کیفری

حکم دستگیری با مشروبات الکلی ✔️ |【مشاوره تخصصی✔️】

حکم گرفتن مشروب در خانه | لایحه دفاعیه نگهداری مشروبات الکلی | حکم دستگیری در حالت مستی | جرم دستگیری با مشروب | حکم دستگیری با مشروبات الکلی | جرم دستگیری با مشروبات الکلی و...

هرگونه ارتباط با مشروبات الکلی جرم محسوب می‌شود و دارای مجازات مخصوص به خود هستند. این کارها شامل ساخت و تولید هرگونه مشروبات الکلی، حمل و نگهداری و خریدوفروش، هستند که تمامی آنها جرم هستند.

اما حکم دستگیری با مشروبات الکلی چیست؟ جرم دستگیری با مشروب به چه صورت خواهد بود؟

در ادامه به طور کامل با نوع حکم دستگیری با مشروب الکلی و مجازات آن آشنا می‌شویم.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل مشروبات الکلی متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

حکم دستگیری با مشروب

باتوجه‌به این که مصرف مشروب و انواع مشروبات الکلی در دین و شرع حرام اعلام شده است، متناسب با آن در قانون ما نیز جرم محسوب میشود. مصرف مشروبات الکلی به‌خاطر اینکه روی عقل تأثیر می‌گذارد و باعث تغییر در رفتار انسان می‌شود، جرم است. به همین علت حکم دستگیری با مشروب در هر حالتی مجازات دارد.

انواع مشروبات الکلی

در حقیقت مشروبات الکلی نوشیدنی‌هایی هستند که در آن مقداری از الکل وجود دارد. این مقدار متناسب با نوع آن کم‌وزیاد می‌شود. مصرف هر نوع مشروبات الکلی، به جرم “شرب خمر” مربوط می‌شود.

شرب خمر به هر نوع مادهای می‌گویند که با خوردن آن عقل انسان زائل می‌شود. در این حالت فرد قدرت تفکر ندارد و نمی‌تواند تصمیم بگیرد. حتی انجام امور عادی برای فرد سخت و غیرممکن می‌شود.

حکم دستگیری با مشروب

متناسب با بندی که در قانون آورده شده، شراب انگور، خرما، کشمش، جو، ارزن و حتی گندم در گروه مشروبات الکلی حساب می‌شوند. آبجو نیز یکی از مشروبات الکلی حساب می‌شود.

جرم دستگیری با مشروب

جرم دستگیری با مشروب در هر حالتی دارای مجازات مخصوص به خود است. در ابتدا باید با این مورد آشنا شویم که دستگیری با مشروب در حالت‌های متفاوتی اتفاق می‌افتد. دستگیری در حالت مستی یعنی مصرف آن، دستگیری با مشروب درحال حمل و حتی نگهداری آن جرم سنگینی است. در ابتدا باید با انواع حکم دستگیری با مشروب آشنا شوید.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل شرب خمر متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

حکم دستگیری در حالت مستی

اگر فرد در حالت مستی دستگیر شود و یا با شهادت دو مرد عادل این جرم اثبات شود، مجازات مخصوص به خود را دارد.

در این حالت فرد مجرم تا ۸۰ ضربه شلاق محکوم می‌شود. این مجازات تا دفعه سوم که فرد در این حالت دستگیر می‌شود، یکسان است.

یعنی برای سه بار با دستگیری فرد در حالت مستی مجازات او ۸۰ ضربه شلاق است.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار
نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که تست الکلی که برای اثبات مست بودن فرد گرفته می‌شود، فقط و فقط توسط پزشکی قانونی معتبر است. بنابراین در غیر از پزشکی قانونی تست الکل معتبر نیست.

در نهایت حکم دستگیری با مشروب برای بار چهارم اعدام اعلام شده است. یعنی اگر فردی برای بار چهارم به مصرف مشروبات الکلی محکوم شود، مجازات او اعدام خواهد بود.

حکم دستگیری با مشروب در این مورد باتوجه‌به اینکه مجازات‌های گذشته هیچ تأثیری نداشته، سنگین‌تر و در حقیقت نهایت مجازات در نظر گرفته می‌شود.

حکم دستگیری با مشروبات الکلی

باتوجه‌به اینکه هم نگهداری و هم حمل مشروبات الکلی حکم دستگیری با مشروب را دارد، باید با مجازات آن به طور کامل آشنا باشید. در قانون مجازات اسلامی، حکم دستگیری با مشروبات الکلی به طور کامل بیان شده است. در صورت حمل مشروبات الکلی، فرد به حبس، شلاق و پرداخت جریمه نقدی محکوم می‌شود.

حبس این مجازات از ۶ ماه تا یک سال حبس است. مقدار شلاق تا ۷۴ ضربه شلاق صادر می‌شود و در نهایت جریمه نقدی که باید پرداخت شود، به‌اندازه ۵ برابر ارزش مشروبی است که حمل می‌شود.

حکم دستگیری با مشروبات الکلی

نکته مهم در صدور حکم دستگیری با مشروب این است که مجازات حمل و نگهداری آن در دسته مجازات‌های غیر قابل تعلیق قرار می‌گیرد. یعنی متهم به هیچ روشی نمی‌تواند از زیر بار مجازات صادر شده فرار کند.

مجازات مشروبات الکلی قابل تعویض یا تغییر نیست. حتی قاضی هم نمی‌تواند برای این جرم قرار تعلیق صادر کند.

جرم دستگیری با مشروبات الکلی

باتوجه‌به اینکه تمامی موضوعاتی که مربوط به نوشیدن و حتی تولید مشروبات الکلی هستند، جرم محسوب می‌شود؛ جرم دستگیری با مشروبات الکلی متناسب با مجازاتی که برای آن در قانون مجازات اسلامی آمده اجرا می‌شود.

اگر فردی بهمراه مشروبات الکلی بیش از ۲۰ لیتر در خودرو دستگیر شود، علاوه بر این که فرد به‌صورت آگاهانه یک جرم مرتکب شده، خودروی او به نفع دولت ضبط خواهد شد و مجازات حمل مشروب را هم دریافت خواهد کرد.

اما اگر فرد غیر آگاهانه این جرم را انجام دهد، تنها محکوم به پرداخت جریمه نقدی معادل قیمت خودرو می‌شود. همین‌طور که اشاره شد این جرم با جرمی که برای فرد اجرا می‌شود، متفاوت است.

بنابراین حکم دستگیری با مشروب در ماشین دارای دو مجازات است.

حکم دستگیری با مشروب برای تولیدکننده

باتوجه‌به حرام بودن مشروبات الکلی در شرع، ساخت آن نیز در قانون ایران ممنوع است و باتوجه‌به این مورد مجازات دارد. حکم دستگیری با مشروب برای تولیدکننده نیز حکم سنگینی است. تولیدکننده باید متناسب با هر لیتر که تولید کرده مجازات شود.

باتوجه‌به قانون، مجازات آن با مجازات مصرف آن یکسان است. یعنی فرد به بین شش ماه تا یک سال حبس تا ۷۴ ضربه شلاق و جریمه نقدی محکوم می‌شود.

علاوه بر مجازاتی که برای فرد در نظر گرفته می‌شود، مجازاتی برای هر لیتر مشروبی که در حین دستگیری ضبط شود، وجود دارد.

بر اساس این قانون در حکم دستگیری با مشروب، هر لیتر مشروب دست‌ساز جریمه دارد. باتوجه‌به نرخی که فرد تولیدکننده این مشروب را می‌فروخته و یا نرخ روز آن، فرد باید جریمه‌ای به‌اندازه ۵ برابر هر لیتر پرداخت کند.

حکم دستگیری با مشروب برای افراد زیر سن قانونی

باتوجه‌به اینکه سن قانونی در ایران ۱۸ سالگی محسوب می‌شود، به طور کل دختر و پسر زیر این سن هیچ جرمی برای آنها مجازات رسمی ندارد. یعنی در کل در قانون ایران اگر فرد زیر ۱۸ سال جرم سنگینی مانند قتل انجام دهد، مجازات رسمی او به بعد از ۱۸ سالگی منتقل می‌شود.

بنابراین در مورد حکم دستگیری با مشروب برای افرادی که زیر سن قانونی هستند، حکم مشخصی وجود ندارد. زیرا این افراد از نظر دادگاه به رشد عقلی کامل نرسیده‌اند. بنابراین هیچ مجازاتی شامل آنها نمی‌شود و آزاد خواهند شد.

حکم گرفتن مشروب در خانه

حکم گرفتن مشروب در خانه، به شرایط متهم بستگی دارد. اگر فرد در خانه مشروبات الکلی دست ساز آماده کند، بیشتر حکم را دارد. ولی اگر تنها مصرف کننده یا پخش کننده باشد، حکم او کمی سبک‌تر می‌شود. حکم دستگیری با مشروبات الکلی دست ساز در خانه، حبس، شلاق و پرداخت جریمه نقدی است. اگر فرد مصرف کننده باشد، حکم او 80 ضربه شلاق تعزیری خواهد بود. اگر فرد سوءسابقه نداشته باشد، می‌تواند از دادگاه درخواست تخفیف کند. 

گرفتن مشروب توسط پلیس

گرفتن مشروب توسط پلیس، برای بار اول و دوم، شلاق دارد. میزان شلاق تعزیری است ولی معمولا حکم دستگیری با مشروبات الکلی برای بار اول و دوم، به 80 ضربه شلاق محکوم می‌شود. اگر فرد مصرف کننده برای اولین بار به چنین جرمی محکوم شده باشد، می‌تواند از دادگاه تقاضای تخفیف کند. در این صورت، به احتمالا زیاد حکم شلاق او کمتر می‌شود و این موضوع به نظر قاضی بستگی دارد. برای بار دوم هیچ تخفیفی وجود ندارد و بار سوم، حکم فرد اعدام است. 

جریمه هر لیتر مشروب دست ساز

حکم مشروب دست ساز یا در واقع ساختن مشروبات الکلی، با حمل یا مصرف آن متفاوت است. به طور کلی، حکم دستگیری با مشروبات الکلی دست ساز، شش ماه تا یک سال حبس تعزیری، تا 74 ضربه شلاق و پرداخت جریمه نقدی است. جریمه هر لیتر مشروب دست ساز، معادل با 5 برابر ارزش تجاری آن مشروب است. به عنوان مثال، اگر فردی هر لیتر مشروب دست ساز را 200 هزار تومان می‌فروشد، جریمه نقدی هر لیتر آن معادل با 1 میلیون تومان است. 

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

حکم سه لیتر مشروب

همان‌طور که گفتیم، حکم حمل، مصرف یا ساخت مشروبات دست ساز، تعزیری است و به میزان آن بستگی دارد. ولی از آنجایی که جریمه نقدی مشروبات، معادل با 5 برابر ارزش تجاری آن است، حکم سه لیتر مشروب، به قیمت فروش آن بستگی دارد. به همین دلیل، صادر کننده حکم، قیمت روز آن مشروب را در بازار در نظر می‌گیرد و طبق آن، میزان پرداخت جریمه را صادر می‌کند. 

حکم دستگیری با مشروب در ماه رمضان

باتوجه‌به این که در ماه رمضان باید آداب روزه‌داری رعایت شود، مجازاتی برای روزه‌خواری نیز صادر می‌شود. یعنی اگر فردی در ماه رمضان در حالت مستی دستگیر شود، علاوه بر اینکه به ۸۰ ضربه شلاق برای مجازات استفاده از مشروب محکوم می‌شود؛ به مجازات تکمیلی نیز محکوم می‌شود.
مجازات‌های تکمیلی برای کامل کردن مجازاتی که در اصل در نظر گرفته شده، هستند.

نوع مجازات متناسب با نظر دادگاه و قاضی مشخص می‌شود. معمولاً حکم این مجازات به تبعید صادر می‌شود و فرد به مدت مشخصی مجبور به سکونت در نقاطی است که دادگاه مشخص می‌کند.

حکم دستگیری با مشروب در ماه رمضان

توبه و حکم دستگیری با مشروب

همان‌طور که گفته شد هر نوع جرمی که به مشروبات الکلی ربط پیدا کند، غیر قابل تعلیق است. یکی از مواردی که می‌تواند روی نظر قاضی و دادگاه اثر بگذارد، بحث توبه است.

اگر فرد قبل از اثبات جرم به‌صورت علنی توبه کند و این توبه برای دادگاه ثابت شود، ممکن است که در حکم او تغییر ایجاد شود. البته قاضی در اینجا باید از ولی‌امر برای فرد تقاضای عفو کند.

راه دیگر کم‌کردن مجازات با توبه کردن، این است که قاضی با صلاحدید خود بعد از اثبات توبهی فرد، مجازات حد را برای او در نظر نگیرد. یعنی فرد در این حالت نیازی به تحمل ۸۰ ضربه شلاق نیست و فقط جریمه پرداخت میکند.

رانندگی در حالت مستی و مجازات آن

به‌خاطر اینکه مشروبات الکلی بر عقل فرد و نحوه رفتار و عمل او تأثیر می‌گذارند، فرد نباید اقدام به رانندگی با هر وسیله نقلیه بکند.

رانندگی در حالت مستی و مجازات آن

اما اگر راننده‌ای در حالت مستی باعث شود که افراد دیگر دچار آسیب جانی یا مالی شوند، مجازاتی که برای او در نظر گرفته می‌شود؛ دو سوم مجازات مقرر شده است.

یعنی علاوه بر مجازاتی که برای مستی در نظر گرفته می‌شود، مجازاتی نیز برای رانندگی در این حالت برای او تعیین می‌شود. علاوه بر این دادگاه و قاضی می‌تواند فرد مجرم را به مدت ۱ الی 5 سال از رانندگی با هر نوع وسیله نقلیه محروم کند. این کار منجر به باطل شدن گواهینامه او می‌شود.

چگونگی اثبات مصرف مشروبات الکلی

راه‌های مختلفی برای اثبات مصرف مشروبات الکلی وجود دارد.:

  • اقرار فرد
  • شهادت دو مرد عادل
  • علم قاضی

اقرار فرد

اولین راهی که وجود دارد اقرار فرد است. اقرار فرد ممکن است که در نظر دادگاه مؤثر باشد.

شهادت دو مرد عادل

دومین راه شهادت دو مرد عادل است. یعنی این دو فرد باید مجرم را در حین مصرف مشروبات الکلی دیده باشند.

علم قاضی

راه سوم علم قاضی است. موارد زیادی می‌تواند روی علم قاضی اثر بگذارد. اما مهم‌ترین چیز تست الکلی است که توسط پزشکی قانونی گرفته می‌شود.

اگر فرد در حین تولید و یا حمل مشروبات الکلی دستگیر شود، شهادت دادن مأموران می‌توانند برای اثبات این جرم کافی باشد.

حضور وکیل در پرونده دستگیری با مشروب

اگر فردی در جریان هر نوع ارتباطی با مشروب دستگیر شود، به یک وکیل مجرب و حرفه‌ای نیاز دارد. حضور وکیل در اینجا کمک می‌کند تا افراد بتوانند به‌درستی از حق خود دفاع کنند.

وکیل به‌خاطر اینکه با قوانین آشنایی دارد و با حدود مجازات‌ها آگاه است، می‌تواند به افراد کمک کند.
گروه وکلای دیوان سالار با همراه داشتن وکیل‌هایی با سابقه کاری بالا و درخشنده، به شما در پرونده حکم دستگیری با مشروب کمک کنند.

لیست وکیل پرونده مشروبات الکلی

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

و بیش از ۳۵۰ پرونده کیفری دیگر

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی درباره حکم دستگیری با مشروب دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل