کیفری

مجازات جرایم منافی عفت ✔️ |【مشاوره تخصصی✔️】

مجازات جرم منافی عفت | جرایم منافی عفت در فضای مجازی | گذشت شاکی در جرایم منافی عفت | رضایت شاکی در جرایم منافی عفت | تفاوت رابطه نامشروع با عمل منافی عفت و...

اگر شما هم متهم یا شاکی در پرونده جرایم منافی عفت هستید، این مقاله می‌تواند به مهمترین سوالات شما در این خصوص پاسخ دهد. چراکه ما در این مقاله مجازات جرایم منافی عفت را به طور کامل بررسی کرده ایم و راه های اثبات و همچنین دفاع در چنین جرایمی را نیز به شما نشان میدهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برای مشاهده لیست وکیل جرایم منافی عفت و نمونه پرونده های دیوان سالار به انتهای این مطلب مراجعه کنید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل جرایم منافی عفت متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

مجازات جرایم منافی عفت

جرایم منافی عفت به جرم‌هایی می‌گویند که شامل رفتارهای جنسی ناسالم و نامشروع باشد. در قانون مجازات اسلامی تعریف مشخصی از جرایم منافی عفت وجود ندارد؛

اما به قدر کافی به مصادیق و نمونه‌های بارز آن اشاره شده است.

در همین راستا می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که مجازات جرایم منافی عفت و رسیدگی به پرونده‌های مربوط به آن بر خلاف سایر جرم‌ها به طور مستقیم در دادگاه انجام می‌شود.

به طور کلی مجازات جرایم منافی عفت به دو دسته‌ی مجازات جرایم حدی و مجازات جرایم تعزیری تقسیم می‌شود که در ادامه به شکل دقیق‌تری به بررسی آن می‌پردازیم.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل جرائم منافی عفت متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

مجازات جرم منافی عفت

مجازات جرایم منافی عفت در قانون مجازات اسلامی به بخش‌های مربوط به تعزیرات، حد و مجازات‌های بازدارنده محدود می‌شود.

مجازات تعزیری نیز به مجازاتی می‌گویند که توسط خود شخص قاضی و با توجه به جرمی که رخ داده است تعیین می‌شود و شامل قصاص و حد نخواهد بود.

با ذکر این توضیح می‌توان مجازات جرم منافی عفت را به دو دسته‌ی کلی زیر تقسیم‌بندی کرد:

  • جرائم مستلزم حد
  • جرائم مستلزم تعزیر و انواع مجازات‌های بازدارنده
لازم به ذکر است که برخی از جرایم منافی عفت شامل مواردی مثل لواط، زنا، قوادی، مساحقه و قذف می‌شود.

گذشت شاکی در جرایم منافی عفت

جرایم منافی عفت جزو جرم‌هایی است که از حساسیت بالایی برخوردار بوده و در خصوص پرونده‌های مربوط به جرم رابطه نامشروع نیازی به شاکی خصوصی نخواهد بود.

همچنین در صورت تشکیل پرونده برای مجازات جرایم منافی عفت به طور مستقیم به دادگاه ارجاع داده شده و مراحل رسیدگی به آن در خود دادگاه انجام شود.

جرم منافی عفت

لذا گذشت شاکی در جرایم منافی عفت باعث می‌شود تا تحقیقات درباره‌ی آن پرونده متوقف شود. در این صورت دادگاه محترم باید تنها با استفاده از شواهد و مدارکی که در دست دارد رای خود را صادر کند.

رضایت شاکی در جرایم منافی عفت

ازآنجایی‌که زیان و ضرر برخی از جرایم به شکل مستقیم به افراد وارد می‌شود، قانون مجازات اسلامی تحقیق درباره جرم مذکور را منوط بر شکایت شاکی قرار داده است.

به همین دلیل است که رضایت شاکی در جرایم منافی عفت باعث متوقف شدن تحقیقات می‌شود. زیرا ممکن است با ادامه‌ی تحقیق و تعقیب، آبروی خانواده شاکی در خطر افتاده و بیش از پیش متضرر شود.

بنابراین مجازات جرایم منافی عفت تنها با شکایت شاکی و به جریان افتادن پرونده مشخص و صادر می‌شود.

تفاوت رابطه نامشروع با عمل منافی عفت

به طور کلی رابطه نامشروع زیر مجموعه‌ای از جرایم منافی عفت است. اما برای اینکه تفاوت رابطه نامشروع با عمل منافی عفت مشخص شود باید به این نکته اشاره کرد که جرایم مربوط به رابطه نامشروع کاملاً دو سویه بوده و اکراه در آن‌ها جایگاهی نداشته و تنها با رضایت طرفین رخ می‌دهد.

در صورتی که اعمال منافی عفت می‌تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد. به عبارت دیگر مجازات جرایم منافی عفت در موارد مختلف می‌تواند برای طرفین و در عین حال ممکن است تنها برای یک طرف اجرا شود.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

نمونه رای جرایم منافی عفت

به موجب کیفرخواست شماره 92002024-15/5/1392 صادر شده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 21 تهران 1- ک.م. فرزند ع.، ۵۷ ساله، شغل حسابدار، اهل و ساکن تهران و متأهل و مسلمان 2- ش.پ. فرزند م.، 44 ساله، اهل و ساکن تهران و متأهل و مسلمان متهم هستند به ارتکاب رابطه نامشروع غیر از زنا موضوع شکایت س.الف. فرزند ع. (همسر ش.پ.) با وکالت ن.ک. دادگاه با بررسی اوراق و محتویات پرونده و ملاحظه متن پیام‌های ارسالی فی‌مابین متهمان که به‌عنوان مستند ابراز گردید و ضم پرونده است و با عنایت به اقاریر متهمان به روابط دوستی و غیرشرعی و فراتر از یک رابطه کاری که از عمل خویش اظهار ندامت کرده‌اند، لذا صرف‌نظر از اعلام رضایت شاکی نسبت به همسرش ش.پ. و به جهت حفظ کیان خانواده، بزهکاری هر یک را محرز دانسته و به استناد ماده 637 قانون مجازات اسلامی هر کدام را به تحمل هفتاد ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌کند. لکن با توجه به شرایط مقرر برای تعویق صدور حکم موضوع ماده 40 قانون مجازات اسلامی 1392 و مواد 19 و 46 آن قانون قرار تعلیق اجرای مجازات نسبت به ش.پ. به جهت اعلام رضایت همسرش و حفظ کیان خانواده و نیز با التفات به خصیصه بازدارندگی احکام تعلیقی از حال به مدت 2 سال صادر و اعلام می‌گردد. این رأی حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ، قابل اعتراض در محاکم محترم تجدیدنظر استان تهران است.

جرایم منافی عفت در فضای مجازی

در قسمت قبل نمونه رای جرایم منافی عفت مربوط به جرم رابطه نامشروع غیر از زنا را آوردیم. حال نوبت به بررسی جرایم منافی عفت در فضای مجازی می‌رسد.

دادگاه جرایم منافی عفت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که برای اثبات جرایم منافی عفت در فضای مجازی نیاز به ادله و مدارک کافی خواهد بود. همچنین پرونده‌های این جرایم ابتدا در دادسراها بررسی می‌شود، لذا برای شکایت باید به دادسرا مراجعه کرد.

مرور زمان در جرایم منافی عفت

مجازات جرایم منافی عفت طبق قانونی که قانون‌گذار وضع کرده است مشخص می‌شود. اما در همین قانون حقوقی برای متهمین هم در نظر گرفته شده است.

مرور زمان در جرایم منافی عفت یکی از همین حقوق است؛ به این معنا که اگر مدت زمانی مشخص از شکایت فردی از فرد دیگر بگذرد و مراحل رسیدگی به آن پرونده طی نشود، پرونده‌ی مذکور به دلیل مرور یا گذشت زمان دیگر قابل تحقیق و تعقیب نخواهد بود.

اقرار در جرایم منافی عفت

نکته‌ی جالبی که در زمینه‌ی اقرار در جرایم منافی عفت وجود دارد این است که در صورت عدم وجود شاکی خصوصی برای پرونده، اگر متهم در همان ابتدا قصد اقرار به جرم خود را داشته باشد، قاضی پرونده او را به عدم اقرار و پوشاندن جرم خود هدایت می‌کند.

اما در صورت وجود شاکی خصوصی اقرار در جرایم منافی عفت باعث تسریع در طی شدن مراحل رسیدگی به پرونده خواهد شد.

تعقیب جرایم منافی عفت

برای اجرای درست مجازات جرایم منافی عفت و رسیدگی به پرونده‌ی مربوطه، نیاز به تحقیق و بررسی پرونده است.

اما قانونی تحت عنوان ممنوعیت تعقیب جرایم منافی عفت وجود دارد که با توجه به آن رسیدگی و پرداختن به جرائمی که ادله قانونی کافی برای اثبات آن‌ها وجود ندارد ممنوع است.

همچنین در صورت انکار متهم و نبودن شاهد برای جرم مذکور، هرگونه بازجویی و تحقیق نیز ممنوع خواهد بود.

مجازات جرایم منافی عفت

تحقیقات مقدماتی جرایم منافی عفت

تحقیقات مقدماتی جرایم منافی عفت در برخی از موارد که تحقیق و پرسش درباره آن مجاز باشد توسط بازپرس و به طور مستقیم از طرف دادگاه انجام می‌شود.

برای مثال زمانی که جرم موردنظر در منظر عام اتفاق افتاده باشد. همچنین زمانی که پرونده دارای شاکی خصوصی باشد و جرم موردنظر به شکل سازمان یافته اتفاق افتاده باشد نیز، تحقیقات مقدماتی جرایم منافی عفت درباره آن مجاز خواهد بود.

تعلیق جرایم منافی عفت

مجازات جرایم منافی عفت توسط دادگاه مشخص می‌شود و تعلیق جرایم منافی عفت توسط یک وکیل بااستعداد و باتجربه اتفاق می‌افتد.
لذا با مراجعه به سایت گروه وکلای دیوان سالار می‌توانید یک وکیل خوب تعلیق جرایم منافی عفت در تهران پیدا کرده و از با استفاده از راهنمایی‌های او روند رسیدگی به پرونده‌ی خود را با خیالی راحت‌تر طی کنید.

دادگاه صالح رسیدگی به جرایم منافی عفت

همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم، مجازات جرایم منافی عفت و رسیدگی به پرونده‌های مربوط به آن به طور مستقیم در دادگاه صالح رسیدگی به جرایم منافی عفت در تهران یا سایر شهرهای کشور بررسی می‌شود.

در اینجا منظور از جرایم منافی عفت، جرایم جنسی حدی و رابطه نامشروع تعزیری است. تنها استثنایی که در این قانون وجود دارد، جرایم منافی عفت در فضای مجازی است که برای رسیدگی به آن‌ها باید به دادسرا مراجعه کرد.

شکایت خصوصی در جرایم منافی عفت

شکایت خصوصی در جرایم منافی عفت توسط فرد شاکی باعث می‌شود تا فرد مظنون از طرف دادگاه و با توجه به ماده 64 قانون آیین دادرسی کیفری مورد تعقیب قرار بگیرد.

همچنین در این صورت تحقیقات و بازجویی‌های لازم از فرد متهم به سرعت انجام خواهد شد. بنابراین مجازات جرایم منافی عفت در صورتی که پرونده شاکی خصوصی داشته باشد با سرعت بیشتری مشخص خواهد شد.

وکیل جرایم منافی عفت

شکایت شوهر در جرایم منافی عفت

شکایت شوهر در جرایم منافی عفت باعث به جریان افتادن پرونده می‌شود. زنی که با مردی نامحرم دست به انجام اعمال منافی عفت بزند و وارد روابط نامشروع شود، می‌تواند با شکایت همسرش مجازات شود.

مجازات جرایم منافی عفت در این پرونده‌ها با توجه به جرمی که متهم مرتکب شده است، می‌تواند شامل مجازات حدی یا تعزیری باشد.

در آخر

ما در این مقاله سعی کردیم تمام نکات مربوط به مجازات جرایم منافی عفت را بیان کنیم.

لذا در صورت مواجه شدن با هر مشکلی در این رابطه می‌توانید به سایت گروه وکلای دیوان سالار مراجعه کرده و با یک وکیل خوب مربوط به جرایم منافی عفت به شکل حضوری یا تلفنی ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی‌های او استفاده کنید.

لیست وکیل جرایم منافی عفت

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

وکالت تخصصی

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده منافی عفت خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده منافی عفت فراهم نمودن موجبات فساد و فحشا با تاسیس کانال تلگرامی صیغه یابی و ازدواج موقت

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری غرب تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

و بیش از ۳۵۰ پرونده کیفری دیگر

آیا می دانید؟

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.97

اگر هنوز سوالی از وکیل جرایم منافی عفت دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل