خانواده

وکیل طلاق توافقی 🥇【۲ تا ۷ روز با بهترین قیمت✔️】

طلاق توافقی چیست | مدت زمان طلاق توافقی | مراحل طلاق توافقی | قیمت طلاق توافقی و ...

وکیل طلاق توافقی در تهران و سایر شهر ها

حق الوکاله وکیل طلاق توافقی در گروه وکلای دیوان سالار به شرح زیر است:

  • قیمت وکیل طلاق توافقی برای یک طرف با یک وکیل 12 میلیون تومان

طلاق توافقی در دوران عقد

طلاق چیست؟

طلاق به معنی رهایی و پایان قانونی زندگی مشترک از یکدیگر است که به علت ناسازگاری و عدم اطمینان میان زوجین به وجود می آید و منجر به طلاق اجتماعی و عاطفی می گردد.

در پی این رخداد تمامی حقوقی که بین زوجین بوده از بین می‌رود. لازم به ذکر است که طلاق مختص عقد دائم است و در عقد موقت با پایان زمان صیغه، جدایی صورت می‌گیرد.

چنانچه فرصت کافی برای مطالعه این مقاله را ندارید، به فایل صوتی زیر گوش کنید.

طلاق توافقی شاهد میخواهد؟

انواع طلاق

از 3 راه زوجه می‌توانند برای طلاق درخواست کنند که در ادامه به توضیح آنها پرداختیم:

طلاق از طرف مرد (طلاق یک طرفه از طرف مرد)

بر اساس قوانین کشورمان، مرد هر زمان که بخواهد می تواند درخواست طلاق کند اما این درخواست باید به دادگاه خانواده ارجاع داده شود و پس از داوری و دریافت گواهی عدم سازش، حکم میان زوجین صادر می شود. نکته قابل توجه اینکه در این نوع طلاق هم مرد موظف به پرداخت جهیزیه، نفقه و مهریه می‌باشد.

طلاق از طرف زن (طلاق یک طرفه از طرف زوجه)

راه‌های طلاق از طرف زن در کشورمان بسیار کم است. مواردی که طلاق از طرف زن می‌تواند صورت گیرد، عبارت اند از:

  • درخواست طلاق از سمت زوجه به علت عسر و حرج.
  • درخواست طلاق از سمت زوجه به علت غیبت زوج.
  • درخواست طلاق از سمت زوجه به خاطر پرداخت نکردن نفقه.

وکیل طلاق توافقی در تهران

با افزایش اختلافات خانوادگی و پرونده‌های حقوقی، زوجین با مشکلات زیادی در خصوص روند پرونده، و طولانی بودن رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مواجه می‌شوند، که با کمک گرفتن از یک وکیل متخصص می‌توانند زمان رسیدگی به پرونده را کاهش دهند.

برای مشاهده لیست وکیل طلاق و رزومه وکلا وارد صفحه زیر شوید:

وکیل طلاق توافقی در تهران
گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل طلاق توافقی متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم خانواده دیوان سالار در بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

طلاق توافقی چیست؟

به طلاقی گفته می‌شود که زوجین برای جدا شدن از هم و خاتمه‌ زندگی مشترک خود، با هم توافق می‌کنند. در طلاق توافقی زوجین بر تمام مواردی که در هنگام طلاق باید درباره‌ی آن ها تصمیم بگیرند، مصالحه می‌کنند.

طبیعتا در این نوع طلاق احتمالا دعوا و درگیری کمتر است و در مدت زمان کمتری نسبت به سایر طلاق‌ها انجام می‌شود.

در طلاق توافقی تمام توافقات بین زن و شوهر برای دادگاه قابل تایید است.

مراحل طلاق توافقی

شرایط طلاق توافقی در سال 1402

مواردی که زوجین در طلاق توافقی بر روی آنها توافق می‌کنند عبارت اند از:

مهریه در طلاق توافقی

اگر زوجین و یا وکیل بخواهد مراحل طلاق را انجام دهند، باید در خصوص دریافت کامل یا نیمی از مهریه با هم به توافق برسند. به‌طور کلی زن می‌تواند مهریه را کامل و یا بخشی از آن را دریافت کند.

اغلب در طلاق توافقی، زنان به ازای دریافت مال و یا ماشین و یا ملک و … بقیه‌ مهریه‌ خود را می‌ بخشند. گاهی اوقات زوجین به این نتیجه می‌رسند که مهریه به صورت اقساطی پرداخت شود.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل مهریه می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل مهریه گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای مهریه گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های مهریه عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل مهریه و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مهریه

نفقه و اجرت المثل در طلاق توافقی

در صورتی که زن شرایط گرفتن نفقه را داشته باشد و از همسرش تمکین کند، مرد موظف به پرداخت نفقه است.

در غیر این صورت باید در خصوص پرداخت و یا بخشیدن نفقه توافق صورت گیرد.

اجرت المثل درباره‌ی کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. اگر زن بخواهد اجرت المثل را از همسرش دریافت کند، باید در هنگام طلاق توافقی درباره‌ این مساله با همسر خود به موافقت برسد.

 جهیزیه در طلاق توافقی

زن در صورتی می‌تواند جهیزیه‌ خود را از همسرش بگیرد که فاکتور تمام اجناسی را که برای جهیزیه خریداری کرده است را داشته باشد و یا سیاهه‌ای که در هنگام عقد و یا قبل از عقد توسط زوج امضا شده است را داشته باشد.

در طلاق توافقی زوجین درباره‌ این موضوع باید با هم به اشتراک نظر برسند.

حضانت فرزند در طلاق توافقی

از مواردی که زن و شوهر ملزم به تعیین تکلیف آن هستند، مسئله حضانت فرزند است. به صورت کلی حضانت فرزند تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی به بعد با پدر است.

زن و شوهر با توافق یکدیگر، می‌توانند حق حضانت فرزند را در هر سنی، به یکدیگر بدهند.

مراحل طلاق توافقی

برای گرفتن طلاق توافقی زوجین باید مراحل زیر را طی کنند:

  • مشاوره اجباری
  • ارائه‌ی دادخواست
  • تعیین وقت دادرسی
  • حضور در جلسه‌ی دادگاه
  • مشاوره در دادگاه
  • مراجعه به آزمایشگاه
  • حضور مجدد در دادگاه
  • مراجعه به دفاتر طلاق
  • مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق
در لینک زیر مراحل طلاق توافقی در شرایط مختلف را طبق قانون جدید به طور کامل توضیح داده ایم:

مراحل طلاق توافقی

مشاوره‌ اجباری طلاق توافقی

در این نوع طلاق بر خلاف سایر طلاق‌ ها نیازی به رجوع به داور نیست و باید به مشاور مراجعه کرد.

انجام مشاوره‌ی روانشناسی برای طلاق توافقی اجباری است. در این مرحله زوجین باید درخواست مشاوره‌ی خود را اعلام و سپس آنها را به مشاور معرفی می‌کنند که پنج جلسه در طول چهل و پنج روز خواهد بود.

اگر مشاور تشخیص دهد که ادامه‌ ی زندگی به صلاح زوجین نیست، گواهی عدم انصراف از طلاق را صادر می‌کند.

در صورت گرفتن وکیل روند مشاوره بین 7 تا 10 روز طول میکشد.

ارائه‌ دادخواست طلاق توافقی

بعد از گرفتن گواهی عدم انصراف از طلاق، باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی رجوع و دادخواست خود را ثبت کنند؛ سپس به دادگاه خانواده ارجاع داده می‌شوند. در این خصوص بهتر است وکیل طلاق داشته باشید تا مراحل را آسان تر کند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل طلاق می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل طلاق گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای طلاق گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های طلاق عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل طلاق و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل طلاق

تعیین وقت دادرسی و حضور در جلسه دادگاه

بعد از دادخواست طلاق توافقی باید منتظر زمان دادگاه خانواده باشند، که از طریق سامانه‌ی ثنا به اطلاع زوجین می‌رسد سپس زوجین یا وکیل ایشان در زمان مقرر در دادگاه حاضر می‌شوند.

مشاوره طلاق توافقی

در این مرحله زوجین یا وکیل ایشان به واحد مشاوره‌ ی دادگاه خانواده رجوع می‌کنند. مشاور با طرفین صحبت‌ می‌کند تا صلحی میانشان ایجان کند که اگر بی تاثیر باشد و زوجین یا وکلای آن ها اصرار بر طلاق داشته باشند.

مشاور خانواده با ذکر تمام دلایل خود به تکمیل توافقنامه توسط مشاوره خانواده (که در خصوص مهریه، نفقه، جهزیه، اجرت المثل، حضانت فرزندان و تمامی حقوق مالی زوجه و فرزندان است) می پردازد و در اختیار زوجین قرار میگیرد.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل خانواده می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل خانواده گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای خانواده گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل خانواده و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل خانواده

مراجعه به آزمایشگاه

 اگر زنی دوشیزه و یا یائسه نباشد، برای طلاق نیاز به آزمایش عدم بارداری دارد، ولی باردار بودن مانع ثبت طلاق نمی‌شود.

حضور مجدد در دادگاه

زوجین یا وکلای آنها به دادگاه خانواده رفته و دادگاه با توجه به مدارک و شواهدی مانند  نظریه مشاوره و توافقات بین زوجین، حکم عدم امکان سازش را صادر می‌کند. این حکم به مدت 3 ماه قانونی است.

مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق

زوجین و یا وکلای ایشان با در دست داشتن حکم عدم امکان سازش و مدارک دیگر به دفاتر طلاق رجوع کرده و صیغه‌ی طلاق جاری می‌گردد.

لازم به ذکر است که گروه وکلای دیوان سالار با دانش و تجربه بالای خود در رابطه با طلاق توافقی، تمام مراحل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور زوجین، پیش می‌برند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت طلاق

برای رسیدگی به دادخواست و ثبت آن در دفاتر، مدارک زیر لازم است:

  • عقدنامه
  • شناسنامه و و کارت ملی به همراه کپی آن ها
  • داشتن وکالت نامه (در صورتی که زوجه وکیل طلاق توافقی گرفته باشد)
  • گواهی عدم بارداری
  • توافق نامه کتبی( تمام توافقات در خصوص مهریه. نفقه. حضانت فرزندان و ….. )
  • نظریه‌ کتبی مشاوره دادگاه خانواده
  • گواهی عدم امکان سازش

طلاق توافقی فوری

برخی گمان می‌کنند که طلاق توافقی، با توجه به اینکه توافقی است، مدت زمان کوتاهی طول می‌کشد. در صورتیکه واقعیت این است که طلاق توافقی نیز فرایندی زمان‌بر است.

اما با اعطای وکالت به وکیل متخصص و باتجربه، این مدت به کمترین زمان ممکنه کاهش می‌یابد.

مراحل اقدام به طلاق توافقی

همانطور که می دانید طلاق توافقی راحت ترین و سریع ترین روش برای جدایی زوجین میباشد. در این روش معمولا زوجین قبل از مراجعه به دادگاه بر سر مسایل اساسی مانند مهریه، نفقه، حضانت و.. به توافق رسیده اند.
مراحل اقدام به طلاق توافقی برای چنین زوجی معمولا به سرعت سپری می شود.

اولین مرحله از مراحل اقدام به طلاق توافقی درخواست طلاق به دادگاه است. در مرحله بعدی زوجین نزد مشاور میروند و مشاور گواهی عدم سازش را برای ارایه به دادگاه خانواده صادر میکند.

پس از طی مراحل دادگاه قاضی حکم طلاق را صادر میکند و زوجین می توانند با مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق، طلاق خود را ثبت کنند.

مدت زمان طلاق توافقی

طلاق توافقی معمولا بین 45 تا 60 روز زمان میبرد ولی چنانچه خود اقدام به انجام امور مربوط به طلاق میکنید این زمان بیشتر میشود.

کمک گرفتن از وکیل طلاق متخصص در این زمینه این زمان به حدود 10 روز کاهش یافته و شما میتوانید در کمنرین زمان کارهای مربوط به طلاق توافقی را انجام دهید.

هزینه طلاق توافقی بدون وکیل

معمولا هزینه‌های طلاق توافقی عبارت اند از:

  • هزینه تنظیم و ثبت دادخواست در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی یا دفاتر دادگاه خانواده : 100 هزار تومان
  • هزینه دادرسی در دفاتر خدمات قضایی: حدود 170 هزار تومان
  • هزینه جلسات مشاوره‌: حدود 550 هزار تومان
  • هزینه مشاوره ارجاع شده از دادگاه: حدود 140 هزار تومان
  • هزینه ثبت در دفاتر طلاق توافقی: از 600000 تا 1500000
برای اطلاع دقیق از قیمت وکیل طلاق توافقی وارد لینک زیر شوید:

قیمت وکیل طلاق توافقی

نکته قابل توجه اینکه با اعطای وکالت به وکیل طلاق توافقی، با وجود پرداخت حق الوکاله، خیالتان از انجام پرونده به‌صورت سریع و بدون نیاز به حضور در دادگاه راحت است و کاملا هزینه فرصت شما را جبران می‌کند.

مدت زمان طلاق توافقی

مزیت طلاق توافقی

از مزایای این نوع طلاق میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم شدن پرونده‌ها در دادگستری
  • رجوع کمتر زوجین به دادگستری
  • دخالت کمتر زوجین در امر طلاق
  • زمان کوتاه تر صدور گواهی
  • مراحل آسان تر نسبت به سایر طلاق ها
  • کمتر شدن درگیری و استرس میان زوجین
  • احتمال رجوع بیشتر در طلاق توافقی نسبت به سایر طلاق ها

طلاق توافقی چقدر زمان میبرد؟

اگرچه مدت زمان این نوع طلاق نسبت به روش های دیگر طلاق کوتاه تر است اما باز هم طی کردن مراحل طلاق توافقی قطعا می‌تواند زمان بر باشد.

به خصوص اگر آشنایی با روند آن نداشته باشند. اگر زوجین کاملا با یکدیگر توافق کرده باشند حدودا 3 ماه زمان می‌برد تا طلاق توافقی انجام شود.

اگر یکی از زوجین پشیمان شده و یا در دادگاه اظهار پشیمانی نماید و قاضی متوجه‌ این امر شود، حکم طلاق را به عقب می‌اندازد تا با یکدیگر به تفاهم برسند.

اگر زوجین برای طلاق توافقی ‌وکیل بگیرند، قطعا مدت زمان طلاق خیلی سریع تر انجام می‌شود و طرفین می‌توانند تا جای ممکن حتی در دادگاه حضور پیدا نکنند و صرفا وکیل، پرونده را پیش ببرد.
در لینک زیر درباره اینکه طلاق توافقی چقدر طول میکشد به طور کامل صحبت کرده ایم: طلاق توافقی چقدر طول میکشد؟

مزیت استفاده از وکیل در طلاق توافقی

استفاده از وکیل برای طلاق توافقی مزیت های زیادی دارد که در ادامه چند مورد از آن ها را بیان خواهیم کرد. شاید بتوان یکی از مهم‌ترین این مزیت ها را، انجام سریع این امر دانست.

  • نیازی به حضور زوجین دربسیاری از مراحل دادگاه نیست.
  • مدت زمان طلاق توافقی با کمک وکیل 15 تا 20 روز است.
  • حضور وکیل، دعوا و تنش بین زوجین را کاهش می‌دهد.
  • حضور وکیل طلاق برای زوجه باعث می‌شود به مسائلی همچون نفقه و اجرت ‌المثل و مهریه توجه بیشتری شود، که سهم بسزایی در حقوق زوجه دارد و زوجه می‌تواند با کمک وکیل به تمامی حقوق مالی خود برسد.
  • وکیل طلاق توافقی با مهارتی که دارد باعث تسریع پرونده و کیفیت در رسیدگی امور می‌شود.

آیا در طلاق توافقی امکان پاک کردن شناسنامه است؟

در صورتی که زوجه باکره باشد، با ارائه حکم دادگاه و طلاق در اداره‌ی ثبت احوال می‌تواند شناسنامه‌ی سفید دریافت کند. اما در صورت باکره نبودن فقط با ثبت ازدواج بعدی می‌تواند شناسنامه را تعویض کند.

وکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی کسی است که حوزه‌ کاری آنها دعاوی خانواده باشد و به تمام حقوق خانواده تسلط کامل داشته و به تمامی تعهداتی که بین وکیل و موکل مقرر شده است، پایبند باشند تا بتوانند پرونده را به سوی موفقیت سوق دهند.

بر همین اساس وکلای دیوان سالار برای آسان‌تر شدن مسیر طلاق توافقی در کنار شما هستند.

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

4.99/5

اگر هنوز سوالی در مورد طلاق توافقی دارید در کامنت‌ها بپرسید. کارشناسان حقوقی به سرعت پاسخ می‌دهند.

امتیاز کاربران: 5 ( 2 رای)

13 دیدگاه

  1. سلام. من میخوام از همسرم به صورت توافقی طلاق بگیرم. یکی از اقواممون شما رو معرفی کردن و خیلی هم ازتون تعریف کردن و گفتن خیلی سریع طلاق توافقی رو میگیرید. میخواستم بدونم قبل از اینکه حضوری بیام حتما باید تلفنی ازتون وقت بگیرم؟

    1. سلام. خوشحالیم بابت رضایتتون. بله، به دلیل تراکم کاری لطفا پیش از مراجعه حضوری برای جلسه با وکیل طلاق توافقی، برای رزرو وقت جلسه تماس بگیرید.

  2. سلام. می خواستم بدونم بابت کرونا دفتر وکالتتون باز هست یا خیر؟ چه ساعتی میتونیم رجوع کنیم برای وکیل طلاق توافقی؟

    1. سلام. دفتر از ساعت 9 صبح الی 9 شب باز هست. برای تنظیم وقت جلسه لطفا پیش از مراجعه حضوری تماس بگیرید.

  3. من در خارج از ایران زندگی میکنم میتونم با اعطا وکالت از طرف خودم و همسرم برای طلاق توافقی بدون حضور در جلسات بهزیستی و… اقدام کنیم

  4. سلام
    اگه بخوایم که منو نامزدم از هم جدا بشیم به صورت توافقی آیا بازم باید مهریه بهش بدم یا نه ؟ چجوریاس

  5. نامزد بنده بعد از 6ماه یهویی میخواد جدابشه اصرار و پافشاریش هم برای طلاقه میخواست طلاق توافقی باشه چون نخواستم طلاق بدم رفته مهریه شو گذاشته اجرا

  6. بدلیل مشکلاتی میخوام ب صورت توافقی جدا بشیم همه شرایط هم نپذیرفتیم فقط میخواستم که کارم زود تموم بشه

    1. وقت بخیر. برای رزرو جلسه تماس بگیرید. از بابت زمان انجام پرونده نگران نباشید. وکلا در کمترین زمان پرونده را انجام میدهند. سابقه طلاق توافقی در ۴۸ ساعت هم در مجموعه بوده است.

  7. سلام و عرض ادب. وکیل برای طلاق میخواستم.
    من تهران هستم و الان یک ساله زنم خونه پدرشه میخوام یکی پرونده منو قبول کنه .از سرشون خلاص شم .هزار بار توافقی قرار شده ولی مرحله آخر نمیان و لام نفقه رو انداختن جلو
    یک وکیل لازم دارم که کارهایه طلاق رو انجام بده. از لحاظ مالی مشکلی ندازم و فقط یک وکیل قوی میخوام. یکی از دوستان مجموعه شما رو معرفی کردن که براشون طلاق انجام داده بودین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل