کیفری

حکم دستگیری در خانه فساد و فحشا 🥇【قانون جدید + وکیل متخصص ✔️】

مجازات تشکیل خانه فساد | مجازات دایر کردن مرکز فساد و فحشا | مجازات دستگیری در خانه فساد | مجازات حضور در خانه فساد

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی متشکل از چندین وکیل متخصص در زمینه مرکز فساد و فحشا، با کارنامه ای درخشان در انواع پرونده ها در کنار شما هستیم.

برای تماس جهت رزرو جلسه وکالت کلیک کنید:

☎️ 021-44899341

☎️ 0937-937-0-110 (منشی وکیل | پاسخگویی فوری 24 ساعته | تلفنی و واتساپ)

مجازات خانه فساد و فحشا

اعمالی مانند فساد و فحشا در قانون مجازات اسلامی به طور مفصل به آن پرداخته شده، و قانونگذار مصادیق مختلف مانند زنا، لواط، مساحقه و… را بیان کرده است. مجازات خانه فساد و فحشا یکی از این موارد می باشد. شخصی که محلی را برای اعمال فساد انگیز خصوصا فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق ارائه خدمات جنسی راه اندازی می کند، از نظر قانونگذار رفتارش جرم انگاری شده و برخورد مناسب با آن صورت می گیرد.

اگر متهم به دایر کردن مرکز فساد و فحشا هستید و یا قصد شکایت دارید، وکیل رابطه نامشروع به بهترین شکل حقوقتان را باز می‌ستاند.

در ادامه این مقاله تمامی جرایم مربوط به مرکز فساد و فحشا از قبیل دایر کردن مرکز فساد و فحشا، حضور در مرکز فساد و فحشا و … را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نمونه پرونده های شاخص فساد و فحشا دیوان سالار

⭐️ پرونده خانم ماساژور با اتهام دایر کردن خانه فساد و فحشا

⭐️ پرونده با اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق حضور در خانه فساد و دریافت خدمات جنسی

⭐️ چندین پرونده فراهم نمودن موجبات فساد و فحشا با تاسیس کانال تلگرامی صیغه یابی و ازدواج موقت

⭐️ پرونده یک آقا با اتهام حضور در مرکز فساد و فحشا

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و اتهام زنای محصنه در سعادت آباد تهران که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل گردید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار توسط مربی ورزش

⭐️ پرونده رابطه نامشروع با زن شوهردار بلاگر معروف اینستاگرامی که در نهایت شوهر خانم به قتل رسید

⭐️ پرونده رابطه نامشروع خانم ماساژور تهرانی که متاهل بود

مشاهده سایر پرونده ها

⭐️ پرونده کلاهبرداری و جعل ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

⭐️ پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به میزان ۲۳ هزار دلار و کلاهبرداری ملکی ویلا به ارزش ۱۷ میلیارد تومان که ملک به طور کامل به نفع موکل بازپس‌داده‌شد.

⭐️ بیش از ۵۰ پرونده اثبات رابطه نامشروع

⭐️ پرونده دفاع از اتهام پزشک معروف که به اتهام رابطه نامشروع با زن شوهردار به اقامت اجباری محکوم شده بود.

⭐️ پرونده اثبات رابطه نامشروع و خیانت همسر، که در این پرونده خانم که همسر موکل ما بود با مردی دیگر رابطه برقرار کرده بود. این پرونده با موفقیت موکل ما که شاکی بود به پایان رسید.

⭐️ پرونده رسانه ای تجاوز های سریالی با اتهام به ۹ فقره آدم ربایی و تجاوز متهم به افساد فی الارض دستگیر شده بود.

⭐️ پرونده سرقت گوشی با ۶۸ شاکی خصوصی که برای موکل منع تعقیب صادر شد و تبرئه شد.

⭐️ پرونده آتش زدن دختر جوان توسط نامزد او که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی جنجالی شد.

⭐️ پرونده سرقت از یک نهاد دولتی که موکل به رد مال ۱۶ میلیارد تومانی محکوم شده بود اما با تلاش های وکیل وی تبرئه شد.

⭐️ پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر که از آشپرخانه ساخت مواد مخدر ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

⭐️ پرونده سرقت از منزل که سارقین پس از ورود به منزل و جمع آوری مقداری طلا، متاسفانه به موکل خانم تجاوز کردند. این پرونده نیز با موفقیت موکل به پایان رسید.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی با رد مال ۵ میلیارد تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید.

⭐️ پرونده قتل شوهر با سم توسط همسر

⭐️ پرونده قتل دختر جوان که متهم پس از رابطه جنسی با دختر خانم وی را به قتل رساند و جنازه وی را در اطراف تهران مدفون نمود.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

⭐️ پرونده سرقت مسلحانه منزل در شهرری توسط سارقین سابقه دار

⭐️ پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که خانم موکل ما بودند و در نهایت پرونده با موفقیت به نفع موکل به سرانجام رسید.

⭐️ پرونده قتل که موکل با اتهام قتل با چاقو و سوزاندن جنازه روبرو بود.

⭐️ پرونده سرقت از منزل با رد مال ۳ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد.

⭐️ پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

⭐️ پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

⭐️ پرونده قطع دست پسر جوان با شمشیر توسط اراذل و اوباش در یکی از پارک های تهران

و بیش از ۷۰۰ پرونده کیفری دیگر

در برخی موارد مجازات خانه فساد و فحشا می تواند در شدیدترین حالت خود قرار بگیرد، و آن زمانی است که عمل فساد و فحشا چنان گسترش یافته باشد، که عمل فرد مصداق مفسد فی الارض شناخته شود، و در این صورت اعدام خواهد شد.

اما این همه ماجرا نیست و همیشه سرنوشت متهمین مرکز فساد و فحشا به اشد مجازات ختم نخواهد شد و مجازات های دیگری مانند حبس برای متهمین خواهد بود. در ادامه پس از بررسی و تعریف جرایم مختلف این حوزه مجازات دایر کردن مرکز فساد و فحشا را بیان خواهیم کرد.

تعریف جرم دایر کردن خانه فساد و فحشا

قبل از آنکه به مجازات تشکیل خانه فساد پرداخته شود، و ماده قانونی درباره مجازات خانه فساد و فحشا بیان گردد، درباره ی دو عبارت فحشا و فساد می توان گفت، فحشا به عمل زشت و ناروا یعنی زنا اشاره دارد، و فساد عنوانی گسترده تری بوده که سایر اعمال مانند لواط، مساحقه، قوادی، تن فروشی، اشاعه فحشا، توزیع مشروبات الکلی و… را در برمی گیرد.

برای مشاهده لیست وکیل دایر کردن مرکز فساد و مشاهده رزومه وکلا وارد لینک زیر شوید:

وکیل دایر کردن خانه فساد و فحشا

خانه فساد چیست؟

در قانون مجازات اسلامی تاسیس خانه فساد جزو جرایم کیفری محسوب می شود.

خانه فساد و فحشا به محلی گفته می شود که در آن اعمال غیر اخلاقی مانند زنا، لواط، قمار، رفتارهای همجنسگرایانه و … انجام میشود.

مجازات تشکیل خانه فساد

افرادی که در یک خانه فساد حضور داشته باشند با افرادی که به عنوان مؤسس و مدیر آن خانه شناخته شوند به شکل‌های متفاوتی مجازات خواهند شد. مجازات تشکیل خانه فساد معمولاً بین ۱ تا ۱۰ سال حبس خواهد بود. در واقع اگر فردی در دایر کردن یک مرکز فساد و تشویق دیگران به اعمال نامشروع و فاسد نقش داشته باشد، طبق صلاحدید قاضی پرونده به یک تا ۱۰ سال حبس محکوم خواهد شد.

مجازات تشکیل خانه فساد در فضای مجازی و تبلیغات آن در این فضا، طبق قانون ۱۴ جرائم رایانه‌ای، ۹۱ روز تا ۲ سال حبس خواهد بود. البته این حکم بنا بر صلاحدید قاضی پرونده ممکن است به جریمه نقدی به میزان ۵ تا ۴۰ میلیون ریال تغییر کند. در برخی شرایط نیز ممکن است هر دو مجازات برای فرد مجرم در نظر گرفته شود؛ بنابراین تأسیس، حضور، تبلیغ و هر نوع همکاری در تحقق این جرم منافی عفت، شامل مجازات خانه فساد می‌شود.

مجازات ایجاد خانه فساد

طبق ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی، هر فردی که عموم مردم را به انجام اعمال منافی عفت و فساد و فحشا تشویق کند یا از راه‌های مختلف مثل دایر کردن و مدیریت خانه فساد موجبات ارتکاب این جرم را فراهم کند، مجرم است. مجازات ایجاد خانه فساد برای چنین فردی در دادگاه مشخص می‌شود و ممکن است به یک تا ۱۰ سال حبس محکوم شود.

مجازات دایر کردن خانه فساد و فحشا

مجازات دایر کردن مرکز فساد و فحشا چیست؟

ماده 638 درباره مجازات تشکیل خانه فساد و فحشا بیان می کند که:

افراد زیر به حبس از یک تا ده سال محکوم میشوند و در مورد بند «‌الف» علاوه بر مجازات مقرر، محل مربوطه به طور موقت با نظر‌دادگاه بسته خواهد شد:

الف – کسی که مرکز فساد یا فحشا دایر یا اداره کند.

ب – کسی که مردم را به فساد یا فحشا تشویق نموده یا موجبات آن را فراهم نماید.

تبصره – هر گاه بر عمل فوق عنوان قوادی صدق نماید علاوه بر مجازات مذکور به حد قوادی نیز محکوم میگردد.»

در بندهای این ماده قانونی دو عنوان دایر کردن خانه فساد و تشویق افراد به فساد را جداگانه مطرح کرده است، برخی حقوقدانان اداره خانه فساد را مصداقی از تشویق افراد به فساد دانسته و بنابراین بیان می کنند که مجازات راه اندازی خانه فساد در این حالت نمی تواند مشدد باشد.

اما در برخی از آرا صادر شده، چنانچه مجرم در کنار اداره کردن خانه فساد افراد را تشویق به عمل فساد و فحشا نماید، مجازات خانه فساد و فحشا برای وی مشدد در نظر گرفته شده است.

درباره ی قوادی باید گفت، جرم قوادی عمل است که شخص مجرم دو نفر را برای انجام عمل فحشا به هم معرفی می کند، و مجازات مربوط به خود را خواهد داشت و به طور مشخص قانون درباره آن تعیین تکلیف کرده، چنانچه شخص در کنار قوادی به اداره مرکز فساد بپردازد، مجازات راه اندازی خانه فساد و فحشا برای وی تشدید می شود.

در صفحه زیر به طور کامل تر مجازات جرم قوادی و وکلای متخصص را معرفی کرده ایم:

مجازات قوادی چیست

جرم حضور در خانه فساد

یکی از مصادیق انجام فعل حرام، جرم حضور در خانه فساد است. فردی که در خانه فساد حضور داشته باشد مجرم است. حال ممکن است مرتکب هیچ فعل حرامی نشده باشد. برای مثال ممکن است فردی برای تعمیر یکی از وسایل آن خانه در آن مکان حضور داشته باشد و توسط پلیس دستگیر شود.

در چنین شرایطی با اثبات دلیل حضور خود و ارائه مدرکی برای انجام مأموریت کاری، می‌تواند بی‌گناهی خود را ثابت کند.

ارکان جرم دایر کردن خانه فساد و فحشا

جرم راه اندازی مرکز فساد و فحشا دارای سه رکن قانونی، مادی و معنوی است. رکن قانونی این جرم در ماده 639 بیان شد، درباره عنصر مادی این جرم میتوان گفت برپا کردن محلی برای انجام اعمال فساد انگیز و اداره کردن آن و یا تهیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز فساد و فحشا از جمله رفتارهایی است که به عنوان عنصر مادی در نظر گرفته می شود، و با توجه به آن مجازات خانه فساد و فحشا تعیین می گردد.

عنصر معنوی جرم اداره خانه فساد و فحشا به علم و آگاهی فرد نسبت به کاری که در حال انجام دادن است اشاره دارد، و قصد و نیت وی برای آنکه محلی را در اختیار افراد فاسد قرار دهد در نظر گرفته می شود.

در دادرسی کیفری با توجه به سه رکن گفته شده مقام قضایی درباره مجازات خانه فساد و فحشا تصمیم گیری می کند. حضور وکیل کیفری می تواند در تخفیف مجازات ها و رها شدن از جزای سنگین کیفری موثر باشد.

یک زن که مرتکب فساد و فحشا شده

درباره محل انجام فساد و فحشا چگونه تصمیم گیری خواهد شد؟

در قانون به عبارت تعطیلی محل اشاره شده و این ابهام به وجود می آید که تعطیلی دائمی محل انجام اعمال فساد و فحشا را در نظر داشته اما با بررسی آرا حقوقی مشخص می شود که پلمپ کردن محل برای مدت مشخص تصمیمی است که در هنگام تعیین مجازات خانه فساد و فحشا گرفته می شود.

در ماده 15 اقدامات تأمینی مصوب 1330 آمده است که:

« هر مؤسسه‌ای که وسیله برای ارتکاب جرم گردد از قبیل موسساتی که در آنها فروش اجناس قاچاق یا مواد مخدره یا سمیات غیر از آن چه‌برای احتیاجات طبی یا کشاورزی است به عمل آید یا مؤسساتی که موجب تسهیل وسایل برای اعمال منافی عفت هستند به دستور دادگاه که در ضمن‌حکم مجازات داده می‌شود بسته خواهد شد.

بعد از قطعیت حکم بستن مؤسسه محکوم یا اشخاصی که محل از طرف محکوم به آنها به هر نحو واگذار گردیده است نمی‌توانند در آن جا به بازرگانی‌یا صنعت قبلی اشتغال ورزند.

تخلف از این حکم موجب محکومیت به جزای نقدی از ده هزار ریال تا صد هزار ریال و بستن مجدد موسسه خواهد بود.»

با توجه به این ماده قانونی مرکز فساد پلمپ خواهد شد و اگر فردی دچار تخلف شده و پلمپ را نادیده بگیرد، مجازات جریمه نقدی برای وی تعیین می شود.

در پرونده مجازات خانه فساد و فحشا مباحث زیادی وجود دارد که کمک گرفتن از وکیل کیفری در این زمینه کمک کننده خواهد بود و افراد می تواند با دریافت مشاوره اطلاعات خود را افزایش دهند.

با توجه به آن که موارد فوق مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم لیست وکیل کیفری گروه وکلای دیوانسالار را مشاهده بفرمایید تا علاوه بر مشخصات و شماره تماس آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای دیوانسالار با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با سایر وکلای این حوزه داشته است.

جهت مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

برخورد با خانه های فساد

از آنجا که جرم خانه فساد یک جرم کیفری می باشد مجازات تشکیل خانه فساد و یا مجازات حضور در خانه فساد جزو جرایم سنگین و حساس می باشد و برخورد با خانه های فساد برخوردی جدی و قهری از سوی قانونگذار است. زیرا این نوع جرایم باعث نا امنی جامعه و سست شدن بنیان خانواده ها میگردد.

حکم دستگیری در خانه فساد

در سالهای اخیر جرایمی نظیر حضور یا تشکیل خانه فساد بخصوص در کلان شهری مانند تهران بسیار زیاد شده است.

گاهی مراکز فساد با عناوینی مانند آرایشگاه، مرکز ماساژ و… مشغول فعالیت هستند از این رو برای اثبات عدم حضور به منظور فعل حرام کار راحتی نیست.

مجازات رفتن به خانه فساد بنا به سو پیشینه متهم، وضعیت تاهل یا مجرد بودن وی و … میتواند متفاوت باشد. اما به طور کلی حکم دستگیری در خانه فساد نیز مانند دایر کردن مرکز فساد و فحشا، بین ۱ تا ۱۰ سال حبس میباشد.

لذا با توجه به مجازات های سنگینی که برای حضور در مرکز فساد به هر طریق در نظر گرفته شده است، اکیدا توصیه میشود در اینگونه پرونده ها هر چه سریع تر با یک وکیل متخصص مشورت کرده تا وکیل با قبول وکالت فساد و فحشا، به برائت یا تخفیف مجازات شما کمک کند.

نمونه رای تشکیل خانه فساد

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم حتی حضور در مراکز فساد و فحشا جرم است.

در زیر نمونه رای تشکیل خانه فساد را قرار داده ایم:

در خصوص اتهام 1) غ.ک فرزند ه. 2) ل.ق فرزند ی. مبنی بر مشارکت در تشکیل خانه فساد و فحشاء 3) ش.ص فرزند ک با وکالت ر.و و 4) ی.م فرزند م. هر دو (متهمین ردیف های سوم و چهارم) مبنی بر تشکیل خانه فساد و فحشاء و 5) الف.ن فرزند ک. 6) ب.الف. فرزند د. و 7) ط.ر. فرزند ع. 8) ج.ص. فرزند ز. با وکالت م.م. و 9) ب.د. فرزند خ. 10) ش.ت فرزند م. و 11) ص.پ. فرزند ح. جملگی (متهمین ردیف های پنجم الی یازدهم) مبنی بر فراهم نمودن موجبات فساد و فحشاء از طریق خود فروشی در مراکز فساد و فحشاء و هم چنین برقراری ارتباط نامشروع با افراد نامحرم و 12) و.ع. فرزند غ. و 13) م.ش. فرزند م. و 14) ف.خ. فرزند م. 15) د.ز. فرزند ک. و 16) ه.ث. فرزند ل. و 17) ت.ن. فرزند ش. و 18) خ.ق. فرزند ی. 19) ح.ج. فرزند ت. و 20) ن.ث. فرزند و. و 21) ک.م. فرزند د. با وکالت ش.ث. جملگی (متهمین ردیف های دوازدهم الی بیست و یکم) مبنی بر ارتکاب فعل حرام به واسطه حضور در منزل فساد و فحشاء با توجه به جمیع محتویات پرونده، گزارش واصله و مفاد کیفرخواست صادره از سوی دادسرای ناحیه21 تهران و توجه به اقاریر صریح و مقرون به‌واقع عموم متهمین در جریان دادرسی و هم چنین اقرار صریح متهمین ردیف های دوم، ششم و بیست و یکم در دادگاه به ارتکاب بزه به شرح مندرج در کیفرخواست صادره و همچنین دفاعیات بلاوجه سایر متهمین حاضر در دادگاه و عدم حضور متهمین غایب در دادگاه و به عمل نیاوردن دفاع مفید و مؤثر در مقابل مستندات موجود و امارات و قرائن متقن و موجد حصول علم و یقین از جمله دستگیری آنان هنگام ارتکاب بزه و کشف و ضبط آلات و ادوات ارتکاب جرم از منازل فساد و فحشاء به شرح مندرج در پرونده (به نشانی رسالت، جویبار و ظفر) و کشف و ضبط کاندوم های آلوده (وسایل پیشگیری جنسی) و دستمال های آغشته در منازل موصوف، مواد مخدر، آلات قمار و هم چنین حضور متهمین اناث عموماً به صورت نیمه عریان در مکان های موصوف نزد متهمین نامحرم و خصوصاً دستگیری بعضی از متهمین هنگام ارتکاب عمل جنسی (ف.خ. ـ ه.ث.) وفق گزارش ضابطین قضایی و نهایتاً سوابق متعدد و مکرر تعدادی از متهمین در جرایم مشابه از جمله ط.ر.، ف.خ. و د.د. و هم چنین سایر قرائن و امارات موجود مندرج در پرونده بزهکاری آنان در حد اتهامات ذکر شده نزد دادگاه محرز و مسلم بوده فلذا به استناد مواد 637 و 639 از قانون مجازات اسلامی حکم محکومیت هر یک از متهمین ردیف های اول الی چهارم به لحاظ تشکیل خانه فساد و فحشاء به تحمل دو سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و مسدود شدن منزل فساد و فحشاء به طور موقت به مدت یک سال و هم چنین محکومیت هر یک از متهمین ردیف های پنجم الی یازدهم به لحاظ فراهم نمودن موجبات فساد و فحشاء به تحمل یک سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و به لحاظ ارتباط نامشروع با نامحرم به تحمل نود و نه ضربه شلاق تعزیری و هم چنین محکومیت هر یک از متهمین ردیف های دوازدهم الی بیست و یکم به لحاظ ارتکاب فعل حرام به واسطه حضور در مرکز فساد و فحشاء (برقراری ارتباط غیر شرعی با نامحرم) به تحمل نود و نه ضربه شلاق تعزیری صادر و اعلام می گردد. نظر به فقد سوابق قبلی و وضع خاص متهمین ردیف های پنجم و ششم و هشتم و نهم و دهم و یازدهم و تأثیر بازدارندگی تعلیق به استناد ماده 25 از قانون مجازات اسلامی مدت شش ماه از حبس نامبردگان از حال به مدت 5 سال تعلیق می گردد تا چنانچه هر یک از نامبردگان در مهلت مقرر شده مرتکب یکی از جرایم موضوع ماده 25 قانون موصوف گردد علاوه بر مجازات جرم اخیر مجازات معلق شده نیز به اجرا گذاشته شود. هم چنین به سبب فقد سابقه قبلی متهم ردیف بیست و یکم (ک.م) و ابراز ندامت و پشیمانی وی در دادگاه از باب تخفیف و تبدیل مجازات شلاق به استناد ماده 22 از قانون مجازات اسلامی مجازات شلاق نامبرده به پرداخت پنج میلیون ریال جزای نقدی بدل از شلاق با احتساب ایام بازداشت قبلی در حق صندوق دولت تبدیل و تخفیف می یابد و اما در خصوص اتهام دیگر متهمین ردیف های اول و دوم مبنی بر مشارکت در نگه‌داری آلات قمار (پاسور) نظر به اقرار آنان در جریان داردسی و در جلسه دادگاه و کشف و ضبط آلات قمار از منزل مشترک نامبردگان، بزهکاری آنان محرز و مسلم بوده فلذا به استناد ماده 706 از قانون مجازات اسلامی حکم محکومیت هر یک به پرداخت مبلغ پانصد هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر و اعلام می گردد. ضمناً آلات قمار نیز معدوم شوند و نهایتاً در خصوص اتهام دیگر متهم ردیف نوزدهم (ح.ج.) مبنی بر ارتباط نامشروع با توجه به اینکه به عقیده دادگاه عنوان مجرمانه نامبرده ارتکاب فعل حرام به واسطه برقراری ارتباط غیر شرعی با افراد نامحرم بوده و عمل وی مصداق جرم واحد داشته که به شرح فوق‌الذکر محکومیت یافته بنابراین در این خصوص دادگاه با تکلیف دیگری مواجه نمی‌باشد. رأی صادره در خصوص متهمین ردیف های اول و دوم و سوم و ششم و هفتم و هشتم و سیزدهم و پانزدهم و هجدهم و بیست و یکم حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر در محاکم تجدیدنظر استان تهران می باشد و نسبت به سایرین غیابی و بدواً ظرف ده روز پس از ابلاغ، قابل واخواهی در این شعبه و سپس قابل تجدیدنظر می باشد. رئیس شعبه 1088 دادگاه عمومی جزایی تهران

نمونه رای حضور در خانه فساد

نمونه ۱

نمونه رای حضور در خانه فساد
تصویر نمونه رای حضور در خانه فساد

نمونه ۲

س.س. فرزند ح.، 26ساله، اهل و ساکن تهران، ۵ ـ ت.ش. فرزند الف.، 22ساله، اهل تبریز و ساکن تهران متهم هستند به ارتکاب فعل حرام از طریق حضور در مرکز فساد و برقراری رابطه نامشروع. دادگاه با بررسی اوراق و محتویات پرونده و گزارش مرجع انتظامی از نحوه دستگیری متهمان و تحقیقات به عمل آمده و اقاریر متهمان ردیف ۴ و ۵ به حضور در محل جهت ارتکاب عمل منافی عفت و با پرداخت وجه و با توجه به نحوه‌ی آشنایی این افراد با این محل به شرح صورت‌جلسة 22/12/90 که به جهت رعایت عفت کلام از ذکر جزئیات خودداری می‌گردد و اگر چه متهم ردیف پنجم در جلسه‌ی دادگاه بر خلاف اقرارش در دادسرا، منکر عمل حرام بوده و در عین حال اظهار ندامت می‌کند! لذا دادگاه بزهکاری متهمان ردیف ۴ و ۵ را با توجه به نحوه‌ی دستگیری آنان و قبل از ارتکاب عمل منافی عفت، دایر بر حضور در محل فساد به منظور ارتکاب عمل منافی عفت محرز دانسته و به استناد مواد ۶۳۷ – ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی و ۲۱۴ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری و منابع معتبر فقهی مِن جمله تحریر‌الوسیله حضرت امام خمینی (ره) در مسئله چهارم از مبحث القول فی احکامه و بعض اللواحق از الفصل الرابع فی حد المسکرهر یک از متهمان ردیف ۴ و ۵ (س.س. و ت.ش.) را بابت ارتکاب فعل حرام با حضور در خانه فساد و به پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌کند.

مجازات حضور در مرکز فساد و فحشا چیست؟

حضور در فساد خانه می تواند اماره ای برای پرداختن به فعل خلاف قانون باشد و در صورتی که شخصی ادعای بی گناهی کند، باید اثبات نماید که حضور وی در آن محل ارتباطی با انجام عمل فساد و فحشا ندارد. به طور معمول اثبات چنین ادعایی سخت است و باید از کارشناس حقوقی کمک گرفته شود، تا با دلایل قوی و محکم از شخص دفاع کند.

در خصوص مجازات حضور در خانه فساد و فحشا بین قضات اختلاف وجود دارد، اما در برخی مواقع دیده شده است که برای فرد حاض ر در مرکز فساد و فحشا مجازات حبس در نظر گرفته شده است.

در آرا صادره شده درباره مجازات خانه فساد و فحشا صرف حضور افراد در مرکز فساد منجر به تعیین مجازات حضور در خانه فساد شده و مقام قضایی عمل شخص را مصداق فعل حرام دانسته است.

مجازات حضور در مرکز فساد و فحشا

مجازات دستگیری در خانه فساد با توجه به رویه قضایی و در صورتی که جرم دیگری از شخص مشاهده نشده باشد، بین ۱ تا ۱۰ سال حبس است، و کیفیت اجرای مجازات توسط قاضی مشخص می شود.

برای اطلاعات بیشتر درمورد مجازات زنا با پسر مجرد، این مقاله را نیز بخوانید: زنای زن شوهر دار با پسر مجرد
گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از چندین وکیل متخصص با سال ها تجربه در زمینه مراکز فساد و فحشا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه در گروه وکلای دیوان سالار وکالت تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود، درصد موفقیت در این مجموعه بسیار بالاست، چرا که وکالت هر پرونده را وکیلی می‌پذیرد که چندین سال تجربه در آن زمینه داشته و پرونده های موفق و مشابه در زمینه پرونده موکل را دارد.

همین امر باعث شده تا کیفیت وکالت و درصد موفقیت پرونده ها در گروه وکلای دیوان سالار نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بالاتر باشد. به طوری که تیم کیفری دیوان سالار در بیش از ۳۱۵ پرونده کیفری، بیش از ۹۵ درصد موفقیت داشته است.

لایحه دفاعیه در خصوص تشکیل مرکز فساد

در زیر نمونه ای از لایحه دفاعیه در خصوص تشکیل مرکز فساد را با عنوان نشر فساد از طریق اوراق چاپیو خطی آورده ایم:

بازپرسی محترم شعبه… با سلام و تقدیم احترام با عنایت به جلسه مورخ … در خصوص موضوع اشاعه فحشا به عرض عالی می رسانم، مستند قانونی عنوان محرمانه «اشاعه فحشا» تبصره ماده 697 و متن ماده 697 : هر کس به وسیله اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله درج در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر، به کسی امری را صریحاً نسبت دهد یا آنها را منتشر نماید که مطابق قانون ان امر جرم محسوب می شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت نماید جز در مواردی که موجب حد است به یک ماه تا یک سال حبس و تا (74) ضربه شلاق یا یکی از آنها حسب مورد محکوم خواهد شد. تبصره : در مواردی که نشر آن امر اشاعه فحشا محسوب گردد هرچند بتواند صحت اسناد را ثابت نماید مرتکب به مجازات مذکور محکوم خواهد شد.

برای جرم تشکیل خانه فساد هم مانند تمام جرائم دیگر حق ارائه اعتراض و دفاعیه وجود دارد. اگر فردی به این جرم محکوم شود می‌تواند با مشورت وکیل خود در راستای تنظیم لایحه دفاعیه در خصوص تشکیل مرکز فساد اقدام کند. از زمان صدور رای دادگاه بدوی، حکم دادگاه تا ۲۰ روز امکان تجدید نظر خواهد داشت. حساسیت پرونده‌های این چنینی باعث می‌شود حضور یک وکیل خوب امری الزامی و مهم باشد.

مجازات دستگیری در خانه فساد

مجازات دستگیری در خانه فساد، بر اساس اعمالی که فرد مجرم در آن مکان انجام داده است مشخص خواهد شد. فرض کنید افراد حاضر در یک خانه فساد توسط نیروهای پلیس دستگیر شوند. قاضی برای هر کدام از آن افراد بر اساس اعمال و اقداماتی که داشته‌اند حکم صادر می‌کند.

مجازات دستگیری در خانه فساد به هر نحوی، بین ۱ تا ۱۰ سال حبس میتواند باشد.

حکم فحشا چیست؟

در پاسخ به این سوال که حکم فحشا چیست می توان اینگونه پاسخ داد که مجازات این جرم با توجه به اینکه جرم تشکیل خانه فساد است و یا دستگیری خانه فساد و یا … متفاوت می باشد. ولی معمولا مجازات آن بین 1 تا 10 سال حبس می باشد.

جرم تشکیل خانه فساد

جرم تشکیل خانه فساد زمانی شکل می‌گیرد که فرد یا افرادی یک خانه را برای انجام اعمال نامشروع و ترویج فساد راه اندازی کنند. محلی که در آن فساد و فحشا رایج باشد، خانه فساد نامیده می‌شود.

طبق قانون مجازات اسلامی، فرد یا افرادی که در تشکیل این خانه نقش داشته باشند، مجرم شناخته می‌شوند و مجازات خواهند شد. همچنین تشویق عموم مردم به انجام اعمال و روابط نامشروع در چنین مکان‌هایی نیز جرم محسوب می‌شود.

جرم فراهم نمودن موجبات فساد

جرم فراهم نمودن موجبات فساد بر اساس میزان اعمال فرد مجرم دارای مجازات‌های متفاوتی خواهد بود. فردی که به تأسیس خانه فساد محکوم شود مجرم است و به یک تا ۱۰ سال حبس محکوم می‌شود.

اما اگر علاوه بر تأسیس خانه فساد، موجبات انجام اعمال منافی عفت را نیز فراهم کند به مجازات قوادی هم محکوم خواهد شد. ضمن اینکه مجازات خانه فساد در صورتی که فرد برای این مکان تبلیغات انجام دهد ممکن است جریمه نقدی نیز به حکم او اضافه شود.

بهترین راه دفاع در مقابل اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا چیست؟

قطعا در هر زمینه ای بهترین راه، بهره‌گیری از افراد متخصص در آن حوزه است و این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست. باتوجه به اینکه مجازات های سنگینی برای هر یک از جرایم مربوط به مرکز فساد و فحشا در نظر گرفته شده است، اکیدا توصیه می‌کنیم در صورتی که با چنین اتهاماتی مواجه شدید پیش از هر اقدامی با یک وکیل متخصص و باتجربه در زمینه مرکز فساد و فحشا مشورت نمایید.

ما در گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از وکلای متخصص و باتجربه و با پرونده های موفق بسیار در زمینه خانه فساد و فحشا در کنار شما هستیم.

شماره وکیل فساد و فحشا

چگونه می توان جرم دایر کردن خانه فساد و فحشا را اثبات کرد؟

جرم دایر کردن خانه فساد و فحشا از جرایم زیرزمینی است، و به طور معمول قابل مشاهده برای عوام جامعه نمی باشد، و نیاز به تحقیق و تفحص در زمینه رفت و آمد افراد و تعاملات ایشان دارد. درحالیکه برخی از جرایم کیفری مانند زنا، لواط و سایر جرایم مرتبط با آن چون مجازات سنگینی دارد، و میتواند زندگی شخص را متزلزل کند، تلاش مقام قضایی به جرم پوشی است، چنانچه در ماده 102 قانون آیین دادرسی آمده است که:

انجام هرگونه تعقیب و تحقیق در جرائم منافی عفت ممنوع است و پرسش از هیچ فردی در این خصوص مجاز نیست، مگر در مواردی که جرم در مرئی و منظر عام واقع شده و یا دارای شاکی یا به عنف یا سازمان‌یافته باشد که در این صورت، تعقیب و تحقیق فقط در محدوده شکایت و یا اوضاع و احوال مشهود توسط مقام قضائی انجام می‌شود.

«تبصره ۱ـ در جرائم منافی عفت هرگاه شاکی وجود نداشته باشد و متهم بدواً قصد اقرار داشته باشد، قاضی وی را توصیه به پوشاندن جرم و عدم اقرار می‌کند.

تبصره ۲- قاضی مکلف است عواقب شهادت فاقد شرایط قانونی را به شاهدان تذکر دهد.

تبصره ۳- در جرایم مذکور در این ماده، اگر بزه دیده محجور باشد، ولی یا سرپرست قانونی او حق طرح شکایت دارد. در مورد بزه دیده بالغی که سن او زیر هجده سال است، ولی یا سرپرست قانونی او نیز حق طرح شکایت دارد.»

همانطور که در این ماده قانونی ملاحظه می شود، قانونگذار اشخاص را از تجسس و تفحص بی مورد منع کرده است، و تلاش نموده با جرم پوشی مجازات های سنگین مانند مجازات خانه فساد و فحشا اجرا نشود.

در ادامه این ماده حتی مقام قضایی را مکلف کرده که مانع اقراری شوند که درباره جرایم منافی عفت بوده و شاکی خصوصی ندارد. از طرف دیگر شهادتی که بدون شرایط قانونی باشد، می تواند بر علیه شاهدان استفاده شود، و افراد به جرم قذف مورد پیگرد قضایی قرار بگیرند.

بنابراین در تعیین مجازات خانه فساد و فحشا دقت بیشتری شده، و اگر افراد مشاوره حقوقی را نادیده بگیرند، مجبور به تحمل مجازات های سختی خواهند بود.

وکیل کیفری با ارائه لایحه دفاعیه قوی و مستندات و مدارک محکمه پسند کمک می کند که موکل از خود رفع اتهام کند، و عواقب سخت جرم اداره خانه فساد و مجازات خانه فساد و فحشا را نپذیرد.

دستگیری خانه فساد

زمانی که پلیس از وجود یک خانه فساد مطلع می‌شود، برای بازداشت افراد حاضر در آن اقدام می‌کند. بنابراین دستگیری خانه فساد موجب می‌شود تا آن مکان توسط مقامات قضایی پلمب شود. برای افراد حاضر در آن نیز به طور جداگانه پرونده تشکیل می‌شود و به تفکیک بررسی می‌شود.

مجازات خانه فساد برای هر کدام از این افراد بر اساس اعمال و رفتاری که داشتند بین ۱ تا ۱۰ سال حبس مشخص خواهد شد.

مجازات رفتن به خانه فساد

در عرف حقوقی و فقه اسلامی، فحشا به معنای زنا بین دو فرد نامحرم است. فساد اما معانی گسترده‌ای دارد که شامل اعمالی مثل لواط، زنا، مساحقه، تفخیذ و … می‌شود. خانه فساد نیز مکانی است که افراد در آن به انجام اعمال منافی عفت می‌پردازند.

حال مجازات رفتن به خانه فساد زمانی مشخص می‌شود که دلیل حضور فرد مشخص شود و اعمال او آشکار شود. مجازات خانه فساد برای مجرمین مختلف کاملاً متفاوت خواهد بود.

حکم حضور در خانه فساد

صدور حکم حضور در خانه فساد پس از بررسی‌های لازم قاضی پرونده مشخص می‌شود. اگر زن و مردی نامحرم در این خانه در حال انجام اعمال منافی عفت باشند به حبس محکوم می‌شوند.

اگر حضور فرد در یک خانه فساد مصداق کمک کردن به انجام فساد و فحشا و ترغیب دیگران به اعمال نامشروع باشد، مجازات خانه فساد برای او متناسب با اعمالی که داشته است تعیین خواهد شد.

حکم دادگاه برای خانه فساد

اولین چیزی که در حکم دادگاه برای خانه فساد دیده می‌شود، دستور پلمب و مهروموم کردن آن خانه به طور موقت است. طوری که تا اطلاع ثانوی هیچ فعالیتی در آن صورت نگیر تا وضعیت مالکان آن مشخص شود.

مجازات خانه فساد برای افرادی که آن را دایر کرده‌اند با افرادی که تنها در آن مکان حضور داشتند متفاوت است و این موضوع پس از بررسی‌های لازم و مشاهده مدارک و مستندات موجود مشخص می‌شود.

نحوه شکایت از خانه فساد

برای شکایت از خانه فساد شهروندان می توانند با شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیس تماس گرفته و موضوع را گزارش دهند. اپراتورها درباره نحوه شکایت از خانه فساد توضیحات لازم را به شما خواهند داد.

مشاوره حقوقی در مجازات خانه فساد و فحشا

به طور حتم در پرونده های سنگین کیفری با موضوع فساد اولین قدم مراجعه به وکیل کیفری متخصص می باشد. همانطور که گفته شد در تعیین مجازات خانه فساد و فحشا اگر دفاعیات قوی و محکمه پسند نباشد می تواند عواقب کیفری سختی به دنبال داشته و شخص متحمل به جزای سنگینی شود.

وکیل کیفری که در این زمینه دارای سابقه زیاد داشته باشد، می تواند به روشنی موکل خود را راهنمایی کند، تا در جریان تحقیقات، بازجویی و رسیدگی قضایی بتواند به طور شایسته از خود دفاع کند.

لیست وکیل خانه فساد و فحشا

وکیل حامد شاکری نیا

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حامد شاکری نیا

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو مرکز وکلای قوه قضاییه
⚖️ از موفق ترین وکلای تهران

⚖️ بیش از 12 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل دکتر سعید حسین مروج 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

دکتر حسین مروج وکیل قاضی بازنشسته دیوان سالار

⚖️ از مدیران حقوقی نیروهای مسلح
⚖️ دارای 2 دکتری حقوق و DBA
⚖️ استاد دانشگاه

⚖️بیش از 40 سال سابقه حقوقی

تماس جهت اعطای وکالت مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل حسن اسماعیلی - وکیل کیفری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ بیش از 13 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

عکس وکیل خانم مرجانه فشنگچی

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ رتبه دو رقمی در آزمون سراسری کانون وکلای مرکز
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با رتبه دو رقمی

⚖️ بیش از 15 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مونا الماسی سهی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

خانم مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ عضو کانون وکلای مرکز
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی

⚖️ ⚖️ بیش از 10 سال سابقه حقوقی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل فاطمه مرادی حقیقت

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری دیوان سالار

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ از موفق ترین وکلای متخصص تهران
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ بیش از 16 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


زهرا قهرمانی نمین [متخصص امور حقوقی بیمه]

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

زهرا قهرمانی نمین-کارشناس حقوق بیمه-دیوان سالار

⚖️ کارگزار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

هدیه عرفانیان - وکیل مدنی

⚖️ متخصص ثبت شرکت، بیمه، دیوان عدالت اداری

⚖️ کارشناس حقوق بیمه
⚖️ بیش از ۱۳ سال سابقه

تماس جهت مشاوره مشاهده رزومه وکیل


وکیل ملیحه سنگ سفیدی

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق
⚖️ عضو مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه

⚖️کمتر از 2 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی 

امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

محمد فرخی وکیل پایه یک دادگستری

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 20 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ⭐️⭐️⭐️

⚖️ وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
⚖️ کارشناس ارشد حقوق خصوصی
⚖️ عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️بیش از 5 سال سابقه وکالت

تماس با وکیل

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

پیج اینستاگرام گروه وکلای دیوان سالار با بیش از 54 هزار نفر فالوور، نکات کوتاه حقوقی و کیفری زیادی را به شما آموزش می دهد

به این مطلب امتیاز دهید!

5 / 4.96

اگر هنوز سوالی درباره مجازات خانه فساد و فحشا دارید، در کامنت ها بپرسید. کارشناسان در کمترین زمان پاسخ خواهند داد.

امتیاز کاربران: 4.87 ( 3 رای)

27 دیدگاه

  1. با سلام یکی از دوستان بنده را در نزدیکی یک خانه فساد و فحشا گرفته اند و به او اتهام اداره خانه فساد و فحشا زده اند حالا حکم دستگیری در خانه فساد چقدر می باشد و چه مدارکی برای رفع اتهام نیاز است آیا می توان با پرداخت مبلغی به عنوان جریمه او را رفع اتهام کرد و آیا نیاز است که از وکیل در این خصوص کمک بگیریم؟

    1. سلام. حکم دستگیری در خانه فساد میتواند از ۱ تا ۱۰ سال حبس باشد. بله باتوجه به میزان مجازات توصیه میشود حتما از وکیل کمک بگیرید.

  2. سلام برای حضور در خانه فساد و فحشا چه رای های صادر می شود می شود؟ آیا امکان دارد یکی از نمونه رای های حضور در خانه فساد را در سایت بگذارید تا با رای های فساد و فحشا بیشتر آشنا شویم اعدام نیز جزو رای های دایر کردن خانه فساد و فحشا است؟

    1. سلام. نمونه رای در سایت وجود دارد. در مورد سوال آخرتان، اگر مفسد فی الارض شناخته شود، میتواند حکم اعدام صادر شود.

  3. جرم خانه فساد چیست و آیا اگر کسی خانه فساد و فحشایی دایر کند اعدام می شود؟ کمترین حکم خانه فساد چیست و چگونه می توان از حکم صادر شده خانه فساد و فحشا رد اتهام کرد و آیا خانه ای که در آن این موضوع اتفاق افتاده است مصادره می شود و اگر این خانه استجاری باشد چه می شود؟

    1. سلام وقت بخیر. در صورتی که دایر کننده مرکز فساد و فحشا مفسد فی الارض شناخته شود، حکم او اعدام خواهد بود. در غیر این صورت حکم دایر کننده خانه فساد و فحشا، ۱ تا ۱۰ سال حبس میباشد.

  4. با سلام بنده را در یک خانه فساد و فحشا دستگیر کرده اند خواستم بدونم مجازات دستگیری در خانه فساد چیست و برای آن برای دادگاه چه مدارکی لازم است آیا می توانیم برای رفع اتهام از چند شاهد زن و مرد استفاده کنیم؟ اگر دادگاه حکم دهد معمولا چه حکمی خواهد داد؟

    1. سلام وقت بخیر. مجازات دستگیری در مرکز فساد و فحشا ۱ تا ۱۰ سال حبس میباشد. خیر شهود به تنهایی برای دفاع کافی نیستند.

  5. سلام میشه لطفا راهنمایی بفرمایید؟
    جرم تشکیل خانه فساد چیست؟ و مجازات تشکیل خانه فساد چیست؟ به یکی از اقوام نزدیک بنده این دو اتهام در دادگاه خورده است حالا ممنونم می شود سریعتر جواب دهید و آیا وکیل این ها را قبول می کند؟

    1. سلام. جرم تشکیل خانه فساد ۱ تا ۱۰ سال حبس میباشد. بله در گروه وکلای دیوان سالار وکالت فساد و فحشا به صورت تخصصی انجام میشود. با توجه به اهمیت و حساسیت پرونده های فساد و فحشا و مجازات آن، توصیه میشود هرچه سریع تر و در همان مراحل اولیه پس از دستگیری برای اخذ وکیل اقدام کنید.

  6. با سلام پسر خاله بنده را به جرم مجازات تشکیل خانه فساد و فحشا گرفته اند خواستم بدونم جرم تشکیل خانه فساد و فحشا چیست و چه مجازاتی برایش در نظر گرفته می شود و آیا مجازات این کار اعدام است؟

    1. سلام وقت بخیر. مجازات دایر کردن خانه فساد و فحشا ۱ تا ۱۰ سال حبس میتواند باشد.

  7. سلام مجازات حضور در خانه فساد و فحشا چیست و امکان بخشش هست؟ وکیل این موضوع را انجام می دهد؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدین. چون برام ابلاغیه اومده

    1. سلام. باید خودتون یا وکیل متخصص، در مقابل اتهام دفاع کنید. در این صورت امکان صدور منع تعقیب یا تخفیف مجازات وجود دارد. بله در گروه وکلای دیوان سالار، وکیل متخصص پرونده های خانه فساد و فحشا قبول وکالت میکنند. در صورتی که تمایل به اعطای وکالت دارید، جهت رزرو وقت حضوری تماس بگیرید.

  8. سلام می خواستم درباره نحوه شکایت از خانه فساد و دستگیری خانه های فساد بدونم چطور و کجا میشه شکایت کرد؟

  9. با سلام مجازات خانه فساد برای کسی که بصورت تصادفی در آنجا دستگیر شده است چیست و چطور میتواند بی گناهی خود را ثابت کند؟

    1. با سلام و وقت بخیر. مجازات حضور در خانه فساد 2 سال حبس تعزیری و تا 99 ضربه شلاق تعزیری در پی دارد. برای اثبات بی گناهی راهکار های مختلفی وجود دارد که باید پرونده دقیق بررسی شود. با ما تماس بگیرید تا بهتر پاسخگوی شما باشیم.

  10. سلام و خسته نباشید
    اگر شخصی برای تحویل بسته ای وارد خانه فحشا شود و مامورین او را دستگیر کنند آیا برای او سوسابقه محسوب می شود؟

    1. سلام. مرد باید اثبات کند برای تحویل بسته وارد خانه شده است. در صورت اثبات اتهام حضور در مرکز فساد، سو سابقه محسوب میشود.

  11. سلام وقت بخیر یکی از همسایگان ما رفت و آمد بسیار مشکوکی دارد و همیشه تعداد زیادی مرد و زن با ظاهر نامناسب به منزلش رفت و آمد میکنند و حتی گاهی بوی مواد مخدر از آن واحد می آید. برای اثبات خانه فساد و نحوه شکایت از خانه فساد چکار باید انجام بدهم. لازم به دکر است از 20واحد 14 واحد امضا جمع کرده اند.

  12. سلام
    من برای دیدار یکی از اقوام به خانه اش رفته بودم که بعدا متوجه شدم آنجا فساد خانه است. می خواستم بدانم حکم حضور در خانه فساد در صورتی که مرتکب جرمی نشده باشی چیست؟

  13. با سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید مجازات داير كردن مراكز فساد و چیست و خانه فساد را به کجا گزارش دهیم

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      مجازات آن حبس و گاها اعدام است. بستگی به موضوع دارد. با وکلای ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس جهت رزرو جلسه با وکیل