خانواده

وکیل طلاق توافقی خانم ✔️ |【وکیل متخصص✔️】

وکیل خانم برای طلاق توافقی | لیست وکیل طلاق توافقی خانم | مراحل طلاق توافقی و ...

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل طلاق توافقی خانم متخصص و باتجربه، با کارنامه ای درخشان در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تماس تلفنی + واتساپ)

لیست وکیل طلاق توافقی خانم

 

وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

 

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس جهت اعطای وکالت


آیا می دانید؟

نمونه پرونده های شاخص دیوان سالار

⭐️ طلاق از طرف زوجه برای بازیگر مطرح سینمای کشور

⭐️ پرونده 1500 سکه طلا مهریه برای زوجه

⭐️ بیش از 50 طلاق توافقی

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اجرت المثل برای زوجه

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده ترک انفاق

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف زوجه در تهران که آقا با معلم مدرسه فرزندشان رابطه نامشروع برقرار کرده بود

⭐️ پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد که همسر وی با ۴ مرد دیگر از جمله وکیل طلاق خود رابطه برقرار کرده بود

و بیش از ۲۰۰ پرونده خانواده دیگر

در بین انواع راه هایی که برای طلاق وجود دارد طلاق توافقی سریع ترین راه برای رسیدن به هدف می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید و نکاتی درباره طلاق توافقی و وکیل طلاق توافقی خانم کسب کنید.

وکیل طلاق توافقی خانم

طلاق توافقی یک نوع طلاق است که در پروسه‌های دادگاهی آن، زن و شوهر با یکدیگر سازش و توافق دارند. عدم ناسازگاری در فرایند طلاق سبب شده تا مراحل دادگاهی آن زودتر و بی‌دردسر‌تر انجام شود‌. در این راه وکیل طلاق توافقی خانم کمک بسیار موثری می باشد.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل طلاق توافقی خانم متخصص با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد. همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم خانواده دیوان سالار در بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

طلاق توافقی

همان‌طور که پیش‌تر گفتم طلاق توافقی از انواع طلاق بوده که در آن ناراحتی و گرفتاری کمتری وجود دارد چرا که زوجین با جدایی موافق هستند. در شرایطی زن و شوهر به این نتیجه می‌رسند که بهتر است زندگی مشترک خود را به پایان برساند و بدون دردسر از طریق طلاق توافقی از یکدیگر جدا شوند.
به علت توافقی بودن این پروسه، در تمام مسائل مربوط به تعهدات، دیون و تکالیف با یکدیگر ناسازگاری نخواهد داشت. آن‌ها در مسائلی همچون حضانت فرزندان، مهریه، جهیزیه و… با یکدیگر مصالحه می‌کنند.

البته ممکن است در مواردی با یکدیگر سازش نداشته باشند که در این هنگام در دادگاه گواهی عدم امکان سازش ذکر می‌گردد.

همان‌طور که ممکن است شنیده یا دیده باشید روند طلاق توافقی به این صورت است که وکلای طلاق توافقی، تمام توافقات زوجین را نوشته و به امضاء ایشان می‌رسانند.

شماره، آدرس و لوکیشن گروه وکلای دیوان سالار

پس از آن این توافقات را در دادگاه مطرح می‌کنند تا رأی دادگاه نوشته و در‌‌ آخر طلاق زوجین ميسر شود.

زوجین می‌توانند در جلسات دادگاهی طلاق توافقی شرکت نکنند و تمام مراحل قانونی را به دست وکلا بسپارند.

خوب است بدانید که اغلب زوجین چه مرد و‌‌ چه زن تمایل دارند که از وکیل طلاق توافقی خانم‌ در پروسه‌های دادگاهی خود استفاده کنند.

برای بهره‌برداری از تجربه‌ و دانش یک وکیل طلاق توافقی خانم کاربلد می‌توانید از وکلای متخصص مجموعه ما مشاوره بگیرید.

مراحل طلاق توافقی

طلاقی توافقی نیز مانند دیگر پرونده‌های قانونی و دادگاهی مراحلی دارد که باید طی شود.

اولین مرحله یا گام، مشاوره اجباری است. در این مرحله زوجین باید به سامانه نوبت‌دهی طلاق مراجعه کنند و اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند.

وکیل طلاق توافقی خانم

اکنون باید به سراغ مراکز غربالگری و مشاوره خانواده بروند. خوب است بدانید که قبل از طلاق توافقی زن و شوهر موظف هستند که چند جلسه به روان‌شناس مراجعه کنند تا بتوانند گواهی عدم انصراف از طلاق را بگیرند.

ممکن است این جلسات کمی سخت باشد و زوجین را آزرده‌خاطر کنند اما به هر حال فرایندی است که باید انجام شود.

مرحله دوم تدوین دادخواست است که باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه داده شود. خود زوجین یا وکلای آنها باید مدارکی همچون شناسنامه، کارت ملی و عقدنامه را به یکی از این دفاتر ارائه دهند و دادخواست خود را تقدیم کنند.

مرحله ‌سوم در روند طلاق توافقی تعیین وقت دادرسی است. در این مرحله وکلا یا زوجین باید منتظر تعیین وقت حضور در دادگاه خانواده باشند. تعیین این وقت رسیدگی، توسط ابلاغ الکترونیکی در سامانه ثنا به اطلاع زن و شوهر خواهد رسید.

برای مشاهده لیست وکیل برای طلاق توافقی + رزومه کلیک کنید:

وکیل برای طلاق توافقی

پس از انجام این مراحل، گام آخر حضور در جلسه دادگاه خانواده توسط خود زوجین یا وکلا است. در این مرحله می‌بایست در روز و ساعت تعیین شده به همراه مدارک لازم در دادگاه خانواده حضور یافت‌.

فراموش نکنید که اگر یک‌ وکیل طلاق توافقی خانم در کنار‌ خود داشته باشید می‌توانید این مراحل را با آرامش خاطر بیشتری پشت سر بگذارید‌.

مزایای داشتن وکیل طلاق توافقی خانم

درست است که این‌ نوع طلاق دردسرهای کمتری دارد اما باید کیفیت پرونده شما همچنان عالی باشد. بیشتر افراد با وکلای خانم راحت‌تر هستند چرا که حس می‌کنند در کارشان حساسیت و دقت بیشتری انجام خواهند داد، لذا تر جیح میدهند از وکیل زن استفاده کنند.

با داشتن یک وکیل طلاق توافقی خانم، مراحل با آرامش، صبر و حوصله بیشتری پیش خواهد رفت.

خوب است بدانید که باید از یک وکیل طلاق توافقی خانم یا آقا استفاده کنید چرا که ممکن است که زن یا مرد وکالت طلاق را به شخص دیگری داده باشد.

در این صورت وجود وکیل الزامی است چرا که روند دادگاهی جدایی زوجین کمی سخت‌تر خواهد شد.

از دیگر‌ مزایای وکیل طلاق توافقی خانم در تهران می‌توان به سرعت بخشیدن به پروسه جدایی و حفظ حقوق موکل اشاره کرد.

وکلای‌ خانم قادر هستند که موکل را در دادگاه‌ خانواده از استرس، جروبحث، تشنج‌ها و بی‌حرمتی‌های احتمالی دور نگه دارند یا از حقوق آن‌ها محافظت کنند.

طلاق توافقی

امروزه به دلیل پیچیده شدن پروسه‌های حقوقی و قانونی‌، مواردی از جمله طلاق توافقی نیز بايد به صورت کاملاً تخصصی پیش برود.

به‌طورکلی زوجین برای پیشبرد بهتر و سریع‌تر پروسه دادرسی، کاهش هزینه‌های اضافی، صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از شکست و نتیجه نامطلوب بهتر است از وکیل طلاق توافقی در تهران استفاده کنید.

گروه وکلای دیوان سالار به شما این اطمینان را می‌دهند که در آخر به نتیجه مطلوبی دست پیدا خواهید کرد.

وکیل خانم برای طلاق توافقی

توصیه می‌کنیم که زوجین برای ممانعت از مراجعه اضافی به دادگاه خانواده که می‌تواند زمان زیادی بگیرد و در روان افراد تأثیرات بدی بگذارد؛ از وکیل طلاق توافقی استفاده کنند.

وکیل خانم برای طلاق توافقی و یا حتی وکلای آقا این توانایی را دارند که در کوتاه شدن زمان صدور گواهی عدم سازش از مشاورین نیز نقش مؤثری داشته باشند.

برای مشاهده لیست وکیل خانم برای طلاق و رزومه آن ها کلیک کنید:

وکیل خانم برای طلاق

برای انجام این فرایندها بهتر است از یک وکیل طلاق توافقی خانم باسابقه، خبره و کاردان استفاده کرد زیرا میزان توانایی او در سرعت و کیفیت پرونده شما تأثير می‌گذارد‌‌‌. او باید بتواند‌ در این پروسه شما را از قوانین و ضابطه‌های حقوقی و دادگاهی آگاه کند.

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی چیست؟

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی چیست؟

بهتر است درباره مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی نیز آشنایی داشته باشید. ‌از جمله مدارک مورد نیاز می‌توان به عقدنامه یا رونوشت، شناسنامه طرفین، کپی کارت ملی و کپی ثبت‌نام سامانه در ثنا توسط زوجین اشاره کرد.

اگر در این خصوص اطلاعات کافی ندارید ما به عنوان گروه وکلای دیوان سالار در جهت آماده کردن مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی شما را راهنمایی خواهیم کرد.

در صورتی که ساکن غرب تهران هستید و نیاز به وکیل خانم دارید کلیک کنید:

وکیل خانم در غرب تهران

خوب است بدانید در شرایطی که یکی از زوجین از دیگری وکالت طلاق دارد و او مایل به دادن مدارک خود نیست؛ وکلا می‌تواند روند مناسب و متناسب با این شرايط را پیش بگیرند.

همچنین اگر عقدنامه واحدی ندارید می‌توانید به دفتر ازدواجی که شماره آن در قسمت ازدواج شناسنامه‌تان نوشته شده بروید و یک رونوشت تهیه کنید.

لازم به ذکر است که بگوییم اگر فردی که وکالت دارد در سامانه ثنا ثبت نام نمی‌کند؛ وکلا می‌توانند این موضوع را نیز حل کنند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل طلاق می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل طلاق گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای طلاق گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های طلاق عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل طلاق و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل طلاق

البته در طلاق توافقی اکثرا کشمکش یا مجادله‌ای پیش نمی‌آید و زوجین سر مسائلی همچون مهریه، حضانت و نفقه به توافق می‌رسند.

گاهی افراد فکر می‌کنند بدون رای دادگاه می‌توانند طلاق بگیرند اما این‌طور نیست. تمام این مراحل باید با کمک یک وکیل طلاق توافقی خانم یا آقا به صورت قانونی اجرا شود تا به صورت رسمی زوجین جدا شوند.

رویه دادگاه‌های خانواده برای طلاق توافقی به چه صورت است؟

رویه دادگاه‌های خانواده در هر شهر متفاوت است. امروزه در تهران برخی از مجتمع‌های قضایی دادخواست طلاق یک‌طرفه را به شورای حل اختلاف به دلیل زیاد بودن پرونده‌های طلاق ارجاع می‌دهند.

به صدور رای طلاق توافقی، گواهی عدم امکان سازش می‌گویند.‌ در این هنگام که‌ رای طلاق توافقی صادر شده است؛ زوجین ۳ ماه فرصت دارند که برای ثبت طلاق خود به یکی از دفترخانه‌ها مراجعه کنند.

اگر تا قبل از صدور رای یکی از زوجین از جدایی پشیمان شود؛ رأی صادر نخواهد شد.

وکیل خانم برای طلاق توافقی

پس از صدور رای دادگاه اگر شوهر پشیمان شود؛ امکان ثبت طلاق توافقی در دفترخانه‌ها توسط زن وجود ندارد. اگر زن وکالت طلاق داشته باشد‌ در صورت پشیمانی شوهر، می‌تواند طلاقشان‌ را ثبت کند.

برای آگاهی بیشتر از این قوانین از یک وکیل طلاق توافقی خانم کمک بگیرید.

روند ایجاد توافق میان زوجین توسط وکیل طلاق توافقی خانم به چه صورت است؟

  • مهریه
  • حضانت
  • جهیزیه
  • شروط خارج از عقد

مهریه

وکیل طلاق توافقی خانم یا آقا باید موضوع مهریه را حل‌وفصل کند. اغلب درخواست می‌شود بخشی از مهریه بخشیده و فقط مقداری از آن گرفته شود‌.

البته متأسفانه در بسیاری از موارد، زنان به خاطر جدایی هر چه زودتر کل مهریه را می‌بخشند. به طور کلی وکیل طلاق توافقی سعی می‌کند تا در موضوع مسائل مالی زوجین را به توافق برساند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل مهریه می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل مهریه گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای مهریه گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های مهریه عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل مهریه و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مهریه

حضانت

حضانت کودکان زیر ۷ سال با مادر بوده اما حضانت فرزندان بالای ۷ سال تا سن بلوغ یعنی برای دختران تا نه ۹ سالگی و‌ برای پسران تا ۱۵ سالگی به عهده پدر است.

وکیل طلاق توافقی خانم یا حتی آقا تلاش می‌کند تا‌ مسئله حضانت کودکان‌ را بدون ناراحتی و ناسازگاری حل کند‌.

جهیزیه

مسئله گرفتن جهیزیه از آن دسته موضوعاتی است که حتی کسانی که جدایی توافقی دارند نیز در آن به مشکل می‌خورند. اگر‌ زن فاکتورهای جهیزیه خود را نگه داشته باشد می‌تواند وسایل خود را پس بگیر‌د‌.

شروط خارج از عقد

یکی از اصلی‌ترین وظایف یک وکیل در مورد مسائل خارج از حقوقی ناشی از عقد خواهد بود. به طور مثال گرفتن یک وکالت محضری با حق خروج از کشور و یا تنفیذ اذن ازدواج برای فرزند دختر‌ از مسائل خارج از حقوق ناشی از عقد خواهد بود.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل خانواده می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل خانواده گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای خانواده گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های خانواده عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل خانواده و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل خانواده
سخن پایانی

امید است درباره وکیل طلاق توافقی خانم و این نوع طلاق اطلاعات مفید و کاربردی کسب کرده باشید. فراموش نکنید گروه وکلای دیوان سالار در این مسیر می‌توانند به شما بهترین خدمات را ارائه دهند.

وکالت تخصصی

 

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.98

اگر هنوز سوالی از وکیل طلاق توافقی خانم دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ میدهند.

امتیاز کاربران: 4.83 ( 2 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل