خانوادهوکیل

وکیل تضمینی طلاق 🥇 【بهترین وکیل تضمینی طلاق ✔️】

کافی است نگاهی کوتاه به دادگاه‌های خانواده بیندازید تا متوجه حجم زیادی از پرونده‌های حقوقی با موضوع دعاوی خانواده شوید. حضور وکیل تضمینی طلاق در چنین شرایطی امری ضروری و مهم خواهد بود. مراجعینی که درگیر پرونده‌های حقوقی مختلف مثل طلاق می‌شوند، برای پیشروی بهتر و سریع‌تر پرونده باید از یک وکیل متخصص و مجرب کمک بگیرند. وکیل طلاق فردی است که وکالت پرونده‌های حقوقی زیادی را با موضوع طلاق بر عهده داشته است و اکنون می‌تواند با تکیه بر تجربه و دانش خود به موکل جدیدش کمک کند. 

اما یافتن یک وکیل تضمینی طلاق موفق، باتجربه، متخصص و معتمد کار چندان راحتی نیست. وکلای درجه یک گروه دیوان سالار افراد قابل اعتماد و متخصصی هستند که تا کنون پرونده‌های حقوقی و کیفری بسیاری را در زمینه‌های مختلف به نتیجه رسانده‌اند. برای یافتن وکیل موردنظر، دریافت مشاوره حقوقی، یافتن پاسخ سؤالات حقوقی خود، مشورت درباره پرونده و… می‌توانید با شماره 02144899341 تماس بگیرید. با ما همراه باشید تا به شکلی دقیق‌تر اهمیت حضور یک وکیل متخصص در پرونده‌های مربوط به طلاق را بررسی کنیم. 

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل طلاق متخصص و مجرب با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

وکیل طلاق چه کسی است؟

وکیل طلاق همان وکیل خانواده و مشاور حقوقی است که پس از اخذ پروانه وکالت، فعالیت خود را در زمینه امور حقوقی مختلفی مثل دعاوی خانواده و طلاق به شکل تخصصی ادامه می‌دهد. وکیل طلاق وکالت انواع پرونده طلاق و جدایی‌های زناشویی را بر عهده گرفته و در جهت حفظ منافع موکل خود عمل می‌کند. افرادی که بنا بر دلایل مختلف تصمیم به جدایی از همسر خود می‌گیرند، می‌توانند پیگیری امور مربوط به مسائل مالی مثل مهریه یا حضانت فرزندان را نیز به وکیل تضمینی طلاق خود بسپارند.

وکیل تضمینی طلاق یک وکیل دادگستری با پروانه وکالت بوده که پرونده‌های مربوط به دعاوی خانواده را قبول می‌کند. چنین فردی باید به انواع قوانین و تبصره‌های موجود درباره انواع طلاق مسلط باشد. همچنین یک وکیل تضمینی طلاق باید با اموری مثل انواع طلاق، شرایط اجرای حکم فسخ نکاح و اثرات آن، اجرت‌المثل، حضانت فرزندان، مهریه، عده زن، جهیزیه، حق رجوع مرد و… نیز آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند عملکرد خوبی از خون نشان دهد. 

وظایف وکیل تضمینی طلاق

به طور کلی فرایند اجرای حکم طلاق، پروسه‌ای زمان‌بر و طولانی است. حضور یک وکیل باتجربه و متخصص در چنین پرونده‌هایی می‌تواند روند پیگیری پرونده را سرعت ببخشد. ضمن اینکه حضور چنین فردی می‌تواند نتیجه نهایی پرونده را به نفع شما تمام کند. 

یک وکیل تضمینی طلاق زمانی می‌تواند در کار خود موفق باشد که جزئی‌ترین صحبت‌های موکل خود را با دقت بالا گوش کند. در این صورت می‌تواند کوتاه‌ترین، ساده‌ترین و دوستانه‌ترین راه‌ها را برای اجرای حکم طلاق پیشنهاد دهد. انتخاب راه‌هایی که تشنج کمتری دارند در پرونده‌های طلاق معمولاً بهترین شیوه برای پیش بردن پرونده است. زیرا در دعاوی خانواده معمولاً زوجین به دنبال راه‌هایی برای اجرای طلاق توافقی و بی‌دردسر هستند.

یک وکیل تضمینی طلاق وظیفه دارد که در تمام محاکم قضایی بدون تأخیر حاضر شود و بهترین دفاعیه را برای موکل خود ارائه دهد. چنین فردی باید با تکیه بر تجربه و دانش خود، بهترین و مناسب‌ترین ادله را برای دفاع از حقوق موکل خود جمع‌آوری کرده و در محضر دادگاه ارائه دهد. توجه داشته باشید که پیگیری روند دادرسی و صدور حکم پس از اتمام مراحل رسیدگی به پرونده جزو اصلی‌ترین وظایف یک وکیل طلاق حرفه‌ای خواهد بود. 

وظایف وکیل تضمینی طلاق محدود به مواردی است که موکل حین تنظیم قرارداد، اختیارشان را به او واگذار کرده است. این موارد می‌تواند شامل ثبت دادخواست طلاق، درخواست تجدید نظر، واخواهی، اعاده دادرسی درباره آرای صادرشده توسط دادگاه، فرجام‌خواهی، حضور پررنگ و به موقع در مراجع قضایی و نهادهای داوری و… باشد.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

اخذ نتیجه مطلوب در پرونده با کمک وکیل طلاق

معمولاً افرادی که به دلایل مختلف درگیر پرونده طلاق می‌شوند در شرایط و اوضاع نا به سامانی قرار دارند که پیگیری‌های حقوقی و کاغذبازی‌های اداری برای آن‌ها امری دشوار خواهد بود. البته به طور کلی امور حقوقی و پیگیری پرونده در مراجع قضایی نیاز به تخصص و تجربه دارد که تنها در یک وکیل تضمینی طلاق یافت می‌شود. پس مشورت کردن و راهنمایی گرفتن از یک وکیل متخصص و مجرب می‌تواند روند پیگیری پرونده را در مسیر درست‌تر و سریع‌تری قرار دهد. 

حضور شما به تنهایی در دادگاه برای اخذ نتیجه و رأی مطلوب در پرونده طلاق کافی نیست. شما باید از راهنمایی‌های یک وکیل تضمینی طلاق استفاده کرده و با آمادگی کامل در جلسه دادگاه حاضر شوید. ضمن اینکه مدارک، مستندات و ادله‌ای که وکیل طلاق در دفاع از شما و دادخواستتان در محضر دادگاه ارائه می‌دهد می‌تواند تأثیر به سزایی در رأی نهایی قاضی داشته باشد. پس اگر به دنبال یک وکیل حرفه‌ای و متخصص در زمینه طلاق هستید، می‌توانید با شماره 02144899341 تماس گرفته و از راهنمایی‌های وکلای مجرب گروه دیوان سالار بهره‌مند شوید. در نهایت از همین طریق می‌توانید وکیل مناسب و موردنظر خود را پیدا کرده و پیگیری امور پرونده را به او بسپارید.

اهمیت انتخاب وکیل تخصصی طلاق

لازم است بدانید که تمام وکلای پایه یک دادگستری امکان فعالیت در پرونده‌های قضایی و حقوقی مختلف را خواهند داشت. اما هر کدام از این وکلا معمولاً تمرکز کاری خود را در یک زمینه خاص خرج می‌کنند. حال فکر می‌کنید برای انتخاب یک وکیل تضمینی طلاق، بهتر است چگونه عمل کنیم؟

طبیعاتا وکلایی که به طور تخصصی در حوزه مشکلات خانواده و پرونده‌های طلاق فعالیت می‌کنند از تجربه بیشتری برخوردار هستند. پس به همین ترتیب احتمال موفقیت پرونده نیز بیشتر خواهد شد. 

وکیل طلاق توافقی

یکی از راحت‌ترین شیوه‌های جدایی در روابط زناشویی، طلاق توافقی است. پرونده‌های طلاق توافقی معمولاً فرایند سریع‌تر، آسان‌تر، کم‌ریسک‌تر و بی‌سروصداتری دارند. در این پرونده‌ها زوجین با صدور حکم طلاق توسط قاضی موافق هستند و فقط به دنبال طی کردن مراحل حقوقی و قانونی آن خواهند بود. وکیل تضمینی طلاق توافقی نیز فردی است که در سابقه کاری خود، پرونده‌های متعدد زیادی را در این زمینه به ثمر رسانده باشد. چنین فردی با پیچیدگی‌ها، مراحل قانونی، تبصره‌های موجود و مشکلات احتمالی آشنا بوده و برای تمام آن‌ها برنامه‌ای از پیش تعیین شده خواهد داشت. 

وکیل طلاق توافقی باید مهارت‌های ارتباطی خوبی داشته باشد و با تکیه بر توانایی‌های خود، رابطه‌ای عمیق، قابل اعتماد و دوستانه با موکل خود برقرار کند. او باید بتواند مفاهیم پیچیده حقوقی و قوانین موجود در روال پرونده را با زبان ساده و درک و حوصله زیاد برای موکل خود توضیح داده و برای تمام سؤالات احتمالی به وجود آمده پاسخی قاطع ارائه دهد. به خاطر داشته باشید که یک وکیل موفق در پرونده‌های طلاق توافقی باید از قدرت مذاکره بالایی برخوردار باشد. زیرا تنها در این صورت است که می‌تواند توافقی منصفانه میان زوجین برای اجرای حکم طلاق برقرار کند.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل طلاق متخصص و مجرب با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

اهمیت حضور وکیل تضمینی طلاق در تهران

پرونده‌های حقوقی مختلف مثل پرونده‌هایی با موضوع طلاق، اموری نیستند که مراجعین به راحتی آن‌ها را به نتیجه برسانند. کمک‌رسانی و راهنمایی‌های فردی متخصص، مجرب و مسلط به قوانین در روند پرونده نتیجه‌ای سودمند به همراه خواهد داشت. چنین فردی می‌تواند یک وکیل تضمینی طلاق در تهران باشد. شما می‌توانید به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری با وکیل موردنظر خود ارتباط برقرار کرده و شرایط پرونده را برای او توضیح دهید. پس از آن کافی است هدایت مسیر را بر عهده وکیل انتخابی خود گذاشته و به نتیجه‌ای مطلوب امیدوار باشید.

یکی از دلایل اهمیت حضور وکیل طلاق در پرونده‌های مربوط به دعاوی خانواده این است که یک وکیل تضمینی طلاق معمولاً با شرایط شعب دادگستری شهر خود، شیوه پیگیری پرونده، روال اداری و قوانین حاکم بر آن آگاه است. پس شما و پرونده‌تان را در مسیر درستی قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که برای سرعت یافتن روند پیگیری پرونده، کاهش هزینه‌ها و اخذ نتیجه مطلوب بهتر است از یک وکیل مجرب و متخصص در شهر خود کمک بگیرید. زیرا در این صورت به شکل چشمگیری در زمان و هزینه‌های رفت‌وآمد صرفه‌جویی خواهد شد. 

پرونده خود را به یک وکیل تضمینی طلاق مجرب و متخصص در شهر خود بسپارید تا رأی دادگاه مطابق آنچه که تمایل دارید صادر شود. پرونده‌های مربوط به دعاوی خانواده مثل طلاق، مهریه و… جزو مواردی هستند که شیوه تنظیم دادخواست، نوع ارائه دفاعیه در دادگاه و ارائه ادله و مستندات با بیان شیوا می‌تواند تأثیر به سزایی در نتیجه نهایی آن‌ها داشته باشد. پس انتخاب یک وکیل خوب را جدی بگیرید! گروه وکلای دیوان سالار تیمی متشکل از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در اختیار دارد. وکالت تمام پرونده‌ها در این گروه به وکیل متخصص در همان حوزه اعطا می‌شود و در نهایت نتیجه‌ای مطلوب برای پرونده موردنظر حاصل خواهد شد. 

جمع‌بندی

آنچه که مسلم است ضروری بودن حضور یک وکیل تضمینی طلاق در پرونده‌هایی با موضوع انواع طلاق در دادگاه‌های خانواده خواهد بود. اما این تضمینی بودن به چه معنا است؟ برداشت شما از این واژه چیست؟ وکیل تضمینی طلاق فردی است که تمام تلاش، تجربه و دانش خود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده به کار بگیرد. اما در این مفهوم نباید به معنای تضمین صد درصد باشید!

هیچ گونه تضمین صددرصدی در پرونده‌های حقوقی و کیفری وجود ندارد. هر گروه، شرکت، شخص یا سازمانی که به شما قول و تضمین صد در صد درباره نتیجه یک پرونده بدهد نیز مجرم خواهد بود. زیرا روال پرونده‌های حقوقی مثل طلاق کاملاً بر اساس قانون طی خواهد شد و حکم نهایی توسط مراجع قضایی صادر می‌شود. پس جای هیچ تضمین قطعی و صددرصدی وجود ندارد. در نهایت اگر برای بهبود روند پیگیری پرونده خود به دنبال یک وکیل طلاق حرفه‌ای بودید گروه وکلای دیوان سالار در خدمت شما است. 

 

آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

4.98/5

168

امتیاز شما

اگر هنوز سوالی از وکیل تضمینی دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.4 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل