وکیل

لیست وکیل داوری در تهران ✔️【بهترین وکیل داوری✔️】

وکیل داوری تهران | بهترین وکیل داوری | وکیل داوری در تهران | وکیل متخصص داوری

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل داوری متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

لیست وکیل داوری

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

وکیل داوری

یکی دیگر از نهادهایی که امکان حل اختلاف بین افراد را دارد نهاد داوری است. افراد می‌توانند قبل از انجام یک معامله، شخصی امین را به عنوان وکیل داوری خود قرار دهند تا از بروز اختلاف پس از معامله جلوگیری شود. همچنین پس از بروز مشکل نیز طرفین یک معامله می‌توانند به جای مراجعه به دادگاه سراغ وکیل داوری بروند که مزیت‌های بسیاری نسبت به مراجعه به دادگستری دارد.

لازم به ذکر است که رای وکیل داوری که شخصی مورد اعتماد و آشنا به قوانین است لازمیت اجرایی دارد. در ادامه با فرآیند داوری بیشتر آشنا خواهید شد.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل داوری متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم داوری دیوان سالار در بیش از ۲۰ پرونده داوری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.
وکیل داوری
وکیل داوری

مزایای داوری

در اکثر کشورها مراجعه به وکیل داوری بسیار بیشتر از دادگستری است، در ایران هم توصیه ما به افراد در صورت امکان مراجعه به وکیل داوری به جای دادگاه است چرا که این روش از مزایای بیشتری نسبت به مراجعه به دادگستری برخوردار است که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

سرعت عمل

فرآیند رسیدگی در داوری نسبت به دادگاه سرعت بسیار بالاتری دارد به طوری که در فرآیند داوری، وکیل داوری می‌تواند طرفین معامله یا قرارداد را که درخواست داوری داشته‌اند در طول یک هفته دوبار به جلسه دعوت کند تا در طی این دو جلسه به کمک وکیل داوری به نتیجه برسند و تصمیم نهایی خود را بگیرند.

اما همین پرونده در صورتی که به دادگستری ارجاع یابد تا زمان صدور رای چند ماه طول خواهد کشید. به دلیل همین سرعت بالای رسیدگی به پرونده‌ها در داوری امروزه، میزان مراجعات برای انتخاب وکیل داوری دائما رو به افزایش است.

هزینه پایین‌تر

البته این مسئله در ایران آنچنان مطرح نیست چرا که هزینه‌های مراجعه به دادگاه در ایران از دیگر کشورها پایین‌تر است که همین مسئله نیز در کنار آگاهی پایین مردم از وکیل داوری موجب مراجعه کمتر به نهاد داوری شده است.

اما در کشورهای دیگر خصوصا کشورهای غربی به خاطر هزینه‌های بالای مراجعه به دادگاه اکثر افراد هنگام بروز مشکل به سراغ وکیل داوری می‌روند تا از هزینه‌های خود بکاهند و این یکی از علل اصلی شناخته‌تر شدن وکیل داوری در این کشورها است.

تشریفات کمتر

از دیگر مزایای مهم مراجعه به وکیل داوری به جای دادگاه تشریفات بسیار کمتر آن است. در مراجعه به دادگستری رعایت کردن اصول تشریفات آیین دادرسی بسیار حائز اهمیت است و حتی در برخی موارد به علت رعایت نکردن این قواعد در ابتدای کار روند رسیدگی به پرونده بسیار طولانی‌تر می‌شود چرا که همان ابتدا قرار رد درخواست صادر خواهد شد.

در صورتیکه در فرآیند داوری و مراجعه به وکیل داوری این گونه  نیست و وکیل داوری این امکان را دارد که نظر خود را بسیار ساده و بدون تشریفات و در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام کند و نظر وکیل داوری حتی بر روی یک برگه نیز نوشته می‌شود که برای طرفین لازم‌الاجرا است.

غیرعلنی بودن

طبق آیین کلی، رسیدگی به اکثر دعاوی در دادگاه های دادگستری به صورت علنی است.

یکی از ویژگی های اصلی داوری در مقابل رسیدگی به اختلافات در دادگاه خصوصی و غیرعلنی بودن آن است. پس مهمترین مزایای مراجعه به وکیل داوری، محرمانه و خصوصی بودن جلسه داوری است. به همین منظور این خصیصه علت اصلی رجوع افراد بسیاری به وکیل داوری است.

وکیل متخصص داوری

در پایان، همه این مزایا باعث می‌شوند تا مراجعه به وکیل داوری بسیار منطقی‌تر از مراجعه به دادگاه باشد، چرا که وکیل داوری که از سوی هر دو طرف انتخاب شده، به عنوان فردی امین و مورد اعتماد با توجه به قوانین و شرایط می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن، اختلاف به وجود آمده را حل کرده و شخص مقصر را تعیین کند. ضمن آنکه مشخص نماید چه مقدار خسارت و چگونه باید به طرف خسارت دیده پرداخت شود.

وکیل متخصص داوری
وکیل متخصص داوری

یکی از نگرانی‌های احتمالی افرادی که آگاهی کمتری نسبت به فرآیند داوری و انتخاب وکیل داوری دارند ممکن است لازم الاجرا بودن نظر وکیل داوری باشد. باید بدانید که نظر وکیل داوری حتی وقتی فقط روی یک برگه کاغذ هم نوشته شود باید اجرا شود.

وکیل داوری به استناد قراردادی که با طرفین برای داوری بسته و به واسطه آنها امین و مورد اعتماد هر دو طرف شناخته شده می‌تواند با توجه به قوانین، شخصی که لازم است را به پرداخت دین یا خسارت ملزم کند.

نحوه پرداختن قانون به داوری

در قوانین ما داوری به دو بخش تقسیم شده است، داوری تجاری بین المللی و داوری داخلی که در ادامه به توضیح مختصر آنها خواهیم پرداخت.

داوری بین المللی

داوری بین المللی دارای قوانین و قواعد بسیار ویژه‌ای است که شرایط بسیار خاصی را نیز می‌طلبد. به علت خاص بودن شرایط حاکم بر این مدل داوری در قانون نیز این نوع داوری از منظر حقوقی کاملا دقیق و با جزئیات بسیار مورد بررسی قرار گرفته است.

داوری داخلی

در طرف دیگر داوری داخلی قرار دارد. به این نوع از داوری در قوانین مدنی خیلی کم پرداخته شده و تنها در قسمت آخر قانون آیین دادرسی مدنی به آن اشاره شده است. به طور کلی می‌توان گفت در قوانین و مقررات ما درباره بحث داوری داخلی به صورت جامع صحبتی نشده است. به گونه‌ای که خیلی از مسائل آن ناقص بیان شده است و جای اصلاح و توجه بیشتر قانونگذار را دارد. اما با وجود همه این مسائل همچنان برای حل اختلافات وکیل داوری به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار مناسب عنوان می‌شود.

وکیل داوری تهران

برای انتخاب وکیل داوری چند نکته وجود دارد که بایستی مورد توجه قرار دهید.

دقت در تعیین وکیل

اولین و مهم‌ترین نکته، دقت در تعیین وکیل داوری است. چرا که وظیفه رسیدگی به همه امور پس از آن به عهده فردی خواهد بود که به عنوان وکیل داوری انتخاب شده است. این وکیل است که می‌تواند فرد مقصر را تعیین کرده و او را ملزم به پرداخت دین و یا خسارت کند. پس بسیار اهمیت دارد که داور را با دقت و رضایت هر دو طرف انتخاب کنید.

پس توجه داشته باشید که وکیل داوری مورد اعتماد و امینی را انتخاب کنید.

مفاد و شرایط محل اختلاف برای داوری

نکته بعد محدوده داوری است که باید دقیق و کامل باشد چرا که بعضی از شرط‌های داوری صلاحیت وکیل داوری را تنها در حالتی که تفسیر قرارداد محل اختلاف باشد تعیین می‌کنند اما بسیار بهتر خواهد بود اگر که شرط داوری در همه شرایط و هنگام به وجود آمدن اختلاف و رفع آن هم باشد.

مدت زمان داوری

مدت زمانی که وکیل داوری باید نظر خود را ابلاغ کند بسته به موضوع هر معامله یا قرارداد تعیین می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت ای مدت یک بازه زمانی منطقی با توجه به موضوع محل اختلاف خواهد بود. اما در صورتی که زمان مشخص و دقیقی برای داوری تعیین نشده باشد چه؟

در این حالت وکیل داوری نهایتا تا 3 ماه فرصت خواهد داشت تا نظر خود را اعلام کرده و طرف مقصر را اعلام کند تا پرداخت دین و یا خسارت به طرف دیگر صورت گیرد.

قرارداد داوری

موضوع بعدی در مورد تعیین وکیل داوری و به صورت کلی مراجعه به نهاد داوری به جای دادگستری توجه به قرارداد داوری است. تمام نکات از مکانی که جلسات در آن برگزار خواهند شد، نحوه‌ای که نظر نهایی وکیل داوری اعلام خواهد شد، نحوه‌ای که قرار است طرفین قرارداد احضار شوند و شرایط دیگری که برای تعیین جلسات رسیدگی حائز اهمیت است همگی باید در قرارداد داوری به طور واضح بیان شوند.

وکیل داوری در تهران

داوری و نحوه انتخاب وکیل داوری دو نوع است، داوری اختیاری و اجباری که مختصرا درباره هر یک در ادامه صحبت خواهیم کرد.

وکیل داوری در تهران
وکیل داوری در تهران

داوری اختیاری

همان طور که از اسمش نیز پیدا است؛ هر وقت طرفین دعوی یا هر دو طرف قرارداد برای رفع اختلاف مابین خود توسط فرآیند داوری به توافق برسند و شخصی را با رضایت هر دو طرف به عنوان وکیل داوری انتخاب کنند و رفع مشکل را به او بسپارند نوع داوری اختیاری است.

داوری اجباری

در کشور ما، قانونگذار برخی موضوعات را جهت حل اختلاف به داوری ارجاع داده است. به همین سبب داوری اجباری در نظام حقوقی تشکیل شد. حال هنگامی که طرفین، خود داور را انتخاب نکرده باشند و اصلا در این فرآیند داوری نقشی نداشته باشند و این دادگاه باشد که طرفین دعوا را به وکیل داوری ارجاع داده باشد، داوری به صورت اجباری قلمداد می‌شود.

برای درک بهتر موضوعاتی که روند داوری اجباری در آن جریان دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اختلافات خانوادگی
  • پیش فروش ساختمان
  • قرارداد های پیمانکاری
  • و …

در آخر

اگر در تهران هستید و قصد دارید به جای مراجعه به دادگاه به سراغ داوری مورد اطمینان بروید، گروه وکلای دیوان سالار در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. این گروه با سالها سابقه و تجربه موفق در انواع پرونده‌های مختلف حقوقی و کیفری بهترین انتخاب برای شما هستند. شما می‌توانید حتی پیش از بروز هر گونه اختلاف یا مشکل به سراغ وکیل داوری رفته و تمامی قراردادها را زیر نظر او تنظیم کنید.

این موضوع از بروز مشکلات و مسائل در آینده نیز جلوگیری خواهد کرد. حتی اگر پس از بستن قرارداد و معامله نیز به مشکل برخورده‌اید می‌توانید با مراجعه به گروه وکلای دیوان سالار و انتخاب یک وکیل داوری با رضایت و توافق هر دو طرف ادامه فرآیند را به او واگذار کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع مورد اختلاف را حل کند.

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

در صورتی که هنوز سوالی از وکیل داوری دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل