حقوقیکیفری

احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر چقدر است؟【در سال 1402✔️】

احتمال تغییر رای دادگاه تجدید نظر | احتمال برگشت رای تجدید نظر و ...

برای اعطای وکالت به وکیل متخصص تجدید نظر تماس بگیرید: 44899341-021


احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر چقدر است؟

احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر چقدر است؟ چند درصد احتمال برگشت رای تجدید نظر وجود دارد؟ اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ به چنین سوالاتی در رابطه با تجدید نظر هستید، پیشنهاد منی‌کنیم حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

با وجود آنکه روند دادرسی در دنیای مدرن، دستخوش تغییرات مهمی قرار گرفته است با این حال، امکان بروز خطا در رای دادگاه منتفی نیست به همین دلیل، قانونگذاران با در نظر گرفتن شرایطی، امکان اعتراض به رای دادگاه ها را فراهم آورده اند تا استلزامات تحقق دادرسی عادلانه بیش از پیش فراهم گردد. تجدید نظر خواهی یکی از روش های عادی اعتراض به رای دادگاه محسوب می‌شود.

افزایش احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر بسیار با اهمیت است به این دلیل که ممکن است آخرین اقدام ممکن و واپسین تلاش موثر برای رفع آثار محکومیت و ممانعت از ضایع شدن حقوق محکوم له به حساب آید.

در ادامه احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر و چگونگی برگشت رای تجدید نظر را به طور کامل بررسی کرده و خوواهیم گفت چگونه می‌توانید این احتمال را به بیشترین حد خود برسانید. با ما همراه باشید.رای نهایی تجدید نظر

با اینکه رای صادر شده از سوی دادگاه تجدید نظر نهایی محسوب می گردد اما همانطور که اشاره شده امکان بروز خطا غیر ممکن نیست به همین دلیل شرایطی برای اعتراض وجود دارد که در ادامه به آن بیشتر می پردازیم.

تجدید نظر خواهی چه فرایندی است؟

قانون آیین دادرسی مدنی، امکان اعتراض به رای دادگاه ها را به دو روش عادی (واخواهی، تجدید نظر خواهی) و فوق العاده (فرجام خواهی،اعاده دارسی، اعتراض ثالث)، پیش بینی نموده است.

تجدید نظر خواهی، به مجموعه روندها و فرایندهایی گفته می‌شود که در آن با بررسی مجدد مسیر منجر به صدور حکم دادگاه بدوی، راجع به امکان تغییر رای در دادگاه تجدید نظر، تصمیم‌ گیری می‌شود.

احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر، تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است که در ادامه مقاله به آنها می‌پردازیم.

چگونه درخواست تجدید نظر بدهیم؟

تجدید نظر خواه موظف است در مهلت مقرر، با مراجعه به دادگاه صادر کننده رای و ارائه دادخواست، روند تجدید نظر خواهی را به جریان بیاندازد. توجه شود که شاکی(خواهان) و متشاکی(خوانده) و مدعی العموم در صورتی که استنباط کنند رای به ضررشان صادر شده، می‌توانند درخواست تجدید نظر دهند.

مهلت مقرر برای ارائه درخواست تجدید نظر چقدر است؟

مطابق ماده 236 قانون آئین دادرسی کیفری، برای شهروندان ساکن درون کشور حداکثر20روز و برای ایرانیان مقیم خارج از کشور دوماه پس از تاریخ ابلاغ رای دادگاه بدوی، امکان ارائه درخواست تجدید نظر وجود دارد.

منظور از آثار تجدید نظر چیست؟

به طور کلی تجدید نظر شامل دو اثر تعلیقی و انتقالی می‌باشد که مختصرا به آنها اشاره می‌نماییم

اثر تعلیقی به این معناست که اولا آرای قابل تجدید نظر تا پایان مدت قانونی اعتراض، قابل اجرا نیستند و ثانیا تا معلوم شدن نتیجه دادگاه تجدید نظر، رای نباید اجرایی شود.

منظور از اثر انتقالی این است که طی فرایند تجدید نظر خواهی اختلاف از دادگاه بدوی به دادگاه تجدید نظر منتقل می‌گردد.

لازم به ذکر است که دادگاه تجدید نظر به آنچه که مورد تجدید نظر خواهی قرار گرفته است، می‌پردازد.

احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر

همان طور که توضیح داده شد، با وجود قطعی بودن رای صادره از دادگاه، احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر، در چارچوب تعیین شده در قانون و با وجود دلایل موجه و کافی امکان پذیر است. در ادامه به منظور آگاهی بهتر شما، به طور جامع به بررسی شرایط برگشت رای خواهیم پرداخت.

تاثیر دادخواست در افزایش احتمال تغییر رای دادگاه تجدید نظر

ابتدائا لازم است ذکر کنیم که در دادخواست تجدید نظر لازم است چه مواردی ذکر شوند.

  • نام و نام خانوادگی، محل سکونت و دیگر مشخصات شخصی تجدید نظر خواه به همراه مشخصات وکیل.
  • نام و نام خانوادگی، نشانی محل سکونت و مشخصات دیگر تجدید نظر خوانده.
  • رای( اعم از حکم یا قرار) مورد نظر که برایش درخواست تجدید نظر شده است.
  • دادگاه صادر کننده رای
  • تاریخ ابلاغ رای
  • دلایل تجدید نظر خواهی

البته ضرورت دارد که بدانیم موارد فوق، مولفه های لازم برای تنظیم دادخواست محسوب می‌‌شوند و بسته به ماهیت پرونده، باید مدارک و مستندات دیگری نیز، برای تهیه دادخواست ارائه گردند.

با توجه به اینکه ذکر دلایل تجدید نظر خواهی، اهمیت قابل توجهی برای دادگاه تجدید نظر دارند در صورت تنظیم یک دادخواست مستدل و قوی، احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر افزایش قابل توجهی خواهد یافت؛ از سوی دیگر نباید فراموش نمود که با توجه به پیچیدگی های ذاتی مربوط به تهیه دادخواست، ضرورت دارد که برای انجام چنین اموری از وکلای با تجربه مشورت گرفته شود، زیرا تجدید نظر خواهی در اکثر پرونده ها، آخرین تلاش موثر برای تغییر حکم می‌باشد و بدیهی است که در جهتی و به روشی گام برداریم تا احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر به بیشترین مقدار ممکن افزایش یابد.

قطعا تا بدین جای کار با مطالعه مطالب فوق متوجه شده اید که حساسیت کار در اعتراض بع رای دادگاه تجدیدنظر چقدر بالاست؛ بنابرین عاقلانه ترین کار این است که با کمک گروه وکلای دیوان سالار به بهترین وکیل وکالت دهید.

آیا جهات تجدید نظر بر احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر تاثیر دارند؟

به یقین می‌توان گفت که احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر وابسته به آن است که در دادخواست، با استناد به یک یا چند مورد از جهات موجود در قانون، آمده باشد.

جهات تجدید نظر عبارت اند از:

  • فقدان اعتبار مستندات دادگاه بدوی.
  • نبود شرایط قانونی برای شهادت شهود.
  • توجه ننمودن قاضی به دلایل ابزاری.
  • قاضی یا مرجع صادر کننده رای فاقد صلاحیت رسیدگی به پرونده باشد.
  • رای صادر شده با موازین شرعی یا مقررات قانونی، ناسازگار و مخالف باشد.

رشد احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر، در گروی نسبت داشتن دلایل دادخواهی ذکر شده در دادخواست با جهات تجدید نظر خواهد بود.

کدام دسته از آراء قابلیت تجدید نظر خواهی دارند؟

بنا بر مواد مندرج در قانون آئین دادرسی مدنی و قانون آئین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری، آراء قابل تجدید نظر مشخص شده اند که به ذکر تعدادی از آنها می‌پردازیم.

امور کیفری

وکیل کیفری متخصص می‌تواند نقش مهمی در اینگونه موارد داشته باشد. برخی از این موارد کیفری عبارتند از:

  • جرایم منجر به مجازات اعدام یا رجم
  • قانون، مجازاتی همچون قصاص نفس و اطراف یا حد، برای آن جرایم در نظر گرفته باشد.
  • جرایمی که مجازات مصادره یا ضبط اموال دارند.
  • دادن دیه برای آن دسته از جرایمی که به موجب قانون، باید بیش از خمس دیه کامل پرداخت نمایند.
  • کلیه جرایمی که به موجب قانون، مجازاتی فراتر از سه ماه حبس، شلاق یا جریمه و جزای نقدی بیش از پانصد هزار ریال دارند.
  • آن دسته از جرایمی که به انفصال از خدمت می‌انجامند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

امور مدنی

برخی از این امور:

  • آن دسته از احکام مالی که ارزش آنها فراتر از سه میلیون ریال است.
  • کلیه احکامی که در دعاوی غیر مالی صادر گردیده اند.
  • مطابق ماده 331 قانون آیین دادرسی مدنی، احکام مربوط به متفرعات دعوی، نظیر دستور موقت، قرار تامین خواسته و.. به شرط آنکه حکم راجع به اصل دعوی، تجدید نظر پذیر محسوب گردد.

کدام قرارها قابل تجدید نظر خواهی هستند؟

ماده 331 قانون آئین دادرسی مدنی، قرارهای قابل تجدید نظر خواهی را مشخص نموده است.

عدم اهلیت یکی از طرفین دعوا، رد، سقوط یا عدم استماع دعوا، ابطال یا رد دادخواست صادره از دادگاه، قرارهای قابل تجدید نظر خواهی به حساب می‌آیند.

احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر چقدر است؟

نمی‌توان به این پرسش، پاسخ دقیقی داد، اما به طور کلی استفاده از وکیل تجدید نظرخواهی متخصص و باتجربه و همچنین در صورت مستدل و قوی بودن لایحه تجدید نظر خواهی، و یا احتمال برگشت رای در تجدید نظر افزایش خواهد یافت. از آن جایی که تجدید نظرخواهی، امری حساس است توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی با یک وکیل خوب در این زمینه مشورت نمایید. [در صورتی که قصد اعطای وکالت به وکیل متخصص و باتجربه دارید تماس بگیرید 02144899341 ] به دلیل تراکم کاری از ارائه مشاوره معذوریم. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید سوال خود را در کامنت های همین صفحه بپرسید.

در هر حال نباید فراموش کرد که با وجود به رسمیت شناخته شدن اعتراض به رای دادگاه، رای دادگاه بدوی می‌تواند بر کاهش احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر اثرگذار باشد به همین دلیل ضرورت دارد که دادخواست توسط وکلای متخصص تجدید نظر، نوشته شود زیرا این امر مستلزم آشنایی کامل با قوانین و داشتن تجربه قابل توجه است. در این صورت می‌توان انتظار داشت که احتمال برگشت رای در تجدید نظر به میزان قابل تاملی افزایش یابد و از تضییع حق محکوم علیه یا متشاکی جلوگیری شود.

چند درصد احتمال تغییر رای دردادگاه تجدیدنظر است

موفقیت در تغییر رای در دادگاه تجدید نظر بستگی دارد به اینکه تا چه حدی دلایل قانونی ارائه شده است و نیز طرح لایحه‌ی تجدید نظرخواهی چگونه است. بنابراین احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر بسته به تجربه و توانمندی وکیل و محتویات شکایت دارد. گروه وکلای دیوان سالار با کادر متجرب خود می‌تواند راهنمای شما در این زمینه باشد.

تاثیر رای بدوی در دادگاه تجدید نظر

برای دانستن تاثیر رای بدوی در دادگاه تجدید نظر باید به بررسی تفاوت میان دادگاه بدوی و دادگاه تجدید نظر بپردازیم
هر طرح دعوا در ابتدا در دادگاهی مورد بررسی قرار می گیرد که به آن دادگاه بدوی گفته می شود به این معنی که دادگاه بدوی یک دادگاه عمومی است.
پس از صدور رای در دادگاه بدوی هر یک از طرفین دعوا حق دارد به حکم صادره از این دادگاه اعتراض کند که به این اعتراض، درخواست اعاده دادرسی گفته میشود.
پس از درخواست اعاده دادرسی و درصورت قبولی اعتراض، مجددا دادگاهی تشکیل میشود که به آن دادگاه تجدید نظر گفته میشود و حکم صادره حکم قطعی می باشد.

چگونگی شکستن رای تجدید نظر

ابتدائاً لازم است ذکر کنیم که در زبان محاوره‌ای به نقض رای در دادگاه تجدید نظر، شکستن رای گفته می‌شود.

به طور کلی، چنانچه اعتراض شما نسبت به رای قطعی دادگاه، مطابق با جهات تجدید نظر باشد، می‌توانید شکایت خود را در راستای تجدید نظر و شکست رای مطرح نمایید تا مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم نهایی در خصوص تایید یا رد آن گرفته شود.

چگونه می‌توان موجب رشد احتمال شکستن رای در دادگاه تجدید نظر شد؟

بنابر آخرین آماری که مراجع قضایی منتشر نموده اند احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر معادل 10 درصد کلیه درخواست های تجدید نظر خواهی است.

اما اگر به دنبال این هستید که احتمال شکستن رای در دادگاه تجدید نظر را، برای پرونده خودتان افزایش دهید؛ نگران نباشید.

نباید فراموش شود که دهها میلیون پرونده قضایی در شرف بررسی وجود دارد و در نتیجه، 10 درصد احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر، تعداد چشمگیری از پرونده ها را شامل میشود.

از سوی دیگر ضرورتِ مراجعه به وکیل متخصص و متبحر برای آنکه احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر افزایش یابد، از چنین وضعیتی استنباط خواهد شد.

مدت زمان برگشت پرونده از تجدید نظر

در حالت کلی نمی توان زمان دقیقی را مشخص نمود، اما به محض صدور و تایپ و امضاء ابلاغ می گردد. آرای دادگاه تجدید نظر قطعی هستند مگر اینکه قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور باشند.

آیا حکم قطعی قابل تغییر است

با توجه به شرایطی که از سوی قانونگذار در قانون آیین دادرسی مدنی در نظر گرفته شده است، به رای صادره از دادگاه تجدید نظر که قطعی طلقی می شود نیز می توان اعتراض نمود، از طریق: واخواهی، اعتراض شخص ثالث، فرجام خواهی و اعاده دادرسی.

احتمال تغییر رای در دیوان عالی کشور

دیوان عالی کشور به عنوان بالاترین مرجع قضایی وظیفه نظارت به همه مراجع قضایی را داراست. همچنین وظیفه رسیدگی به اعتراض ها در مورد پرونده هایی که حتی به رای تجدید نظرخواهی نیز معترض هستند به عهده این مرجع می باشد.

آیا ارائه درخواست تجدید نظر، مستلزم پرداخت هزینه است؟

بله. در صورت مراجعه به دفتر خدمات الکترونیکی قوه قضائیه برای تسلیم دادخواست، مبلغی اخذ خواهد شد؛ که شرح و تفصیل آن از اهداف این مقاله به حساب نمی‌آید.

چه وکیلی می‌تواند احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر را افزایش دهد؟

آنگونه که در بخش های مختلف مقاله بالا ذکر شد، تجدید نظر خواهی در اکثر موارد آخرین اقدام موثر برای ممانعت از تضییع حق به حساب می‌آید و توسل به روش های فوق العاده اعتراض به رای دادگاه، محدودیت های فراوانی دارد؛ به همین جهت ضروری است که برای جلوگیری از متحمل شدن زیان‌های مالی، حیثیتی و..، صرفه جویی در زمان و به دست آوردن نتیجه مطلوب به وکیل متخصص مراجعه شود، تنظیم لایحه و دادخواست تجدید نظر خواهی و دفاع از موکل در دادگاه تجدید نظر، دو وظیفه اساسی‌ وکیل محسوب می‌گردد. بالا بردن احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر، توسط وکیل، مستلزم شناخت و تسلط ویژه بر جزئیات قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌ها، تجربه بالا در امر وکالت، کسب موفقیت در پرونده های مشابه و آشنایی شایان توجه با ماهیت پرونده ها است.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل متخصص تجدید نظر با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که وکیل کیفری دیوان سالار در بیش از ۱۰۰ پرونده تجدید نظر، بیش از ۸۳ درصد موفقیت داشته است.

ویدیوی زیر مربوط به یکی از پرونده‌های رسانه ای گروه وکلای دیوان سالار است که متاسفانه اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران دست پسر جوان را با شمشیر قطع کرده بودند.

این ویدیو دارای صحنه‌های دلخراش می‌باشد.

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

لیست وکیل

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.91

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.87 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.81

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 10 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی، داوری
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.89 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.84 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

🥇 سطح وکیل کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
️ سابقه حقوقی بیش از 13 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره بیمه تامین اجتماعی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

🥇 سطح وکیل کارشناس حقوقی امور ثبت برند و شرکت ها
️ سابقه حقوقی بیش از 10 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره کار
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 

 

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 22 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.73 

 

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (اصفهان) با بیش از 7 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.53
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در اصفهان
  • با بیش از 7 سال سابقه وکالت و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل

منبع: https:fa.wikipedia.org/wiki/حکم_قطعی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4/5

اگر هنوز سوالی در مورد تجدید نظر دارید در کامنت‌ها بپرسید. کارشناسان حقوقی به سرعت پاسخ می‌دهند.

امتیاز کاربران: 4.77 ( 3 رای)

20 دیدگاه

  1. سلام. اگه من وکیل نداشته باشم احتمال و امکان تغییر رای در دادگاه تجدید نظر وجود داره؟

    1. سلام. احتمال این موضوع وجود دارد؛ اما قطعا اگر برای این موضوع وکیل داشته باشید احتمال بیشتری برای تغییر رای وجود دارد.

    2. سلام برای من رای مشارکت در سرقت پانزده سال امده ولی من بی گناهم دزده رو من گرفتم تحویل دادگاه دادم ولی اونو ازاد کردن چسبیدن به من چکار کنم

      1. سلام. باید شواهد و مدارک بررسی شود و در صورت نیاز وکیل متخصص سرقت از شما دفاع نماید. در صورتی که قصد رزرو جلسه با وکیل متخصص دارید تماس بگیرید.

    3. با سلام از من به خاطر فحاشی شگایت شد وعروش رو به عنوان شاهد معرفی کرده بود که خودش تو دعوا زینفع بود تو دادسرا به خاطر وقت یک شاهد از رد منع تعقیب خورد وادعا فحاشی رد شد اما تو دادگاه گیفری ۲ در روز جلسه دادگاهی نه شاگی نه شاهد حضور نداشتن امروز واسم رای دادگاه اومده ۵ میلیون تومان من رو به خاطر فحاشی محگوم کردن ایا اگر به رای دادگاه اعتراض کنم احتمال برگشت رای به نفع من وجود دارد .ممنونم میشم که جواب بدین

  2. سلام اینجانب در دادگاه بدوی و دادگاه تجدید نظر استان محکوم له شده ام وقتی برای اجرای حکم به دادگاه مراجعت نمودم متوجه شدم که خوانده امده از تمام پرونده کپی گرفته و از دفتر قضایی دوباره پرونده را به شعبه دادگاه تجدید نظر استان فرستاده ایا من کاری باید انجام بدهم یا از سوی دادگاه تجدید نظر دوباره رد خواهد شد درضمن مهلت واخواهی و تجدید نظر چند ماه کذشته است باسپاس

  3. در جریان نزاع همکارم با بنده دچار شکستگی در ناحیه سر و گردن شدم و عموی من که شاهد ماجرا بود به نفع من شهادت داد و گواهی پزشکی قانونی و تحقیقات پلیس به نفع من بود ولی وکیل همکارم با استناد به اینکه بنده فقط یک شاهد داشتم قصد تبرئه و کاهش حبس همکارم را دارد.ایشان محکوم به پرداخت دیه و یکسال حبس هستند. آیا با ارجاع پرونده به دادگاه تجدیدنظر ممکن است به طور کلی تبرئه شوند.

  4. همسرمن ب جرم سیاسی محکوم ب ۸سال ونیم حبس شده ب جرم عضویت درگروهگ منافیقین درخواست تجدیدنظرداده آیاحکم میشکنه

  5. سلام. آیا در خصوص تمامی پرونده ها احتمال تغییر رای در دادگاه تجدیدنظر وجود دارد؟ و احتمال موفقیت آن با اعطای وکالت به وکیل چقدر است؟ ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام. بستگی به پرونده و جزییات آن دارد و اینکه قطعا بهره‌گیری از وکیل متخصص احتمال موفقیت را افزایش می دهد.

  6. درود و وقتتون بخیر. بنده گرفتار پرونده حساسی در دادگاه شدم و نیازمند وکالت دادن به یک وکیل بسیار مجرب و کار کشته ای هستم. همکارم شما رو معرفی کردن و کلی نکات مثبت در کارتون رو مطرح کردن که برام بسیار ترغیب کننده بودن. با این حال ترجیحم بر این هستش که یک جلسه حضوری داشته باشم تا با همفکری پرونده بنده به یک وکیل متخصص سپرده بشه. لطفا به آدرس ایمیلی که میزارم برام بفرستید که چه زمانی برای مراجعه حضوری تایم دارید. سپاس

  7. سلام اینجانب ملکی از پدرم در سال 83 خریداری نموده با قولنامه عادی ولی متاسفانه پدرم در سال 86 فوت کردن و موفق به تنظیم سند نشدم و تا سال 92 مادرم در خانه سکونت داشت و به احترام او هیچ درخواستی برای اثبات مالکیت ننمودم در سال 97 درخواست اثبات مالکیت و تنظیم سند دادم که تعدادی از وراث مخالفت و تعدای هم موافقت نمودن و قولنامه دستی من وتایید کردن دو بار هم از سوی دادگاه به کارشناس دادگستری ارجاع داده شد که هر دو صحت قولنامه را تایید کردن در دادگاه بدوی حکم به نفع من صادر گردید و احدی از وراث اعتراض کردن که به دادگاه تجدید نظر استان فرستاده شد انجا هم حکم قطعی شد یکی از وراث که رضایت داده بود ومعترض نبود و قولنامه را در دادگاه بدوی تایید کرده بعد از رای دادگاه تجدید نظر به حکم اعتراض کرده و دلایل که نوشته ملک بصورت ثمن رد و بدل شده و چرا رسید یا پرینت بانکی به دادگاه داده نشده و چرا در زمان حیات پدرم من اقدام به تنظیم سند نکردم و یکی از شاهیدن بعلت تصادف سوسابقه دارد و گفته قبول ندارم و اینکه مورثین دیگر از دست من شاکی هستند که چرا در دادگاه بدوی اعلام رضایت کرده ام و گفته نه شاهدین قبول دارم ونه رد بدل پول و اینکه ایا میشود با دونفر شاهد ملکی را به ذیگری انتقال داد در حالیکه ملک متعلق به تمام فرزندان مرحوم پدرم هست از سال 92 تا الان درگیر این پرونده هستم وبعد از مهلت 20روز از مهلت اعتراض اقدام کرده ودادگاه تجدید نظر هم پرونده را ثبت کرده حالا نمیدانم تا کی درگیر این پرونده خواهم بود و حکم دادگاه تجدید نظر دوباره چی خواهد بود ممنون میشوم اگه من را راهنمایی و یا نظر خودتان را ابراز نماید که چه خواهد شد سپاسگذارم

  8. سلام اینجانب ملکی از پدرم در سال 83 خریداری نموده با قولنامه عادی ولی متاسفانه پدرم در سال 86 فوت کردن و موفق به تنظیم سند نشدم و تا سال 92 مادرم در خانه سکونت داشت و به احترام او هیچ درخواستی برای اثبات مالکیت ننمودم در سال 97 درخواست اثبات مالکیت و تنظیم سند دادم که تعدادی از وراث مخالفت و تعدای هم موافقت نمودن و قولنامه دستی من وتایید کردن دو بار هم از سوی دادگاه به کارشناس دادگستری ارجاع داده شد که هر دو صحت قولنامه را تایید کردن در دادگاه بدوی حکم به نفع من صادر گردید و احدی از وراث اعتراض کردن که به دادگاه تجدید نظر استان فرستاده شد انجا هم حکم قطعی شد یکی از وراث که رضایت داده بود ومعترض نبود و قولنامه را در دادگاه بدوی تایید کرده بعد از رای دادگاه تجدید نظر به حکم اعتراض کرده و دلایل که نوشته ملک بصورت ثمن رد و بدل شده و چرا رسید یا پرینت بانکی به دادگاه داده نشده و چرا در زمان حیات پدرم من اقدام به تنظیم سند نکردم و یکی از شاهیدن بعلت تصادف سوسابقه دارد و گفته قبول ندارم و اینکه مورثین دیگر از دست من شاکی هستند که چرا در دادگاه بدوی اعلام رضایت کرده ام و گفته نه شاهدین قبول دارم ونه رد بدل پول و اینکه ایا میشود با دونفر شاهد ملکی را به ذیگری انتقال داد در حالیکه ملک متعلق به تمام فرزندان مرحوم پدرم هست از سال 92 تا الان درگیر این پرونده هستم وبعد از مهلت 20روز از مهلت اعتراض اقدام کرده ودادگاه تجدید نظر هم پرونده را ثبت کرده حالا نمیدانم تا کی درگیر این پرونده خواهم بود و حکم دادگاه تجدید نظر دوباره چی خواهد بود ممنون میشوم اگه من را راهنمایی و یا نظر خودتان را ابراز نماید که چه خواهد شد سپاسگذارم

  9. سلام وقت بخیر بنده باتوجه به مستندات اعم از فیلم دوربین مدار بسته و شوهد که بنده را در محل کسب کار مورد حمله و ضرب و شتم و فحاشی و تهدید قرار گرفتم قاضی پرونده وی (خوانده) را تبرئه و تجدید نظر هم حکم را قطعی اعلام نموده متاسفانه در حق دادخواهی بنده اجهاف و ظلم روا شده تکلیف چیست ؟منتظر تماس شما هستم .
    ممنونم

    1. سلام وقت بخیر. در صورتی که فیلم دوربین مدار بسته واضح و قابل تشخیص برای قاضی باشد، قابل استناد است.

  10. سلام خسته نباشید من ی موتور برای گوشیم اومد بزنه هول کرد خورد به خودم دوربینا منو نگرفته بودن ولی شاهد مغآزه داره دیده وقتی ک اومدت برا گوشی هول کردن زدن به خودم و اونام افتادن پاشدن متواری شدن من گفتم حالم خوبه تا نزدیک درخانا امدم حالم بد شد
    امبولانس منو برد امبولانسا تاریخی ک میارن مریضو ساعتشو مینویسن؟
    ی روز بعد زنگ زدیم پلیس به علت اینکه کسی نبود دومبال کارام بگیرن خانوادم کروکی هم کمی دیر شد ی هفته بعده کارشناسا هیت۳نفره به این دلیل رد کرده من حالا پیاما در اون سالتی ک زدم بیرون روبه مسیر اونجا و شاهدای همسایه دیدن ک لباسام گلیه گفتتم ببینم رای دادگاه و هیئت کارشناس۵نفره بنظر شما چیه نقص عضو شدم ۱۷سالمه

  11. باسلام.من یک پرونده کیفری دارم که با کلی فرازونشیب وسختی اون رو به دادگاد تجدید نظر رسوندم اعتراض خودمو ابلاغ کردم که انها رای دادند اینجانب حق اصلاح رای خود در دادگاد بدوی رادارم ودیه اینجانب به طور کامل وقانونی تایید واستوار میباشد ورای قطعی صادر شده ولی در دادگاه بدوی این موضوع کاملن رد کردند و به خاطر برخی مساعل شخصی و صدور رای کاملاهماهنگ شده سعی برخوردن حقو و حقوق اینجانب شدهاند.که من با هزاران دلیلو مدرک از صدور رای های خودشون وهمکاران دیگر در دادسرا جز به جز حرف خودمو ثابت کنم.ولی متاسفانه هیچ کدام از قضات جلسه ای برای مستنداتودلایل من برقرار نمیکنند که این خودش تخلف قضات رو میرسونه.بنده حتی وکیل هم گرفتم ولی ایشون هم حق رو رعایت نکردندو دفاییه ای برایم ننوشتند.انگار تمام ادما از شنیدن حقیقت اونم با دلایل محکم همه چیزو ماست مالی برایم میکنند.به خدا سوگند از ۱۳.۹.۱۳۹۹ تا الان درگیر پروندم چون حق رو دارم میگم وحق وحقوق قانونی که، کمیسون پزشکی اونو تایید کرده ، بازم خودها یی بعضی ها برای اثبات رای اشتباه خودشون .ومن هم به خاطر نداشتن قدرت نفوذی ولی داشتن اگاهی در مورد این مساعل، موندم چکار کنم.باتوجه به اینکه چندین بار اعتراض کردم وبالغ بردورای ویک رای تجدید نظراستان بازم حرف خودشون وکار خودشون رو انجام میدند..خواهشمندم کمکی، راهنمایی به این بنده خدا بکنید.باتشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل