وکیل

مشاوره حقوقی بین المللی ✔️ |【وکیل متخصص✔️】

مشاوره حقوقی بین المللی در تهران | مشاوره حقوق بین المللی عمومی | مشاوره حقوق بین المللی کیفری | وکیل بین المللی در تهران و...

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین مشاوره حقوقی بین المللی متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

امروزه بین شرکت‌های بین المللی مختلف تبادلات تجاری و اقتصادی وجود دارد که گاهی با مشکلات خاص خود مواجه می‌شوند. برای مواجهه با مشکلات، رفع آنها و رسیدن به توافق دوطرفه، نیاز است که یک فضای مناسب برای مذاکره ایجاد شود.

در ادامه با مشاوره حقوقی بین المللی و وظایف مربوط به آن بیشتر آشنا می شویم.

لیست وکیل حقوق بین الملل

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

مشاوره حقوقی بین المللی

از آنجایی‌که تجارتهای بین المللی بین کشورهای متعددی برقرار میشود، مشاوره حقوقی بین المللی میتواند انتخاب خوبی برای آگاه شدن از قوانین و ضوابط موجود در این زمینه باشد.

در نهایت در پی این مذاکرات، منافع دو طرف حفظ خواهد شد.

برای اینکه بستری ایمن و مطمئن برای فعالیتهای بین المللی ایجاد شود، بهتر است از مشاوره افراد متخصص و وکلای موفق در این زمینه کمک بگیریم.

یک مشاوره حقوقی بین الملل، علاوه بر آشنایی کامل با قوانین موجود در کشور، از قراردادها و قوانین بین الملل نیز اطلاعات کافی دارد. 

بنابراین مشاوره حقوقی بین المللی امری کاملاً تخصصی است که برای بهره‌مندی از خدمات مؤثر آن باید به شخصی مجرب و متخصص مراجعه کرد.

گروه وکلای دیوان سالار با وکلا و مشاوران حقوقی مجرب خود میتواند در این زمینه و حل مسائل مربوط به تجارتهای بین المللی شما کمک بسزایی کند.
گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل حقوق بین المللی متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم حقوقی دیوان سالار در بیش از ۸۰۰  پرونده ، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

حقوق بین الملل چیست؟

مسلم است که علاوه بر قوانینی که به داخل مرز کشورها محدود می‌شود، مقرراتی نیز باید برای ارتباطات فراتر از مرزها و کشورها وجود داشته باشد.

به‌ خصوص که چندین دهه است که جبر جغرافیایی، محدودیتی برای ارتباطات به‌ حساب نمی‌آید و ابزارهای متعددی برای تبادل اطلاعات و ارتباطات با هر نقطه از جهان در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار بشر است.

به‌طورکلی حقوق بین الملل به دو بخش تقسیم می‌شود:

  • حقوق بین المللی عمومی
  • حقوق بین المللی خصوصی

حقوق بین المللی عمومی

حقوق بین المللی عمومی به روابط بین دولت‌ها و سازمان‌های بین المللی ارتباط دارد.

این بخش از حقوق بین الملل شامل ابعاد بزرگتری است که مشاوره حقوقی بین المللی با کمک یک وکیل و مشاور آگاه در این زمینه برای ارتباطات گسترده بسیار کمک کننده خواهد بود.

حقوق بین المللی خصوصی

 حقوق بین المللی خصوصی به‌صورت جزئی و در مقیاس اشخاص حقیقی و حقوقی و گروه‌ها به روابط بین المللی می‌پردازد.

مشاوره حقوقی بین المللی

برای مثال حقوق مهاجرت در زیرمجموعه حقوق بین المللی خصوصی قرار دارد که به مسائلی مانند تحصیل، پناهندگی و سرمایه‌گزاری می‌پردازد.

یکی از مواردی که در حقوق بین المللی خصوصی به آن می‌پردازیم، کسب تابعیت یک کشور است. تابعیت کشورها می‌تواند بر اساس خاک و یا خون فرد مشخص شود.

کسب تابعیت خاک به معنای آن است که اگر شخصی در خاک یک کشور متولد شود می‌تواند تابعیت آن کشور را داشته باشد. تابعیت خون بیان می‌دارد در صورتی‌ که والدین یک شخص تابعیت یک کشور را داشته باشند، فرد نیز تابعیت همان کشور را دارد و مهم نیست در کجای جهان و در چه کشوری متولد شده باشد.
یک مشاور و وکیل مجرب در این حوزه با بررسی دقیق پروندههای حقوقی و دادههای مربوط به این فعالیتها میتواند به‌ خوبی با مشاوره حقوقی بین المللی کمک ویژه ای به موکلان داشته باشد.

از مهم‌ترین مسائل حقوق بین الملل مربوط به بحث پناهندگی است. فردی که تحت عنوان پناهنده شناخته می‌شود، به دلیل مشکلات شخصی خود در کشور، تصمیم به پناه آوردن به کشوری دیگر می‌گیرد.

اما برای گرفتن پناهندگی یک کشور، شخص متقاضی باید دلایل اقدام خود برای پناهندگی را اثبات نماید. برای اثبات پناهندگی و این قبیل مشکلات بهتر است از یک وکیل آگاه در این زمینه کمک بگیرید.

مشاوره حقوقی بین المللی در تهران توسط گروه وکلای دیوان سالار با کمک وکلای مجرب تیم برای شما موکلان امکان‌پذیر خواهد بود. شما میتوانید به وکلای معتمد دیوان سالار نهایت اعتماد را داشته باشید.

ارتباط بین مشاور و وکیل حقوقی

از سؤالات رایج بین عموم مردم این است که آیا تفاوت خاصی بین مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری وجود دارد یا خیر. در واقع حوزه فعالیت این افراد بسیار مشابه است و همین مسئله موجب ایجاد ابهام برای برخی افراد می‌شود.

باید گفت که یک شخص می‌تواند هم به‌عنوان مشاور حقوقی و هم به‌ عنوان وکیل پایه یک دادگستری در این زمینه فعالیت داشته باشد. اما این‌ها دو شغل کاملاً مجزا از یکدیگر هستند و علاوه بر ارتباط تنگاتنگی که با یکدیگر دارند، تفاوت‌های آن‌ها را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

با این‌ حال هر دوی این افراد با مشاوره حقوقی بین المللی خود میتوانند به شما در مسائل مربوط به کسب و کارتان کمک کنند.

تفاوت بین مشاور و وکیل حقوقی

یک مشاور حقوقی معمولاً برای یک مؤسسه یا شرکت خاص فعالیت می‌کند و امور حقوقی مربوط به یک مجموعه را انجام می‌دهد. به این افراد اشخاص حقوقی نیز گفته می‌شود که از طرف یک شرکت، رسیدگی به برخی از امور مربوط به شرکت را بر عهده می‌گیرند.

بنابراین می‌توان گفت که مشاور حقوقی خارج از دادگاه صحبت می‌کند ولی به‌ عنوان یک مشاور در ارائه مشاوره حقوقی بین المللی نیز کارایی دارد. 

وکیل حقوق بین المللی

اما یک وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند انواع پرونده‌های مختلف قضایی را پذیرش نماید. با توجه‌ به گستردگی مسائل کیفری و حقوقی، علاوه بر به‌ وجود آمدن دادگاه‌های اختصاصی برای رسیدگی به انواع مختلف جرائم، وکلا نیز معمولاً به‌ صورت تخصصی فعالیت می‌کنند. 

مشاوره حقوقی را نیز می‌توان یک تخصص در نظر گرفت که در زیر مجموعه وکالت قرار دارد. به‌ طور کلی می‌توان بیان کرد که یک مشاور حقوقی از تحصیلات بالای حقوقی برخوردار است.

همچنین به‌ تمامی قوانین و امور داخلی و خارجی اشراف دارد و مدام در این زمینه اطلاعات خود را به روز می‌کند. 

مشاوران و وکلای مجرب در این حوزه توسط گروه وکلای دیوان سالار برای فعالیتهای مربوط به تجارتهای بین المللی آماده همکاری و ارائه خدمت به شما هستند. 

شرایط لازم برای مشاوره حقوقی بین المللی

افرادی که تحت عنوان مشاور حقوقی در عرصه بین المللی فعالیت دارند، باید توانایی برقراری ارتباط با سایر مشاورین حقوقی شرکت‌های خارجی در سرتاسر دنیا را داشته باشند.

این اشخاص با راهنمایی شرکت‌های مختلف در زمینه‌های مختلف آن‌ها را به اهداف مورد نظرشان می‌رسانند.

یک مشاور حقوقی بین المللی باید در زمینه‌های متعددی تخصص داشته باشد که ابتداییترین مورد در این تخصص‌ها مربوط به دانش حقوقی است.

در واقع یک مشاور حقوقی باید بتواند به‌خوبی از طریق مشاوره حقوقی بین المللی به مالکان و صاحبان کسب و کارهای بین المللی کمک کند.

یکی دیگر از تخصص‌هایی که برای یک مشاور حقوقی ضرورت دارد، تسلط کامل حداقل به دو زبان زنده دنیا است. یک مشاور حقوقی بین المللی باید بتواند در جهت منافع موکل خود در مذاکرات بین المللی، حضوری مؤثر داشته باشد.

دادگاه بین المللی

درک بالا از روابط تجاری، امور بازرگانی و همچنین روان‌شناسی اشخاص خارجی نیز از مهارت‌های مهمی است که یک مشاور حقوقی مجرب و قابل‌اعتماد ملزم به کسب آن‌ها است.

گروه دیوان سالار از معتمدترین وکلا و مشاوران در این زمینه تشکیل شده است که شما میتوانید برای مشاوره حقوقی بین المللی در تهران به ما اعتماد کنید و پروندههای خود را به ما بسپارید.

فعالیتهای مربوط به یک مشاور حقوقی

مشاوره حقوقی بین المللی ممکن است در قراردادهای میان بازرگانان و تاجران کشورهای مختلف صورت بگیرد. بنابراین در این زمینه تنها تسلط به مسائل حقوق داخلی کافی نیست بلکه باید قواعد، اصول و عرف قراردادها در کشورهای مختلف را نیز به طور کامل بشناسد.

مذاکرات قراردادی بحثی بسیار عمیق و پیچیده است که نیاز به دانش تخصصی در این حوزه دارد. یک مشاور حقوقی با صلاحیت در این مورد همواره منافع موکل را در نظر دارد و اجازه نمی‌دهد هیچ مانع دیگری منافع موکلش را به خطر بیندازد.

شخصی که به امور حقوقی در عرصه بین المللی می‌پردازد باید کاملاً انعطاف‌پذیر و چندبعدی باشد.

مشاوران حقوقی بین المللی از گروه وکلای دیوان سالار قادر هستند که خدمات خود را به‌ صورت حضوری و غیرحضوری و از طریق سرویس‌های اینترنتی ارائه دهند.

در چه مواردی به مشاوره حقوقی بین المللی نیاز است؟

احتیاج به یک مشاور حقوقی آگاه در زمینه تبادلات تجاری بین المللی لازمه ارتباطات گسترده بین شرکتهای بزرگ است. در واقع یک مشاور حقوقی میتواند به‌ خوبی شما را از قوانین و شرایط لازم در فعالیتهای بین المللی آگاه سازد.

به همین دلیل شما در موارد زیر می‌توانید از خدمات یک مشاور حقوقی بهره‌مند شوید:

  • اخذ نمایندگی از یک شرکت خارجی
  • ثبت یک شرکت خارجی
  • مذاکرات تجاری بین المللی
  • بهره‌مندی از خدمات حقوقی در صورت اقامت در کشور خارجی
  • تنظیم قراردادهای بین المللی
  • تنظیم قراردادهای بانکی
  • داوری طرفین اختلافات تجاری بین المللی
  • امور مربوط به تابعیت دوگانه
  • حقوق گمرکی و ترابری بین المللی
  • آشنایی با مهاجرت و روش‌های آن

مشاوره حقوقی و فعالیتهای گسترده مربوط به آن

از پرکاربردترین حوزه فعالیتی یک مشاور حقوقی بین المللی مربوط به امور شرکت‌ها است.

برای مثال اگر شرکتی قصد ثبت بین المللی در خاک کشوری دیگر را داشته باشد برای پیش‌بردن اهداف خود به مشاوره حقوقی بین المللی نیاز دارد.

مشاور حقوق تجاری بین الملل

مشاور حقوقی بین المللی به تشریفات مدیریت شرکت‌های بین المللی آگاه است و موکل خود را در این زمینه راهنمایی می‌کند. مشاوره حقوقی در کاهش هزینه‌های کسب‌وکار بین المللی نیز بسیار مؤثر است.

یک مشاور حقوقی مجرب قادر است هزینه‌های کسب‌وکار بین المللی را به طور قابل‌توجهی کاهش دهد.

یکی دیگر از مواردی که وجود یک مشاور حقوقی بین المللی در آن به کار می‌آید، مشکلات کیفری و جزایی است که در طی مراودات بین المللی به وجود می‌آید.

پیگیری این پرونده‌ها از پرونده‌های داخلی دشوارتر است و به همین منظور نیاز به دانش تخصصی دارد.

سخن پایانی

انجام فعالیتهای بین المللی احتیاج به دانش و علم به روزی دارد که یک مشاور حقوقی و وکیل آگاه در این زمینه میتواند این مسیر را بسیار آسان کند.

همچنین رفع مشکلات موجود در مورد پرونده های حقوقی با کمک وکلای مجرب در این زمینه امکانپذیر خواهد بود. مشاوره حقوقی بین المللی در تهران با کمک وکلای مجرب و متعهد گروه دیوان سالار صورت میگیرد.

شما میتوانید به وکلای ما اعتماد کنید و مسائل مربوط به حقوق بین الملل خود را به وکلای ما بسپارید.

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.98

اگر هنوز سوالی از مشاوره حقوقی بین المللی دارید، در کامنت بپرسید وکلا در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل