خانواده

وکیل برای ازدواج بدون اذن پدر ✔️|【 چگونگی و شرایط✔️】

ازدواج بدون اجازه پدر |‌ شرایط جدید ازدواج دختر بدون اجازه پدر | وکیل ازدواج بدون اذن پدر

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل ازدواج بدون اذن پدر متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

ازدواج امری مقدس و پسندیده می باشد، که شرایطی را به همراه دارد و اگر این شرایط رعایت نشود، این ازدواج از نظر قانونی و شرعی باطل می باشد. یکی از شرایط ازدواج، اذن پدر می باشد. اگر دختر باکره ازدواج بدون اذن پدر داشته باشد این ازدواج باطل می باشد. اما در این میان نکات و شرایطی وجود دارد که امکان ازدواج بدون اذن پدر نیز در مواقعی وجود خواهد داشت که در اینباره می توانید با وکیل خانواده مشورت کنید.

در ادامه این مطلب مهم‌ترین نکات در این رابطه را برای شما بین خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لیست وکیل بدون اذن پدر

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

انواع ازدواج

ازدواج در اسلام به دو گونه است که عبارت اند از:

  • ازدواج دائم
  • ازدواج موقت

ازدواج دائم

ازدواج دائم از طریق دفاتر ازدواج انجام می شود و حتما نیاز به اذن پدر برای دختره باکره می باشد و اگر ازدواج بدون اذن پدر باشد این ازدواج باطل است.

البته شرایطی وجود دارد که دختر باکره بتواند بدون اذن پدر ازدواج کند. وکیل ازدواج و طلاق میتواند بهترین راه حل را ارایه دهد.

ازدواج دائم در شناسنامه زوجین ثبت شده و برای طلاق از یک دیگر باید به دادگاه مراجع کنند تا صیغه طلاق جاری شود.

وکیل برای ازدواج بدون اذن پدر

ازدواج موقت

ازدواج موقت یا همان صیغه موقت نیز برای دختران باکره با اذن پدر انجام می شود. در صورتی که پدر به ازدواج موقت دختر خود اجازه ندهد، این ازدواج باطل است. در ازدواج موقت که با مهریه معلوم و به مدت معلومی انجام می شود، نیازی به دفتر خانه رفتن ندارد و فقط نیاز است، که یک فرد عادل این صیغه رو بخواند. ولی اگر زوجین بخواهند این ازدواج را ثبت کنند، می توانند به دفترخانه های رسمی مراجع کنند تا برگه صیغه موقت را دریافت کنند. اگر زوجین بخواهد قبل از وقت تعیین شده از یک دیگر جدا شوند نیازی به خواندن صیغه طلاق نیست و فقط آقا باید مدت باقی مانده را به خانم به صورت شفاهی ببخشد در این صورت صیغه باطل می شود. در صیغه موقت زن از مرد هیچ ارثی نمی برد.

ازدواج مجدد بدون اجازه همسر اول:

ازدواج مجدد دایم یا موقت از طرف زوج بدون رضایت و اجازه زوجه جرم محسوب نمی شود اما در صورتاین اتفاق زوجه می تواند با استناد به 12 بند شروط ضمن عقد البته در صورت امضای زوجه تقاضای طلاق کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله ازدواج مجدد بدون اجازه همسر اول را مطالعه کنید.

شرایطی ازدواج بدون اذن پدر چیست؟

در شرایطی دختر میتواند از طریق دادگاه درخواست حکم ازدواج بدون اذن پدر بدهد این شرایط عبارت اند از:

  • فوت پدر
  • اعتیاد داشتن پدر
  • بیمار بودن پدر
  • غایب بودن پدر
  •  داشتن پنج سال سابقه بیمه و مدرک کارشناسی
  • دوشیزه نبودن خانم

تصویری از ازدواج بدون اجازه پدر

فوت پدر

در صورتی که دختری باکره بخواهد ازدواج کند و پدرش فوت شده باشد، باید از پدر بزرگ پدری خود اذن ازدواج را بگیرد، اما اگر پدر بزرگ دختر نیز فوت شده باشد دیگر نیازی به گرفتن اذن برای ازدواج نیست و این اذن به هیچ یک از افراد خانواده از جمله عمو، دایی و… واگذار نمی شود.

اعتیاد پدر

اعتیاد به مواد مخدر یکی از بیماری هایی است که باعث زوال عقل و بیماری روانی می شود، در صورتی که پدر دختر باکره اعتیاد به مواد مخدر داشته باشد و پدر بزرگ هم در قید حیات نباشد. دیگر نیازی به اذن برای ازدواج دختر باکره نیست و دختر باکره می تواند از طریق دادگاه اقدام دریافت حکم ازدواج بدون اذن پدر کند، دادگاه هم با انجام کارشناسی های مربوط این اذن را به دختر میدهد. در صورتی که اذن ازدواج به دختر داده نشد میتوانید از طریق وکیل اقدام به دریافت اذن کند.

اذن پدر بیمار

در صورتی که پدر دختر بیماری سختی داشته باشد و این بیماری باعث از بین رفتن اختیار او شده باشد، دختره باکره می تواند ازدواج بدون اذن پدر یا با اذن پدر بزرگ خود انجام دهد. این گونه ازدواج ها از طریق دادگاه انجام می شود که در این مورد می توانید با بهترین وکیل خانواده در تهران مشورت کنید.

غایب بودن پدر

در مواقعی که پدر مفقود شده و هیچ گونه رد و نشانی از او نمی توان یافت، در این صورت است که دادگاه در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی با مشخصات پدر دختر ثبت میکند تا پدر دختر پیدا شود، و اگر پدر دختر همچنان غایب، دیگر نیازی به اذن پدر برای ازدواج نیست. در صورتی که دختر فرزند ناتنی خانواده باشد، شامل غیبت پدر می شود و نیازی به اذن پدر نمی باشد.

داشتن پنج سال سابقه بیمه و مدرک کارشناسی

در قانون اساسی در صورتی که دختر باکره باشد و حداقل پنج سال سابقه بیمه داشته باشد همچین دارای مدرک کارشناسی باشد، دیگر نیازی به اذن پدر برای ازدواج ندارد و خود می توان اقدام ازدواج بدون اذن پدر انجام دهد. این گونه ازدواج ها از طریق دادگاه خانواده انجام میشود و نمی توان از طریق دفاتر ازدواج و طلاق اقدام به ثبت ازدواج کرد.

دوشیزه نبودن خانم

در صورتی که دختر باکره نباشد و از طریق اشیا خارجی یا رابطه نامشروع بکارت خود را از دست داده باشد، دیگر نیازی به اذن پدر برای ازدواج ندارد و میتواند بدون اذن پدر ازدواج کند. برای ازدواج دختری که بکارت ندارد، حتما نیاز به تاییدیه پزشکی قانونی می باشد. در صورت نداشتن تاییدیه پزشکی قانونی هیچ دفترخانه ای این ازدواج را ثبت نمی کند.

از دست دادن بکارت در حین ورزش

در صورتی که در حین ورزش دختری بکارت خود را از دست دهد، باز هم نیاز به اذن پدر برای ازدواج دارد و فقط در مواردی که بالا ذکر شد نیازی به اذن پدر نیست و میتوان بدون اذن پدر ازدواج کرد.

از بین رفتن بکارت در عمل جراحی

در برخی از عمل های جراحی امکان از بین رفتن تمام بکارت یا نیمی از آن وجود دارد در این صورت است، که باز هم برای ازدواج دختر نیاز به اذن پدر می باشد. در صورتی که بکارت دختر در عمل جراحی از بین رفته باشد تا حدود یک ماه از طریق پزشکی قانونی قابل تشخیص است.

معاینه بکارت در پزشکی قانونی

برخی از خانواده ها از دختر می خواهد تا با مراجعه به پزشکی قانونی و انجام معاینات پزشکی در پزشکی قانونی از وجود بکارت مطمئن شوند. در این گونه از موارد اگر دختر راضی به انجام معاینه نباشد، هیچ کس از جمله قاضی نمی توان او را مجبور به این کار کرد و برای معاینه رضایت دختر الزامی است. و اگر آزمایش صحت بکارت ندهد نمی تواند بدون اذن پدر ازدواج کند.

ترمیم بکارت دختر

ترمیم بکارت غیر قانونی می باشد، همچنین خیانت به همسر نیز محسوب می شود، اما برخی از پزشک ها به مواضع شرعی و قانونی این کار توجهی نمی کنند و این کار را به صورت پنهانی انجام میدهند. اغلب ترمیم ها بعد از سه الی چهار ماه دیگر قابل تشخیص توسط افراد عادی نیست و فقط پزشکی قانونی با معاینات دقیق می تواند تشخیص سالم بودن یا ترمیمی بودن بکارت را بدهد. در صورتی که بکارت ترمیم شده دختر دیگر باکره نیست و می تواند ازدواج بدون اذن پدر نیز داشته باشد.

اذن ندادن پدر بدون دلیل موجه

اگر پسر شرایط کافی برای ازدواج را داشته باشد، که از جمله این شرایط می توان به داشتن بیمه، داشتن حقوق ثابت، داشتن کار مناسب همچنین دختر پسر هم مذهب و هم عقیده باشد، ولی پدر بدون دلیل اذن ندهد دختر می تواند از طریق دادگاه یا وکیل خانواده پونک این اذن را بگیرد و با پسر مورد علاقه خود ازدواج کند.

ازدواج با اتباع خارجی

در صورتی دختر باکره ای بخواهد با اتباع خارجی ازدواج کند، باید از پدر خود اذن بگیر و ازدواج بدون اذن پدر با اتباع خارجی باطل می باشد. در صورتی که پدر دختر اذن را به دختر ندهد دختر نمی تواند از طریق دادگاه برای گرفتن این اذن اقدام کند زیرا ازدواج جزو با اتباع در قانون شامل هم کفوی نمی شود.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل خانواده می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل خانواده گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای خانواده گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل خانواده و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل خانواده

ازدواج دختر باکره در خارج

در قانون بسیاری از کشور ها دختران باکره نیازی به اذن پدر برای ازدواج ندارند، اما برای دختران مسلمان اذن پدر الزامیست. و دختری که تابع ایران می باشد باید از طریق سفارت ایران در آن کشور اقدام به گرفتن اذن پدر به صورت کتبی کند و در غیر این صورت از لحاظ قانونی عقد باطل وی می باشد.

خروج از کشور بدون اذن پدر

دختران باکره برای خروج از کشور نیاز به اذن پدر دارند و قبل از گرفتن پاسپورت نیاز است، که به دفترخانه رفته و پدر این اذن را به دختر بدهد در غیر این صورت دختر نمی تواند پاسپورت بگیر و اگر به صورت غیر قانونی از کشور خارج شود محاکه سنگینی می شود.

دختر رشیده کیست؟

در اسلام اگر دختری به بالای هجده سال برسد و خود بتواند مخارج خود را تامین کند، به این دختر رشیده می گویند که دیگر نیازی به اذن پدر برای ازدواج ندارد. این قانون فقط در اسلام می باشد و در قانون اساسی جمهوری اسلامی دختری که پنج سال سابقه بیمه و دارای مدرک کارشناسی باشد میتواند بدون اذن پدر ازدواج کند.

تصویر ماشین ازدواج با دختر رشیده

سن ازدواج

سن ازدواج برای دختران با اذن پدر سیزده سال و برای پسران پانزده سال تمام می باشد. در صورتی قبل از سن ذکر شده دختری ازدواج کند این ازدواج از لحاظ قانونی باطل می باشد.

مدت زمان اذن پدر

زمانی که پدر دختر اذن ازدواج را می دهد این اذن تا بیست روز معتبر می باشد و بعد از بیست روز اگر دختر و پسر ازدواج نکردن این اذن باطل می شود و بعد از بیست روز دوباره این اذن توسط پدر دختر باید داده شود.

وکیل ازدواج بدون اذن پدر

در برخی از مواقع دخترانی که باکره نیستند با مشکلاتی ازجمله نیاز به داشتن اذن پدر برای ازدواج مواجه می‌شوند. در این گونه مواقع شما میتوان با اخذ وکیل ازدواج بدون اذن پدر با فرد مورد علاقه خود ازدواج کنید. برای اخذ وکیل ازدواج با ما تماس بگیرید.

امکان ازدواج بدون اذن پدر چقدر است؟

اگر دختر بدون بکارت از طریق وکیل اقدام به دریافت اذن ازدواج کند به احتمال بسیار بالا می تواند اذن را دریافت کند و به راحتی ازدواج کنید. معمولا دفاتر ازدواج اذن کتبی از پدر دختر میگیرند اما اگر دادگاه از طریق وکیل نامه به دفتر ازدواج دهد دیگر نیازی به اذن پدر نمی باشد.

نتیجه گیری

در صورتی که دختر دوشیزه باشد حتما باید پدرش به او اذن ازدواج دهد در غیر این صورت دفترخانه ازدواج را ثبت نمی کند و اگر ثبت کند این ازدواج باطل می باشد اما اگر دختر بدون بکارت باشد نیازی به اذن پدر برای ازدواج نمی باشد.

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.65

اگر هنوز سوالی از وکیل برای ازدواج بدون اذن پدر دارید در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

9 دیدگاه

  1. دختری به صورت قانونی از خانواده جدا شده و دادگاه مسئولیت زندگی را به خودش داده و هیچ پول و خرج و نفقه ای هم از پدرش دریافت نمیکند اما ما میخواهیم تا چند ماه آینده اقدام به ازدواج کنیم و میخواستم بدونم داشتن وکیل الزامی دارد؟و اینکه شما وکیل برای ازدواج بدون اذن پدر دارید؟ هزینه این پرونده چه مقدار است؟ممنونم

    1. سلام وقت بخیر. در صورتی که دختر باکره باشند نیاز به اذن پدر برای ازدواج است. اما اگر باکره نیستند امکان ازدواج وجود دارد. میزان حق الوکاله وکیل برای ازدواج بر اساس تعرفه اعلام شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید.

  2. سلام وقت به خیر
    اگر خارج از كشور باشيم و براي ازدواج اجازه پدر ميخواد خوب اگر دختر دوشيزه نباشه چطور ميتونه اين اذنو بگيره؟

  3. سلام. نیاز به تدوین دادخواست اجازه ازدواج دارم.
    میخواهم ازدواج کنم داداشم نمیذاره ضمن اینکه داداشم قبلا باهم رابطه جنسی داشته و من الان 30 سالمه و بابام صحت عقلی نداره

  4. سلام
    ببخشید ی سوال داشتم دختری ک ۱۸ سالشه مجرد هستس واس خروج از کشور
    باید رضایت پدر باشه؟یا ک خیر؟

    1. با سلام چنانچه به سن قانونی رسیده باشند، نیازی به اذن پدر نیست. اما در صورت تاهل، اذن همسر نیاز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل