کیفری

وکیل تخفیف مجازات رابطه نامشروع 🥇【شرایط تخفیف در قانون جدید✔️】

مجازات انواع رابطه نامشروع | تبدیل مجازات اعدام به ضربه شلاق | تبدیل مجازات ضربه شلاق به جریمه نقدی و...

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل تخفیف مجازات رابطه نامشروع، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنا با زن شوهردار در سعادت آباد تهران با که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

مشاهده سایر پرونده

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اثبات رابطه نامشروع

⭐️ پرونده دفاع از اتهام پزشک معروف که به اتهام رابطه نامشروع با زن شوهردار به اقامت اجباری محکوم شده بود.

⭐️ پرونده اثبات رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

و بیش از ۷۰۰ پرونده کیفری دیگر

آیا می دانید؟

تخفیف مجازات رابطه نامشروع

روابط نامشروع جزو آن دسته از جرائمی هستند که در موارد مختلف پیچیدگی‌های مخصوص خود را دارد. روابط نامشروعی که دون زنا باشند، مجازات‌های تعزیری دارد. در بسیاری از موارد قاضی پرونده این اختیار را دارد تا برای متهم تخفیف مجازات رابطه نامشروع قائل شود.

این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که متهم پرونده از یک وکیل باتجربه و ماهر کمک گرفته باشد و مسیر رسیدگی به پرونده را به سمت و سویی درست هدایت کرده باشد.

یک وکیل روابط نامشروع خود با استفاده از تجربیات و تخصص خود می‌تواند از حسن سابقه، ندامت و تعیین سطح جرم اتفاق افتاده توسط موکل خود برای تغییر حکم او به مجازاتی سبک‌تر اقدام کند.

در برخی از موارد ممکن است حکم اعدام فرد مجرم به ضربات شلاق و در بسیاری از موارد نیز مجازات ضربات شلاق به جریمه نقدی تبدیل شود. در ادامه این مطلب درباره تخفیف مجازات رابطه نامشروع توضیح خواهیم داد.

مجازات انواع رابطه نامشروع

برای اینکه موضوع تخفیف مجازات رابطه نامشروع را مورد بررسی قرار دهیم، باید ابتدا نسبت به جرم رابطه نامشروع و مجازات‌‌های آن آگاهی کامل داشته باشید.

زمانی که هر گونه رابطه خارجی از عرفی بین زن و مردی که به یکدیگر محرم نیستند شکل بگیرد، جرم رابطه نامشروع رخ داد است. حال این جرم با توجه به میزان و نوع رابطه می‌تواند مجازات‌های متفاوتی داشته باشد.

به طور کلی روابط نامشروع به دو دسته زنا و دون زنا تقسیم می‌شود. طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، رابطه نامشروع دون زنا شامل روابط فیزیکی مثل بوسه، لمس بدن، بغل و هم‌بستری می‌شود. در واقع تمام روابط فیزیکی که به رابطه جنسی ختم نشود در دسته روابط نامشروع دون زنا قرار می‌گیرد.

حال اگر رابطه نامشروع بین زن و مرد به رابطه جنسی ختم شود، عمل زنا اتفاق افتاده است. جرم زنا خود به تنهایی به دو دسته زنای محصنه و زنای غیر محصنه تقسیم می‌شود.

اگر زن و مردی که با یکدیگر رابطه جنسی نامشروع داشته‌اند متأهل باشند (یکی از آن‌ها یا هر دوی آن‌ها)، جرم زنای محصنه و در غیر این صورت زنای غیر محصنه اتفاق افتاده است.

افرادی که به جرم هر کدام از این روابط نامشروع متهم شده باشند، می‌توانند نسبت به تخفیف مجازات رابطه نامشروع اقدام کنند. آن‌ها می‌توانند به کمک یک وکیل خوب و مجرب، مجازات جرم خود را تا حد زیادی سبک کنند.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

تخفیف مجازات رابطه نامشروع

مجازات رابطه نامشروع بین زن و مرد نامحرم، با توجه به میزان و نوع رابطه کاملا متفاوت خواهد بود. در همین راستا مجازات رابطه نامشروع دون زنا بین یک تا ۹۹ ضربه شلاق و جریمه نقدی خواهد بود.

مجازات زنا بین زن و مرد مجردی که به یکدیگر نامحرم هستند نیز برابر با صد ضربه شلاق است. اما این مجازات برای جرم زنای محصنه برابر با اعدام خواهد بود.

با توجه به مجازات‌هایی که نام برده شد، متهمینی که به هر کدام از این جرائم محکوم شده باشند، می‌توانند برای تخفیف مجازات رابطه نامشروع درخواست دهند.

درخواست آن‌ها باید توسط یک وکیل خوب پیگیری شود. در این صورت ممکن است قاضی دادگاه تجدید نظر در مجازات مجرمین تخفیف قائل شود.
گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل تخفیف مجازات رابطه نامشروع متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

در قانون مجازات اسلامی، روابط نامشروع جزو اعمال مجرمانه محسوب می‌شود و در دسته جرائم منافی عفت قرار می‌گیرد.

مصادیق این جرم در قانون به طور کامل مشخص نشده است و در بسیاری از پرونده‌ها تعیین حد و اندازه جرم بر عهده قاضی پرونده است. مجازات آن نیز توسط قاضی پرونده و بر اساس مدارک و مستندات موجود تعیین می‌شود.

برای اینکه متوجه مفهوم تخفیف مجازات رابطه نامشروع شوید، تصور کنید که فردی به یکی از نمونه‌های رابطه نامشروع محکوم شده است. حکم نهایی دادگاه برای او در حالت عادی ممکن است تبعید به جایی دور باشد.

اما در برخی مواقع و در بعضی شرایط ممکن است قاضی پرونده برای متهم تخفیف قائل شود و حکم او را به جریمه نقدی کاهش دهد.

تبدیل مجازات اعدام به ضربه شلاق

همان‌طور که اکنون می‌دانید، مجازات رابطه نامشروع اگر در دسته زنای محصنه قرار بگیرد، اعدام خواهد بود. در واقع زن شوهرداری که با مردی نامحرم رابطه جنسی داشته باشد، به جرم زنای محصنه به اعدام محکوم خواهد شد.

همچنین مرد متأهلی که به جرم زنای محصنه با زنی نامحرم محکوم شود نیز ممکن است به اعدام، یک سال حبس یا تبعید به جایی دور محکوم شود.

تبدیل مجازات اعدام به ضربه شلاق

تخفیف مجازات رابطه نامشروع در چنین شرایطی به این صورت است که متهم به کمک وکیل خود سعی می‌کند تا حکم اعدام یا تبعید خود را به ضربات شلاق تبدیل کند.

از جمله مواردی که به تخفیف مجازات رابطه نامشروع کمک می‌کند می‌توان به ابراز پشیمانی متهم در حضور مقامات قضایی صالح و عدم سابقه کیفری او در این زمینه اشاره کرد.

تبدیل مجازات ضربه شلاق به جریمه نقدی

ضربه شلاق در قانون مجازات اسلامی در دسته مجازات‌های تعزیری قرار دارد. در همین راستا در بسیاری از موارد قابلیت تبدیل دارد. تبدیل شلاق به جریمه نقدی و تخفیف مجازات رابطه نامشروع تنها به نظر قاضی و تصمیم نهایی او بستگی دارد. اما چیزی که روی نظر قاضی تأثیر خیلی زیادی دارد، صحبت‌ها و نتیجه‌گیری‌های وکیل پرونده است.

مجازات روابط نامشروع که در دسته مجازات‌های تعزیری درجه شش قرار دارد، بنا به نظر و مصلحت قاضی دادگاه قابل تبدیل به یکی از مجازات‌های همین درجه است.

وکیل تخفیف مجازات رابطه نامشروع

بنابراین ضربات شلاق می‌تواند به جریمه نقدی تبدیل شود. حداقل جریمه نقدی در مجازات‌های تعزیری درجه شش برابر با ۲۰ میلیون ریال و حداکثر میزان این جریمه برابر با ۸۰ میلیون ریال خواهد بود.

در نتیجه تخفیف مجازات رابطه نامشروع اعمال خواهد شد و متهم محکوم به پرداخت ۲ تا ۸ میلیون تومان جریمه نقدی می‌شود.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که اگر میزان شلاق‌هایی که برای متهم تعیین شده است برابر با ۳۰ ضربه یا کم‌تر از آن باشد، مجازات آن در دسته مجازات‌های تعزیری درجه هفت و هشت قرار می‌گیرد. بنابراین قاضی پرونده در صورتی که صلاح بداند می‌تواند متهم را با گرفتن یک تعهدنامه معتبر عفو کند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل رابطه نامشروع می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای رابطه نامشروع گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های رابطه نامشروع عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل رابطه نامشروع و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل رابطه نامشروع

وکیل تخفیف مجازات رابطه نامشروع

حضور یک وکیل تخفیف مجازات رابطه نامشروع در روند رسیدگی به پرونده می‌تواند تأثیر ویژه‌ای داشته باشد. در واقع یک وکیل باتجربه می‌تواند به استفاده از فن بیان و ادله محکمی که به دادگاه ارائه می‌دهد، حکم نهایی دادگاه را به مجازات سبک‌تری تغییر دهد.

یکی از مواردی که در تخفیف مجازات رابطه نامشروع خیلی تأثیرگذار است، عدم تأهل و تعهد طرفین است. در واقع اگر رابطه نامشروع بین زن و مردی مجرد اتفاق افتاده باشد، امکان اینکه قاضی پرونده در حکم نهایی آن‌ها تخفیف قائل شود بیشتر است. این موارد باید توسط وکیل پرونده در دادگاه اعلام شود.

تخفیف مجازات رابطه نامشروع

همچنین یکی دیگر از موارد تأثیرگذار در تصمیم قاضی پرونده، نوع رابطه طرفین است. اگر رابطه زن و مرد غیرفیزیکی باشد و تنها از طریق تلفن یا شبکه‌های اجتماعی به برقراری رابطه نامشروع روی آورده باشند، احتمال اینکه مجازات آن‌ها به جریمه نقدی تبدیل شود بیشتر خواهد شد.

وکیل برای تخفیف مجازات رابطه نامشروع

اگر فردی به برقراری رابطه نامشروع با جنس مخالف نامحرم محکوم شود، بنا به جرمی که مرتکب شده و میزان آن مجازات خواهد شد.

مجازات رابطه نامشروعی که بین زن و مردی مجرد اتفاق افتاده باشد، یک مجازات تعزیری است و برابر با یک تا ۹۹ ضربه شلاق خواهد بود. تعداد دقیق ضربات شلاق باید توسط قاضی و با توجه شرایط پرونده مشخص شود.
متهمین در چنین شرایطی به دنبال یک وکیل برای تخفیف مجازات رابطه نامشروع خواهند بود. زیرا در این صورت می‌توانند حکم خود را به پرداخت جریمه نقدی تغییر دهند.
یک وکیل ماهر و باتجربه می‌تواند با استفاده از عدم سوء پیشینه متهم پرونده، بیان و اشاره به ابراز پشیمانی او در حضور مقامات صالح و مواردی از این قبیل، برای حکم دادگاه درخواست تجدید نظر و تخفیف در مجازات متهم دهد.

در این صورت ممکن است با صلاحدید قاضی پرونده، حکم متهم از ضربه شلاق به جریمه نقدی تبدیل شود. در عرف به این تبدیل مجازات تعزیری، خریدن شلاق نیز می‌گویند.

از جمله مواردی که طبق ماده ۳۸ قانون مجازات اسلامی جزو شرایط مخففه برای تخفیف مجازات رابطه نامشروع شناخته می‌شود، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • گذشت شاکی پرونده یا مدعی خصوصی آن
  • همکاری و اعتراف صادقانه متهم در محضر دادگاه
  • اقرار مؤثرمتهم در حین رسیدگی به پرونده و تحقیق درباره آن
  • حسن سابقه متهم و ندامت او از جرم مرتکب شده
  • تلاش متهم به منظور جبران خسارات وارد شده
طبق ماده ۲۷ قانون مجازات اسلامی، هنگام تبدیل و تخفیف مجازات رابطه نامشروع، هر روز بازداشت برابر با ۳ ضربه شلاق یا ۳۰۰ هزار ریال خواهد بود. قاضی پرونده در چنین مواردی این اختیار را دارد تا مجازات متهم را به جریمه نقدی معادل آن تغییر دهد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری
نتیجه‌گیری

پرونده‌هایی که در زمینه روابط نامشروع در جریان هستند، ارتباط مستقیمی با آبرو و حیثیت افراد دارند. به همین دلیل است که از حساسیت و اهمیت بسیاری برخوردار هستند. بنابراین بهترین راهی که می‌توانید در تخفیف مجازات رابطه نامشروع موفق عمل کنید، کمک گرفتن از یک وکیل باتجربه است.

گروه وکلای دیوان سالار از تعداد زیادی وکیل پایه یک دادگستری تشکیل شده است که در زمینه‌های حقوقی و کیفری مختلفی به طور تخصصی در حال فعالیت هستند. شما می‌توانید با یکی از وکلای مجرب و موفق این گروه ارتباط برقرار کنید و جزئیات پرونده را برای تغییر حکم دادگاه به مجازاتی سبک‌تر در اختیار او بگذارید.

لیست وکیل تخفیف مجازات رابطه نامشروع

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.99

اگر هنوز سوالی درباره تخفیف مجازات رابطه نامشروع دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

12 دیدگاه

  1. زنم لایه نفر رابطه نامشروع داشته
    وقتایی که من میرفتم بیرون به اون زنگ میزد
    الان پرینت تماس هاشم گرفتم
    ولی حق طلاق بااونه

  2. زنم با فامیلاش پسر عموش اینا صحبت می‌کنه
    چتی می‌کنه احساس میکنم داره خیانت می‌کنه
    میتونم شکایت بکنم

  3. سلام وقتتون بخیر،اگه تو دوران عقد بخوای جدا بشی فقط یه بار رابطه بوده بعد از 4سال،باکره نباشی از طریق پزشک قانونی میشه ثابت کرد که نامزدم این کارو کرده؟

    1. بعد از چهارسال ممکن نیست مشخص شود با چه کسی بوده. مگر اینکه ایشان شخصا اقرار کنند.

  4. من تو گوشی همسرم متوجه شدم با خانمی در ارتباطه و حرف های رابطه ایی هم زده شده چطور میتونم شکایت کنم

    1. با سلام. نیاز به مدارک و شواهد در این خصوص دارید تا بتوانید شکایت کنید.

  5. من بایکی آشنا شدم بهم گفت دادم طلاق میگیرم
    من هر کاری کردم ک با هم نباشیم وابسته شده بود تو یه هفته هر کاری کردم جدا نشد تا این ک مارهم وابسته خودش کردو. باز بعد دوسال به من هم خیانت کرد
    شوهرش فهمید و شکایت کردن برای طلاقشون بنظرتون اگه پای من وسط اومد باید چه کنم
    یا جرمش چیه میتونه ثابت کنه
    عکس و اس مس داره ازمون

    1. با سلام و وقت بخیر. مجازات از یک تا نود و نه ضربه شلاق خواهد بود. همچنین به تشخیص قاضی تا 2 سال تبعید نیز خواهد داشت. سابقه کیفری نیز محسوب میشود.

  6. سلام من بایکی رابطه داشتم قایمکی الانم
    حامله هستم و می‌خوام سقطش کنم
    و میگن جرمه
    مجازات سقط جنین که نامشروع الان چیه؟

    1. با سلام و وقت بخیر. بدون اذن پدر فرزند، مجازات حبس و شلاق و دیه جنین دارد و اگر جنین از دو ماه گذشته باشد، قتل نفس محسوب شده و دیه کامل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل