ملکی

وکیل ملکی خوب در تهران✔️ +【 وکالت تخصصی ملکی✔️】

لیست وکیل ملکی خوب تهران | معرفی وکیل تخصصی ملک | شماره وکیل ملکی در تهران

برای اعطای وکالت به وکیل ملکی خوب در تهران، تماس بگیرید: 44899341-021

در صورتی که تنها نیاز به مشاوره دارید، سوال خود را در کامنت های انتهای این صفحه بپرسید. مشاورین حقوقی ما در کوتاه‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ می‌دهند.


ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل ملکی خوب در تهران با سال ها تجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته)

وکیل ملکی خوب در تهران

نیاز به وکیل ملکی خوب در تهران دارید؟ اما نمیدانید به کدام وکیل باید اعتماد کنید یا کدام وکیل تخصص و تجربه لازم را در مورد پرونده شما دارد؟ ما در تیم تخصصی وکلای دیوان سالار در کنار شما هستیم تا در کمترین زمان و با خاطری آسوده پرونده خود را به وکیل متخصص ملکی اعطا کنید.

در ادامه این مقاله لیست وکیل ملکی در تهران را مشاهده خواهید کرد. همچنین مهم‌ترین نکات در رابطه با پرونده های ملکی را برای شما بیان خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل ملکی مجرب با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که وکلای ملکی دیوان سالار در بیش از ۸۰ پرونده ملکی، بیش از ۹۴ درصد موفقیت داشته اند.

لیست وکیل ملکی خوب در تهران

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

و…

با پیشرفت جامعه انسانی، ارتباطات مختلفی میان افراد شکل گرفته است؛ از جمله آن ها می توان به ادعای مالکیت بر اموالشان اشاره کرد. وکیل ملکی، دیگر یک پیشنهاد برای افراد محسوب نمی شود بلکه یک نیاز مهم برای آن ها تلقی می شود. اگر در تهران صاحب خانه هستید، خوب است بدانید که چطور می توانید یک وکیل ملکی خوب در تهران را بشناسید و وکالت پرونده خود را به وی بدهید. از آن جایی که شما یا هر فرد دیگری نمی توانید تمام موارد و دانستنی ها و قوانین مربوط به دعاوی یک ملک را بدانید و یا در موردشان اطلاعات موثقی کسب کنید، داشتن یک وکیل ملکی نقش مهمی در حل مشکلتان خواهد داشت.

اما دعاوی ملکی چیست؟ و چگونه می‌توان یک وکیل ملکی خوب در تهران را پیدا کرد؟

دعاوی ملکی چیست؟

دعاوی ملکی به تمام دعاوی مربوط به خرید و فروش، اجاره ملک و اموال و تصرفات غیرقانونی ملک ها گفته می شود. وکیل ملکی نیز کسی است که در حوزه دعاوی املاک تخصص دارد و با تمام مسائل مربوطه آشنایی دارد و بر حسب نیاز موکل، در این امور تخصصش را به اجرا در می آورد.

با توجه به این که ساختمان سازی در تهران گستردگی زیادی دارد، بهتر است وکالت خود را به یک وکیل ملکی خوب در تهران بسپارید. هر چند که تمام موارد را در خرید یک ملک انجام داده باشید و یا بسیار سنجیده عمل کنید و وضعیت معامله را سبک سنگین کرده باشید، باز هم بر حسب تصادف ممکن است همه چیز آن طور که شما تصور کرده اید پیش نرود؛ معامله بهم بخورد یا طرف معامله ی شما نظرش در رابطه با بعضی از موارد معامله تغییر کند و یا به تعهداتش عمل نکند و … . پس می بینید که دعاوی ملکی چقدر می توانند گسترده و پیچیده باشند و احتمال دارد که خود به تنهایی قادر به پیگیری مشکل ایجاد شده نباشید. اما دعاوی ملکی چه چیز هایی هستند؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برای اعطای وکالت به وکیل ملکی خوب در تهران با شماره 02144899341 تماس بگیرید.

در صورتی که تنها به مشاوره نیاز دارید سوال خود را در انتهای این صفحه بپرسید. مشاورین حقوقی ما در کوتاه ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

انواع دعاوی ملکی

قبل از آن که راجع به وکیل ملکی خوب در تهران بدانید، بهتر است با انواع دعاوی ملکی که وجود دارند آشنا شوید. دعاوی ملکی انواع مختلفی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • دعاوی ملکی حقوقی که شامل: الزام به فک رهن و سند های ضمانتی، تنظیم سند رسمی برای ملک مربوطه، اخذ صورت مجلس تفکیکی ساختمان های دارای واحد مستقل و … می باشد.
  • دعاوی ملکی کیفری که شامل: جعل اسناد ملکی، کلاهبرداری در خصوص خرید، فروش و معاملات، خیانت در امانت ملک، انتقال منافع ملک به افراد دیگر، فروش غیر قانونی و … می باشد.
  • دعاوی ثبت ملکی که شامل: ابطال شدن سند رسمی، اجرائیه برای املاک مربوطه، سند مالکیت معارض، افراز ملک، اجرای ثبت و … می باشد.

این موارد مهم ترین های دعاوی ملکی هستند؛ اما مواردی چون موقوفات عام و خاص، احذ و مطالبه ی اجاره معوقه، اخذ و مطالبه اجرت المثل، تعدیل اجاره بهای ملک، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و موارد بسیارِ دیگری وجود دارند. وکیل ملکی خوب در تهران که قصد اعطای وکالت را به وی دارید باید در تمامی این موارد تخصص داشته باشد.

اگر گستردگی امور مربوط به دعاوی ملک، شما را نگران می‌کند، پیشنهاد ما اعطای وکالت به وکیل غرب تهران در گروه دیوان سالار است که این گروه از تجربه فراوان برخوردار می باشد. در گروه وکلای دیوان سالار پرونده شما شخصاً توسط وکیل پایه یک دادگستری پیگیری می‌شود و اطمینان خاطر فراوان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

وکیل خوب ملکی

با توجه به افزایش ساخت ساز در ابعاد و اهداف گوناگون که در شهرهای مختلف ایران این صنعت رو به رشد است، افزایش مشکلات ملکی نیز بیش تر به چشم میخورد و افراد بیشتری با آن مواجه می شوند. داشتن یک وکیل خوب ملکی این اطمینان خاطر را به شما می دهد که دچار مشکلات و درگیری های ملکی نشوید و یا اگر خللی در کارتان پیش بیاید، یک وکیل خوب ملکی به راحتی می تواند به شما در روند پیگیری مشکلتان کمک کند.

تنظیم قرارداد توسط وکیل ملکی خوب در تهران

هنگامی که الزام به تنظیم سند رسمی توسط یک وکیل ملکی خوب در تهران وجود دارد، مزایایی نیز به همراه دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

با اعطای وکالت به وکیل ملکی خوب در تهران دیگر نیاز به حضور در دادگاه ندارید. همچنین وکیل شما می تواند همه خسارت های مشخص شده در قرارداد را از فروشنده مطالبه کند. اگر ملک شما رهن بانک باشد، وکیل ملکی خوب در تهران می تواند خواستار فک رهن از فروشنده باشد و همچنین اگر فروشنده حاضر نشد که سند را به نام شما انتقال دهد، وکیل ملکی خوب در تهران می تواند با یک مامور از دادگاه برای تنظیم سند اقدام کند. علاوه بر این مزایا، زمان انتقال سند به نام خریدار بسیار کمتر می شود و اطمینان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

تنظیم قرارداد های ملکی اعم از قرارداد های پیش فروش ملک، قرارداد های مشارکت مدنی، قراردادهای مشارکت در قالب مضاربه یا حواله توسط یک وکیل ملکی در تهران به دلیل تسلط کامل وی بر قوانین مدنی، قانون مسئولیت مدنی، قوانین شهرداری، قوانین ثبتی، قوانین مجازات اسلامی و … امری بسیار مهم می باشد. در گروه وکلای دیوان سالار با توجه به خواسته و شرایط شما، مناسب‌ترین وکیل ملکی به پرونده شما رسیدگی می‌کند.

مشاوره تلفنی با وکیل ملکی خوب در تهران

برای گرفتن مشاوره ی تلفنی در این خصوص می توانید با گروه وکلای دیوان سالار تماس بگیرید. البته توجه داشته باشید که پیشنهاد ما این است که پس از مشاوره ی تلفنی خودتان به صورت حضوری به دفتر مراجعه کنید تا با توضیح دقیق شرایط، به وکیلتان کمک کنید پرونده ی شما را سریع تر و راحت تر به سرانجام برساند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل ملکی می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل ملکی گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای ملکی گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل ملکی و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل ملکی

نکاتی در خصوص وکیل ملکی خوب در تهران

در این قسمت قصد داریم با ویژگی های یک وکیل ملکی خوب در تهران که شما به سراغ وی خواهید رفت آشنا شویم تا انتخاب های بهتری داشته باشید و همچنین در وقت و زمان با ارزش خودتان صرفه جویی کنید:

  1. مهم ترین ویژگی ای که یک وکیل ملکی خوب باید داشته باشد، آگاهی وی به قوانین ثبت اسناد است. از آن جایی که به دنبال یک وکیل ملکی خوب در تهران هستید، یک وکیل متوسطی که دایره دانش او نسبت به املاک کم است، برای شما کفایت نمی کند. چنین خصوصیتی از طرق خاصی به دست می آید و وابسته به موارد دیگری است که در ادامه ذکر می کنیم.
  2. یک وکیل ملکی خوب در تهران باید تجربه بسیار خوبی در زمینه ی وکالت ملک و املاک داشته باشد؛ داشتن تجربه نیز وابسته به کار کردن روی پرونده های بسیار است. پس این موضوع را هنگام انتخاب وکیل مد نظر داشته باشید.
  3. وکیل ملکی خوب در تهران کسی است که برخورد مناسب و پیگیری بالایی داشته باشد. مسئولیت پذیری وی باید به گونه ای باشد که بتواند بین حجم پرونده ها و کار خودش تناسب برقرار کند و تمرکز کافی بر روی پرونده های جدیدی که می‌پذیرد داشته باشد. همچنین یک وکیل ملکی باید توانایی مشاوره کامل در خصوص حوزه تخصص و پاسخگویی به سوال هایی که موکل از وی خواهد پرسید را داشته باشد.
  4. علاوه بر همه این ها، یک وکیل ملکی خوب در تهران باید بتواند نوع دعوایی که موکلش به او ارجاع می‌دهد را تشخیص دهد و در دادخواست باید به این مورد اشاره کند. وکیل ملکی خوب باید توانایی نوشتن شرح وقایع و تنظیم دادخواست و لایحه نویسی را داشته باشد. این مورد نیز به تجربه و دانش و تخصص او بستگی دارد.
  5. در آخر نیز باید به اندازه کافی از همه هزینه ها و منفعت هایی که موکلش کسب خواهد کرد آگاهی و درک مناسب داشته باشد تا بتواند میزان هزینه های دادرسی و … را تشخیص داده و به موکلش انتقال دهد. همه این موارد در میزان موفقیت موکل تاثیر گذار خواهد بود.

وکیل خوب در تهران

وکیل خوب در تهران شخصی است که تجربه و دانش کافی در زمینه ملک داشته باشد تا بتواند به بهترین صورت به موکل خود خدمت کند.
با توجه به اینکه در شهر تهران روزانه تعداد زیادی معامله در زمینه املاک صورت میگیرد حضور وکیل خوب در تهران
بسیار موثر است.
البته انتخاب وکیل خوب در تهران کار دشواری است.زیرا بررسی و جستجو در سوابق تعداد زیادی وکیل کار بسیار زمان بری است. در زمان انتخاب وکیل خوب در تهران نباید به تبلیغاتی که با پرداخت هزینه های زیاد باعث شهرت یک شخص شده است توجه کرد.

در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما گروه وکلای دیوان سالار است زیرا ما بهترین و متعهدترین وکلا را در کنار هم قرار داده ایم.

بهترین وکیل ملکی در تهران

حال اگر املاکی در تهران دارید و قصد دارید با یک وکیل ملکی خوب در تهران در ارتباط باشید، با دانستن همه موارد بالا، وقت آن است که بهترین وکیل ملکی در تهران به شما معرفی گردد. کسی که شما بتوانید با اطمینان خاطر وکالت را به ایشان اعطا کنید و همه آن چه که در این مقاله تهیه شده است را داشته باشد. گروه وکلای دیوان سالار تشکیل شده از وکلای پایه یک دادگستری است که هر کدام به صورت تخصصی در زمینه املاک، کیفری و … فعالیت می‌کنند و آماده ارائه خدمات حقوقی در سراسر کشور است. پس از تماس با شماره 44899341-021 شرایط شما به دقت بررسی شده و وکالت پرونده شما توسط یک وکیل ملکی خوب در تهران، متخصص و پایه یک دادگستری انجام می‌شود. ضمن اینکه امور مربوط به پرونده شما تحت نظارت مدیر حقوقی خواهد بود تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید.

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.3/5

اگر سوالی از وکیل ملکی دارید در کامنت‌ها بپرسید. کارشناسان حقوقی به سرعت پاسخ می‌دهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

3 دیدگاه

  1. مطالبتون خیلی عالی بود
    سوالامونو همونطور که گفتید، اینجا بپرسیم، اوکیه؟ کسی جواب میده؟
    ممنون

  2. سلام.
    وقتتون بخیر.
    خواستم تشکر کنم از مقاله خوبتون.
    من یک ملک دارم که در حال توقیف است و میخواهم قبل از رای دادگاه، با کمک وکیل از این امر جلوگیری کنم. یکی از اقواممون شما رو معرفی کردن. چطور میتوانم با وکلای شما ارتباط بگیرم؟

    1. سلام روز بخیر. جهت تنظیم وقت جلسه با وکیل متخصص، لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل