوید.

آیا استفاده از تصاویر دیگران جرم محسوب میشود؟

به‌طورکلی استفاده از تصاویر دیگران و جعل هویت آنها، یک جرم محسوب می‌شود. افراد معمولاً برای ساخت هویت جعلی از تصاویر دیگران استفاده می‌کنند.

این کار جرم محسوب می‌شود و مجازات مخصوص به خود را دارد که شامل 91 روز الی ۲۴ ماه حبس و پرداخت مجازات نقدی است.

یکی دیگر از روش‌های استفاده از عکس دیگران، سوءاستفاده از عکس‌ها است. افراد با استفاده از این عکس‌ها در فضاهایی که جو غیر اخلاقی دارند، مرتکب جرم می‌شوند.

مجازات این مورد مانند مجازات کانال های غیر اخلاقی، گذراندن حبس و پرداخت مجازات نقدی است. برای پیگیری مجازات کانال های غیر اخلاقی در تهران، می‌توانید از وکلای گروه دیوان سالار در تهران کمک بگیرید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل جرایم منافی عفت متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

لیست وکیل جرایم منافی عفت

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.91

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.87 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.81

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 10 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی، داوری
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.89 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.84 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

🥇 سطح وکیل کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
️ سابقه حقوقی بیش از 13 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره بیمه تامین اجتماعی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

🥇 سطح وکیل کارشناس حقوقی امور ثبت برند و شرکت ها
️ سابقه حقوقی بیش از 10 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره کار
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 22 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.73 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (اصفهان) با بیش از 7 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.53
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در اصفهان
  • با بیش از 7 سال سابقه وکالت و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از ۳۰۰ پرونده کیفری دیگر

وکالت تخصصی

 

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل جرایم منافی عفت متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی از وکیل جرایم منافی عفت دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل