حقوقی

اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی چگونه است؟

برای اعطای وکالت به وکیل متخصص اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی تماس بگیرید: 44899341-021

در صورتی که تنها نیاز به مشاوره دارید، سوال خود را در کامنت های انتهای این صفحه بپرسید. مشاورین حقوقی ما در کوتاه‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ می‌دهند.


اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی

گاهی در شکایتی که در دادگاه مطرح میکنیم یا دیگری علیه ما مطرح کرده است رای دادگاه بر علیه ما صادر میشود اما این انتهای ماجرا نیست و ما میتوانیم نسبت به رای صادر شده خواه در زمینه حقوقی و خواه کیفری اعتراض نماییم. اما توجه داشته باشید تا زمانی که هنوز رای قطعی نشده و احتمال تغییر آن وجود دارد باید اعتراض خود را اعلام کنیم اما در شرایطی نیز امکان اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی وجود دارد.

در اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی در واقع شما درخواست بررسی و رسیدگی مجدد رای صادر شده بدوی یا اولیه را دارید. که در این خصوص دادگاه تجدید نظر به ‌منظور بازبینی روند دادرسی در دادگاه بدوی درخواست شما را بررسی مینماید و در صورت امکان رای جدیدی را صادر میکند.

در ادامه این مطلب بیشتر در خصوص اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی، مراحل بررسی آن، انواع اعتراض و موارد دیگر خواهیم پرداخت.

نمونه پرونده های گروه وکلای دیوان سالار

۱. پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

۲. پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

۳. پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

۴. پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

۵. پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

۶. پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

۷. پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

۸. پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

۹. پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

۱۰. پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

۱۱. پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

۱۲. پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

۱۳. پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

۱۴. پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

۱۵. پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

۱۶. پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

۱۷. پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

۱۸. پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

۱۹. پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

۲۰. پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

و…

ویدیوی زیر مربوط به یکی از پرونده‌های رسانه ای گروه وکلای دیوان سالار است که متاسفانه اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران دست پسر جوان را با شمشیر قطع کرده بودند.

این ویدیو دارای صحنه‌های دلخراش می‌باشد.

از همین ابتدای امر لازم به توضیح است که انجام کلیه امور اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی نیازمند دانش و آگاهیست، زیرا پیگیری چنین مواردی کاری ساده برای اکثریت مردم نیست. از این رو سپردن کار به وکیل متخصص منطقیست تا در روند احقاق حقوق خود موفق شوید.

گروه وکلای دیوان سالار میتواند در این زمینه شما را کمک کند. وکلای ما در اکثر موارد اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی به خوبی عمل کرده اند و توانسته اند با ارائه بهترین نوع درخواست قاضی را مجاب به تغییر رای کنند به گونه ای که رای صادره به نفع موکل شان باشد.

اعتراض به رای قطعی

گاهی رای دادگاه برخلاف میل ما حتی با وجود اینکه گاها شاکی پرونده خود ما هستیم بر علیه ماست اما نکته مثبت در این خصوص امکان اعتراض به رای قطعی دادگاه میباشد.

اعتراض به رای قطعی دادگاه

برای اعتراض به رای قطعی دادگاه بهتر این است که هوشمندانه عمل کنید و برای کسب نتیجه دلخواه این کار را به یک وکیل کارکشته بسپارید.

اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی به ترتیب در چه مراحل یا دادگاه هایی بررسی میشود؟

  • دادگاه بدوی و رای بدوی
  • دادگاه تجدیدنظر
  • دیوان عالی کشور

دادگاه بدوی و رای بدوی

وقتی اختلاف حقوقی یا شکایتی در مراجع قضایی مطرح می‌شود، تصمیمی که قاضی پس از رسیدگی به اختلاف یا شکایت می‌گیرد، رای نامیده می‌شود. اما چیزی که مهم است عدم آگاهی عموم مردم از اصطلاحات حقوقی است. بنابرین خوب است بدانیم که به اولین دادگاهی که دعوی و شکایت در آنجا مطرح می‌شود و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و نهایتاً رای صادر می‌کند، دادگاه بدوی می‌گویند. به رایی که توسط قاضی در این دادگاه پس از رسیدگی به پرونده صادر می‌شود، رای بدوی می‌گویند.

اکثریت مردم قادر به درک متن رای صادره نیستند و در واقع نیاز به فردی دارند که اولا به صورت کامل متن رای را برایشان تفسیر کند و در صورت نیاز به اعتراض توانایی این کار را داشته باشد. قطعا آن فرد باید وکیل کارآزموده ای باشد که دانش کافی در زمینه های حقوقی دارد.

گروه وکلای دیوان سالار به دلیل همکاری  با بهترین وکلا در طول مدت کاری خود، میتواند برترین وکلا را در زمینه ی اعتراض به رای دادگاه بدوی معرفی نماید.

دادگاه تجدیدنظر

تجدید نظر به معنی بررسی و بازنگری مجدد است. از نظر حقوقی تجدید نظر به معنی دوباره قضاوت کردن در مورد پرونده ای است که مورد قضاوت قراره گرفته است.دادگاه تجدید نظر رای که توسط دادگاه بدوی صادر کرده است را بررسی مینماید و رای مجددی را صادر میکند.لازم به ذکر است که دادگاه تجدید نظر همان اختیاراتی را دارد که دادگاه بدوی دارد؛ اما مرجع تجدید نظر فقط به آنچه که مورد تجدید نظرخواهی است و در دادگاه بدوی حکم صادر شده است رسیدگی می نماید.

آیا به رای قطعی دادگاه تجدید نظر میتوان اعتراض کرد؟

بله؛ زمانی که رای دادگاه بر علیه ما صادر میشود، میشود که مجددا تقاضای تجدیدنظر داد.

رای قطعی دادگاه تجدید نظر

اصولا حکمی را قطعی گویند که امکان تغییر مفاد آن وجود ندارد و لازم الاجرا می باشد.

رای قطعی تجدید نظر

به طور کلی برای رعایت عدالت و همچنین جلوگیری از هر گونه اشکالات و ابهامات احتمالی در صدور رای دادگاه، فرد خواهان می تواند درخواست تجدید نظر داده تا بر حسب شرایط و مدارک ارائه شده در دادگاه تجدید نظر رای صادر شده در دادگاه بدوی را تغییر دهد.

دیوان عالی کشور

دیوان عالی کشور عالی‌ترین مرجع قضایی در کشور است، و کار دیوان عالی نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم می باشد. دیوان عالی می تواند حکم دادگاه بدوی و دادگاه تجدید نظر را با توجه به دادخواست، مورد بررسی قرار داده و حکم قطعی را صادر نماید.

برای پیگیری امور در تمامی مراحل ذکر شده در بالا شما نیازمند همراهی یک وکیل با تجربه هستید؛ زیرا عموما پیگیری مسائل حقوقی کاری دشوار است و دانش و زبان خاص خود را می طلبد. فلذا کمک گرفتن از یک وکیل برای اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی یک الزام محسوب میشود و ضروریست.

گروه وکلای دیوان سالار میتواند کمک شایانی در این زمینه به شما ارائه دهد. ما با وکلایی همکاری داریم که با اتکا به تجربه بالای کاری خود همیشه موفق در پیگیری پرونده ها بوده اند.

اعتراض به رای دادگاه بعد از مهلت قانونی

برای اعتراض به رای دادگاه مهلت قانونی و مشخصی تعیین شده است اما درمواردی استثنائاتی نیز از طرف قانون مشخص گردیده است.

مهلت اعتراض به رای دادگاه

مهلت اعتراض به رای دادگاه برای ساکنین داخل کشور 20 روز بوده و برای ساکنین خارج از کشور هم حداکثر دوماه می باشد مگر در مواردی که شخص دلیل موجه ای همچون بیماری یا بلایای طبیعی را داشته باشد.

آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است

این امکان که رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض باشد وجود دارد اما برای تغییر رای فرد خواهان نیاز به ارائه مستندات و دلایل محکم دارد.

اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی به چه صورت است؟

در این خصوص ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا وقتی حرف از اعتراض به میان میاید، فقط یک نوع اعتراض وجود دارد؟! که در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر؛ رای در دادگاه به دو صورت اعلام می‌شود:

  • تجدیدنظر
  • واخواهی

 تجدیدنظر

در این مورد، طرفین دعوا حضور دارند و رای برای آنها قرائت می‌شود که  این اعتراض به رای را «تجدیدنظر» می گویند.

 واخواهی

یکی از طرفین دعوا یا وکیل طرفین در دادگاه حضور ندارد و حتی کتبا نیز دفاع ننموده است که رای غیابی صادر و قرائت می‌شود که اعتراض به رای غیابی را «واخواهی» می‌گویند. توجه داشته باشید که حق واخواهی صرفا برای خوانده ممکن است و رای در مورد خواهان هیچگاه غیابی نیست و خواهان در هیچ موردی حق واخواهی ندارد.

مهلت واخواهی از رای صادره غیابی برای کسانی که مقیم کشورند 20 روز و برای کسانی که خارج از کشور اقامت دارند 2 ماه از تاریخ ابلاغ رسمی خواهد بود؛ مگر اینکه معترض به حکم ثابت کند که عذر موجه برای عدم حضورش داشته است. در این صورت باید دلایل موجه بودن عذر خود را ضمن دادخواست واخواهی به دادگاه ارائه دهد. اگر دادگاه ادعا را موجه تشخیص داد قرار قبول دادخواست واخواهی را صادر میکند و اجرای حکم نیز متوقف می شود.

از جمله مواردی که میتوان با نام عذر موجه خوانده شوند به شرح ذیل میباشند:

  • مرضی که مانع حرکت باشد.
  • فوت یکی از والدین یا همسر یا اولاد.
  • حوادثی از قبیل: سیل، زلزله و حریق که بخاطر آن تقدیم دادخواست واخواهی در مهلت مقرر ممکن نباشد.
  • توقیف یا حبس بودن به نحوی که نتوان در مهلت مقرر دادخواست واخواهی تقدیم کرد.

مهلت اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی

این مهلت عموما برای افراد مقیم 20 روز و برای افراد خارج از کشور دو ماه میباشد.

چه افرادی حق تجدید نظر یا اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی دارند؟

طرفین دعوا یا وکیل یا نمایندگان قانونی آنان حق تجدید نظر یا اعتراض به رای دادگاه تجدید نظر دارند.

اما توجه داشته باشید که اگر بنا به اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی باشد صلاح کار در این است که این کار را به وکیل بسپارید.

ایا رای قطعی دادگاه بدوی قابل اعتراض است

در پاسخ به این سوال که ایا رای قطعی دادگاه بدوی قابل اعتراض است باید گفت بله رای قطعی دادگاه بدوی قابل اعتراض است اما اعتراض به رای قطعی شرایطی دارد.
با توجه به قانون 348 آیین دادرسی مدنی از جمله این شرایط میتوان به موارد زیر اشاده کرد:

  • عدم اعتبار مدارک
  • عدم تطبیق حکم صادره از سوی دادگاه با حکم شرعی
  • پیدا شدن مدارک جدید که در نتیجه پرونده تاثیرگذار است
  • اعلام شهادت شاهدین جدید
  • نبودن شرایط مناسب برای شهادت شهود
  • عدم صلاحیت قاضی برای رسیدگی به پرونده و…

آیا برای تمامی رای های صادره میتوان درخواست اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی را ارائه داد؟

خیر؛ در برخی موارد من جمله دعاوی مالی که خواسته آن از سیصد هزارتومان متجاوز باشد ( شامل سیصد هزار تومان نمی شود )، دعاوی مالی که ارزش آن ها از سیصد هزار تومان متجاوز باشد ( شامل سیصد هزار تومان نمی شود )، کلیه احکام صادره در دعاوی غیرمالی و حکم راجع به متفرعات دعوا در صورتی که حکم راجع به اصل دعوا قبل تجدید نظر باشد میتوان درخواست اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی را ارائه داد؛ اما در مواردی همچون احکام مستند به اقرار در دادگاه واحکام مستند به رای یک یا چند نفر کارشناس که طرفین کتبا رای آنان را قاطع دعوا قرار داده باشند احکام یا آراء صادره غیر قابل تجدید نظر هستند.

چه دلایلی را میتوان در درخواست اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی ارائه داد؟

از جمله دلایلی که هنگام برای اعتراض به رای قطعی دادگاه میتوان ارائه کرد به شرح زیر میباشند:  

  • ادعای عدم اعتبار مستندات دادگاه
  • ادعای فقدان شرایط قانونی شهادت شهود
  • ادعای عدم توجه قاضی به دلایل ابرازی
  • ادعای عدم صلاحیت قاضی یا دادگاه صادر کننده رای
  • ادعای مخالف بودن رای با موازین شرعی و یا مقررات قانونی

مرجع ارائه درخواست تجدید نظر کجاست و نحوه رسیدگی به درخواست اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی به چه صورت است؟

متقاضی تجدید نظر باید دادخواست اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی خود را ظرف مهلت مقرر به دفتر دادگاه صادرکننده رای یا دفتر شعبه اول دادگاه تجدید نظر یا به دفتر بازداشتگاهی که در آنجا توقیف است ارائه دهد. بعد از ارائه دادخواست، مراجع یاد شده باید بلافاصله پس از دریافت دادخواست آن را ثبت و رسیدی مشتمل بر نام متقاضی و طرف دعوا، تاریخ ارائه، شماره ثبت و دادنامه را به کسی که درخواست تجدید نظر را داده بدهند و در روی کلیه برگ های دادخواست تجدید نظر همان تاریخ را قید کنند. این تاریخ، تاریخ تجدید نظر خواهی محسوب می گردد. چنانچه دادخواست تجدید نظر در مهلت قانونی ارائه شده باشد، مدیر دفتر دادگاه بدوی پس از تکمیل آن، پرونده را ظرف دو روز به مرجع تجدید نظر ارسال می کند. در صورتی که دادخواست خارج از مهلت داده شود یا در مهلت قانونی رفع نقص نگردد، از طرف دادگاه صادر کننده رای بدوی، رد می شود. که البته این قرار ظرف 20 روز از تاریخ ابلاغ در مرجع تجدید نظر قابل اعتراض است.

بهترین وکیل برای اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی

همانطور که بررسی کردیم، بهترین و آسان ترین روش برای اعتراض به رای دادگاه تجدید نظر و بدوی استفاده از یک وکیل متخصص و با تجربه میباشد. یک وکیل حرفه ای میتواند کار را برای شما بسیار آسان تر کرده و رای پرونده را به نفع شما تغییر دهد.
شما با تماس با گروه وکلای دیوان سالار، میتوانید به وکیل متخصص مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

برای درک بهتر اطلاعات و مفاهیم بالا خوب است که برخی از سوالات متداول مراجعین را بررسی نماییم:

واخواهی از رای شورای حل اختلاف ممکن است؟

بله؛ آرای غیابی شورای حل اختلاف در مدت ۲۰ روز قابل واخواهی در همان شورا می باشد.

آیا تجدید نظرخواهی در مهلت واخواهی ممکن است؟

بله؛ در مهلت واخواهی می توانید تجدید نظرخواهی کنید و تجدید نظرخواهی در مهلت واخواهی به این معناست که شما ضمناً از واخواهی صرف نظر نموده اید.

چطور میتوان اشتباهات موجود در رای و تخلفات رخ داده در پرونده را ثابت کرد؟

اگر مهلت تجدید نظرخواهی و اعتراض به رای قطعی دادگاه بدوی تمام نشده اعتراض کنید.

آیا از رای دادگاه های کیفری می توان فرجام خواهی کرد؟

خیر؛ آرای کیفری در هیچ فرضی قابل فرجام خواهی نیست ولی مرجع تجدید نظر بعضی از آرای کیفری دیوان عالی کشور است.

لیست وکلای دیوان سالار

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.6/5

اگر هنوز سوالی در مورد اعتراض به رای قطعی داگاه بدوی دارید در کامنت‌ها بپرسید. کارشناسان حقوقی به سرعت پاسخ می‌دهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

4 دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما. بنده پرونده کیفری داشتم که رأی بدوی اون صادر شده و قطعی شد و رأي به بی حقی بنده داده شد. چون پرونده مربوط به درصد غرامت نقص عضو در تصادف رانندگی بود که از ٣٣ درصد فقط ۵درصد مربوط به نقص عضو آن پرداخت شده بود.
    حال سوال اینست: می‌توان به آن رأی قطعی بدوی اعتراض نمود و چگونه؟
    ممنون بابت سایت خوب شما.
    سپاس اگر لطف کنید و پاسخ دهید.

  2. باسلام.بنده یک واحدآپارتمان ازدوبرادرکه فروشنده بودن خریدم که یکی ازاین دوبرادرسندرابه اسم شخص دیگری زده وآن شخص هم به خودآن وکالت انتقال داده.ومن شکایت کردم که شکایتم رددعوااعلام شد.چون که وکیل بنده دردادگاه اسم اون برادری روبرده بودکه فقط فروشنده بود.که نه سندبنامش بودونه وکالتنامه.حال سوال اینجاس که آیامن میتوانم برای تجدیدنظراعتراضی بنویسم که اسم اون برادری باشه که وکالتنامه داره یانه؟وآیاامکان موفقیت دررای وجوددارد؟

    1. سلام وقت بخیر. نیاز هست اطلاعات بیشتری برای پاسخگویی در اختیار وکیل قرار دهید. جهت رزرو وقت مشاوره تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل