وکیل

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

یکی از مهم‌ترین مراجع برای رسیدگی به برخی از شکایات، دیوان عدالت اداری است. در دیوان عدالت اداری، شکایات مردم از دولت رسیدگی می‌شود و به طور کلی، قوانین و روند نسبتا متفاوتی با دیگر دادگاه‌های کشور دارد. از این رو، برای ثبت شکایت و پیگیری پرونده، وجود یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری نیاز است. چنین فردی می‌توانید از ابتدا تا انتهای مسیر پیگیری پرونده به شما کمک کرده و تمام کارهای اداری پرونده را انجام دهد. مجموعه وکلای دیوان سالار دارای وکلای تخصصی در زمینه دیوان عدالت اداری است. برای مشاوره تلفنی و غیرحضوری، می‌توانید با شماره 02144899341 تماس بگیرید. 

معرفی دیوان عدالت اداری و صلاحیت آن

برای رسیدگی هر چه بهتر پرونده‌های افراد، بهتر است که دادگاه‌های تفکیک شده‌ای وجود داشته باشد. از این رو، زمانی که شهروندان با یکدیگر به مشکل برمی‌خورند، باید شکایت خود را به دادگاه‌های عمومی دادگستری کشور ببرند. در مقابل، زمانی که شهروندان از دولت شکایتی داشته باشند، می‌توانند آن را دیوان عدالت اداری ببرند. در واقع، دیوان عدالت اداری، یک دادگاه برای رسیدگی به مشکلات شهروندان با دولت است. وجود این دادگاه تفکیک شده برای اموری خاص، باعث می‌شود تا حقوق شهروندان در برابر دولت ضایع نشده و به بهترین شکل ممکن، رسیدگی شود.

دیوان عدالت اداری در شهر تهران قرار دارد و دفاتری از این دیوان نیز در مراکز استان‌های دیگر هم وجود دارد تا امکان رسیدگی به شکایات مردم دیگر شهرها نیز وجود داشته باشد. البته، شما برای انجام برخی از مراحل رسیدگی به پرونده خود، باید به شعبه اصلی دیوان عدالت اداری، یعنی شعبه تهران مراجعه کنید. دیوان عدالت اداری، صلاحیت رسیدگی سه موضوع را دارد که عبارت‌اند از:

  • رسیدگی به شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی از تصمیمات یا اقدامات واحدهای دولتی
  • رسیدگی به شکایات از تصمیمات قطعی هیات‌های رسیدگی به کمسیون‌ها و تخلفات اداری
  • رسیدگی به شکایات کارمندان دولتی از مسائل مربوط به پرداخت حقوق و مبلغ آن

برخی دیگر از موضوعات هستند که به اشتباه تصور می‌شود که باید در دیوان عدالت اداری رسیدگی شود؛ ولی این موضوعات در صلاحیت دیوان نیستند. برخی از موضوعاتی که در صلاحیت دیوان عدالت اداری نیستند، عبارت‌اند از:

  • رسیدگی به شکایات مربوط به سازمان نظام پزشکی
  • رسیدگی به شکایات مربوط به انتقال اراضی
  • رسیدگی به شکایات مربوط به دادگاه‌های انتظامی و دادگاه‌های ویژه روحانی‌ها 

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل طلاق متخصص و مجرب با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری

اگر به هر دلیلی، یک شکایت به دولت دارید، می‌دانید که باید از طریق دیوان عدالت اداری آن را پیگیری کنید. ثبت شکایت در این دیوان به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود. پس، کافی است که به سامانه ساجد مراجعه کرده و متن شکوائیه خود را در آنجا آپلود کنید. حالا شکایت شما ثبت شده است و فقط باید منتظر پاسخ به آن و مراحل دیگر باشید که از طریق همین سامانه به شما ابلاغ می‌شود. البته، لازم است بدانید که ثبت شکایت و پیگیری پرونده در دیوان عدالت اداری، پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و شما بدون مشورت با یک وکیل مجرب، نمی‌توانید به نتایج خوب برسید. 

در واقع، طرف مقابل شما در این پرونده‌ها، دولت است. پس، شما باید مدارک و دلایل کافی و محکمه پسندی را در شکایت خود ارائه دهید تا به نتیجه برسید. در غیر این صورت، ممکن است دادخواست یا شکایت شما به راحتی رد شده و به نتیجه مثبتی نرسد. وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری به شما کمک می‌کند تا مسیر درستی را برای شکایت خود در پیش بگیرید و نتیجه خوبی برسید. برای دریافت مشاوره و وقت قبلی از مجموعه وکلای دیوان سالار، می‌توانید با شماره 02144899341 تماس بگیرید. مشاوره‌های غیرحضوری مجموعه، بسیار کارآمد است و شما در مدت زمان کوتاهی، به یک نتیجه بسیار خوب برای روند پرونده خود می‌رسید. حتی در مشاوره تلفنی، وکیل مورد نظر می‌توانید راهنمایی‌های کافی برای ارائه مدارک محکمه پسند بدهد تا شکایت شما نتیجه موفقیت آمیزی داشته باشد. 

وظایف وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

به طور کلی، دیوان عدالت اداری دارای دو شعبه بدوی و تجدید نظر است. همانطور که اسم هر یک از شعبه‌ها مشخص است، شما می‌دانید که هر یک از آنها مربوط به چه مرحله‌ای پرونده می‌شوند. یک وکیل دیوان عدالت اداری وظیفه دارد که در ابتدا، برای شما در سامانه ساجد، یک حساب کاربری بسازد. در ادامه، یک دادخواست برای شما تنظیم کرده و تمام موارد مورد نیاز را در آن ذکر کنید. این دادخواست آماده شده، باید از طریق سامانه به دیوان ابلاغ شود تا مراحل رسیدگی را طی کند. 

این مرحله ممکن است کمی زمان‌بر باشد. به همین دلیل باید صبر کنید تا نتایج را از طریق همان سامانه ساجد، دریافت کنید. نتیجه رسیدگی دیوان به دادخواست شما، هر چیزی می‌تواند باشد. در صورت صدور حکمی خلاف نظر شما، وکیل وظیفه دارد که یک دادخواست تجدید نظر برای شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری تنظیم کند. ارسال دادخواست تجدید نظر به شعبه تجدید نظر، باعث بررسی مجدد دادخواست می‌شود. در واقع، یک‌بار دیگر پرونده شما در شعبه تجدید نظر مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر مدارک و ادله کافی در این دادخواست وجود داشته باشد، حکم نهایی تغییر پیدا می‌کند. 

دقت کنید که یک وکیل باید در تمام این مراحل در کنار شما باشد و تمام این وظایف را به خوبی انجام دهد. اگر به دنبال یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری هستید، ابتدا باید سابقه کاری آن وکیل را بررسی کنید. بسیاری از وکلا در پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری تخصص دارند و سال‌ها در این دیوان کار کرده‌اند. پس، این وکلا انجام خیلی بهتری برای شما هستند. چرا که با زیر و بم دیوان آشنا هستند و تمام قوانین مربوط به آن را به خوبی می‌دانند. 

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

ویژگی‌های وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

به نظر شما، یک وکیل دیوان عدالت اداری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در واقع، این ویژگی‌های یک وکیل است که به شما کمک می‌کند تا پرونده خود را به نتیجه برسانید. اگر یک وکیل با ویژگی‌های درست را انتخاب کنید، قطعا پرونده شما نیز در مسیری درست قرار می‌گیرد. برخی از ویژگی‌های مهم یک وکیل دیوان عدالت اداری عبارت‌اند از:

  • تخصص و آگاهی کامل نسبت به قوانین دیوان عدالت اداری
  • تجربه و مهارت کافی در زمینه پرونده‌های دیوان عدالت اداری
  • آگاهی کامل نسبت به مراحل رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری
  • دارای مهارت کافی برای تنظیم یک دادخواست اصولی و حرفه‌ای
  • امکان رسیدگی به اعتراض به انواع آرای صادر شده
  • تجربه کافی در زمینه شکایت از ارگان‌های دولتی مختلف
  • امکان آماده سازی دادخواست تجدید نظر برای اعتراض به رای صادر شده
  • داشتن مهارت ارتباطی خوب با موکل و ایجاد یک رابطه صمیمانه
  • برخورد خوب و درست با موکل و رسیدگی کاملا حرفه‌ای به پرونده موکل

هزینه وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

یکی از مشکلات اساسی بسیاری از موکل‌ها، بحث هزینه وکالت است. یک نکته‌ای که در زمینه هزینه وکالت باید بدانید، مربوط به مهارت و تجربه یک وکیل است. بسیاری از وکلا به دلیل مهارت و تجربه بسیار بالایی که در خصوص برخی از پرونده‌ها دارند، نمی‌توانند طبق تعرفه‌های موجود، هزینه وکالت دریافت کنند. از این رو، هزینه وکالت این نوع از وکلا، معمولا بیشتر از بسیاری دیگر از وکلا است. البته، باز هم این موضوع به پرونده شما و پیچیدگی‌های قانونی آن بستگی دارد. پرونده‌های نسبتا ساده، هزینه وکالت بسیار کمتری در مقایسه با دیگر پرونده‌های پیچیده دارند. از طرفی هم، زمان رسیدگی و پیگیری پرونده‌های پیچیده، خیلی بیشتر است و وکیل باید مدت زمان زیادی را روی آن پرونده بگذارد. 

پس، به طور مشخص نمی‌توان یک هزینه برای پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری در نظر گرفت. هزینه وکالت به عوامل زیادی از جمله سختی و پیچیدگی پرونده، مهارت و تجربه وکیل، هزینه‌های مضاعف برای رسیدگی به پرونده بستگی دارد. اگر بحث هزینه وکالت برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید با یک مشاوره تلفنی یا یک مشاوره حضوری، موضوع پرونده خود را به وکیل مورد نظر توضیح دهید تا او بتوانید یک هزینه تقریبی به شما بگوید. زمانی که وکیل با موضوع پرونده به طور کامل آشنایی داشته باشد، راحت‌تر می‌تواند هزینه وکالت به شما اعلام کند. وکلای دیوان سالار، با تجربه و مهارت کافی می‌توانید در پرونده شما کمک کرده و بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنند. 

مزایای وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری وکلای دیوان سالار

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که تضمین در هر زمینه‌ای جرم محسوب می‌شود. یعنی زمانی که شما چیزی را به کسی تضمین کنید، در صورتی که نسبت به انجام آن مطمئن نیستند، مرتکب جرم شده‌اید. پس، ما نمی‌توانید موفقیت پرونده شما در دیوان عدالت اداری تضمین کنیم ولی وکلای ما، تمام تلاش خود را می‌کنند تا روند پرونده به صورت مثبت طی شود. از مزایای مهم مجموعه وکلای دیوان سالار، مشاوره تلفنی و غیرحضوری است. برای افرادی که در نزدیکی دفاتر ما زندگی نمی‌کنند و امکان مراجعه حضوری را ندارند، ویژگی بسیار خوبی است. 

با یک تلفن ساده، می‌توانید در زمان مشخصی که معمولا سی دقیقه تا یک ساعت است، موضوع پرونده خود را شرح دهید و راهکار دریافت کنید. البته، تنها مشاوره به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و برای قبول وکالت توسط وکیل، شما باید به دفتر او مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز برای رسیدگی به پرونده را به او ارائه دهید. وکلای مجموعه دیوان سالار، همگی دارای مهارت و تجربه کافی در زمینه تخصصی خود هستند. پس، جای نگرانی از این بابت برای شما وجود نخواهد داشت. 

آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

4.98/5

261

امتیاز شما

اگر هنوز سوالی از وکیل تضمینی دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل