کیفری

وکیل دادسرای ویژه روحانیت در تهران ✔️ |【وکیل دادگاه ویژه روحانیت✔️】

صلاحیت دادگاه و دادسرای ویژه روحانیت | وکیل دادگاه ویژه روحانیت | وکیل در دادسرای ویژه روحانیت | و ...

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل دادسرای ویژه روحانیت متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

[/box]

با وجود ثابت بودن قواعد کلی و عمومی وکالت در پرونده‌های مختلف حقوقی، کیفری، قضایی و… ، وکالت در دادسراها و دادگاه‌های مختلف، قواعد و شرایط خاص خودش را دارد. ‌برای مثال رسیدگی به پرونده‌های دادگاه خانواده قوانین و ضوابط خاص خودش را دارد که با دیگر دادگاه‌ها متفاوت است.
دادسرای ویژه روحانیت نیز به علت حساسیت خاص پرونده‌ها و جایگاه ویژه طرفین دعوی، به وکلای ویژه و باتجربه‌ای احتیاج دارد؛ وکلایی که قوانین و تبصره‌های گوناگون مربوط به پرونده‌های ویژه روحانیت اشراف کامل داشته و تجربه کافی برای حضور در دادسرا و دادگاه را داشته باشند. در ادامه با این مسئله بیشتر آشنا خواهیم شد و ویژگی‌های یک وکیل دادسرای ویژه روحانیت در تهران را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

صلاحیت دادگاه و دادسرای ویژه روحانیت

صلاحیت دادگاه درواقع شایستگی آن در رسیدگی به پرونده‌‌های مرتبط است. در مجموع، بسته به نوع پرونده‌های موجود، دو نوع دادگاه وجود دارد: دادگاه‌های عمومی و دادگاه‌های اختصاصی یا استثنایی.
دادگاه‌های عمومی معمولاً به تمامی دعاوی و پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند اما دادگاه‌های اختصاصی به پرونده‌هایی که استثنا هستند و امکان رسیدگی به آن‌ها در دادگاه‌های عمومی وجود ندارد، رسیدگی می‌کنند. دادسراهای خاص صلاحیت دارند صرفاً پرونده‌های ویژه‌ای را در دست بررسی قرار بدهند، مانند دادسرای ویژه روحانیت، دادسرای انقلاب، دادسرای خانواده و… .
همان طور که گفتیم، دادسرای ویژه روحانیت از جمله دادگاه‌های اختصاصی است که به جرایم مربوط به روحانیت رسیدگی می‌کند. به بیانی دیگر، دادسرای ویژه روحانیت صرفا به جرم روحانیون رسیدگی می‌کند و دیگر امور حقوقی روحانیون همچون طلب، بدهی و سایر امور مالی در همان دادگاه‌های عمومی بررسی خواهند شد. وکیل دادسرای ویژه روحانیت نیز به همان نسبت به امور اختصاصی این دادگاه رسیدگی می‌کند.

لازم به ذکر است که این دادگاه از سوی رهبر انقلاب، آیت الله خمینی تشکیل شد تا امور مربوط به روحانیون، با حفظ شأن و جایگاه جامعه روحانیت، مورد بررسی قرار بگیرد. این دادگاه تحت نظارت مستقیم رهبری است و از شمول قوه قضائیه خارج است.

وکیل دادسرای ویژه روحانیت

وکیل دادسرای ویژه روحانیت تهران به چه اموری رسیدگی می‌کند؟

طبق ماده 13 قوانین مربوط به دادسراها و دادگاه‌های ویژه روحانیت، موارد زیر می‌توانند در این دادگاه‌ها و توسط وکیل دادسرای ویژه روحانیت مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرند:

  • کلیه جرائمی که روحانیون مرتکب شده‌اند
  • کلیه اعمال و رفتارهای خلاف شأن جامعه روحانیت
  • رسیدگی به برخی اختلافات محلی که می‌تواند امنیت عمومی را خدشه‌دار کند؛ در صورتی که یکی از طرفین اختلاف، روحانی باشد.
  • اموری که جهت رسیدگی از سوی رهبر معظم انقلاب مأموریت داده می‌شود.
گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل دادسرای ویژه روحانیت متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم وکیل دادسرای ویژه روحانیت دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

وکیل در دادسرای ویژه روحانیت

در خصوص مسئله انتخاب وکیل در دادسرای ویژه روحانیت، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ماده قانونی به شرح زیر تصویب کرده است:

ماده واحده: طرفین دعوی حق دارند به خواست خود وکیل انتخاب کنند. کلیه دادگاه‌هایی که به موجب قانون تشکیل شده‌اند موظف‌اند وکیل طرفین پرونده را پذیرش کنند.
تبصره ۱: کلیه طرفین دعوی در دادسراها و دادگاه‌های ویژه روحانیت نیز حق دارند به خواست خود وکیل انتخاب کنند. در این حالت، دادگاه به تشخیص خود تعدادی از روحانیون صالح را به عنوان وکیل معرفی می‌کند. متهم می‌تواند از میان آن‌ها وکیلی را انتخاب کند تا به امور پرونده او رسيدگی کند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد انتخاب وکیل دادسرای ویژه روحانیت کمی محدودیت دارد و افراد صرفاً می‌توانند افرادی را به عنوان وکیل انتخاب کنند که دادگاه آن‌ها را پیشنهاد کرده باشد.
بر این اساس می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که وکیل در دادسرای ویژه روحانیت نمی‌تواند فردی غیر روحانی باشد. به بیانی دیگر، صرفاً روحانیون می‌تواند وکالت پرونده‌های مربوط به جرائم روحانیت را قبول کنند.

انتخاب وکیل دادگاه ویژه روحانیت

جرائم مربوط به روحانیت و پرونده‌هایی که در دادسراهای اختصاصی بررسی می‌شوند، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار هستند. شأن و جایگاه ویژه جامعه روحانیون و حوزه علمیه موجب می‌شود تا پرونده‌‌های آن‌ها در محیطی جدا از دادگاه‌های عمومی بررسی شود. از این رو انتخاب وکیل دادگاه ویژه روحانیت نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. دادگاه از بین روحانیون، شایسته‌ترین و صالح‌ترین افراد که تجربه و علم کافی در امور وکالت دارند را انتخاب می‌کند. آشنایی با این وکلا و انتخاب از میان آن‌ها نیز در روند رسیدگی به پرونده‌ تأثیر زیادی دارد. شما با کمک کارشناسان مجموعه وکلای دیوان سالار می‌توانید بهترین وکیل دادسرای ویژه روحانیت در تهران را انتخاب کنید.

چه کسی می‌تواند وکیل دادسرای ویژه روحانیت باشد؟

حساسیت بالای این‌گونه پرونده‌ها و نیاز به بررسی دقیق و موشکافانه امور، ایجاب می‌کند تا فردی که قرار است به عنوان وکیل دادسرای ویژه روحانیت انتخاب شود، علاوه بر تسلط به امور حقوقی و داشتن مدرک وکالت، روحانی هم باشد. آشنایی وکیل به امور جامعه روحانیون و حوزه علمیه و محدودیت‌های این قشر، به حل هرچه سریع‌تر و بهتر مسائل کمک می‌کند.
علاوه بر این لازم است که وکیل روحانی، طبق تبصره ۱ مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام، اجازه وکالت در دادگاه ویژه روحانیت را داشته باشد. ضمن این که صلاحیت و شرایط این افراد باید توسط دادگاه تأیید شده باشد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

چه کسی می‌تواند وکیل دادسرای ویژه روحانیت باشد

آیا افراد شاکی باید از وکیل دادگاه ویژه روحانیت استفاده کنند؟

افرادی که در یک پرونده کیفری، به عنوان شاکی از یک روحانی حاضر شده‌اند می‌توانند از وکلای غیرروحانی نیز کمک بگیرند. در واقع یک وکیل پایه یک دادگستری که غیر روحانی باشد می‌تواند وکیل شاکی پرونده باشد و امور مربوط به او را در دست بگیرد. اما در هر صورت متهم این پرونده‌ها، که از جامعه روحانیت هستند، باید حتماً از یک وکیل دادسرای ویژه روحانیت، که روحانی و مورد تایید دادگاه است، استفاده کنند.

محل استقرار دادگاه ویژه روحانیت کجاست؟

همان طور که اشاره کردیم، دادسرای ویژه روحانیت به طور مستقیم زیر نظر مقام معظم رهبری به فعالیت می‌پردازد. به این ترتیب، این دادگاه تحت نظارت رهبری معظم انقلاب و با صلاحدید ایشان فعالیت می‌کند؛ فلذا تا زمانی که نظر و اجازه ایشان دچار تغییر نشود‌، می‌توانند با قوت به فعالیت‌های خود ادامه داده و پرونده‌های مربوط به جامعه روحانیون را بررسی کنند.
دادسراهای ویژه روحانیت در حال حاضر در ده‌ها حوزه قضایی در شهرهای تهران، مشهد، قم، اصفهان، تبریز، شیراز، ساری، کرمان، اهواز و همدان به خدمت رسانی مشغول هستند و شما می‌توانید برای رسیدگی به پرونده‌ها و شکواییه‌های خود، به آن‌ها مراجعه کنید.

چه اموری در دادسرای ویژه روحانیت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد؟

به طور کلی می‌توان گفت که کلیه جرایم کیفری صورت گرفته توسط یک روحانی، در دادگاه ویژه روحانیت مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ جرایمی مانند درگیری، سرقت، کلاهبرداری، امور خلاف شرع همچون خال‌کوبی، پوشیدن لباس نامناسب و… .
پرونده‌های حقوقی و مالی، همچون امور مربوط به چک برگشتی، برای روحانیون درست مانند عموم مردم و در دادگاه‌های عمومی بررسی می‌شود.
دیگر پرونده‌ها، یعنی پرونده‌های مربوط به امور خانواده مانند طلاق، حضانت و… نیز در دادگاه‌های خانواده رسیدگی می‌شوند. اما کلیه پرونده‌های کیفری، حتی اگر مربوط به اعضای خانواده یک روحانی باشد، در دادگاه‌های ویژه روحانیت بررسی می‌شوند.
برخی اوقات ممکن است یک روحانی عملی را مرتکب شود که در حالت عادی و بر اساس قوانین عمومی جرم تلقی نشود، اما ممکن است شأن و جایگاه روحانیت را دچار تزلزل کند و موجب بدبینی مردم به روحانیت شود. در این صورت آن عمل نیز برای روحانیون جرم انگاشته می‌شود و برای رسیدگی به آن، فرد باید از وکیل دادسرای ویژه روحانیت استفاده کند و در این دادسراها حاضر شود.

چه اموری در دادسرای ویژه روحانیت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد

هدف از تشکیل دادگاه ویژه روحانیت چه بود؟

در مجموع می‌توان گفت که دادگاه ویژه روحانیت با هدف جلوگيری از گسترش و بروز جرم و فساد در جامعه روحانیون و مجازات عادلانه آن‌ها تشکیل شده است.
دادگاه‌های ویژه روحانیت این هدف را با اعمال زیر محقق می‌کنند:

  • تذکر و بیان مسائل خلاف شأن و جایگاه روحانیون
  • ارشاد و هدایت روحانیون در امور خلاف شأن و قانون
  • رسیدگی به جرایم و شکایتی که علیه روحانیون صورت گرفته است

رسیدگی به موقع و دقیق به اموری که مستقیماً توسط مقام معظم رهبری به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع داده شده است رسیدگی به برخی اختلافات محلی که حداقل یکی از طرفین آن‌ها روحانی باشد.

آیا می دانید؟

انتخاب وکیل دادسرای ویژه روحانیت در تهران

چنانچه برای پیگیری و رسیدگی به پرونده کیفری خود در دادسرای ویژه روحانیت در تهران به یک وکیل مجرب و حاذق احتیاج دارید، می‌توانید از گروه وکلای دیوان سالار کمک بگیرید.
ما در این مجموعه با معرفی یک وکیل دادسرای ویژه روحانیت مجرب و حاذق، روند رسیدگی پرونده‌های کیفری را تسریع می‌کنیم. کلیه وکلای حاضر در این مجموعه از شرایط و ضوابط تصویب شده توسط دادگاه و مجمع تشخیص مصلحت نظام برخوردار هستند؛ ضمن این که به عنوان یک وکیل مجرب تجربه کافی و دانش لازم برای رسیدگی به پرونده‌های کیفری را نیز دارا هستند. از این رو می‌توانند کمک زیادی به حل پرونده شما بکنند.

سخن آخر

در این بخش به بررسی شرایط انتخاب وکیل دادسرای ویژه روحانیت پرداختیم و ویژگی‌های این وکلا را بیان کردیم. همچنين شرایط دادسراها و دادگاه‌های ویژه روحانیت را شرح دادیم و جرایم مربوط به جامعه روحانیت را معرفی کردیم.
فراموش نکنید که انتخاب یک وکیل مجرب و باتجربه می‌تواند تأثیر بسزایی در روند حل پرونده‌های کیفری شما داشته باشد و در این مسئله، تفاوتی میان پرونده‌های مربوط به روحانیت و امور عادی وجود ندارد.

بنابراین پیش از هر چیز توصیه می‌کنیم در انتخاب وکیل خود دقت کنید و با افراد متخصص مشورت نمایید؛ در این راستا توصیه می‌کنیم از خدمات ما در مجموعه وکلای دیوان سالار غافل نشوید.

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.93

اگر هنوز سوالی از وکیل دادسرای روحانیت دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.63 ( 2 رای)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل