ملکی

شرایط فسخ قرارداد مشارکت در ساخت 🥇【مراحل قانون جدید + وکیل✔️】

شرایط فسخ قرارداد مشارکت در ساخت | نمونه رای فسخ قرارداد مشارکت در ساخت | نحوه فسخ قرارداد مشارکت در ساخت و ...

اگر در یک قرارداد مشارکت در ساخت، طرفی هستید که قصد فسخ قرارداد مشارکت در ساخت دارید یا طرف روبروی شما قرارداد را فسخ کرده است حتما این مطلب را تا انتها به دقت بخوانید.

همچنین در انتهای این مطلب میتوانید لیست بهترین وکیل مشارکت در ساخت را مشاهده کنید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل فسخ قرارداد مشارکت در ساخت، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

⭐️ بیش از ۷۰ پرونده مشارکت در ساخت

⭐️ بیش از ۳۰۰ پرونده ملکی

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده زمین‌خواری ملکی در دماوند به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به محکومیت زمین‌خواران و بازپس‌گیری املاک شد.

⭐️ پرونده ملکی که طرف مقابل موکل ستاد اجرایی فرمان امام بود. این پرونده به نفع موکل به اتمام رسید.

⭐️ بیش از ۶۰ پرونده جلوگیری از دستور فروش ملکی

⭐️ بیش از ۷۰ پرونده دستور فروش ملکی

⭐️ پرونده زمین خواری در استان البرز به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان

⭐️ پرونده دستور فروش ملکی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان

⭐️ پرونده ملکی ۴۰ هکتاری در شهریار

⭐️ پرونده اختلاف در تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان

⭐️ بیش از ۲۰ پرونده الزام به تنظیم سند رسمی

⭐️ بیش از ۵۰ مورد پرونده دستور تخلیه و حکم تخلیه

⭐️ بیش از ۱۰ پرونده اراضی ملی

⭐️ بیش از ۳۰۰ طلاق توافقی، مهریه و طلاق و …

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا در شمال تهران به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری در شمال تهران به ارزش ۱۶ هزار یورو

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان با ۱۷ شاکی که منجر به منع تعقیب کامل موکل توسط وکیل کیفری شمال تهران شد.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده فساد مالی در شرکت نفت به میزان ۱۶ میلیارد تومان

⭐️ پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع به ارزش ۱ میلیون دلار کانادا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود.

⭐️ پرونده شکایت از کلاهبردار معروف اینستاگرامی (آقای ع-ح) به میزان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار : این پرونده در حال حاضر در جریان است.

⭐️ پرونده سرقت ارز دیجیتال به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵ مورد پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ ۷ پرونده شکایت از صرافی ارز دیجیتال ایرانی (به علت منع قانونی در حال حاضر و تا انتهای صدور حکم محکومیت، امکان ذکر نام صرافی ها وجود ندارد.)

⭐️ بیش از ۱۰ مورد شکایت از شرکت های پانزی

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال و هک ولت توسط کانال تلگرامی معروف

و بیش از 800 پرونده دیگر

آیا می دانید؟

فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

یکی از انواع قرارداد سرمایه‌گذاری و ساخت‌و‌ساز در املاک، قرارداد مشارکت در ساخت است. در این نوع از قرارداد، ملک یا خانه، متعلق به یکی از افراد است و طرف دیگر با سرمایه و تجربه خود، شروع به ساخت‌و‌ساز می‌کند.

ممکن است در طی این همکاری، مشکلاتی میان سازنده و مالک به وجود آید که هریک از طرفین، بخواهند قرارداد را فسخ کنند. گاهی مالکانی که در این زمینه تجربه ندارند، تصور می‌کنند در صورت تخلف سازنده از قرارداد، امکان فسخ قرارداد وجود دارد؛ اما این یک سوءتفاهم است؛ چرا که قرارداد مشارکت در ساخت، یک قرارداد ضروری است.

امکان فسخ قرارداد مشارکت در ساخت بر اساس مجوز قانونی، جزو نکات اساسی و اهداف اساسنامه است که باید حتماً در متن قرارداد، قید شود. همچنین، تعهدات و وظایف هریک از طرفین، باید به‌صورت مجزا قید شود؛ چرا که اگر این موارد در قرار ذکر نشود، مراجع ذی‌صلاح، قادر به پیگیری دقیق شکایات افراد نیستند.

فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

شرایط فسخ قرارداد مشارکت در ساخت چیست؟

قرارداد مشارکت در ساخت، یکی از مهم‌ترین قراردادهایی است که در زمینه‌های مختلف، مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. به‌طورکلی، یک نکته بسیار مهم در خصوص قراردادهای مشارکت، نحوه فسخ آن‌ها است.

بنا به دلایلی، کسب‌و‌کاری که به‌صورت مشارکتی، شکل می‌گیرد، گاهی ممکن است با مشکلاتی مواجه شود و بهترین راه برای مقابله با آن، فسخ قرارداد مشارکت در ساخت است.

شرایط فسخ قرارداد مشارکت در ساخت، ابعاد مختلفی دارد. در فسخ قرارداد مشارکت ساخت، بین طرفین، چندین نکته مهم باید در نظر گرفته شود؛ زیرا این عناصر بخشی از عناصر اصلی هستند که باید در پایان قرارداد مستند شوند.

نمونه رای فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

بارها پیش‌آمده است که پس از تعیین ضوابط مشارکت در ساخت و انعقاد قرارداد، لازم است دراین‌بین به دلایلی، فسخ قرارداد مشارکت در ساخت، انجام گیرد.

به‌عنوان‌مثال، اختلاف بین مالکین، عدم انجام تعهدات یکی از طرفین و یا بسیاری موارد دیگر، می‌تواند یکی از دلایل فسخ قرارداد مشارکت باشد. اگرچه هیچ‌یک از طرفین قرارداد، به‌تنهایی حق فسخ قرارداد را ندارند؛ اما در صورت وجود شرایطی خاص، این قرارداد، قابل فسخ است.

برای فسخ قرارداد مشارکت در ساخت، نیاز است که نکات مورد‌نظر را به دادگاه ابلاغ کنید. در ادامه، به یک نمونه رای فسخ قرارداد مشارکت در ساخت، اشاره می‌کنیم.

در خصوص شکایت از … با وکالت … برای تنفیذ فسخ قرارداد مشارکت‌درساخت … و مطالبه غرامت با درخواست نظر کارشناسی از دادگاه، با بررسی محتوای پرونده، نظر به اینکه خواهان‌ها دلیلی که حکایت از انجام تعهدات متقابل خود را ارائه ننموده است.

باتوجه‌به اینکه رأی مذکور در ماده ۱۶،  مقرر می‌دارد که طرفین در صورت بروز اختلاف از طریق داور، حل‌وفصل خواهند کرد و دلیل امتناع داور، بیان نشده است.

بر اساس مراتب مذکور دعوی، حكم كيفيت فعلي به استناد ماده ۲ قانون آيين دادرسي مدني، قابلیت عدم استماع را ندارد و قرار عدم استماع خواهان‌ها صادر و اعلام می‌گردد. این رأی ظرف بیست روز، قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان تهران است.

نحوه فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

در این نوع از قرارداد‌های مدنی، هر دو طرف، امکان فسخ قرارداد مشارکت در ساخت را دارند. یعنی در قرارداد، شرایط حق انصراف از قرارداد توسط مالک و سازنده، تعیین می‌شود.

بر اساس قانون مدنی، طرفین این معامله، توانایی فسخ این قرارداد را دارند؛ اما اگر حق انصراف توسط یکی از طرفین قرارداد مشارکت درساخت، تعیین نشده باشد، در چنین شرایطی باتوجه‌به اختیارات قانونی، شرایط فسخ قرارداد، از سوی دادگاه، تعیین می‌شود.

لازم به ذکر است که در قراردادهای مشارکت در ساخت، شرایط متفاوتی برای حق فسخ مالک و سازنده وجود دارد. به این معنی که نحوه فسخ قرارداد مشارکت در ساخت، بنا بر مفاد قرارداد، متفاوت است. هر یک از طرفین با این شرایط و در صورت وجود شواهد کافی، می‌توانند از طریق دادگاه، قرارداد را فسخ کنند.

نحوه فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

فسخ قرارداد مشارکت در ساخت، با اظهارنامه رسمی به دو طرف قرارداد، یعنی مالک و سازنده، ابلاغ می‌شود. اما اگر حق فسخ، توسط طرفین قرارداد، تعیین نشود و طرفین تقاضای فسخ کنند، دادگاه، رای فسخ نهایی را صادر می‌کند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل ملکی می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل ملکی گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای ملکی گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل ملکی و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل ملکی

دادخواست فسخ قرارداد مشارکت در ساخت چگونه تنظیم می‌شود؟

اگر به هر دلیلی، یکی از طرفین، قصد فسخ قرارداد را داشته باشد، انجام این کار به‌تنهایی امکان‌پذیر نیست؛ چرا که باید برای فسخ قرارداد مشارکت در ساخت، دو طرف رضایت داشته باشند.

فسخ قرارداد مشارکت، مستلزم شرایط خاصی است که در متن قرارداد همکاری ساختمانی، قید شده است. در برخی قراردادهای مشارکت در ساخت، چنین شرایطی مشخص نشده است؛ در این صورت، طرفین قرارداد، باید تا انتها به قرارداد، عمل کنند.

اگر به هر دلیلی، قصد فسخ مشارکت در ساخت را دارید، باید یک دادخواست فسخ قرارداد مشارکت، تنظیم کنید. در ادامه به بررسی یک نمونه دادخواست فسخ قرارداد، پرداخته‌ایم.

ریاست محترم…

با سلام

با احترام به استحضار می‌رساند:

بنا به جهات و دلایل ذیل، قرارداد مشارکت مدنی باطل است.

۱: قالب قرارداد چیز دیگری بوده و لیکن خوانده، آن‌ را به نحو دیگری قلمداد کرده و در نهایت، نتیجه کار، غیر از آنچه موردنظر بوده، انجام شده است.

۲: بازدهی یا حقوق متغیر هر دو طرفین قرارداد، باید از روی شدن سود، جلوگیری می‌کردند. دراین‌خصوص، این مهم رعایت نشده است.

۳: در این نوع از قرارداد‌های مشارکت مدنی، سود ثابت، موجب بطلان قرارداد است و این مورد، در قرارداد فوق، انجام نگرفته است.

لذا باتوجه‌به جمیع موارد، خواستار ابطال قرارداد مشارکت در ساخت، از محضر قاضی محترم هستم.

باتوجه‌به پیچیدگی‌های این نوع از پرونده‌ها و وجود نکات خاص در آن، پیشنهاد می‌کنیم در روند پرونده، از یک وکیل متخصص، کمک بگیرید. گروه وکلای دیوان سالار، با در اختیار داشتن بهترین کادر وکلای دادگستری در تهران، آماده ارائه خدمات حقوقی به شما عزیزان است.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

اظهارنامه فسخ قرارداد مشارکت در ساخت چیست؟

بهترین و ساده‌ترین راه، برای ارائه اخطار حقوقی به طرفین قرارداد مشارکت ساخت، نگارش اظهارنامه فسخ قرارداد مشارکت در ساخت است. ازآنجایی‌که اکثر تعهدات طرفین مشارکت در ساخت، برای مدت معینی قید شده است، طرفین متعاهد، باید به تعهدات خود، عمل کنند.

دراین‌خصوص، مالک باید متعهد شود که در مدت معینی، ملک را تحویل دهد؛ در غیر این صورت، باید جریمه نقدی بپردازد. اگر مالک، تعهدی نسبت به سازنده دارد که در مقابل آن، سازنده نیز، باید تعهداتی را انجام دهد، مالک، با ارسال اظهارنامه، می‌تواند مطالبات خود را درخواست کند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها از طریق دفاتر خدمات الکترونیک، می‌توانید اظهارنامه خود را ارسال کنید. بدین منظور، باید با همراه‌داشتن کارت ملی و آدرس دقیق اظهار شونده، به یکی از این دفاتر، مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که ارسال اظهارنامه به جز در موارد خاص، امری واجب و ضروری نیست؛ اما برای اثبات مشکلاتی که در طی مشارکت در ساخت به وجود می‌آید، لازم است.

بررسی قانون فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت، به شرایطی گفته می‌شود که در آن، هزینه‌های ساخت‌و‌ساز یک ساختمان، به‌صورت مشترک، میان مالک زمین و سازنده، تقسیم می‌شود.

در طی این پروسه، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که منجر به بروز حوادث و اختلافاتی بین مالک و سازنده شود. اما سؤال اینجاست که در صورت بروز چنین مواردی، قانون فسخ قرارداد مشارکت در ساخت چیست؟

متأسفانه به دلیل عدم تجربه، بسیاری از مالکان، بر این باورند که در صورت عدم انجام تعهدات طرف مقابل، می‌توانند به‌سادگی و به‌صورت یک‌طرفه، قرارداد را فسخ کنند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که فقط در شرایطی خاص، می‌توانید قرارداد مشارکت خود را لغو کنید. این به این دلیل است که قرارداد مشارکت، یک قرارداد الزام‌آور است و در عقد الزامی، هیچ یک از طرفین، حق فسخ آن را به جز در موارد خاص، ندارند.

قانون فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

برای فسخ قرارداد مشارکت در ساخت، شروطی وجود دارد که شامل موارد زیر است:

خیارات قانونی

فسخ قرارداد مدنی، یک خیار قانونی است که لغو آن، باید توسط دادگاه، تصمیم‌گیری شود.
  • خیار شرط
  • خیار مجلس
  • خیار رویت
  • تخلف در وصف
  • خیار تدلیس

خیار شرط: درصورتی‌که در حین تنظیم قرارداد مشارکت، مشخص شود که طرفین قرارداد در مدت معینی حق فسخ آن را دارند، این حق فسخ برای اهداف تنظیم اساسنامه محفوظ است. به این مورد در قانون، خیار شرط، گفته می‌شود.

خیار مجلس: اگر هر یک از طرفین در جلسه حضور داشته باشند و از جلسه خارج نشوند، حق فسخ، برای آنان وجود دارد.

خیار رویت: اگر ملک ساخته شده با شرایطی که سازنده بیان کرده بود، مطابقت نداشته باشد، مالک، حق لغو قرارداد مشارکت را دارد. در این نوع از قرارداد‌ها، مالک به‌عنوان فروشنده و سازنده به‌عنوان خریدار، شناخته می‌شود.

تخلف در وصف: این تخلف در نقطه مقابل خیار رویت، قرار دارد. یعنی اگر مالک به تعهدات خود، عمل نکند، سازنده حق فسخ قرارداد مشارکت در ساخت در تهران را دارد.

خیار تدلیس: اگر یکی از طرفین معامله، ادعا کند که در معامله، فریب خورده است، باید قرارداد فسخ شود.

خیارات قراردادی

این خیارات به زمانی اشاره دارد که در هنگام نگارش قرارداد، به‌صورت واضح، حق فسخ قرارداد مشارکت در ساخت به هر‌یک از طرفین، داده شود. در این صورت، هر‌یک از طرفین، اعم از مالک و سازنده، می‌توانند با مراجعه به دادگاه، درخواست فسخ قرارداد مشارکت را اعلام کنند.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل فسخ قرارداد مشارکت در ساخت متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم ملکی دیوان سالار در بیش از ۲۵۰ ملکی، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

لیست وکیل مشارکت در ساخت

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

وکالت تخصصی

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.99

اگر هنوز سوالی درباره فسخ قرارداد مشارکت در ساخت دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل