ملکیوکیل

وکیل تضمینی ملک

دعاوی ملکی یکی از دعاوی بسیار مهم مطرح شده در دادگاه‌های کشور است. این دعاوی مربوط به هرگونه مشکل درباره زمین یا ملک می‌شود. حالا این دعاوی ملکی می‌تواند ثبتی، حقوقی یا کیفری باشد. تمام این موارد مربوط به وکیل تضمینی ملک می‌شود که به شما کمک می‌کند تا در مسیر طرح دعوی تا پایان و رای نهایی پرونده موفق شوید و به نتیجه مطلوب برسید. 

اگر به دنبال یک وکیل مجرب و حرفه‌ای در زمینه دعاوی ملکی هستید، می‌توانید با شماره تماس 02144899341 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. مجموعه وکلای دیوان سالار دارای وکلایی متخصص در هر زمینه‌ای است که به شما در مراحل رسیدگی به پرونده کمک می‌کنند. 

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل طلاق متخصص و مجرب با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

انواع دعاوی ملکی

ممکن است دعاوی ملکی، با توجه به پارامترهای مختلف، دسته بندی متفاوتی پیدا کنند ولی به طور کلی، این نوع از دعاوی دارای سه نوع است. دعاوی ملکی ثبتی، دعاوی ملکی حقوقی و دعاوی ملکی کیفری سه نوع از انواع دعاوی ملکی هستند که به روش‌های گوناگونی، همراه با کمک و مشاوره وکیل تضمینی ملک، می‌توانید آنها را رفع کنید. هر یک از مشکلات ملکی شما، می‌توانید در یکی از این دسته بندی‌ها قرار گیرد. شما با توجه به نوع دعاوی خود، باید یک وکیل متخصص را انتخاب کرده و از آن مشاوره‌ای درست بگیرید. 

دعاوی ملکی کیفری

در دعاوی ملکی، مبحث اصلی پرونده مربوط به رسیدگی به تخلفات عمدی، کلاهبرداری ملکی و ارتکاب جرم می‌شود. این دعاوی با دادخواست کیفر انجام می‌شود و رسیدگی به آنها، کمی پیچیدگی‌های قانونی دارد. به طور کلی، تمامی دعاوی کیفری، از نظر پیگیری و مراحل قانونی، پیچیدگی بیشتری دارد. به همین دلیل، ممکن است در مراحل پیگیری پرونده خود، به مشاوره یک وکیل تضمینی ملک نیاز پیدا کنید. چند نمونه از دعاوی ملکی کیفری، عبارت‌اند از:

  • دعوی خیانت در امانت
  • دعوی جعل اسناد ملکی
  • دعوی فساد در خرید و فروش و معاملات دولتی
  • دعوی ملکی تغییر کاربری زمین کشاورزی بدون مجوز
  • دعوی استفاده از اسناد جعلی

دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی ملکی حقوقی مربوط به املاکی می‌شود که سند آنها مشکلاتی حقوقی دارد و برای رفع آن، باید به دادگاه مراجعه کرد. دعاوی ملکی حقوقی یکی از دعاوی ملکی است که بیشترین تعداد پرونده را دادگاه‌های کشور به خود اختصاص داده است. برای حل این نوع از دعاوی، پیش بینی‌هایی توسط قانون انجام شده تا رسیدگی به این نوع از پرونده‌ها، با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. وکلای دعاوی ملکی حقوقی، نسبت به تمام این قوانین و پیش بینی‌ها تسلط کاملی دارند و از این رو، می‌توانند بهترین راهنمایی را در مسیر حل پرونده به افراد دهند. چند نمونه از دعاوی ملکی حقوقی عبارت‌اند از:

  • دعوی رفع تصرف عدوانی
  • دعوی تخلیه اماکن تجاری
  • دعوای الزام به دریافت پایان کار
  • دعوی الزام به تحویل ملک
  • دعوی خلع ید

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

دعاوی ملکی ثبتی

در مراحل ثبت رسمی املاک در اجرای اسناد رسمی، ممکن است مشکلاتی رخ دهد که در نهایت، منجر به توقیف و ابطال ملک و سند آن می‌شود. در این صورت، دعوی مربوط به این نوع، دعاوی ملکی ثبتی می‌شود که حل آن، معمولا به دست وکیل تضمینی ملک انجام می‌شود. این افراد در این چنین پرونده‌هایی، مهارت و تجربه کافی را دارند. به همین دلیل، در مدت زمانی کم، با بهترین روش‌ها، می‌توانند مشکلات ملک شما را حل کنند. برای مشاوره دقیق‌تر و صحبت درباره دعوی ملکی ثبتی خود، می‌توانید با 02144899341 تماس بگیرید. برخی از دعاوی ملکی ثبتی نیز عبارت‌اند از:

  • دعوی افراز ملک
  • دعوی ابطال اجرائیه ثبتی املاک مرتبط
  • دعوی توقیف عملیات اجرایی
  • انواع دعوی ملکی اجرای ثبت 
  • دعوی ابطال مراحل ثبتی

نقش وکیل در دعاوی ملکی

وجود وکیل مجرب و حرفه‌ای در رسیدگی به هر نوع پرونده‌ای، امری بسیار مهم است. چرا که این افراد، به طور دقیق، نسبت به مراحل قانونی پیگیری دعاوی ملکی آگاه هستند و می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان آنها را حل کنند. برای شروع کار پرونده، وکیل تضمینی ملک، ابتدا طرح دعاوی ملکی شما را آماده می‌کنید و سپس به دادگاه ارائه می‌دهد. پس از بررسی اطلاعات و اسناد موجود از پرونده شما، لایحه یا دادخواستی را تنظیم می‌کند تا در جلسه رسیدگی دادگاه، با کمک آنها از پرونده شما دفاع کند. 

وجود وکیل، در شرایط بحرانی و خاص پرونده ملکی نیز به شما کمک می‌کند. چرا که ممکن است رأی صادره از سوی دادگاه، به ضرر شما باشد. در این شرایط، وکیل می‌تواند تقاضای تجدیدنظر کرده و یک دادخواست تجدیدنظرخواهی به دادگاه ارائه دهد. حتی امکان اعتراض به رأی دادگاه، به کمک وکیل تضمینی ملک و مشاوره کارشناسانه از وکیل برای ما وجود دارد. به طور کلی، یک وکیل، در تمام مراحل پیگیری پرونده نقش مهم و اساسی دارد و نبود آن، می‌تواند باعث طولانی‌تر شدن روند زمانی پرونده شما شود. این موضوع، در تمامی دعاوی وجود دارد و تنها مربوط به دعاوی ملکی نمی‌شود. 

وظایف وکیل تضمینی ملک

همان‌طور که در بالاتر اشاره کردیم، یک وکیل ملکی، نقش بسیار مهمی در روند پرونده‌های ملکی دارد. وظایف آن نیز به زمان شروع وکالت آن، تجربه و مهارت آن در کار نیز برمی‌گردد. از مهم‌ترین و اولین وظایف یک وکیل تضمینی ملک، جمع آوری اطلاعات از هر ارگان و منابعی است. در واقع، زمانی که شما درباره یک ملک یا زمینی، طرح دعوی انجام می‌دهید، روند رسیدگی به پرونده شما آغاز می‌شود. 

حال در این مرحله، وکیل ملکی شما وظیفه دارد که هرگونه اطلاعات، اسناد و مدارک موردنیاز برای دفاع از پرونده و پیروزی آن را از هر منابعی جمع آوری کند. در برخی شرایط، ممکن است سند ملک مفقود شده باشد یا اصلا سندی از آن وجود نداشته باشد که در این صورت، چالش‌های بزرگی برای وکیل شکل می‌گیرد. به هر حال، هر چه این اطلاعات و اسناد بیشتر باشد، وکیل بهتر می‌تواند که از پرونده شما دفاع کرده و آن را به پیروزی برساند. 

در ادامه، یک وکیل تضمینی با تجربه، می‌داند که باید در چه زمانی به پرونده ورود پیدا کرده و از آن دفاع کند. پس، ورود به موقع و دفاع درست و به جا، یکی از وظایف مهم وکیل است که به پیروزی پرونده نیز کمک می‌کند. دیگر وظایف وکیل نیز به آشنایی و تسلط بر بخشنامه‌ها، قوانین و اصول رسیدگی به پرونده‌ها برمی‌گردد. هر چه مهارت، دانش و تجربه وکیل انتخابی شما بیشتر باشد، احتمال پیروزی پرونده شما نیز بیشتر می‌شود. 

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل طلاق متخصص و مجرب با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

زمان درست برای مراجعه به وکیل تضمینی ملک

شما می‌توانید برای حل دعاوی ملکی خود، ابتدا به صورت شخصا اقدام کنید تا کمی با پیچیدگی مسیر آشنا شوید. البته، این موضوع هم به نوع پرونده و مشکلات ملکی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، دعاوی کیفری، پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به دعاوی حقوقی دارند. زمانی که با مشکلاتی مواجه شدید، می‌توانید از یک وکیل تضمینی کمک بگیرید. در این صورت، شما موظف هستید که زمان بیشتری را برای پرونده خود صرف کنید و در مراحل اولیه پرونده، خودتان شخصا به دادگاه مراجعه کنید. 

اگر علاقه‌ای به این کار ندارید و از نظر زمانی هم، فرصتی برای شما وجود ندارد، بهتر است پرونده را از همان ابتدا به دست وکیل تضمینی ملک بسپارید. از همان ابتدا، منظورمان قبل از طرح دعوی در دادگاه است. وکلای دیوان سالار در این زمینه بسیار باتجربه هستند و می‌توانند مشاوره بسیار دقیقی، هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی، انجام دهند. پس از دریافت مشاوره و قبول وکالت توسط وکیل موردنظر، پرونده شما به دست او، در دادگاه مطرح می‌شود و تمام مراحل قوانینی‌اش را طی می‌کند. تمامی اعضای مجموعه وکلای دیوان سالار، مجرب و حرفه‌ای هستند و به شما کمک می‌کنند تا در زمانی کوتاه، نتیجه‌ای مثبت از طرح دعوی ملکی خود بگیرید.  

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از وکیل موردنظر خود، در همان ابتدای راه مشورت بگیرید و اگر امکان دارد، رسیدگی به پرونده را به عهده او بگذارید. چرا که ممکن است شما مسیری اشتباه را پیش بروید و زمان حل پرونده را به تعویق بیاندازید. در این صورت، وکیل باید زمان بیشتری را صرف پرونده شما کرده و شما نیز باید هزینه بیشتری برای دریافت وکالت پرداخت کنید. همچنین، شاید پرونده شما ترکیبی از دو نوع دعوی ملکی باشد که پیگیری و طرح دعوی آن، سخت است. در این شرایط نیز تنها وکیل است که می‌تواند به شما کمک کرده و قدم به قدم همراه شما باشد. 

انتخاب بهترین وکیل دعاوی ملکی

برای انتخاب بهترین وکیل تضمینی ملک، شما باید به سوابق و تخصص یک وکیل دقت کنید. معمولا تمامی وکلای یک یا دو زمینه فعالیت تخصصی دارند و پرونده‌هایی مربوط به آن را قبول می‌کنند. به عنوان مثال، یک وکیل، وکیل خانواده و مسائل مربوط به آن است. شما باید وکیل ملکی با سابقه خوب و حرفه‌ای را پیدا کنید تا پرونده شما را در جهت مثبت پیش ببرد. 

البته، لازم است که بدانید، تضمین هر چیزی یک جرم است و درست نیست که مسئله‌ای احتمالی را تضمین کنیم. هر چند وکلای مجموعه ما، همیشه در تلاش هستند که شما را به بهترین نتیجه برسانند. این وکلا از تجربه و مهارت به دست آمده در طول سال‌های فعالیت خود، برای حل پرونده شما استفاده می‌کنند و نسبت به بروزترین قوانین و بخشنامه‌ها نیز آگاه هستند. این موضوع، به موفقیت هر چه بیشتر پرونده شما کمک می‌کند و نتیجه نهایی را سریع‌تر به سرانجام می‌رساند. پس، حتما از یک وکیل تضمینی ملک مجرب مشاوره بگیرید. 

آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

4.98/5

174

امتیاز شما

اگر هنوز سوالی از وکیل تضمینی دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.65 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل