کیفری

سرقت مستوجب تعزیر🥇【قانون جدید + وکیل✔️】

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل سرقت مستوجب تعزیر، متخصص و مجرب با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

بسیاری نمی دانند که دقیقا سرقت مستوجب تعزیر چیست و چرا به آن سرقت مستوجب تعزیر می گویند. در واقع شما برای آن که بدانید سرقت مستوجب تعزیر چه مجازاتی دارد و چگونه دفاع از سرقت مستوجب تعزیر در محضر دادگاه انجام گیرد، باید بررسی های لازم روی پرونده مورد نظر انجام گیرد و تمامی اطلاعات لازم درباره پرونده های سرقت مستوجب تعزیر جمع آوری شود. برای آنکه بیشتر با سرقت مستوجب تعزیر آشنا شوید و بهترین وکیل سرقت را برای پرونده خود انتخاب کنید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

منظور از سرقت مستوجب تعزیر چیست؟

برای آنکه بدانید سرقت مستوجب تعزیر چیست باید بدانید که کدام یک از جرایم سرقت از جمله جرایم تعزیری محسوب می شود. به طور کلی جرایمی که شامل مجازات اسلامی می شوند در کشور ما به دسته های دیه، قصاص و تعزیری تقسیم بندی می شوند. طبق قانون جرایم تعزیری به جرایمی گفته می شود که هیچ یک از شرایط جرایم حدی را نداشته باشد و از جمله جرایم حدی محسوب نشود. به همین دلیل از لحاظ مجازات نیز با سرقت حدی متفاوت است.

همانطور که می دانید سرقت به معنی ربودن و دزدین مال است. به این معنا که اگر فردی مال دیگری که متعلق به خودش نیست به گونه ای تصاحب کند که از جمله جرایم تعزیری محسوب شود، به آن سرقت مستوجب تعزیر می گویند. برای آنکه سرقت مستوجب تعزیر محسوب شود باید شرایط جرم به گونه ای انجام گرفته باشد که واجد شرایط جرایم تعزیری شود. در ادامه مقاله صورت کامل تر به جرایم شناخته شده به عنوان سرقت مستوجب تعزیر می پردازیم.

شرایط تحقق سرقت مستوجب تعزیر

اولین نکته ای که باید در شرایط تحقق سرقت مستوجب تعزیر بدانیم این است که باید ثابت شود جرم انجام گرفته تمامی شرایط لازم را برای انجام سرقت داشته است. بدین صورت که جرم صورت گرفته باید شامل ارکانی که برای جرم سرقت شناخته می شود، باشد. این ارکان شامل سه رکن می شود.

اولین رکن، ربایش است. زمانی ربایش اتفاق میافتد که سارق بدون رضایت مالک مال و به صورت مخفیانه اقدام به تصاحب مال کرده باشد. در نتیجه اگر فردی بدون رضایت صاحب اصلی اقدام به تصاحب آن مال کند، رکن ربایش صورت می پذیرد اما برای سرقت نامیدن عمل انجام گرفته تنها این رکن کافی نیست و باید ارکان دیگر نیز شامل حال جرم صورت گرفته شود.

یکی دیگر از ارکان مورد نظر برای تشخیص سرقت بودن جرم انجام گرفته، قصد انجام سرقت است. به این صورت که متهم برای دفاع از سرقت مستوجب تعزیر باید در دادگاه با استفاده از ادله های لازمه اثبات کند که قصد انجام سرقت را نداشته است یا به عبارتی بتواند اثبات کند که از تعلق مال به دیگری اطلاعی نداشته است. به طور کلی هدف و قصد سارق از انجام جرم صورت گرفته و اثبات عدم وجود قصد کافی برای سرقت در دادگاه دارای اهمیت زیادی است که بهتر است به کمک یک وکیل مجرب در این حوزه صورت گیرد.

دیگر رکنی که باید مورد توجه قرار گیرد، ارزش مال مورد نظر است. به عبارتی برای شکایت و انجام مراحل حقوقی مربوطه باید اثبات شود که مال سرقت شده دارای ارزش اقتصادی برای سرقت بوده است.

 انواع سرقت مستوجب تعزیر

همانطور که درباره سرقت های تعزیری توضیح دادیم، هر سرقتی که حدی نباشد، سرقت تعزیری محسوب می شود. در این بین سرقت های تعزیری به دو دسته سرقت مستوجب تعزیر ساده و سرقت مستوجب تعزیر مشدده تقسیم بندی می شود. هر کدام از این دو دسته شامل مصادیق و انواع گوناگونی می شود که مجازات های متفاوتی نیز برای آن ها وجود دارد.

به طور کلی سرقت های تعزیری ساده به همه سرقت هایی می گویند که شامل سرقت های تعزیری مشدده نشود. سرقت های مشدد نیز شامل انواع گوناگونی می شوند که بر اساس کیفیت جرم انجام شده برای آن ها طبق قانون مجازات تعریف می شود.

عواملی که باعث می شود تا سرقت مستوجب تعزیر مشدده محسوب شود، شامل مواردی همچون سرقت در شب، تعداد سارقین بیشتر از دو نفر، حمل هرگونه سلاح در زمان سرقت، شکستن حرز و بالا رفتن از دیوار و هرگونه سرقت دیگری که باعث آزار رساندن به دیگری شده باشد، می شود.

برخی مصادیق سرقت مستوجب تعزیر

برای اینکه سرقتی به عنوان سرقت مستوجب تعزیر شناخته شود، باید دارای برخی ویژگی ها باشد که برخی از آن ها به عنوان مصادیقی برای سرقت مستوجب تعزیر شناخته می شوند که در قانون برای هرکدام از آن ها و با توجه به کیفیت سرقت انجام گرفته و شرایط پرونده، مجازات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

سرقت مقرون به آزار

با توجه به قانون در صورتی که سارق مسلح باشد یا در حین سرقت به دیگری آزاری رسانده باشد، به حبس و شلاق محکوم می شود. هم چنین در صورتی که سارق در حین سرقت جرحی به دیگران وارد کند، مشمول مواد مربوطه خواهد شد و برای آن نیز طبق قانون مجازات در نظر گرفته می شود.

سرقت گروهی و مسلحانه در شب

در صورتی که سرقت در شب رخ داده باشد و تعداد سارقین بیشتر از دو نفر بوده باشد و در صورتی که حداقل یکی از آن ها به صورت ظاهری یا مخفی دارای سلاح بوده باشد، به سرقت مستوجب تعزیر محکوم می شود و مجازات آن طبق قانون حبس و شلاق خواهد بود. توجه داشته باشید که این حکم تنها در زمانی صادق است که حکم محارب به سارقین صادق نباشد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

کیف قاپی و جیب بری

جرایم مربوط به کیف قاپی و جیب بری نیز از جمله جرایم سرقت مستوجب تعزیر شناخته می شود و در صورت دزدیدن مال دیگری از هر کدام از این روش ها، سارقین به حبس و شلاق مجازات خواهند شد.

سرقت از اماکن عمومی، فرهنگی و تاریخی

در صورتی که فردی اقدام به سرقت از هر کدام از اماکن عمومی، فرهنگی و تاریخی یا هر کدام از اماکن دیگری که تحت نظارت دولت است کند، به مجازات سرقت مستوجب تعزیر محکوم می شود. هم چنین در صورتی که با علم به سرقتی بودن اشیا اقدام به مخفی کردن آن ها کند، طبق قوانین مربوطه به حبس محکوم خواهد شد.

سرقت مسلحانه از منازل

در صورتی که گروهی از افراد برای سرقت از منزلی اقدام کرده باشند و حداقل یکی از آن ها مسلح بوده باشد، جرم آن ها شامل جرایم سرقت مستوجب تعزیر می شود. در شرایطی ممکن است افرادی که برای سرقت به منزل اقدام کرده اند، مسلح نباشند اما به اعضای خانواده توسط ایشان هتک حرمت صورت گرفته باشد. در این صورت نیز جرم آن سرقت مستوجب تعزیر است و مجازات آن ها از جمله مجازات تعزیری در نظر گرفته می شود.

سرقت از مناطق حادثه دیده

در صورت سرقت در زمان بروز اتفاقات ناگواری همچون سیل، زلزله، بلایای طبیعی دیگر یا در محل حادثه های رانندگی و مواردی از این قبیل، سرقت مستوجب تعزیر محسوب می شود و برای متهم مجازات سنگینی در پی دارد.

سرقت از تاسیسات دولتی و مناطق نظامی

یکی دیگر مصادیقی که بسیاری از آن اطلاعی ندارند، سرقت از تاسیسات دولتی و مناطقی است که تجهیزات نظامی در آن قرار دارد. برای مثال افراد مجاز به سرقت از انشعابات آب، برق گاز نیستند و در صورت وقوع جرم به مجازات سرقت مستوجب تعزیر و جبران خسارت وارد آمده محکوم می شوند.

دفاع از سرقت مستوجب تعزیر

یکی از مهم ترین بخش های انجام پیگیری های حقوقی پرونده، دفاع مناسب برای پرونده در محضر دادگاه است. متهم در صورت اتخاذ وکیل مناسب برای دفاع از سرقت مستوجب تعزیر می تواند خود را از اتهام وارد شده مبرا و بی گناهی خود را اثبات کند. از این رو انتخاب وکیل مناسب و دفاع از سرقت مستوجب تعزیر بسیار با اهمیت است.

ممکن است برای برخی این سوال پیش بیاید که برای دفاع از سرقت مستوجب تعزیر باید چه موارد قانونی را پیگیری کرد؟ برای پاسخ به این سوال قبل از هرچیز بهتر است با وکیل پرونده خود مشورت کنید زیرا روند قانونی مورد تایید در هر پرونده ای از پرونده متفاوت است. در نتیجه نمی توان به همه آن ها پاسخ یکسانی داد اما نکته حائز اهمیت برای دفاع از سرقت مستوجب تعزیر که معمولا مورد تایید وکلای سرقت مستوجب تعزیر نیز می باشد، ارائه مدارکی است که با استفاده از آن ها بی گناهی متهم اثبات شود. توجه داشته باشید که مدارک و شواهدی که در هر پرونده مورد استفاده قرار می گیرد، مختص به همان پرونده است. به همین دلیل باید از اقدامات عجولانه و غیر تخصصی جلوگیری کرد و حتما از یک وکیل متخصص دفاع از سرقت مستوجب تعزیر کمک گرفت.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل سرقت می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل سرقت گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای سرقت گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های سرقت عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل سرقت و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل سرقت

حکم سرقت مستوجب تعزیر در صورت رضایت شاکی

برخی از جرایم در صورت رضایت شاکی، پرونده آن ها بسته می شود و دیگر نیازی به گذراندن دوران محکومیت نیست. آن جرایم به نوعی قابل بخشش هستند اما در مورد سرقت مستوجب تعزیر اینگونه نیست. سرقت مستوجب تعزیر از آن دسته از جرایمی است که دارای جنبه عمومی است و حتی در صورتی که متهم بتواند رضایت شاکی را جلب کند، باید دوران محکومیتی را که قانون مشخص کرده بگذراند و مقدار آن بسته به نظر قاضی متفاوت است. برای مثال ممکن است طبق نظر قاضی متهم به جزای نقدی یا تخفیف در مجازات محکوم شود. توجه داشته باشید که در صورتی که پرونده شما به کمک وکیل سرقت مستوجب تعزیر پیگیری شود، ممکن است تاثیر زیادی در جلب رضایت شاکی و تخفیف در مجازات پرونده شما داشته باشد.

گروه وکلای دیوان سالار با در اختیار داشتن تعداد زیادی وکیل ماهر، مستعد و موفق می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل سرقت متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم سرقت دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری/۳۰۰ خانواده/۲۵۰ ملکی، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

لیست وکیل سرقت مستوجب تعزیر

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ پرونده شکایت مشارکت در ساخت در تهران

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.98

اگر هنوز سوالی درباره سرقت مستوجب تعزیر دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.65 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل